POCZUJ RADOŚĆ.

Silniki BMW TwinPower Turbo w 3-drzwiowym BMW serii 1.

Najnowsze technologie wtrysku, w pełni adaptacyjny rozrząd i turbodoładowanie – to recepta na sukces silników BMW EfficientDynamics. W jednostkach benzynowych i wysokoprężnych moment obrotowy przyrasta sportowo już w niskim zakresie obrotów. Niska za to jest emisja CO2 w BMW serii 1, zwłaszcza w modelu BMW 116d EfficientDynamics Edition.

SILNIKI BENZYNOWE BMW TWINPOWER TURBO

Silniki benzynowe BMW TwinPower Turbo najnowszej generacji zachwycają pełnym temperamentu rozwojem mocy i spontaniczną reakcją silnika już na niskich obrotach. Jednocześnie są bardziej oszczędne i emitują mniej spalin niż ich poprzednicy. Aby zapewnić jeszcze lepszą wydajność i dynamikę, ten innowacyjny pakiet, stanowiący kamień milowy w strategii BMW EfficientDynamics, łączy najnowsze technologie wtrysku i adaptacyjny rozrząd Valvetronic z Double VANOS z innowacyjnym układem turbodoładowania. Rezultatem jest niezwykle wydajny napęd, który efektownie podkreśla niepodważalne kompetencje BMW w zakresie budowy silników. Wielokrotnie wyróżniany nagrodą „Engine of the Year Award” 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy BMW TwinPower Turbo jest doceniany na całym świecie. Uznanie zdobywa dynamicznym rozwojem mocy, doskonałą kulturą pracy i fantastyczną wydajnością. Sprawdzona koncepcja technologiczna silników z linii EfficientDynamics jest stosowana w niemal wszystkich silnikach benzynowych.

  • BMW M140i
    Liczba cylindrów / zaworów
    6 / 4
    Pojemność w cm³
    2998
    Skok / średnica w mm
    94,6 / 82,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    250 (340) / 5500
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    500 / 1520-4500
    Stopień sprężania : 1
    11,0
  • BMW M140i xDrive
    Liczba cylindrów / zaworów
    6 / 4
    Pojemność w cm³
    2998
    Skok / średnica w mm
    94,6 / 82,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    250 (340) / 5500
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    500 / 1520-4500
    Stopień sprężania : 1
    11,0
  • BMW 125i
    Liczba cylindrów / zaworów
    4 / 4
    Pojemność w cm³
    1998
    Skok / średnica w mm
    94,6 / 82,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    165 (224) / 5200-6500
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    310 / 1400-5000
    Stopień sprężania : 1
    10,2
  • BMW 120i
    Liczba cylindrów / zaworów
    4 / 4
    Pojemność w cm³
    1998
    Skok / średnica w mm
    94,6 / 82,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    135 (184) / 5000
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    290 / 1350-4250 [270 / 1350-4600]
    Stopień sprężania : 1
    11,0
  • BMW 118i
    Liczba cylindrów / zaworów
    3 / 4
    Pojemność w cm³
    1499
    Skok / średnica w mm
    94,6 / 82,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    100 (136) / 4400
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    220 / 1250-4300
    Stopień sprężania : 1
    11,0
  • BMW 116i
    Liczba cylindrów / zaworów
    3 / 4
    Pojemność w cm³
    1499
    Skok / średnica w mm
    94,6 / 82,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    80 (109) / 4250
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    180 / 1250-4250
    Stopień sprężania : 1
    11,0

SILNIKI WYSOKOPRĘŻNE BMW TWINPOWER TURBO.

W silnikach wysokoprężnych BMW TwinPower Turbo nowej generacji odzwierciedla się konsekwentnie realizowana myśl BMW EfficientDynamics: chodzi o to, by uzyskać doskonałe parametry wydajności i kultury pracy w połączeniu z niskim zużyciem paliwa. Silniki wysokoprężne odznaczają się spontaniczną reakcją i pełnym temperamentu rozwojem mocy we wszystkich zakresach prędkości obrotowych. Są też oszczędne. Bez wątpienia wybijają się ponad przeciętność pod względem wydajności i dynamiki. Mają przy tym bardzo niską emisję spalin i niskie tarcie. Maksymalna radość z jazdy jest więc gwarantowana. Nowe jednostki wysokoprężne linii silników EfficientDynamics charakteryzują się lekką aluminiową konstrukcją i są wyposażone w jedną, dwie lub trzy turbosprężarki oraz zmienną geometrię turbiny. Mają również wtrysk bezpośredni CommonRail najnowszej generacji, który gwarantuje optymalne spalanie i przyczynia się w ten sposób do obniżenia zużycia paliwa i emisji CO2.

  • BMW 125d
    Liczba cylindrów / zaworów
    4 / 4
    Pojemność w cm³
    1995
    Skok / średnica w mm
    90,0 / 84,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    165 (224) / 4400
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    450 / 1500-3000
    Stopień sprężania : 1
    16,5
  • BMW 120d
    Liczba cylindrów / zaworów
    4 / 4
    Pojemność w cm³
    1995
    Skok / średnica w mm
    90,0 / 84,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    140 (190) / 4000
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    400 / 1750-2500
    Stopień sprężania : 1
    16,5
  • BMW 120d xDrive
    Liczba cylindrów / zaworów
    4 / 4
    Pojemność w cm³
    1995
    Skok / średnica w mm
    90,0 / 84,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    140 (190) / 4000
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    400 / 1750-2500
    Stopień sprężania : 1
    16,5
  • BMW 118d
    Liczba cylindrów / zaworów
    4 / 4
    Pojemność w cm³
    1995
    Skok / średnica w mm
    90,0 / 84,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    110 (150) / 4000
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    320 / 1500-3000
    Stopień sprężania : 1
    16,5
  • BMW 118d xDrive
    Liczba cylindrów / zaworów
    4 / 4
    Pojemność w cm³
    1995
    Skok / średnica w mm
    90,0 / 84,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    110 (150) / 4000
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    320 / 1500-3000
    Stopień sprężania : 1
    16,5
  • BMW 116d
    Liczba cylindrów / zaworów
    3 / 4
    Pojemność w cm³
    1496
    Skok / średnica w mm
    90,0 / 84,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    85 (116) / 4000
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    270 / 1750-2250
    Stopień sprężania : 1
    16,5
  • BMW 116d Efficient Dynamics
    Liczba cylindrów / zaworów
    3 / 4
    Pojemność w cm³
    1496
    Skok / średnica w mm
    90,0 / 84,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    85 (116) / 4000
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    270 / 1750-2250
    Stopień sprężania : 1
    16,5