SIŁA BEZ WYSIŁKU.

Silniki BMW TwinPower Turbo w BMW serii 2 Active Tourer.

Silniki benzynowe i wysokoprężne BMW nowej generacji w BMW serii 2 Active Tourer dzięki technologii BMW TwinPower Turbo oferują znacznie lepszą charakterystykę mocy oraz spontaniczną reakcję silnika już na niskich obrotach, utrzymując przy tym wyjątkowo niskie zużycie paliwa i emisję spalin.

SILNIKI BENZYNOWE BMW TWINPOWER TURBO.

Silniki benzynowe BMW TwinPower Turbo najnowszej generacji zachwycają pełnym temperamentu rozwojem mocy i spontaniczną reakcją silnika już na niskich obrotach. Jednocześnie są wydajniejsze, bardziej oszczędne i emitują mniej spalin niż ich poprzednicy. Aby zapewnić jeszcze lepszą wydajność i dynamikę, ten innowacyjny pakiet, stanowiący kamień milowy w strategii BMW EfficientDynamics, łączy najnowsze technologie wtrysku i adaptacyjny rozrząd Valvetronic z Double VANOS z innowacyjnym układem turbodoładowania. Rezultatem jest niezwykle wydajny napęd, który efektownie podkreśla niepodważalne kompetencje BMW w zakresie budowy silników. Wielokrotnie wyróżniany nagrodą „Engine of the Year Award” 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy BMW TwinPower Turbo cieszy się uznaniem na całym świecie z uwagi na dynamiczny rozwój mocy, doskonałą kulturę pracy i fantastyczną wydajność. Sprawdzona koncepcja technologiczna silników z linii EfficientDynamics jest stosowana w niemal wszystkich silnikach benzynowych.

  • BMW 216i

    Liczba cylindrów / zaworów

    3 / 4

    Pojemność w cm³

    1499

    Skok / średnica w mm

    94,6 / 82,0

    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min

    75 (102) / 4100

    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min

    180 / 1200-3800

    Stopień sprężania : 1

    11,0

  • BMW 218i

    Liczba cylindrów / zaworów

    3 / 4

    Pojemność w cm³

    1499

    Skok / średnica w mm

    94,6 / 82,0

    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min

    100 (136) / 4400

    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min

    220 / 1250

    Stopień sprężania : 1

    11,0

  • BMW 220i
    Liczba cylindrów / zaworów
    4 / 4
    Pojemność w cm³
    1998
    Skok / średnica w mm
    94,6 / 82,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    141 (192) / 5000-6000
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    280 / 1250-4600
    Stopień sprężania : 1
    11,0
  • BMW 225i

    Liczba cylindrów / zaworów

    4 / 4

    Pojemność w cm³

    1998

    Skok / średnica w mm

    94,6 / 82,0

    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min

    170 (231) / 5000

    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min

    350 / 1250

    Stopień sprężania : 1

    10,2

  • BMW 225i xDrive

    Liczba cylindrów / zaworów

    4 / 4

    Pojemność w cm³

    1998

    Skok / średnica w mm

    94,6 / 82,0

    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min

    170 (231) / 5000

    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min

    350 / 1250

    Stopień sprężania : 1

    10,2

  • BMW 225xe iPerformance

    Liczba cylindrów / zaworów

    3 / 4

    Pojemność w cm³

    1499

    Skok / średnica w mm

    94,6 / 82,0

    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min

    100 (136) / 4400

    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min

    220 / 1250-430

    Stopień sprężania : 1

    11,0

SILNIKI WYSOKOPRĘŻNE BMW TWINPOWER TURBO.

W silnikach wysokoprężnych BMW TwinPower Turbo nowej generacji odzwierciedla się konsekwentnie realizowana myśli BMW EfficientDynamics: także tutaj celem jest uzyskanie doskonałych parametrów wydajności i kultury pracy w połączaniu z niskim zużyciem paliwa. Silniki wysokoprężne odznaczają się spontaniczną reakcją i pełnym temperamentu rozwojem mocy we wszystkich zakresach prędkości obrotowych oraz oszczędnością. Bez wątpienia wybijają się ponad przeciętność pod względem wydajności i dynamiki. Swoją pracę wykonują przy tym sprawnie, emitując mało spalin. Maksymalna radość z jazdy jest więc gwarantowana. Nowe jednostki wysokoprężne linii silników EfficientDynamics charakteryzują się lekką aluminiową konstrukcją i są wyposażone w jedną, dwie lub trzy turbosprężarki oraz zmienną geometrię turbiny. Posiadają również wtrysk bezpośredni CommonRail najnowszej generacji, który gwarantuje zoptymalizowane spalanie, przyczyniając się w ten sposób do obniżenia zużycia paliwa i emisji CO2.

  • BMW 214d

    Liczba cylindrów / zaworów

    3 / 4

    Pojemność w cm³

    1496

    Skok / średnica w mm

    90,0 / 84,0

    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min

    70 (95) / 4000

    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min

    220 / 1500

    Stopień sprężania : 1

    16,5

  • BMW 216d

    Liczba cylindrów / zaworów

    3 / 4

    Pojemność w cm³

    1496

    Skok / średnica w mm

    90,0 / 84,0

    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min

    85 (116) / 4000

    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min

    270 / 1750

    Stopień sprężania : 1

    16,5

  • BMW 218d
    Liczba cylindrów / zaworów
    4 / 4
    Pojemność w cm³
    1995
    Skok / średnica w mm
    90,0 / 84,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    110 (150) / 4000
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    330 / 1750-2750
    Stopień sprężania : 1
    16,5
  • BMW 218d xDrive
    Liczba cylindrów / zaworów
    4 / 4
    Pojemność w cm³
    1995
    Skok / średnica w mm
    90,0 / 84,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    110 (150) / 4000
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    330 / 1750-2750
    Stopień sprężania : 1
    16,5
  • BMW 220d
    Liczba cylindrów / zaworów
    4 / 4
    Pojemność w cm³
    1995
    Skok / średnica w mm
    90,0 / 84,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    140 (190) / 4000
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    400 / 1750
    Stopień sprężania : 1
    16,5
  • BMW 220d xDrive
    Liczba cylindrów / zaworów
    4 / 4
    Pojemność w cm³
    1995
    Skok / średnica w mm
    90,0 / 84,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    140 (190) / 4000
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    400 / 1750
    Stopień sprężania : 1
    16,5