NIE POTRZEBUJE KIEROWCY. POTRZEBUJE SPRZYMIERZEŃCA.

Dynamika jazdy BMW serii 2 Coupé.

NIE POTRZEBUJE KIEROWCY. POTRZEBUJE SPRZYMIERZEŃCA.

Dynamika jazdy BMW serii 2 Coupé.

Kto chce cieszyć się pełnią życia, ten nie ma ochoty na kompromisy. Tak jak BMW serii 2 Coupé. Jego właściwości jezdne, rozkład masy na osie w proporcjach 50:50 i sportowa jazda, jaką gwarantuje napęd tylny, są w tej klasie bezkonkurencyjne. Dynamiczne i pełne temperamentu. Skupione na jednym celu: niesamowitej radości z jazdy.

NIE POTRZEBUJE KIEROWCY. POTRZEBUJE SPRZYMIERZEŃCA.Dynamika jazdy BMW serii 2 Coupé.

Kto chce cieszyć się pełnią życia, ten nie ma ochoty na kompromisy. Tak jak BMW serii 2 Coupé. Jego właściwości jezdne, rozkład masy na osie w proporcjach 50:50 i sportowa jazda, jaką gwarantuje napęd tylny, są w tej klasie bezkonkurencyjne. Dynamiczne i pełne temperamentu. Skupione na jednym celu: niesamowitej radości z jazdy.

DYNAMIKA JAZDY.

DYNAMIKA JAZDY.

BMW serii 2 Coupé wydaje się kipieć energią nawet podczas postoju. Wrażenie to w pełni potwierdza się po naciśnięciu przycisku Start. Poczuj to na własnej skórze.

LAUNCH CONTROL.

LAUNCH CONTROL.

BMW serii 2 Coupé robi wrażenie, gdy stoi w miejscu i gdy rusza z miejsca. Hasło, które budzi emocje u wszystkich kierowców o sportowym zacięciu: maksymalne przyspieszenie. Umożliwia je funkcja Launch Control 8-stopniowej sportowej skrzyni Steptronic. Wystarczy krótkie naciśnięcie przycisku DSC, ustawienie dźwigni biegów w pozycji „S”, przytrzymanie hamulca i wciśnięcie gazu aż po kickdown – po zwolnieniu hamulca przekonasz się, co znaczy moment obrotowy. I jak to jest, gdy łzy radości płyną poziomo.

ADAPTACYJNY UKŁAD JEZDNY M.

Obniżony o 10 mm adaptacyjny układ jezdny M daje dodatkowy potencjał dynamiczny. Kierowca może za pomocą przełącznika właściwości jezdnych dostosować charakterystykę pracy układu jezdnego do aktualnie preferowanego stylu jazdy – od ustawienia komfortowego po wybitnie sportowe. Niezależnie od wybranego ustawienia elektronicznie sterowane amortyzatory adaptacyjnego układu jezdnego M w ułamkach sekundy dostosowują się zawsze do warunków nawierzchni. W tym celu układ wykorzystuje liczne czujniki, które oprócz wibracji kół mierzą również prędkość jazdy, zapewniając optymalne ustawienie amortyzatorów i optymalizację bezpieczeństwa jazdy.
Do zrelaksowanej jazdy przeznaczony jest tryb COMFORT. Wybitnie sportowe ustawienie układu jezdnego ze znacznie sztywniejszą pracą amortyzatorów umożliwia tryb SPORT. Ci, którzy preferują wybitnie dynamiczny styl jazdy, mają do dyspozycji tryb SPORT+. W tym trybie aktywuje się funkcja DTC (tryb dynamicznej kontroli trakcji), dopuszczająca większy uślizg kół przy wybitnie sportowej jeździe. Układ DSC jest przy tym nadal aktywny, lecz działa znacznie później, stabilizując samochód – w ramach możliwości fizycznych – niemal w ostatniej chwili.

ADAPTACYJNY SPORTOWY UKŁAD KIEROWNICZY.

Adaptacyjny sportowy układ kierowniczy z funkcją Servotronic umożliwia bardziej bezpośrednie i zwinne kierowanie pojazdem przy mniejszym nakładzie siły. Układ działa niezależnie od aktualnej prędkości jazdy z różnym przełożeniem odpowiednim do kąta skrętu kierownicy. Redukuje przy tym wymaganą ilość obrotów kierownicy przy bardzo dużych skrętach kół. Zwiększa to odczuwalnie zwinność przy wybitnie sportowej Jeździe przy pokonywaniu ostrych zakrętów i manewrach omijania. Zwiększa również komfort przy parkowaniu, skręcaniu i manewrach. Przy małych skrętach kół układ daje poczucie stabilności kursu i wysoką precyzję prowadzenia.

PRZEŁĄCZNIK WŁAŚCIWOŚCI JEZDNYCH.

PRZEŁĄCZNIK WŁAŚCIWOŚCI JEZDNYCH.

Tryb Comfort, tryb ECO PRO i tryb Sport.

Przełącznik właściwości jezdnych umożliwia wybór trybu Comfort ze standardowymi ustawieniami silnika i skrzyni biegów, ekonomicznego trybu ECO PRO lub trybu Sport umożliwiającego jeszcze bardziej dynamiczną jazdę.

Wydajność w trybie ECO PRO.

Tryb ECO PRO inteligentnie dopasowuje charakterystykę pedału gazu, skrzyni biegów oraz działanie ogrzewania i klimatyzacji, obniżając zużycie paliwa nawet o 20 procent. Dodatkowy potencjał oszczędności umożliwiają funkcje swobodnego toczenia, asystent przewidywania i trasy ECO PRO (tylko w połączeniu z systemem nawigacyjnym Professional). Asystent przewidywania rozpoznaje poprzez system nawigacyjny warunki lokalne i dostarcza odpowiednich wskazówek.
Trasa ECO PRO oferuje zależnie od sytuacji na drogach, indywidualnego stylu jazdy i warunków lokalnych prowadzenie do celu zoptymalizowane pod kątem wydajności. Funkcja swobodnego toczenia pozwala na swobodne toczenie pojazdu z prędkością do 160 km/h, gdy tylko kierowca zdejmie nogę z gazu i nie hamuje. W trybie Sport pojazd reaguje bardziej bezpośrednio i umożliwia jeszcze bardziej sportowy styl jazdy.

PROWADZENIE.

BMW serii 2 Coupé przystosowane jest do swojego kierowcy jak garnitur szyty na miarę nie tylko pod względem stylistyki i funkcjonalności. Również pod względem techniki zrobiono wszystko, aby stworzyć prawdziwy generator radości z jazdy. Z powodzeniem! Tylny napęd BMW, przełącznik właściwości jezdnych, adaptacyjny sportowy układ kierowniczy i – unikalny w tej klasie – rozkład masy na osie w proporcjach 50:50 daje temu sportowemu coupé wyjątkową zwinność i niezwykłą precyzję prowadzenia. Albo innymi słowy: niepohamowaną radość z jazdy.