POZWÓL SIĘ PROWADZIĆ. ODPRĘŻ SIĘ.

Systemy wspomagające kierowcę BMW ConnectedDrive w BMW serii 3 Gran Turismo.

Liczne innowacyjne technologie wspierają Cię podczas jazdy na wiele sposobów i gwarantują komfort i bezpieczeństwo na najwyższym poziomie. Dzięki temu możesz się skupić na tym, co naprawdę ważne – na radości z jazdy.

WYŚWIETLACZ BMW HEAD UP.

Pełnokolorowy wyświetlacz BMW Head Up poprzez projekcję optyczną transmituje informacje istotne podczas jazdy w bezpośrednim polu widzenia kierowcy, ułatwiając mu skupienie się na drodze. Wyświetlane są m.in. aktualna prędkość, wskazówki nawigacyjne, Speed Limit Info ze wskazaniem zakazu wyprzedzania oraz listy kontaktów i odtwarzania.

SYSTEM NAWIGACYJNY PROFESSIONAL.

Komfortowo do celu.

SYSTEM NAWIGACYJNY PROFESSIONAL.

Komfortowo do celu.

System nawigacyjny Professional, zestaw głośnomówiący, złącze USB, kolorowy ekran ciekłokrystaliczny 8,8", radio BMW Professional, stacja DVD, trójwymiarowe wyświetlania map i pamięć 20 GB. Obsługa odbywa się intuicyjnie za pomocą kontrolera iDrive Touch. Automatyczne aktualizacje map oferowane są przez trzy lata bez kosztów licencji.

SYSTEM ASYSTUJĄCY KIEROWCY.

System asystujący kierowcy obejmuje działające na bazie kamery ostrzeganie przed zjechaniem z pasa ruchu z ostrzeganiem przed kolizją. Ostrzeganie przed kolizją z pojazdem poprzedzającym i pieszymi ostrzega przy prędkościach od 10 do 60 km/h przed grożącym zderzeniem i hamuje w sytuacji awaryjnej. Od prędkości ok. 70 km/h ostrzeganie przed zjechaniem z pasa ruchu lekkimi wibracjami kierownicy ostrzega przed mimowolnym przekroczeniem linii pasa.

ASYSTENT PARKOWANIA.

Asystent parkowania ułatwia parkowanie równolegle i prostopadle do jezdni. System mierzy również ciasne luki parkingowe podczas przejeżdżania obok nich z małą prędkością. Jeżeli miejsce jest dostatecznie duże, asystent parkowania przejmuje kierowanie, a kierowca musi tylko wybrać odpowiedni bieg, dodawać gazu i hamować.

OSTRZEGANIE PRZY ZMIANIE PASA RUCHU.

Ostrzeganie przy zmianie pasa ruchu działające na bazie radaru sygnalizuje przy włączonym kierunkowskazie pojazdy znajdujące się w martwym kącie lusterka lub zbliżające się od tyłu na sąsiednim pasie. System działa już od prędkości 20 km/h poprzez wibracje kierownicy oraz trójkątny symbol migający w lusterku zewnętrznym.