MNÓSTWO MIEJSCA NA TWOJE POMYSŁY.

Komfort i funkcjonalność w BMW serii 3 Touring.

MNÓSTWO MIEJSCA NA TWOJE POMYSŁY.

Komfort i funkcjonalność w BMW serii 3 Touring.

MNÓSTWO MIEJSCA NA TWOJE POMYSŁY.Komfort i funkcjonalność w BMW serii 3 Touring.

Czy to w codziennej eksploatacji, w weekend czy na wakacjach. BMW serii 3 Touring to idealny samochód oferujący najwyższy poziom komfortu. Przestronne wnętrze z wieloma schowkami sprawia, że jazda za każdym razem jest czystą przyjemnością. Duży bagażnik wyróżnia się niezwykłą elastycznością. A przemyślana ochrona gwarantuje bezpieczeństwo pasażerom na wszystkich miejscach.

BEZDOTYKOWE OTWIERANIE I ZAMYKANIE POKRYWY BAGAŻNIKA.

BEZDOTYKOWE OTWIERANIE I ZAMYKANIE POKRYWY BAGAŻNIKA.

Często po zrobieniu zakupów zdarza się, że stoisz przed samochodem z wypełnionymi torbami, próbując znaleźć kluczyk do samochodu, aby otworzyć bagażnik. Takie problemy należą już do przeszłości. Innowacyjny dostęp komfortowy w połączeniu z elektryczną obsługą pokrywy bagażnika umożliwiają bezdotykowe otwieranie pokrywy bagażnika. Wystarczy krótki ruch stopą pod tylnym zderzakiem, aby czujnik spowodował otwarcie pokrywy bagażnika.
 

Czujniki umieszczone na różnej wysokości w tylnym zderzaku wykrywają ludzi i rejestrują ruch stopy. W analogiczny sposób można również zamknąć pokrywę bagażnika. Funkcja zwiększa tym samym komfort obsługi i załadunku bagażu. System umożliwia dostęp do pojazdu jedynie wówczas, gdy system rozpozna kluczyk do samochodu.

KONCEPCJA SCHOWKÓW.

Smartfon, napoje czy drobny bagaż - we wnętrzu BMW serii 3 Touring jest wiele miejsca na wszystko, co chętnie zabierasz w podróż. W konsoli środkowej znajduje się uchwyt na dwa napoje. Kiedy przysłonisz go roletą, zyskasz dodatkowe miejsce na drobne przedmioty. W przednich drzwiach można zmieścić po jednej butelce o pojemności do 1l.
A opcjonalny pakiet schowków oferuje jeszcze inne miejsca na różne rzeczy. Obejmuje uchylany schowek w desce rozdzielczej po stronie kierowcy, siatki na oparciach foteli przednich oraz dwa haki na torby. W bagażniku porządek zapewnia siatkowa kieszeń i taśma mocująca. W pakiecie są też elastyczna siatka na podłogę bagażnika, wanienka do schowka pod podłogą oraz gniazdko 12 V z tyłu.

FUNKCJONALNOŚĆ.

Bagażnik BMW serii 3 Touring jest idealnie przygotowany do wszelkich zadań, od transportu niewielkich przedmiotów po duży bagaż. Już przy wyprostowanym oparciu kanapy tylnej pojemność bagażnika wynosi 495 l. Jeśli ją całkiem złożyć, pojemność bagażnika rośnie do imponujących 1500 l. W połączeniu ze standardowym systemem załadunkowym oparcie kanapy tylnej dzielone jest w stosunku 40:20:40. Umożliwia ono dopasowanie konfiguracji siedzeń i przestrzeni bagażowej odpowiednio do potrzeb. Środkowy segment i segment po stronie pasażera można składać pojedynczo. Segment po stronie kierowcy składa się razem ze środkowym. Daje to BMW serii 3 Touring bardzo wszechstronne możliwości przewozowe. Z tyłu można na przykład wygodnie zmieścić dwie osoby, a jednocześnie długie przedmioty, takie jak torby na narty i deski snowboardowe. Oprócz tego BMW serii 3 Touring jako jedyny samochód w tym segmencie wyposażony jest w oddzielnie otwieraną tylną szybę, która znacznie ułatwia załadunek bagażu.

BEZPIECZEŃSTWO BIERNE.

BEZPIECZEŃSTWO BIERNE.

Pakiet inteligentnych środków bezpieczeństwa w każdym modelu M minimalizuje ryzyko wypadku i zapewnia poczucia maksymalnego bezpieczeństwa. Wysokowytrzymałe, obszerne struktury nośne oraz inteligentne zastosowanie stali o wysokiej wytrzymałości zapewniają przy niewielkiej masie maksymalną stabilność kabiny pasażerskiej.
Energia zderzenia transmitowana jest przez inne strefy karoserii wokół kabiny: grupę podłogową, ramy boczne, grodź czołową oraz dach i pochłaniana przez strefy zgniotu w przedniej i tylnej części auta. W przypadku kolizji bocznej ochronę stanowią wzmocniona struktura słupków B i progów, wysokowytrzymałe wzmocnienia boczne w drzwiach i stabilne wsporniki foteli.
Z przodu znajdują się różne zabezpieczenia chroniące pieszych. Pomiędzy mocowaniem i poszyciem zderzaka znajduje się element pochłaniający uderzenia ograniczający obrażenia w przypadku uderzenia w nogi. Maska silnika wyposażona jest też w element odkształcalny, który przejmuje energię uderzenia, służąc jako strefa zgniotu.