MOC+

Dynamika jazdy i wydajność BMW serii 4 Gran Coupé.

MOC+

Dynamika jazdy i wydajność BMW serii 4 Gran Coupé.

MOC+Dynamika jazdy i wydajność BMW serii 4 Gran Coupé.

Elegancję BMW serii 4 Gran Coupé można zobaczyć – ale jego dynamikę trzeba poczuć. Jedność, jaką tworzy silnik, zawieszenie i aerodynamiczny kształt karoserii. Pewność, z jaką moc zamieniana jest na lekkość. Mocny silnik z napędem tylnym lub na cztery koła i idealny rozkład masy na osie. Radość z jazdy na najwyższym poziomie.

BMW 440i Gran Coupé:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 6,8-6,6
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 159-154

Wartości zużycia paliwa ustalono na podstawie cyklu testowego ECE i są zależnie od rozmiaru opon. Zdjęcia przedstawiają wyposażenie dodatkowe.

IMPONUJĄCA DYNAMIKA.

BMW serii 4 Gran Coupé od razu pozwala poczuć, na co go stać: ekscytujący sportowy charakter, super precyzyjne prowadzenie i optymalny komfort dają kierowcy niesamowite wrażenia z jazdy – przy idealnym trzymaniu się drogi na zakrętach. W połączeniu z inteligentną lekką konstrukcją daje to najwyższą dynamikę i zwinność.

MOCNE SILNIKI.

6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy BMW TwinPower Turbo.

Solidna moc, aksamitna praca i zachwycające brzmienie to cechy rozpoznawcze 6-cylindrowego rzędowego silnika benzynowego BMW TwinPower Turbo z najnowszej generacji jednostek BMW EfficientDynamics. Układ Double Vanos, Valvetronic, High Precision Injection i turbosprężarka TwinScroll dają mu moc 240 kW (326 KM) i średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynoszące zaledwie 7,4-6,6 l na 100 km.

4-cylindrowy silnik benzynowy BMW TwinPower Turbo.

4-cylindrowy silnik benzynowy BMW TwinPower Turbo o pojemności 2,0 l najnowszej generacji gwarantuje maksymalną radość z jazdy. Wyróżnia go pełny temperamentu przyrost mocy oraz spontaniczna reakcja już na niskich obrotach, a przy tym wyjątkowo niskie parametry zużycia paliwa i emisji spalin.

6-cylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny BMW TwinPower Turbo.

6-cylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny BMW TwinPower Turbo najnowszej generacji dzięki zaawansowanym technologiom, takim jak turbosprężarka o zmiennej geometrii turbiny i wtrysk bezpośredni CommonRail łączy wysoką moc i wzorcowe parametry zużycia paliwa. Jego moc wynosi 190 kW (258 KM) do 230 kW (313 KM), a maksymalny moment obrotowy 560 do 630 Nm.

4-cylindrowy silnik wysokoprężny BMW TwinPower Turbo.

4-cylindrowe silniki wysokoprężne BMW TwinPower Turbo najnowszej generacji o pojemności 2,0 l oferują znacznie lepszą charakterystykę mocy oraz spontaniczną reakcję silnika już na niskich obrotach i mają przy tym wyjątkowo niskie zużycie paliwa i emisję spalin.

8-STOPNIOWA SPORTOWA SKRZYNIA STEPTRONIC.

Oferowana w wyposażeniu dodatkowym 8-stopniowa sportowa skrzynia automatyczna gwarantuje maksymalną dynamikę, wydajność i komfort jazdy: szybka zmiana przełożeń umożliwia lepsze przyspieszenia, a gęste stopniowanie ośmiu biegów sprawia, że zmiana przełożeń jest niemal nieodczuwalna. Jednocześnie pozwala silnikowi pracować w idealnym dla wydatku mocy zakresie obrotów i przy niskim poziomie hałasu. Przy dużych prędkościach ósmy bieg obniża obroty, a tym samym również zużycie paliwa i poziom emisji CO2.

SPORTOWE WŁAŚCIWOŚCI JEZDNE.

Właściwości jezdne BMW serii 4 Gran Coupé można opisać jednym słowem: fenomenalne. Typowy dla BMW napęd tylny, niski środek ciężkości i idealny rozkład masy na osie gwarantują czystą radość z jazdy. Sprzyja jej również oferowany w standardzie adaptacyjny sportowy układ kierowniczy z systemem Servotronic i opcjonalne adaptacyjne zawieszenie M. Swoje walory pokazują przede wszystkim przy sportowej jeździe na krętych drogach.

  • Rozkład masy na osie 50:50

    Idealny rozkład masy na osie w proporcjach 50:50 gwarantuje stabilny tor jazdy, zwinność i precyzyjną pracę układu kierowniczego. Pozytywny wpływ na właściwości jezdne ma również niski środek ciężkości pojazdu oraz krótkie zwisy karoserii.

  • Adaptacyjny układ jezdny M

    Adaptacyjne zawieszenie M dostosowuje się elektronicznie do warunków nawierzchni i jazdy. Oprócz tego kierowca może wybrać przełącznikiem właściwości jezdnych charakterystykę pracy układu jezdnego – od komfortowej po wybitnie sportową i zwinną.

  • Adaptacyjny sportowy układ kierowniczy

    Adaptacyjny sportowy układ kierowniczy z funkcją Servotronic umożliwia bardziej bezpośrednie i zwinne kierowanie pojazdem przy mniejszym nakładzie siły. Reaguje na skręt kierownicy z różnym przełożeniem. Ułatwia to prowadzenie w sportowym stylu oraz zmniejsza nakład siły potrzebnej przy parkowaniu i skręcani. Wyposażenie uzupełnia tryb SPORT+.

DYNAMIKA MODELI BMW SERII 4.

DYNAMIKA MODELI BMW SERII 4.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

Mniejsze zużycie paliwa, większa radość z jazdy. BMW EfficientDynamics. Pod tą nazwą kryje się szereg różnych rozwiązań w napędzie, zarządzaniu energią i koncepcji auta. Mają one na celu zmniejszenie zużycia paliwa przy jednoczesnym zwiększeniu dynamiki i radości z jazdy. Standardowo w każdym BMW – oczywiście również w BMW serii 4 Gran Coupé.

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

  • Wartości zużycia paliwa ustalono na podstawie cyklu testowego ECE i są zależnie od rozmiaru opon. Zdjęcia przedstawiają wyposażenie dodatkowe.

    Więcej informacji na temat oficjalnego zużycia paliwa oraz oficjalnej emisji CO2 nowych samochodów osobowych uzyskać można we wszystkich salonach sprzedaży BMW.

    Powyższe dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie wchodzą w zakres oferty, a służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Przy ustalaniu emisji CO2 zgodnie z dyrektywą 1999/94/WE nie zostały uwzględnione emisje CO2 powstające przy produkcji i dostarczaniu paliwa lub innych nośników energii.