RADOŚĆ POMIĘDZY STARTEM I METĄ.

Silniki BMW TwinPower Turbo w BMW serii 6 Coupé.

Warto zajrzeć pod maskę, aby odkryć, skąd to sportowe coupé bierze swoją moc. Oferowane są trzy silniki BMW EfficientDynamics. Połączenie dwóch turbosprężarek, układu Valvetronic, Double VANOS i bezpośredniego wtrysku benzyny zapewnia nie tylko doskonałe osiągi, ale i wysoką wydajność.

SILNIKI BENZYNOWE BMW TWINPOWER TURBO

Silniki benzynowe BMW TwinPower Turbo najnowszej generacji zachwycają pełnym temperamentu rozwojem mocy i spontaniczną reakcją silnika już na niskich obrotach. Jednocześnie są bardziej oszczędne i emitują mniej spalin niż ich poprzednicy. Aby zapewnić im jeszcze lepszą wydajność i dynamikę, ten innowacyjny pakiet, stanowiący kamień milowy w strategii BMW EfficientDynamics, łączy najnowsze technologie wtrysku i adaptacyjny rozrząd Valvetronic z Double VANOS z innowacyjnym układem turbodoładowania. Rezultatem jest niezwykle wydajny napęd, który efektownie podkreśla niepodważalne kompetencje BMW w zakresie budowy silników. Wielokrotnie wyróżniany nagrodą „Engine of the Year Award” 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy BMW TwinPower Turbo jest doceniany na całym świecie. Uznanie zdobywa dynamicznym rozwojem mocy, doskonałą kulturą pracy i fantastyczną wydajnością. Sprawdzona koncepcja technologiczna silników z linii EfficientDynamics jest stosowana w niemal wszystkich silnikach benzynowych.

  • BMW 650i
    Liczba cylindrów / zaworów
    8 / 4
    Pojemność w cm³
    4395
    Skok / średnica w mm
    88,3 / 89,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    330 (450) / 5500-6000
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    650 / 2000-4500
    Stopień sprężania : 1
    10,0
  • BMW 650i xDrive
    Liczba cylindrów / zaworów
    8 / 4
    Pojemność w cm³
    4395
    Skok / średnica w mm
    88,3 / 89,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    330 (450) / 5500-6000
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    650 / 2000-4500
    Stopień sprężania : 1
    10,0
  • BMW 640i
    Liczba cylindrów / zaworów
    6 / 4
    Pojemność w cm³
    2979
    Skok / średnica w mm
    89,6 / 84,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    235 (320) / 5800-6000
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    450 / 1300-4500
    Stopień sprężania : 1
    10,2
  • BMW 640i xDrive
    Liczba cylindrów / zaworów
    6 / 4
    Pojemność w cm³
    2979
    Skok / średnica w mm
    89,6 / 84,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    235 (320) / 5800-6000
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    450 / 1300-4500
    Stopień sprężania : 1
    10,2

SILNIKI WYSOKOPRĘŻNE BMW TWINPOWER TURBO.

W silnikach wysokoprężnych BMW TwinPower Turbo nowej generacji odzwierciedla się konsekwentnie realizowana myśl BMW EfficientDynamics. Chodzi o to, by uzyskać doskonałe parametry wydajności i kultury pracy, w połączeniu z niskim zużyciem paliwa. Silniki wysokoprężne odznaczają się spontaniczną reakcją i pełnym temperamentu rozwojem mocy we wszystkich zakresach prędkości obrotowych. Są też oszczędne. Bez wątpienia wybijają się ponad przeciętność pod względem wydajności i dynamiki. Mają przy tym bardzo niską emisję spalin i niskie tarcie. Maksymalna radość z jazdy jest więc gwarantowana. Nowe jednostki wysokoprężne linii silników EfficientDynamics charakteryzują się lekką aluminiową konstrukcją i są wyposażone w jedną, dwie lub trzy turbosprężarki oraz zmienną geometrię turbiny. Mają również wtrysk bezpośredni CommonRail najnowszej generacji, który gwarantuje optymalne spalanie i przyczynia się w ten sposób do obniżenia zużycia paliwa i emisji CO2.

  • BMW 640d
    Liczba cylindrów / zaworów
    6 / 4
    Pojemność w cm³
    2993
    Skok / średnica w mm
    90,0 / 84,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    230 (313) / 4400
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    630 / 1500-2500
    Stopień sprężania : 1
    16,5
  • BMW 640d xDrive
    Liczba cylindrów / zaworów
    6 / 4
    Pojemność w cm³
    2993
    Skok / średnica w mm
    90,0 / 84,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    230 (313) / 4400
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    630 / 1500-2500
    Stopień sprężania : 1
    16,5