PIERWSZE WRAŻENIE: SPORTOWE. DRUGIE: IDEALNE.

Komfort w BMW serii 6 Coupé.

PIERWSZE WRAŻENIE: SPORTOWE. DRUGIE: IDEALNE.

Komfort w BMW serii 6 Coupé.

PIERWSZE WRAŻENIE: SPORTOWE. DRUGIE: IDEALNE. Komfort w BMW serii 6 Coupé.

Wystarczy musnąć skórzaną kierownicę i spojrzeć na deskę rozdzielczą. Wszystko staje się jasne. Już wiadomo, co reprezentuje sobą BMW serii 6 Coupé. Maksymalnie sportowy charakter w stylowej formie. Elementy intuicyjnej obsługi są zwrócone w stronę kierowcy. Funkcjonalność i sportowa stylistyka są tutaj w idealnej harmoniii. Możesz cieszyć się wszystkimi atrybutami sportowego samochodu, nie rezygnując z komfortu.

WIELOFUNKCYJNY WYŚWIETLACZ WSKAŹNIKÓW.

WIELOFUNKCYJNY WYŚWIETLACZ WSKAŹNIKÓW.

Wielofunkcyjny wyświetlacz wskaźników w technologii Black Panel o przekątnej 10,25 cala zapewnia unikalną wizualizację typowych zegarów BMW. Ponadto sprzyja koncentracji kierowcy, wyświetlając logicznie uporządkowane informacje.
Wyświetlać można trzy dostosowane kolorystycznie i graficznie tryby jazdy i ich właściwości: COMFORT, ECO PRO I SPORT. W odróżnieniu od trybu COMFORT, który najbardziej przypomina dotychczasowy widok, w trybie ECO PRO dominują odcienie niebieskie. Przy czym nowe wskazania EfficientDynamics i bonusowego zasięgu zachęcają kierowcę do możliwie wydajnego stylu jazdy. Natomiast w trybie SPORT, rozpoznawalnym po czerwonej kolorystyce, dochodzi wskazanie mocy.
Ponadto wielofunkcyjny wyświetlacz wskaźników umożliwia wyświetlanie wskazówek nawigacyjnych, a także wskazówek asystenta przewidywania oraz listy funkcji telefonu i multimediów.

PRZESTRONNOŚĆ WNĘTRZA.

Wnętrze BMW serii 6 Coupé wyposażono sportowo i luksusowo zgodnie z najwyższymi standardami. Idealnie pasują do niego fotele sportowe pokryte wysokiej jakości skórą. Podobnie jak podłokietnik środkowy, w którym w praktycznych schowkach można przewozić osobiste drobiazgi. Torby sportowe czy podróżne zmieszczą się w bagażniku o pojemności 460 l. Z kolei na napoje przygotowano specjalne uchwyty w konsoli środkowej.

ORIENTACJA NA KIEROWCĘ.

Sportowy styl jazdy wymaga od kierowcy szybkiej reakcji. Dlatego w BMW serii 6 Coupé każdy przełącznik czy wskaźnik jest zawsze tam, gdzie się go intuicyjnie spodziewasz.
Po lewej stronie kierownicy znajdują się przełączniki systemów wspomagających kierowcę oraz świateł. Bezpośrednio przed Tobą zestaw wskaźników ze wszystkimi informacjami istotnymi podczas jazdy. Jeśli wolisz, mogą być one prezentowane w bezpośrednim polu widzenia na pełnokolorowym wyświetlaczu BMW Head Up.
Po prawej stronie, tuż obok kierowcy, jest miejsce na opcjonalny wolnostojący kolorowy monitor pokładowy o przekątnej 10,25 cala. Pod nim umieszczono przyciski ulubionych funkcji umożliwiające bezpośrednie wybieranie wybranych funkcji i ustawień. Niżej znajdują się przyciski klimatyzacji.
Tuż obok kierowcy na konsoli środkowej umieszczona jest intuicyjnie obsługiwana dźwignia biegów i przełącznik właściwości jezdnych. Obok – również w zasięgu ręki pasażera jadącego obok kierowcy – obsługiwany wygodnie jedną ręką kontroler iDrive Touch.

DOSTĘP KOMFORTOWY.

DOSTĘP KOMFORTOWY.

Innowacyjny komfort obsługi. Nie trzeba wcale używać kluczyka, żeby otworzyć drzwi samochodu, a następnie uruchomić silnik! Kluczyk znajdujący się np. w kieszeni lub w aktówce jest automatycznie rozpoznawany, gdy tylko kierowca zbliży się do pojazdu. Po samoczynnym odblokowaniu drzwi może wsiąść i włączyć silnik przyciskiem Start/Stop. Autoryzacja kluczyka zapewnia bezpieczeństwo systemu.

OGRZEWANIE POSTOJOWE.

OGRZEWANIE POSTOJOWE.

Gdy na zewnątrz jest zimno, kierowca może rozpocząć podróż w przyjemnie ogrzanym samochodzie. Temperaturę wnętrza można bowiem ustawić na pożądanym poziomie niezależnie od działania silnika dzięki funkcji ogrzewania postojowego wyposażonej w wygodny programator czasowy. Ogrzewanie postojowe chroni też szyby przed obroszeniem i zamarzaniem. Przy włączaniu i obsłudze ogrzewania postojowego można korzystać z odrębnego pilota, aplikacji zdalnej My BMW Remote App lub kontrolera iDrive.

Źródłem ciepła jest instalacja wodna. Zasilanie energią odbywa się za pośrednictwem układu paliwowego. Instalacja zapewnia także wstępne ogrzanie zimnego silnika. Pozwala to ograniczyć zużycie paliwa w fazie nagrzewania. Ogrzewanie postojowe można zaprogramować tak, aby uruchamiało się automatycznie o określonej godzinie, gdy temperatura na zewnątrz jest niższa niż 15°C. Można też włączać je ręcznie niezależnie od temperatury.