PREKURSOR Z OKNEM NA CAŁY ŚWIAT.

Usługi i aplikacje BMW ConnectedDrive w BMW serii 7.

Komunikacja, informacja i rozrywka – dzięki usługom i aplikacjom BMW ConnectedDrive poznasz nowe oblicze mobilności. Możesz na przykład za pośrednictwem swojego smartfona włączyć klimatyzację BMW serii 7 jeszcze przed rozpoczęciem jazdy albo skorzystać w drodze z usługi Concierge jako swojego osobistego przewodnika.

USŁUGI CONNECTEDDRIVE.

Usługi BMW ConnectedDrive dostarczają w drodze wielu informacji, rozrywki i oferują dodatkowe usługi i funkcje.
 

Oferta obejmuje na przykład dostęp do aktualnych informacji lokalnych takich jak pogoda, wiadomości, wyszukiwarka online GoogleTM czy praktyczne funkcje biurowe. Oprócz tego w menu ConnectedDrive można korzystać bezpośrednie w aucie i bez używania smartfonu z takich usług i funkcji jak informacje o parkingach czy przewodniki turystyczne i hotelowe. Wyposażenie obejmuje również komfortowe, bezpieczne i nieograniczone czasowo korzystanie z aplikacji na smartfony. Usługi ConnectedDrive umożliwiają dostęp do Sklepu BMW ConnectedDrive, w którym zawsze i wszędzie można wygodnie zestawiać, zamawiać i przedłużać usługi i aplikacje według indywidualnych potrzeb. Oprócz tego usługi ConnectedDrive oferują jeszcze inne funkcje, dzięki którym jazda BMW jest niezwykłym przeżyciem.

  • Aplikacje

    Aplikacje stanowią platformę, dzięki której można wygodnie używać wybranych aplikacji na smartfony w pojazdach BMW. Aby zadbać o szeroką ofertę dla klientów, BMW nie tylko opracowuje własne aplikacje, np. BMW Connected czy BMW M Laptimer, ale również ściśle współpracuje z partnerami (Spotify, Napster, GoPro, Deezer i Audible), aby można było bezpiecznie korzystać z ich aplikacji w samochodzie.

    Wystarczy podłączyć do samochodu kompatybilny smartfon przez adapter Snap-in (jeśli jest dostępny), kabel USB lub bezprzewodowo. Następnie można wygodnie korzystać ze wszystkich funkcji aplikacji za pośrednictwem kontrolera iDrive. Asortyment aplikacji, z których można korzystać w samochodzie stale rośnie dzięki owocnej współpracy BMW z wieloma różnymi dostawcami. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie internetowej www.bmw.com/apps.

  • Portal Klienta BMW ConnectedDrive

    Na Portalu Klienta BMW ConnectedDrive można zarządzać danymi osobistymi i ustawieniami pojazdu, które wymagane lub pomocne są przy korzystaniu z usług BMW ConnectedDrive w samochodzie, w różnych aplikacjach lub w infolinii ConnectedDrive. Zintegrowany Sklep BMW ConnectedDrive pozwala zestawiać usługi i aplikacje do wybranych samochodów według indywidualnych potrzeb. W oddzielnej części Portalu Klienta BMW ConnectedDrive można uzyskać istotne informacje dotyczące aktualnego stanu swojego BMW, na przykład przebieg, pozostały zasięg, stan zamknięcia drzwi, pokryw i szyb, aktualne potrzeby serwisowe czy komunikaty Check Control. Wyświetlana są również aktualna lokalizacja pojazdu,dane o pogodzie w miejscu lokalizacji pojazdu oraz dane techniczne auta. W zakresie sterowania można aktywować i wykonywać Usługi Zdalne. Pozwala to na przykład klimatyzować wnętrze auta na określoną godzinę odjazdu, zamykać i otwierać drzwi kierowcy lub włączać zdalnie światła drogowe lub sygnał świetlny. Na mapie wyświetlana jest lokalizacja pojazdu oraz aktualna sytuacja na drogach. Można wyszukiwać adresy i przesyłać je bezpośrednio do auta. Stylistyka i koncepcja obsługi części funkcyjnej, wzorowana na grafice monitora pokładowego oraz aplikacji BMW ConnectedDrive, jest przystosowana do korzystania na smartfonach i tabletach.

SKLEP BMW CONNECTEDDRIVE.

Sklep BMW ConnectedDrive pozwala zawsze i wszędzie zestawiać sobie usługi i aplikacje według indywidualnych potrzeb. Usługi te można elastycznie dobierać także po zakupie auta. Pozwala to dostosować zakres usług i aplikacji BMW ConnectedDrive także bezpośrednio w samochodzie zgodnie z indywidualnymi życzeniami klienta.
Usługi i aplikacje oferowane w Sklepie BMW ConnectedDrive zostały stworzone specjalnie na potrzeby kierowców BMW. Okres obowiązywania poszczególnych usług można wybierać indywidualnie. Dzięki temu usługi aktywuje się tylko na pewien okres, na przykład na czas wakacyjnych wyjazdów.
Dostęp do Sklepu BMW ConnectedDrive uzyskać można zarówno w drodze, bezpośrednio z samochodu, jak i przez internet w Portalu Klienta BMW ConnectedDrive. Nowo dodane usługi i aplikacje dostępne są w samochodzie już wkrótce po ich wybraniu lub zakupie. Ponadto Sklep BMW ConnectedDrive oferuje klientom możliwość bieżącego informowania się o aktualnej ofercie usług i aplikacji.

USŁUGA CONCIERGE.

Zawsze chciałeś wiedzieć, jak to jest mieć własnego kamerdynera? Teraz masz okazję: skorzystaj z oferty szczególnego rodzaju – Usługi Concierge BMW ConnectedDrive. Dzięki tej komfortowej usłudze wystarczy jeden przycisk, by nawiązać połączenie telefoniczne z konsultantem infolinii BMW. Ten, jako „osobisty asystent”, służy kierowcy pomocą w drodze.
Szukasz restauracji, najbliższego bankomatu albo dyżurnej apteki? Konsultant infolinii BMW na życzenie prześle odpowiednie informacje adresowe bezpośrednio do systemu nawigacyjnego. Usługa Concierge działa niezależnie od telefonu komórkowego w kraju i za granicą, przez całą dobę, siedem dni w tygodniu i bez dodatkowych kosztów.

REAL TIME TRAFfiC INFORMATION.

Real Time Traffic Information (RTTI) udostępnia najbardziej aktualne informacje o sytuacji na drogach. RTTI przesyła precyzyjne dane o miejscu i czasie trwania utrudnień w ruchu, informując kierowcę niemal w czasie rzeczywistym o sytuacji na autostradach, drogach szybkiego ruchu i drogach krajowych oraz w na licznych odcinkach miejskich. Inteligentne zalecenia objazdu pomagają odnaleźć najbardziej efektywną drogę do celu. Źródłem danych są m.in. anonimowe profile ruchu danych GPS flot samochodowych, aplikacje na smartfony i komunikaty policyjne, jak również powtarzające się wzorce komunikacyjne, np. na bazie dojazdów do pracy. Sytuacja na drogach ilustrowana jest poprzez kolorystyczne oznaczenie dróg na zielono, żółto, pomarańczowo lub czerwono.

INTELIGENTNE POŁĄCZENIE ALARMOWE.

Inteligentne połączenie alarmowe gwarantuje szybką i ukierunkowaną pomoc przez całą dobę, a także wsparcie ze strony przeszkolonego personelu w ojczystym języku kierowcy nawet za granicą. Gdy podczas wypadku nastąpi aktywacja poduszki powietrznej lub napinaczy pasów bezpieczeństwa, system automatycznie nawiązuje inteligentne połączenie alarmowe. Centrum alarmowe BMW otrzymuje wówczas potrzebne informacje, np. o lokalizacji samochodu, skali wypadku i ryzyku obrażeń ciała u pasażerów. Dane te przesyłane są przez zainstalowaną na stałe kartę SIM, czyli niezależnie od prywatnego telefonu komórkowego. Centrum alarmowe BMW powiadamia najbliższe centrum koordynacji służb ratowniczych i zapewnia pomoc telefoniczną aż do czasu ich przyjazdu na miejsce zdarzenia. Funkcję można również uruchomić manualnie, na przykład w sytuacji, w której trzeba udzielić pomocy innym użytkownikom drogi.

USŁUGI ZDALNE I APLIKACJA MY BMW REMOTE.

Usługi zdalne oraz bezpłatna aplikacja My BMW Remote (dostępna w Apple App Store i Google Play Store) umożliwiają zdalną obsługę różnych funkcji pojazdu, na przykład zamka centralnego. Obsługują również bezpośrednie przesyłanie adresów docelowych wyszukiwanych za pośrednictwem Google™ do systemu nawigacyjnego, jeśli jest dostępny.

Oprócz tego aplikacja, podobnie jak Portal Klienta BMW ConnectedDrive, umożliwia wyświetlanie informacji dotyczących pojazdu, na przykład zasięgu lub stanu szyb i drzwi. Dzięki temu kierowca ma stały zdalny dostęp do informacji o pojeździe, a wszystkie inne informacje ma pod ręką.

Zakres informacji uzupełnia aktualna lokalizacja pojazdu. Do korzystania z funkcji konieczna jest jednorazowa aktywacja Usług Zdalnych w Portalu Klienta BMW ConnectedDrive na stronie www.bmw-connecteddrive.com.

ROZRYWKA ONLINE.

Muzyka dopasowana do każdej sytuacji, każdej drogi i nastroju. Rozrywka Online oferuje w BMW bezpośredni i nieograniczony dostęp do ponad 22 milionów utworów muzycznych – bez potrzeby korzystania z innych urządzeń, takich jak smartfon. Znajdzie się tu coś, co będze w zgodzie z Twoim gustem muzycznym.
Podczas odtwarzania utworu lub albumu następuje automatycznie pobranie plików na twardy dysk w samochodzie. Umożliwia to słuchanie muzyki bez uciążliwych przerw. Oferta rozrywki online umożliwia utworzenie jednorocznego konta do transmisji muzyki u jednego z partnerów muzycznych BMW, takich jak Napster, i bezpłatne korzystanie z niego w sześciu europejskich krajach: w Niemczech, Francji, Hiszpanii, Holandii, Wielkiej Brytanii i Włoszech.
Ilustracje publikowane są z zastrzeżeniem ewentualnych zmian.

WLAN HOTSPOT.

WLAN HOTSPOT.

Wyposażenie obejmuje zintegrowany hotspot WiFi w standardzie LTE umożliwiający odpłatne korzystanie z połączenia z internetem. Umożliwia to korzystanie na kompatybilnych urządzeniach mobilnych z internetu, poczty elektronicznej i strumieniowe przesyłanie muzyki filmów i wiele innych. Pozwala to cieszyć się w drodze internetem w najwyższym standardzie LTE. Można przy tym korzystać z różnych urządzeń mobilnych, na przykład tabletu BMW Touch Command, laptopów, tabletów i telefonów komórkowych różnych producentów. Hotspot WiFi umożliwia jednoczesne podłączenie do dziesięciu urządzeń. Komunikacja odbywa się za pośrednictwem karty SIM na stałe wbudowanej w samochodzie oraz przy wykupionym abonamencie operatora telefonii. Gdy sieć LTE jest niedostępna, system automatycznie przełącza się na inne dostępne standardy. Połączenie z anteną dachową minimalizuje promieniowanie wewnątrz samochodu.

  • Zużycie paliwa i emisja CO2 modeli BMW serii 7 z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 12,6* – 4,4
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 299 – 116

    Zużycie paliwa i emisja CO2 modeli BMW serii 7 iPerformance:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,3 – 2,1
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 53 – 49
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 13,0 – 12,5

    Zużycie paliwa i emisja CO2 BMW 730d:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 4,9 – 4,5
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 129 – 119

    Zużycie paliwa, emisja CO2 i zużycie energii elektrycznej zależą od wybranego rozmiaru kół i opon.

    Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa, oficjalnej emisji CO2 i zużycia energii nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach BMW.