BMW i

KOMPLEKSOWY SERWIS.

Akcesoria i usługi do BMW i3.

BMW i gwarantuje użytkownikowi, przed i po zakupie BMW i3, niezawodny kompleksowy serwis i mobilność w każdej sytuacji. Polegać możesz również na wyprodukowanych ekologicznie akcesoriach w stylistyce BMW i.

Oryginalne akcesoria BMW i.

Do BMW i3 opracowano szereg przemyślanych akcesoriów opartych na zasadzie „mniej znaczy więcej” i wyprodukowanych z wysokiej jakości surowców zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju. Przekonaj się o funkcjonalności i estetyce różnorodnych akcesoriów BMW i.

  • Wallbox Pure

    Nowoczesna i ergonomiczna w formie BMW i Wallbox pure jest domową stacją ładowania umożliwiającą bardzo szybkie i komfortowe ładowanie BMW i3. W porównaniu z dostarczanym standardowo kablem do ładowania skraca proces ładowania BMW i3 o 30 procent. Działanie i obsługa stacji BMW i Wallbox pure jest optymalnie przystosowana do samochodów BMW i.
    Instalacja BMW i Wallbox pure następuje, o ile jest takie życzenie, po kompleksowej konsultacji oraz indywidualnym sprawdzeniu warunków technicznych w miejscu montażu i ewentualnej rozbudowie instalacji elektrycznej – całą obsługę zapewnia jeden dostawca. Również serwis po zakupie odbywa się komfortowo przez BMW i.
    Test wstępny online pozwala sprawdzić, czy warunki techniczne umożliwiają montaż stacji Wallbox.

  • Dywanik całoroczny

    Dopasowany dywanik całoroczny w innowacyjnej stylistyce 3D harmonijnie komponuje się z jednoczęściową podłogą i jest optymalne dopasowany do wnętrza BMW i. Materiał odporny na zabrudzenia i wilgoć pewnie trzyma się podłoża dzięki sprawdzonemu systemowi mocowania BMW, a wykonany jest z nowo opracowanej ekologicznej mieszanki tworzyw sztucznych – nadającej się do recyklingu nawet w 100 procentach. Również odpady powstające podczas produkcji są w 100 procentach używane powtórnie.

  • Torba pokładowa

    Atrakcyjna torba pokładowa w stylistyce BMW i umożliwia przechowywanie w czystości kabla do ładowania, narzędzi i produktów do pielęgnacji auta. Solidna torba idealnie pasuje do wanienki bagażnika pod maską przednią BMW i3 oraz łatwo, czysto i komfortowo wyjmuje się i wkłada. Zarówno kabel do ładowania,s jak i wtyczki są skutecznie zabezpieczone przed zanieczyszczeniem i wodą. Torba pokładowa oferowana jest razem z wyjmowanym organizerem i oryginalnymi rękawicami warsztatowymi BMW.

  • Składana skrzynka

    Praktyczna składana skrzynka w stylistyce BMW i wykonana z wysokiej jakości tkaniny tekstylnej z recyklatu z butelek PET idealnie pasuje do bagażnika BMW i3 i zabezpiecza ułożone w niej przedmioty przed przesuwaniem się. Skutecznie chroni też bagażnik przed zanieczyszczeniem. Prosty i przemyślany mechanizm składania umożliwia złożenie jej do niewielkich wymiarów; w stanie złożonym pasuje do każdego wózka sklepowego, a jej dwie duże przegrody i dwie małe kieszonki na klucze zapewniają porządek.

  • Kabel AC do szybkiego ładowania (tryb 3)

    Kabel AC do szybkiego ładowania umożliwia nawet trzykrotnie szybsze ładowanie na publicznych stacjach ładowania – zależnie od lokalnej infrastruktury – a jego kształt dużej spirali ułatwia obchodzenie się z kablem.

SERWIS STACJI WALLBOX.

Serwis instalacyjny zapewnia montaż stacji Wallbox w Twoim domu po bezpłatnym teście wstępnym online i starannym sprawdzeniu domowej instalacji elektrycznej.

  • Test wstępny online

    Test wstępny online pozwala sprawdzić, czy spełnione są warunki techniczne do zamontowania stacji Wallbox.

  • Serwis instalacyjny Wallbox

    W zakresie instalacji stacji Wallbox Pure BMW i oferuje atrakcyjną i kompleksową obsługę: diagnoza wstępna online pozwala szybko sprawdzić, czy instalacja BMW i Wallbox jest w ogóle możliwa. Ten szybki test może przeprowadzić także Twój dealer BMW i. Następnym krokiem jest kontrola możliwości instalacyjnych na miejscu u klienta (zamawiana bezpośrednio u dealera BMW i), której celem jest stwierdzenie, czy instalacja elektryczna i sytuacja eksploatacyjna dopuszcza montaż stacji BMW i Wallbox. Ostatnim etapem jest montaż stacji Wallbox przez serwis instalacyjny zlecany u dealera BMW i a przeprowadzona przez wybranego partnera premium. Oprócz tego komfortowego rozwiązania na życzenie oferowana jest również umowa dotycząca dostawy energii elektrycznej z ekologicznego źródła, aby Twoje BMW i3 mogło być napędzane „zieloną” energią.

USŁUGI ASSISTANCE.

Usługi Assistance BMW i to bogata oferta usług opracowanych specjalnie z myślą o samochodach elektrycznych, które jeszcze przed rozpoczęciem jazdy troszczą się o to, by każda podróż BMW i3 była czystą przyjemnością. Usługi BMW i ConnectedDrive wspomagają kierowcę nie tylko przy kontroli stanu naładowania akumulatora i procesów ładowania. Mają zastosowanie także w nawigacji BMW i gdy zachodzi potrzeba stałego monitoringu i uwzględniania zasięgu bez tankowania i czynników zewnętrznych, takich jak np. korki na aktualnej trasie.
A jeśli będziesz potrzebować w drodze pomocy, to do usług stoi mobilny serwis BMW i Mobile Care – a w razie wyczerpania się akumulatora wysokonapięciowego mobilny serwis ładowania.

  • Asystent ładowania

    BMW i ConnectedDrive za pomocą aplikacji BMW i Remote wskazuje w BMW i3 aktualny stan naładowania akumulatora oraz czas pozostały do jego całkowitego naładowania. Czasy ładowania można konfigurować, podobnie jak czasy włączenia klimatyzacji, aby BMW i3 w chwili rozpoczęcia jazdy miało już optymalną temperaturę wnętrza. Jeśli ładowanie nie przebiega prawidłowo, kierowca otrzymuje automatycznie stosowną informację przez aplikację BMW i – a w sytuacji krytycznej wiadomość SMS lub e-mail.

  • Asystent zasięgu

    Usługi nawigacyjne BMW i ConnectedDrive nie tylko uwzględniają stan naładowania akumulatora wysokonapięciowego w kalkulacji trasy, ale też proponują najbardziej wydajną trasę, którą można dojechać do celu bez utrudnień na drogach, niepotrzebnych postojów i przy możliwie niskim zużyciu energii. Wyświetlane są aktualnie dostępne stacje ładowania, a w prowadzeniu do celu mogą być również uwzględniane publiczne środki transportu*, jeżeli cel znajduje się poza zasięgiem lub na trasie występują utrudnienia w ruchu.
    * Dostępne wkrótce.

  • BMW TeleService

    BMW TeleService to bogaty pakiet usług, dzięki którym BMW i3 może bezpośrednio komunikować się z kierowcą lub serwisem BMW i aby informować o przypadających przeglądach i wymaganych czynnościach serwisowych i przesyłać potrzebne przy tym dane. Kierowca jest automatycznie informowany o terminie przeglądu, może także w każdej chwili sam skontaktować się z dealerem BMW i aby przekazać mu dane pojazdu. Pozwala to na szybsze rozwiązywanie ewentualnych problemów albo telefonicznie, albo u partnera BMW i.

  • Asysta mobilności

    BMW i zapewnia Ci mobilność w każdej sytuacji. Na czas przeglądów i napraw zapewniony jest samochód zastępczy oraz np. bilety na regionalny transport publiczny, vouchery na taksówki, serwis dowozowy lub wynajem samochodu. Usługa odbioru i dostawy przydaje się przede wszystkim wtedy, gdy w okolicy nie ma dealera BMW i.
    Zakup BMW i3 uprawnia do korzystania z kompleksowego pakietu mobilnościowego BMW i Mobile Care. Dzięki niemu w nieprzewidzianych sytuacjach, które dotyczą pojazdu lub infrastruktury do ładowania, użytkownik może skontaktować się telefonicznie z kompetentnym doradcą i, jeśli to konieczne, skorzystać z szybkiej pomocy na miejscu. W przypadku problemów samochód zostanie naładowany bezpośrednio na miejscu lub odtransportowany do najbliższej stacji ładowania albo, gdy jest taka konieczność lub życzenie, bezpośrednio do dealera BMW i. Również w takim przypadku kompleksowa oferta mobilności zastępczej zapewnia Ci nieograniczoną mobilność.

BMW i Service Inclusive.

BMW i Service Inclusive uzupełnia usługi BMW i Assistance o szeroki pakiet przeglądów i napraw. Jednorazowa opłata pokrywa koszty licznych usług serwisowych oraz wymaganych oryginalnych części BMW i. I to na całym świecie, we wszystkich serwisach BMW i uczestniczących w programie. Gwarantuje to pełną kontrolę kosztów i zabezpiecza przed podwyżkami cen i niespodziewanymi wydatkami w całym okresie umowy. Każdy pakiet BMW i Service Inclusive rozpoczyna się z dniem pierwszej rejestracji, a kończy z upływem ustalonego terminu lub osiągnięciem określonego przebiegu.
Oczywiście pakiet można w każdej chwili rozszerzyć, zarówno w zakresie przebiegu, okresu obowiązywania umowy, jak i zakresu obsługi. A przy sprzedaży auta pakiet BMW i Service Inclusive w całości przechodzi na nowego właściciela. Dealerzy BMW i chętnie udzielą informacji o zakresie oferowanych usług.

  • Pakiet BMW i Service Inclusive

    BMW i Service Inclusive obejmuje przeglądy pojazdu w pełnym zakresie zgodnie z książką serwisową oraz wymianę mikrofiltra i płynu hamulcowego. Jeżeli Twoje BMW i3 wyposażone jest w Range Extender, to pakiet obejmuje również serwis olejowy silnika wraz z dolewkami oraz wymianę filtra paliwa, filtra powietrza i świec zapłonowych. Ten pakiet to pierwszy krok ku nieograniczonej radości z jazdy.

  • Pakiet BMW i Service Inclusive Plus

    Pakiet BMW i Service Inclusive Plus gwarantuje niekończącą się radość z jazdy. Oprócz usług pakietu BMW i Service Inclusive obejmuje dodatkowo wymianę elementów eksploatacyjnych – klocków hamulcowych, tarcz hamulcowych i raz w roku również wycieraczek.

BMW ADD-ON MOBILITY.

BMW ADD-ON MOBILITY.

Mobilność na okrągło.

BMW Add-on Mobility zapewni Ci dokładnie taką mobilność, jakiej szukasz. W codziennej eksploatacji za kierownicą swojego BMW i3 możesz cieszyć się mobilnością w mieście w jej najbardziej innowacyjnym wydaniu. A na dłuższe trasy lub gdy będziesz potrzebować więcej miejsca, możesz po prostu przesiąść się na konwencjonalny model BMW.