BMW i

KOMPLEKSOWY SERWIS.

Akcesoria i usługi do BMW i3.

BMW i gwarantuje użytkownikowi przed i po zakupie BMW i3 niezawodny kompleksowy serwis i mobilność w każdej sytuacji. Polegać możesz również na wyprodukowanych ekologicznie akcesoriach w stylistyce BMW i.

Oryginalne akcesoria BMW i.

Do BMW i3 opracowano szereg przemyślanych akcesoriów opartych na zasadzie „mniej znaczy więcej” i wyprodukowanych z wysokiej jakości surowców zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju. Przekonaj się o funkcjonalności i estetyce różnorodnych akcesoriów BMW i.

  • BMW i Wallbox oraz BMW i Wallbox Pro

    Nowoczesna i ergonomiczna w formie stacja BMW i Wallbox oraz BMW i Wallbox Pro jest domową stacją ładowania umożliwiającą bardzo szybkie i komfortowe ładowanie BMW i3. W porównaniu z dostarczanym standardowo kablem do ładowania skraca proces ładowania BMW i3 o ok. 30%. Działanie i obsługa obu stacji Wallbox jest optymalnie przystosowana do samochodów BMW i. Oprócz standardowej wersji BMW i Wallbox stacja Wallbox Pro oferuje wiele funkcji komfortowych oraz możliwość korzystania z własnych źródeł energii słonecznej.

    Instalacja stacji BMW i Wallbox oraz BMW i Wallbox Pro następuje, o ile jest takie życzenie, po kompleksowej konsultacji oraz indywidualnym sprawdzeniu warunków technicznych w miejscu montażu i ewentualnej rozbudowie instalacji elektrycznej. Całą obsługę zapewnia jeden dostawca. Również serwis po zakupie odbywa się komfortowo przez BMW i.

    Test wstępny online pozwala sprawdzić, czy warunki techniczne umożliwiają montaż stacji BMW i Wallbox lub BMW i Wallbox Pro.

  • Kabel AC do szybkiego ładowania (ładowanie w miejscach publicznych)

    Kabel AC do szybkiego ładowania umożliwia nawet trzykrotnie szybsze ładowanie z publicznych stacji ładowania – zależnie od lokalnej infrastruktury – a jego kształt dużej spirali ułatwia jego obsługę.

  • Dywanik całoroczny

    Dopasowany dywanik całoroczny w innowacyjnej stylistyce 3D harmonijnie komponuje się z jednoczęściową podłogą i jest optymalne dopasowany do wnętrza BMW i. Materiał odporny na zabrudzenia i wilgoć pewnie trzyma się podłoża dzięki sprawdzonemu systemowi mocowania BMW, a wykonany jest z nowo opracowanej ekologicznej mieszanki tworzyw sztucznych – nadającej się do recyklingu nawet w 100%. Również odpady powstające podczas produkcji są w 100% używane powtórnie.

  • Torba pokładowa

    Atrakcyjna torba pokładowa w stylistyce BMW i umożliwia przechowywanie w czystości kabla do ładowania, narzędzi i produktów do pielęgnacji auta. Solidna torba idealnie pasuje do wanienki bagażnika pod maską przednią BMW i3 oraz łatwo, czysto i komfortowo wyjmuje się i wkłada. Zarówno kabel do ładowania, jak i wtyczki są skutecznie zabezpieczone przed zanieczyszczeniem i wodą. Torba pokładowa oferowana jest razem z wyjmowanym organizerem i oryginalnymi rękawicami warsztatowymi BMW.

  • Składana skrzynka

    Praktyczna składana skrzynka w stylistyce BMW i wykonana z wysokiej jakości tkaniny tekstylnej z recyklatu z butelek PET idealnie pasuje do bagażnika BMW i3 i zabezpiecza ułożone w niej przedmioty przed przesuwaniem się. Skutecznie chroni też bagażnik przed zanieczyszczeniem. Prosty i przemyślany mechanizm składania umożliwia złożenie jej do niewielkich wymiarów; w stanie złożonym pasuje do każdego wózka sklepowego, a jej dwie duże przegrody i dwie małe kieszonki na klucze zapewniają porządek.

Serwis związany ze stacją BMW i Wallbox oraz BMW i Wallbox Pro.

Serwis instalacyjny zapewnia montaż stacji BMW i Wallbox lub BMW i Wallbox Pro w Twoim domu po bezpłatnym teście wstępnym online i starannym sprawdzeniu domowej instalacji elektrycznej. Test wstępny online pozwala sprawdzić, czy spełnione są warunki techniczne do zamontowania stacji BMW i Wallbox lub BMW i Wallbox Pro.

  • Serwis instalacyjny BMW i Wallbox

    BMW i oferuje kompleksowe usługi serwisowe w zakresie montażu stacji BMW i Wallbox lub BMW i Wallbox Pro: wstępny test online umożliwia szybkie sprawdzenie możliwości montażu stacji jest zasadniczo możliwa. Ten szybki test może przeprowadzić także Twój dealer BMW i. Następnym krokiem jest sprawdzenie warunków instalacyjnych na miejscu (zamawiane bezpośrednio u dealera BMW i), którego celem jest stwierdzenie, czy instalacja elektryczna i sytuacja eksploatacyjna dopuszczają montaż stacji BMW i Wallbox. Ostatnim etapem jest montaż stacji BMW i Wallbox lub BMW i Wallbox Pro przez serwis instalacyjny zlecany u dealera BMW i a przeprowadzany przez wybranego partnera premium. Oprócz tego komfortowego rozwiązania na życzenie oferowana jest również umowa dotycząca dostawy energii elektrycznej z ekologicznego źródła, aby Twoje BMW i3 mogło być napędzane „zieloną” energią.

BMW i Service Inclusive.

BMW i Service Inclusive uzupełnia usługi BMW i Assistance o szeroki pakiet przeglądów i napraw. Jednorazowa opłata pokrywa koszty licznych usług serwisowych oraz wymaganych oryginalnych części BMW i. I to na całym świecie, we wszystkich serwisach BMW i uczestniczących w programie. Gwarantuje to pełną kontrolę kosztów i zabezpiecza przed podwyżkami cen i niespodziewanymi wydatkami w całym okresie umowy. Każdy pakiet BMW i Service Inclusive rozpoczyna się z dniem pierwszej rejestracji, a kończy z upływem ustalonego terminu lub osiągnięciem określonego przebiegu.


Oczywiście pakiet można w każdej chwili rozszerzyć, zarówno w zakresie przebiegu, okresu obowiązywania umowy, jak i zakresu obsługi. A przy sprzedaży auta pakiet BMW i Service Inclusive w całości przechodzi na nowego właściciela. Dealerzy BMW i chętnie udzielą informacji o zakresie oferowanych usług.

  • Pakiet BMW i Service Inclusive

    BMW i Service Inclusive obejmuje przeglądy pojazdu w pełnym zakresie zgodnie z książką serwisową oraz wymianę mikrofiltra i płynu hamulcowego. Jeżeli Twoje BMW i3 wyposażone jest w Range Extender, to pakiet obejmuje również serwis olejowy silnika wraz z dolewkami oraz wymianę filtra paliwa, filtra powietrza i świec zapłonowych. Ten pakiet to pierwszy krok ku nieograniczonej radości z jazdy.

  • Pakiet BMW i Service Inclusive Plus

    Pakiet BMW i Service Inclusive Plus gwarantuje niekończącą się radość z jazdy. Oprócz usług pakietu BMW i Service Inclusive obejmuje dodatkowo wymianę elementów eksploatacyjnych – klocków hamulcowych, tarcz hamulcowych i raz w roku również wycieraczek.

BMW ADD-ON MOBILITY.

BMW Add-on Mobility zapewni Ci dokładnie taką mobilność, jakiej szukasz. W codziennej eksploatacji za kierownicą swojego BMW i3 możesz cieszyć się mobilnością w mieście w jej najbardziej innowacyjnym wydaniu. A na dłuższe trasy lub gdy będziesz potrzebować więcej miejsca, możesz po prostu przesiąść się na konwencjonalny model BMW.

Usługi BMW i Assistance.

Usługi BMW i Assistance to bogata oferta usług opracowanych specjalnie z myślą o samochodach elektrycznych, które jeszcze przed rozpoczęciem jazdy troszczą się o to, by każda podróż BMW i3 była czystą przyjemnością. Dzięki BMW Teleservices nie zapomnisz o ani o najbliższym terminie przeglądu. W przypadku problemów z Twoim BMW i3 lub sprzętem do ładowania możesz liczyć na pakiet mobilnościowy BMW i Mobile Care – również w czasie przeglądów i napraw.

  • BMW TeleService

    BMW Teleservices to bogaty pakiet usług, dzięki którym BMW i3 może bezpośrednio komunikować się z kierowcą lub serwisem BMW i, aby informować o przypadających przeglądach i wymaganych czynnościach serwisowych i przesyłać potrzebne przy tym dane. Kierowca jest automatycznie informowany o terminie przeglądu, może także w każdej chwili sam skontaktować się z dealerem BMW i lub pomocą drogową BMW, aby przekazać mu dane pojazdu. Pozwala to na szybsze rozwiązywanie ewentualnych problemów albo telefonicznie, albo u partnera BMW i.

  • Asystent mobilności

    BMW i zapewnia Ci mobilność w każdej sytuacji. Na czas przeglądów i napraw zapewniony jest samochód zastępczy oraz np. bilety na regionalny transport publiczny, vouchery na taksówki, serwis dowozowy lub wynajem samochodu. Usługa odbioru i dostawy przydaje się przede wszystkim wtedy, gdy w okolicy nie ma dealera BMW i.

    Zakup BMW i3 uprawnia do korzystania z kompleksowego pakietu mobilnościowego BMW i Mobile Care. Dzięki niemu w nieprzewidzianych sytuacjach, które dotyczą pojazdu lub infrastruktury do ładowania, użytkownik może skontaktować się telefonicznie z kompetentnym doradcą i jeśli to konieczne skorzystać z szybkiej pomocy na miejscu. W przypadku problemów samochód zostanie naładowany bezpośrednio na miejscu lub odtransportowany do najbliższej stacji ładowania albo, gdy jest taka konieczność lub życzenie, bezpośrednio do dealera BMW i. Również w takim przypadku kompleksowa oferta mobilności zastępczej zapewnia Ci nieograniczoną mobilność.

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

  • Zużycie energii i emisja CO2 BMW i3 (60 Ah):
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 12,9

    Zużycie energii i emisja CO2 BMW i3 (94 Ah):
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 12,6* / 13,1**

    Zużycie energii i emisja CO2 BMW i3 (60 Ah) z Range Extenderem:
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 13
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 13,5
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0,6

    Zużycie energii i emisja CO2 BMW i3 (94 Ah) z Range Extenderem:
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany):  12* / 13**
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 11,3* / 11,9**
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0,6

    * Grupa obręczy 1: 19-calowe

    ** Grupa obręczy 2: 20-calowe; opony zimowe

    Zużycie paliwa, emisja CO2 i zużycie energii elektrycznej zależą od wybranego rozmiaru kół i opon.

    Zasięg zależy od wielu różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania lub klimatyzacji oraz wstępnego ustawiania temperatury.

    Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa, oficjalnej emisji CO2 i zużycia energii nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach BMW.

     

    Rata miesięczna netto dla modelu i3 BEV 94Ah z silnikiem elektrycznym o mocy 125 kW za 173 587 zł brutto w ofercie BMW eComfort Lease z opłatą wstępną 15%, okres leasingu: 36 miesięcy, średnioroczny deklarowany przebieg: 15 000 km, gwarantowana wartość końcowa. Szczegóły u Agentów BMW i. Niniejsza symulacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. BMW eComfort Lease jest oferowany przez BMW Financial Services Polska Sp. z o.o. Zużycie energii w kWh/100 km: 12,6/13,1 (obręcze kół 2: 20” Styling 431). Emisja CO2 w cyklu mieszanym w g/km: 0.