LEGENDA+

BMW M

BMW M3 Limuzyna. Radykalnie więcej.

LEGENDA+

BMW M3 Limuzyna. Radykalnie więcej.

LEGENDA+BMW M3 Limuzyna. Radykalnie więcej.
BMW M

Przyspieszenie 0-100 km/h w s

4,3 (4,1)

Moc w kW (KM) przy obr/min

317 (431)/5.500–7.300

Zużycie paliwa w cyklu mieszanym w l/100 km

8,8 (8,3)

Emisja CO2 w g/km

204 (194)

Masa własna wg UE w kg

1.610 (1.635)

Model podstawowy od

Od 370.700

Bezkompromisowy sportowy samochód wyczynowy w 4-drzwiowej karoserii o fascynującej stylistyce. Z wieloma innowacjami wywodzącymi się ze sportów motorowych. O jeszcze większej dynamice i jeszcze zwinniejszym prowadzeniu. Gwarantujący adrenalinę podczas jazdy. Jego cel jest jasny: najlepsze osiągi – BMW M3 Limuzyna.

FASCYNUJĄCE STYLISTYKA.

Dynamiczna stylistyka.

BMW M3 Limuzyna: ekstremalnie sportowa, o kultowym wyglądzie i niezwykle dynamicznych osiągach. Wszystkie elementy stylistyczne, od dużych wlotów powietrza poprzez wyraziste obręcze kół ze stopów lekkich po atletyczny tył podkreślają potęgę tego wyczynowego samochodu sportowego.

Sportowa sylwetka.

Widok boczny BMW M3 łączy wygląd wyczynowego samochodu sportowego i 4-drzwiowej limuzyny do codziennego użytku.

Zadziorny przód.

Drapieżny przód z błyszcząco czarną atrapą chłodnicy z podwójnymi listwami grilla i emblematem M3 oraz z dużymi wlotami powietrza uzupełniają w pełni diodowe reflektory o dynamicznym kształcie. Ich filigranowa forma oraz imponująca intensywność światła gwarantują w dzień doskonały wygląd, a w nocy idealne oświetlenie drogi.

Wyrazisty tył.

Tył i szeroki rozstaw kół robią wrażenie. Diodowe lampy tylne o nowoczesnej stylistyce i szerokie wyczynowe opony sportowe dodatkowo podkreślają, jak pewne auto stoi na drodze. Spojler tylny M poprawia docisk tylnej osi i zapewnia lepszą aerodynamikę. Dyfuzor M oraz ukośnie ścięte podwójne końcówki rur wydechowych idealnie komponują się z pasem tylnym z charakterystycznymi wylotami powietrza.

Elementy aerodynamiczne.

Oba pionowe wloty zasłon powietrznych i boczne skrzela M zmniejszają opory powietrza w nadkolach. Zapewnia to optymalne parametry aerodynamiczne, a przy okazji stanowi atrakcyjny element wizualny.

Ekskluzywny dach karbonowy.

Dach z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym (CFRP) będący elementem koncepcji inteligentnej lekkiej konstrukcji BMW zmniejsza masę i obniża środek ciężkości pojazdu. Efektem tego jest większa zwinność i dynamika na zakrętach oraz podczas przyspieszania i hamowania.

W pełni diodowe światła.

Również lampy tylne mają wszystkie funkcje oświetlenia działające na diodach. Ich wydłużony kształt L płynnie łączy się z pokrywą bagażnika, podkreślając wyraziste kształty tyłu auta.

PAKIET M COMPETITION.

Pakiet M Competition zapewnia odczuwalnie wyższą dynamikę jazdy dzięki wyższej mocy silnika oraz specjalnej konfiguracji adaptacyjnego zawieszenia M. Sportowy układ wydechowy M z chromowanymi na czarno podwójnymi końcówkami rur wydechowych gwarantuje potężne brzmienie silnika. Do tego dochodzą fotele sportowe M o lekkiej konstrukcji i ekskluzywne 20-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich z ogumieniem mieszanym.

450 KM

BMW M3 Limuzyna z opcjonalnym pakietem M Competition oferuje moc 331 kW, a tym samym jeszcze większą dynamikę jazdy. Wyposażenie obejmuje także specjalnie zestrojone adaptacyjne zawieszenie M, polerowane 20-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich Star Spoke 666 M z ogumieniem mieszanym oraz sportowy układ wydechowy o rasowym brzmieniu.

WITAMY W ZAKRESIE GRANICZNYM.

BMW M

WITAMY W ZAKRESIE GRANICZNYM.

To, że BMW M3 Limuzyna jest autentycznym wyczynowym samochodem sportowym, czuje się również poza torem wyścigowym. Samochód cechuje niezwykła precyzja i zwinność prowadzenia – przede wszystkim w wymagających warunkach. Silnik M napędza auto za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni manualnej lub – bez przerywania transmisji napędu – 7-biegowej skrzyni dwusprzęgłowej M – z potężną mocą, ale zawsze w precyzyjnie kontrolowany sposób.

6-CYLINDROWY SILNIK BENZYNOWY M TWIN POWER TURBO.

6-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo o pojemności 3,0 l łączy w sobie to, co najlepsze: wysokoobrotowy charakter (do 7600 obr/min) i nieprzeciętną siłę o maksymalnym momencie obrotowym 550 Nm. Wtrysk bezpośredni, bi-turbo i typowe dla M precyzyjne zestrojenie silnika zapewniają natychmiastową reakcję przy najmniejszym ruchu pedału gazu, niesamowity ciąg i potężną elastyczność. Liczne innowacje, takie jak brak tulei cylindrowych czy lżejszy, kuty wał korbowy stanowiące kolejne elementy inteligentnej lekkiej konstrukcji poprawiają dynamikę i przyspieszenie, zmniejszają zużycie paliwa i umożliwiają optymalny rozkład masy na osie niemal w proporcjach 50:50. Rezultatem tego jest niebywała zwinność jazdy efektownie podkreślana niepowtarzalnym brzmieniem jednostki napędowej M.

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

  • Wszystkie dane w nawiasach odnoszą się do modeli z 7-biegową skrzynią dwusprzęgłową z Drivelogic.

    Podstawą pomiaru zużycia paliwa jest cykl jezdny ECE. Zdjęcia przedstawiają wyposażenie dodatkowe.

    Więcej informacji na temat oficjalnego zużycia paliwa oraz oficjalnej emisji CO2 nowych samochodów osobowych uzyskać można we wszystkich salonach sprzedaży BMW.

    Powyższe dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie wchodzą w zakres oferty, a służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Przy ustalaniu emisji CO2 zgodnie z dyrektywą 1999/94/WE nie zostały uwzględnione emisje CO2 powstające przy produkcji i dostarczaniu paliwa lub innych nośników energii.