ADRENALINA PLUS PRZESTRZEŃ.

Całkiem nowe BMW M4 CS.

ADRENALINA PLUS PRZESTRZEŃ.

Całkiem nowe BMW M4 CS.

ADRENALINA PLUS PRZESTRZEŃ.Całkiem nowe BMW M4 CS.
BMW M

Przyspieszenie 0-100 km/h w s

3,9*

Moc silnika w kW (KM)

338 (460)/ 6,250*

Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany)

8,4*

Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)

197*

Nowe BMW M4 CS, model specjalny BMW M GmbH, to kolejny samochód w tradycji aut wyczynowych zapoczątkowanej przed laty przez legendarne BMW M3 Evolution serii E30. Oferowane w limitowanej edycji BMW M4 CS łączy geny BMW M4 GTS z przydatnością do jazdy na co dzień czteromiejscowego BMW M4 Coupé. Ten modelowy atleta wyposażony w wiele innowacyjnych technologii oraz lekkie elementy karbonowe pokonuje legendarną Pętlę Północną w imponującym czasie 7:38 min przy nieograniczonej funkcjonalności w codziennej eksploatacji. Samochód wyczynowy na drogę. W nowej odsłonie.
 

BMW M4 CS:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 8,4*
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 197*


* Przewidywane, jeszcze niepotwierdzone oficjalnie wartości, zmiany zastrzeżone.


Podstawą pomiaru zużycia paliwa jest cykl jezdny ECE. Zdjęcia przedstawiają wyposażenie dodatkowe.

EKSCYTUJĄCY WYGLĄD. FENOMENALNE WŁAŚCIWOŚCI JEZDNE.

Dynamika w czystej postaci.

Wyrazisty przód z płaską atrapą chłodnicy z czarnym grillem i z charakterystycznymi podwójnymi reflektorami diodowymi emanuje bezkompromisowo sportowym charakterem. Trzyczęściowy pas przedni z dużymi wlotami powietrza podkreśla dynamikę auta i zapewnia efektywne chłodzenie wysokowydajnego silnika 6-cylindrowego oraz hamulców z pływającymi tarczami M czy opcjonalnych hamulców węglowo-ceramicznych M*. Nowy, specyficzny dla tego modelu przedni splitter z lekkiego karbonu o widocznej strukturze ma homologację drogową i zmniejsza wypór na osi przedniej, dodatkowo poprawiając dynamikę jazdy.

* Z uwagi na właściwości materiału węglowo-ceramiczne hamulce mogą w zależności od sytuacji i zużycia wydawać dźwięki eksploatacyjne podczas działania, szczególnie na mokrej nawierzchni krótko przed całkowitym zatrzymaniem pojazdu. Wpływ wilgoci i soli drogowej może powodować, iż siła hamowania będzie porównywalna do konwencjonalnego układu hamulcowego. Zwiększenie nacisku na pedał hamulca, w razie potrzeby, pozwala zrównoważyć krótkotrwałą redukcję siły hamowania.

Moc, która porusza.

6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo w BMW M4 CS umożliwia osiągi na poziomie samochodu supersportowego. Moc 460 KM i moment obrotowy 600 Nm pozwalają przyspieszać w 3,9* s do setki i rozwijać prędkość maksymalną 280 km/h (ograniczona elektronicznie).
* Przewidywane, jeszcze niepotwierdzone oficjalnie wartości, zmiany zastrzeżone.

Atletyczna lekka konstrukcja.

Atletyczną sylwetkę BMW M4 CS wyróżniają innowacyjne lekkie komponenty. Znana już z BMW M4 GTS maska silnika wykonana z karbonu jest jeszcze o 25 procent lżejsza od lekkiej maski aluminiowej BMW M4 Coupé. Zagłębiony nieco w środkowej części dach z karbonu jest lżejszy o 6 kg od metalowego dachu – obniża środek ciężkości i zwiększa zwinność auta. Zdatne do codziennej jazdy, wykonane również z karbonu skrzydło na pokrywie bagażnika zapewnia jeszcze mniejszy wypór na tylnej osi niż w M4 z pakietem Competition.

Idealna trakcja.

Zaprojektowane specjalnie do BMW M4 CS dziesięcioramienne obręcze kół ze stopów lekkich w kolorze Orbit Grey wzorowane są na stylistyce zwycięskich wyścigowych M4 z Niemieckich Mistrzostw Samochodów Turystycznych (DTM). Lekkie, kute obręcze wyposażone są seryjnie w ogumienie mieszane Michelin Pilot Sport Cup 2 w rozmiarach 265/35 R 19 z przodu i 285/30 R 20 z tyłu. Jeszcze większą funkcjonalność w codziennej eksploatacji zapewniają alternatywnie opony sportowe Michelin o głębszym bieżniku.

Charakterystyczny tył.

Muskularny tył BMW M4 CS wyróżnia skrzydło z karbonu o widocznej strukturze, które zmniejsza wypór na osi tylnej, zapewniając jeszcze lepsze właściwości jezdne przy większych prędkościach. Tył efektownie wieńczy dyfuzor M z karbonu. Podwójne końcówki rur wydechowych ze stali szlachetnej dwudrożnego sportowego układu wdechowego BMW M4 CS mają logo M. Lampy tylne w kształcie L są wykonane, podobnie jak w BMW M4 GTS, w nowoczesnej technologii OLED i fascynują dynamiczną animacją świetlną oraz trójwymiarowym efektem.

460 KM.

6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo o mocy 338 kW (460 KM) i momencie obrotowym 600 Nm zapewnia ekstremalny ciąg i umożliwia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 3,9* s oraz prędkość maksymalną 280 km/h.

Wyśmienita dynamika jazdy nowego BMM4 CS to jednak nie tylko efekt spontanicznej i mocnej jednostki napędowej, ale też zastosowania wielu innych wyczynowych komponentów. Elektromechaniczny układ kierowniczy M Servotronic, aktywny mechanizm różnicowy M i bardzo sportowo skonfigurowana skrzynia dwusprzęgłowa M umożliwiają doskonałe osiągi na drodze i na torze wyścigowym.

Maksymalną zwinność, precyzję kierowania i funkcjonalność w codziennej eksploatacji gwarantuje specjalnie zestrojone adaptacyjne zawieszenie M o trzech trybach jazdy umożliwiających dostosowanie amortyzacji do nawierzchni i stylu jazdy kierowcy.

* Przewidywane, jeszcze niepotwierdzone oficjalnie wartości, zmiany zastrzeżone.

PRAWDZIWIE SPORTOWY.

Również wnętrze BMW M4 CS przekonuje sportową ekskluzywnością. I to jeszcze zanim wejdzie się do środka – dzięki szlachetnym listwom progowym z aluminium z napisem M4 CS. Centralnym elementem kokpitu jest kierownica skórzana M. Opcjonalnie oferowana jest kierownica M obita ekskluzywną alcantarą w kolorze antracytowym z niebiesko-czerwonymi szwami ozdobnymi M i oznaczeniem na godzinie 12 oferująca optymalny chwyt w każdej sytuacji i dająca widok na okrągłe zegary są w typowym charakterze M. Szlachetne, obite alcantarą listwy ozdobne noszą ekskluzywny napis „CS”.

Znane już z BMW M4 Coupé z pakietem Competition lekkie fotele sportowe M obite są w BMW M4 CS skórą Merino i alcantarą. Gwarantują idealne trzymanie boczne również przy bardzo dynamicznej jeździe na torze wyścigowym, a ponadto gwarantują doskonały komfort jazdy na długich trasach. Wnętrze BMW M4 CS wyróżniają innowacyjne lekkie komponenty. Lekka konsola środkowa jest o ok. 30 procent lżejsza on seryjnej konsoli i jest obita alcantarą z kontrastującymi szwami w kolorze granatowym. Wnętrze tego modelu specjalnego uzupełniają efektownie znacznie lżejsze boczki drzwi, boczki tylne i ucha do zamykania drzwi z paskami M.

ANIMOWANE ŚWIATŁA.

Światła OLED.


Lampy tylne BMW M4 CS wykonane są w nowoczesnej technologii diod organicznych (OLED) zapewniających bardzo jednorodne, homogeniczne światło. Dynamiczne animacje świetlne 3D podkreślają szerokość tyłu tego sportowego coupé i sprawiają, że wygląda jeszcze bardziej wyraziście i atletycznie – oraz dają mu rozpoznawalność w dzień, jak i w nocy.

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

  • BMW M4 CS:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 8,4*
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 197*

    * Przewidywane, jeszcze niepotwierdzone oficjalnie wartości, zmiany zastrzeżone.

    Podstawą pomiaru zużycia paliwa jest cykl jezdny ECE. Zdjęcia przedstawiają wyposażenie dodatkowe.

    Więcej informacji na temat oficjalnego zużycia paliwa oraz oficjalnej emisji CO2 nowych samochodów osobowych uzyskać można we wszystkich salonach sprzedaży BMW.

    Powyższe dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie wchodzą w zakres oferty, a służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Przy ustalaniu emisji CO2 zgodnie z dyrektywą 1999/94/WE nie zostały uwzględnione emisje CO2 powstające przy produkcji i dostarczaniu paliwa lub innych nośników energii.