ADRENALINA+

BMW M

BMW M4 Coupé. Radykalnie więcej.

ADRENALINA+

BMW M4 Coupé. Radykalnie więcej.

ADRENALINA+BMW M4 Coupé. Radykalnie więcej.
BMW M

Przyspieszenie 0-100 km/h w s

4,3 (4,1)

Moc w kW (KM) przy obr/min

317 (431)/5.500-7.300

Zużycie paliwa w l/100 km, cykl mieszany

8,8–8,3

Emisja CO2 w g/km, cykl mieszany

204 (194)

BMW M4 Coupé od

od 372.300

Wyczynowiec na drogę i na tor, do perfekcyjnych dryftów, szybkiego pokonywania zakrętów i długich prostych. Do jazdy na adrenalinie, kiedy ręce trzymają kierownicę, a palce obsługują dźwigienki biegów. W sportowych fotelach M kierowca staje się jednością z samochodem. Samochód sportowy jak zastrzyk adrenaliny – BMW M4 Coupé.

FASCYNUJĄCE STYLISTYKA.

Ekscytujący wygląd.

Bezkompromisowo sportowe, dynamiczna sylwetka i wyraźnie odczuwalna intensywność jazdy. Imponujący przód z dużymi wlotami powietrza, podobnie jak wyraziste obręcze kół ze stopów lekkich i muskularny tył, sygnalizują potęgę BMW M4 Coupé.

Atletyczna sylwetka coupé.

Płynne kształty i typowa dla coupé opadająca linia dachu w połączeniu z ekskluzywnymi obręczami kół ze stopów lekkich i aerodynamicznymi lusterkami M odzwierciedlają bezkompromisowo sportowy charakter auta. Długą karoserię kończy muskularny tył.

Zadziorny przód.

Drapieżny przód z czarną atrapą chłodnicy z podwójnymi listwami grilla akcentują w pełni diodowe reflektory o precyzyjnych kształtach. Ich filigranowa forma oraz imponująca intensywność światła gwarantują w dzień doskonały wygląd, a w nocy idealne oświetlenie drogi.

Wyrazisty tył.

Wydatne nadkola sygnalizują moc BMW M4 Coupé. Karbonowa pokrywa bagażnika ze spojlerem łączy wygląd i funkcjonalność. Nowe diodowe lampy tylne w dzień i w nocy podkreślają szeroki rozstaw kół tego sportowego coupé. Dyfuzor M oraz ukośnie ścięte podwójne końcówki rur wydechowych idealnie komponują się z pasem tylnym z charakterystycznymi wylotami powietrza.

Elementy aerodynamiczne.

Oba pionowe wloty zasłon powietrznych i boczne skrzela M zmniejszają opory powietrza w nadkolach. Zapewnia to optymalne parametry aerodynamiczne, a przy okazji stanowi atrakcyjny element wizualny.

Ekskluzywny dach karbonowy.

Dach z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym (CFRP) będący elementem koncepcji inteligentnej lekkiej konstrukcji BMW zmniejsza masę i obniża środek ciężkości pojazdu. Efektem tego jest większa zwinność i dynamika na zakrętach oraz podczas przyspieszania i hamowania.

W pełni diodowe światła.

Również lampy tylne mają wszystkie funkcje oświetlenia działające na diodach. Ich wydłużony kształt L płynnie łączy się z pokrywą bagażnika, podkreślając wyraziste kształty tyłu auta.

PAKIET M COMPETITION.

Pakiet M Competition zapewnia odczuwalnie wyższą dynamikę jazdy dzięki wyższej mocy silnika oraz specjalnej konfiguracji adaptacyjnego zawieszenia M. Sportowy układ wydechowy M z chromowanymi na czarno podwójnymi końcówkami rur wydechowych gwarantuje potężne brzmienie silnika. Do tego dochodzą fotele sportowe M o lekkiej konstrukcji i ekskluzywne 20-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich z ogumieniem mieszanym.

450 KM

BMW M4 Coupé z opcjonalnym pakietem M Competition oferuje moc 331 kW, a tym samym jeszcze większą dynamikę jazdy. Wyposażenie obejmuje także specjalnie zestrojone adaptacyjne zawieszenie M, polerowane 20-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich Star Spoke 666 M z ogumieniem mieszanym oraz sportowy układ wydechowy o rasowym brzmieniu.

PO IDEALNEJ LINII.

BMW M

PO IDEALNEJ LINII.

BMW M4 Coupé ma za sobą setki testów na torze wyścigowym prowadzonych w celu dostrojenia innowacji zaczerpniętych ze sportów motorowych do seryjnego auta. Rezultat jest bardzo przekonujący: skoncentrowana moc, fenomenalne przyspieszenie oraz ekstremalna zwinność i niezwykła precyzja prowadzenia. W każdej sytuacji. Na każdej nawierzchni. Z gwarancją adrenaliny – i pełnego zadowolenia.

6-CYLINDROWY SILNIK BENZYNOWY M TWIN POWER TURBO.

6-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo o pojemności 3,0 l łączy w sobie to, co najlepsze: wysokoobrotowy charakter (do 7600 obr/min) i nieprzeciętną siłę o maksymalnym momencie obrotowym 550 Nm. Wtrysk bezpośredni, bi-turbo i typowe dla M precyzyjne zestrojenie silnika zapewniają natychmiastową reakcję przy najmniejszym ruchu pedału gazu, niesamowity ciąg i potężną elastyczność. Liczne innowacje, takie jak brak tulei cylindrowych czy lżejszy, kuty wał korbowy stanowiące kolejne elementy inteligentnej lekkiej konstrukcji poprawiają dynamikę i przyspieszenie, zmniejszają zużycie paliwa i umożliwiają optymalny rozkład masy na osie niemal w proporcjach 50:50. Rezultatem tego jest niebywała zwinność jazdy efektownie podkreślana niepowtarzalnym brzmieniem jednostki napędowej M.

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

  • Podstawą pomiaru zużycia paliwa jest cykl jezdny ECE. Zdjęcia przedstawiają wyposażenie dodatkowe.

    Więcej informacji na temat oficjalnego zużycia paliwa oraz oficjalnej emisji CO2 nowych samochodów osobowych uzyskać można we wszystkich salonach sprzedaży BMW.

    Powyższe dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie wchodzą w zakres oferty, a służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Przy ustalaniu emisji CO2 zgodnie z dyrektywą 1999/94/WE nie zostały uwzględnione emisje CO2 powstające przy produkcji i dostarczaniu paliwa lub innych nośników energii.