NA ZEWNĄTRZ OGIEŃ, WEWNĄTRZ ŻAR.

BMW M6 Coupé.

NA ZEWNĄTRZ OGIEŃ, WEWNĄTRZ ŻAR.BMW M6 Coupé.

Cykl mieszany w l/100 km

9.9

Emisja CO2 w g/km

231

Maksymalny moment obrotowy (Nm) przy obr/min

680 / 1500-5750

Jak wyrazić namiętność? Można spróbować liczbami. Jednak 560 KM i 4,2 sekundy od 0 do 100 km/h tylko w niewielkiej części oddają to, czym naprawdę jest fascynacja BMW M6 Coupé. Pasja inżynierów BMW M ujawnia się bardziej w pełnej wyrazu aerodynamicznej karoserii. Wystarczy na nią spojrzeć, żeby odgadnąć, jaki jest rodowód BMW M6 Coupé. Ewidentnie widać inspirację sportami motorowymi. To samo potwierdza wnętrze auta, wzbogacone na życzenie ekskluzywnymi materiałami z kolekcji BMW Individual i emanujące sportowym charakterem aż po najmniejszy detal. BMW M6 Coupé to kwintesencja kunsztu inżynieryjnego. Przekonuje o tym również 8-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo. W połączeniu z aktywnym mechanizmem różnicowym M i bardzo precyzyjnym układem jezdnym M tworzy perfekcyjnie skomponowaną całość. A z opcjonalnym pakietem Competition BMW M6 Coupé jeszcze bardziej zbliża się charakterem do samochodów przeznaczonych na tor wyścigowy. Dzięki mocy 575 KM oraz zoptymalizowanej w wielu detalach dynamice jazdy wprost kusi, by eksplorować nim zakres graniczny.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O BMW M6 COUPÉ.

Stylistyka.

BMW M6 Coupé wygląda jak zwierz, który czai się do skoku. Za każdym naciśnięciem pedału gazu silnik zasysa powietrze przez potężne wloty w aerodynamicznym przodzie auta. Na podwójnych listwach grilla atrapy chłodnicy połyskuje znaczek M. Opony wgryzają się w asfalt. Potężna moc wyrzuca atletyczną karoserię do przodu. Warunki do bicia rekordów są wprost idealne. Wnętrze BMW M6 Coupé zaprojektowano tak, aby sprzyjało jeździe w zakresie granicznym. Nie zrezygnowano przy tym z luksusu i najlepszych materiałów. Na życzenie dostępna jest cała kolekcja BMW Individual.

Dynamika jazdy i wydajność.

Gdy budzi się schowany pod długą maską 8-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo, rozmywają się granice między wyścigowym boksem i domowym garażem. Wyczynowe geny auta widać tu od razu. W BMW M6 Coupé zwinność i precyzja tkwią w każdym detalu. Na przykład niska masa karbonowego dachu obniża środek ciężkości auta, co sprzyja dynamice jazdy i dodatkowo podnosi wydajność. Tym samym to eleganckie sportowe coupé stale plasuje się na pole position.

Pakiet Competition.

Autentyczny klimat wyścigów. Pakiet Competition, który obejmuje zwiększenie mocy silnika, bardziej bezpośredni układ kierowniczy i specjalnie zestrojony układ jezdny, zapewnia BMW M6 Coupé jeszcze lepsze osiągi na każdej trasie. Moc 8-cylindrowego silnika benzynowego M TwinPower Turbo zwiększono tu z 412 kW do 423 kW. Wyższą moc uzyskuje się przez podniesienie ciśnienia doładowania w górnym zakresie obrotów. Sportowy układ wydechowy daje przy tym wyjątkowe brzmienie silnika, od którego dreszcz emocji przebiega po plecach. Zarówno na torze wyścigowym, jak i w codziennej eksploatacji specjalnie zestrojony układ jezdny oraz sportowo bezpośredni układ kierowniczy zapewniają przełożenie każdego ruchu kierownicy z maksymalną precyzją. Na zewnątrz imponujące wrażenie robią ekskluzywne 20-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich Double Spoke 601 M, dwukolorowe, z ogumieniem mieszanym oraz chromowane na czarno podwójne końcówki rur wydechowych sportowego układu wydechowego.

412 KW

Moc, która zadziwia. 8-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo jest ukoronowaniem wszystkich jednostek napędowych M. Jego niesamowita moc 560 KM (412 kW) i moment obrotowy 680 Nm są w stałej gotowości dzięki innowacyjnej technologii turbodoładowania TwinScroll. Z opcjonalnym pakietem Competition moc można zwiększyć do 575 KM.
Umożliwiają to wysokie obroty, turbodoładowanie i układy Valvetronic oraz High Precision Injection. Pełny moment obrotowy występuje już od ok. 1500 obr/min i w połączeniu z niemal liniowym wykresem mocy tworzy imponującą charakterystykę silnika, która ucieszy każdego kierowcę z ambicjami. Moc i wydajność nie muszą się wykluczać, co pokazuje 8-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo wyposażony w inteligentne technologie BMW EfficientDynamics, takie jak odzysk energii hamowania. Dzięki nim średnie zużycie paliwa wynosi tylko 9,9 l.