EMOCJONALNA DECYZJA PODJĘTA Z GŁOWĄ.

Silniki BMW TwinPower Turbo w BMW X1.

Innowacyjne silniki BMW TwinPower Turbo w BMW X1 oferują moc i wydajność. Do wyboru jest cała paleta silników z innowacyjnym turbodoładowaniem i najnowocześniejszą technologią wtrysku. Również w najnowszej generacji silników wysokoprężnych i benzynowych najważniejsze jest jedno: radość z jazdy.

SILNIKI BENZYNOWE BMW TWINPOWER TURBO.

Silniki benzynowe BMW TwinPower Turbo najnowszej generacji zachwycają pełnym temperamentu rozwojem mocy i spontaniczną reakcją silnika już na niskich obrotach. Jednocześnie są bardziej oszczędne i emitują mniej spalin niż ich poprzednicy. Aby zapewnić im jeszcze lepszą wydajność i dynamikę, ten innowacyjny pakiet, stanowiący kamień milowy w strategii BMW EfficientDynamics, łączy najnowsze technologie wtrysku i adaptacyjny rozrząd Valvetronic z Double VANOS z innowacyjnym układem turbodoładowania. Rezultatem jest niezwykle wydajny napęd, który efektownie podkreśla niepodważalne kompetencje BMW w zakresie budowy silników. Wielokrotnie wyróżniany nagrodą „Engine of the Year Award” 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy BMW TwinPower Turbo jest doceniany na całym świecie. Uznanie zdobywa dynamicznym rozwojem mocy, doskonałą kulturą pracy i fantastyczną wydajnością. Sprawdzona koncepcja technologiczna silników z linii EfficientDynamics jest stosowana w niemal wszystkich silnikach benzynowych.

  • BMW X1 xDrive 25i
    Liczba cylindrów / zaworów
    4 / 4
    Pojemność w cm³
    1998
    Skok / średnica w mm
    94,6 / 82,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    170 (231) / 5000
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    350 / 1250
    Stopień sprężania : 1
    10,2
  • BMW X1 xDrive 20i
    Liczba cylindrów / zaworów
    4 / 4
    Pojemność w cm³
    1998
    Skok / średnica w mm
    94,6 / 82,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    141 (192) / 5000-6000
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    280 / 1250-4600
    Stopień sprężania : 1
    11,0
  • BMW X1 sDrive 20i
    Liczba cylindrów / zaworów
    4 / 4
    Pojemność w cm³
    1998
    Skok / średnica w mm
    94,6 / 82,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    141 (192) / 5000-6000
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    280 / 1250-4600
    Stopień sprężania : 1
    11,0
  • BMW X1 sDrive 18i
    Liczba cylindrów / zaworów
    3 / 4
    Pojemność w cm³
    1499
    Skok / średnica w mm
    94,6 / 82,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    100 (136) / 4400
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    220 / 1250
    Stopień sprężania : 1
    11,0

SILNIKI WYSOKOPRĘŻNE BMW TWINPOWER TURBO.

W silnikach wysokoprężnych BMW TwinPower Turbo nowej generacji odzwierciedla się konsekwentnie realizowana myśl BMW EfficientDynamics: chodzi o to, by uzyskać doskonałe parametry wydajności i kultury pracy w połączeniu z niskim zużyciem paliwa. Silniki wysokoprężne odznaczają się spontaniczną reakcją i pełnym temperamentu rozwojem mocy we wszystkich zakresach prędkości obrotowych. Są też oszczędne. Bez wątpienia wybijają się ponad przeciętność pod względem wydajności i dynamiki. Mają przy tym bardzo niską emisję spalin i niskie tarcie. Maksymalna radość z jazdy jest więc gwarantowana. Nowe jednostki wysokoprężne linii silników EfficientDynamics charakteryzują się lekką aluminiową konstrukcją i są wyposażone w jedną, dwie lub trzy turbosprężarki oraz zmienną geometrię turbiny. Mają również wtrysk bezpośredni CommonRail najnowszej generacji, który gwarantuje optymalne spalanie i przyczynia się w ten sposób do obniżenia zużycia paliwa i emisji CO2.

  • BMW X1 xDrive 25d
    Liczba cylindrów / zaworów
    4 / 4
    Pojemność w cm³
    1995
    Skok / średnica w mm
    90,0 / 84,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    170 (231) / 4400
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    450 / 1500-3000
    Stopień sprężania : 1
    16,5
  • BMW X1 xDrive 20d
    Liczba cylindrów / zaworów
    4 / 4
    Pojemność w cm³
    1995
    Skok / średnica w mm
    90,0 / 84,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    140 (190) / 4000
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    400 / 1750-2500
    Stopień sprężania : 1
    16,5
  • BMW X1 sDrive 20d
    Liczba cylindrów / zaworów
    4 / 4
    Pojemność w cm³
    1995
    Skok / średnica w mm
    90,0 / 84,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    140 (190) / 4000
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    400 / 1750-2500
    Stopień sprężania : 1
    16,5
  • BMW X1 xDrive 18d
    Liczba cylindrów / zaworów
    4 / 4
    Pojemność w cm³
    1995
    Skok / średnica w mm
    90,0 / 84,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    110 (150) / 4000
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    330 / 1750
    Stopień sprężania : 1
    16,5
  • BMW X1 sDrive 18d
    Liczba cylindrów / zaworów
    4 / 4
    Pojemność w cm³
    1995
    Skok / średnica w mm
    90,0 / 84,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    110 (150) / 4000
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    330 / 1750
    Stopień sprężania : 1
    16,5
  • BMW X1 sDrive 16d
    Liczba cylindrów / zaworów
    3 / 4
    Pojemność w cm³
    1496
    Skok / średnica w mm
    90,0 / 84,0
    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min
    85 (116) / 4000
    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
    270 / 1750
    Stopień sprężania : 1
    16,5