WSZYSTKIE ISTOTNE PRZEMIANY MAJĄ SWOICH PIONIERÓW.

The Born Electrics.

WSZYSTKIE ISTOTNE PRZEMIANY MAJĄ SWOICH PIONIERÓW.

The Born Electrics.

Od roku 2013 BMW i elektryzuje ludzi na całym świecie. Nikt nie wie lepiej, jak unikalna może być radość z „elektrycznej” jazdy, niż pionierzy w tej dziedzinie: The Born Electrics. Oto ich historie.

WSZYSTKIE ISTOTNE PRZEMIANY MAJĄ SWOICH PIONIERÓW.The Born Electrics.

Od roku 2013 BMW i elektryzuje ludzi na całym świecie. Nikt nie wie lepiej, jak unikalna może być radość z „elektrycznej” jazdy, niż pionierzy w tej dziedzinie: The Born Electrics. Oto ich historie.

BMW i

GARY.

BORN ELECTRIC W LIPCU 2015 R.

GARY.

BORN ELECTRIC W LIPCU 2015 R.

„Wsiąść i odprężyć się.”


Bakcyla złapałem już podczas mojej pierwszej jazdy BMW i3 w ubiegłym roku. Miałem poczucie bycia „cool”, na topie, niekonwencjonalnym. Świadomość wkładu w ekologię również nastrajała pozytywnie. Według mnie i3 wyróżnia się przede wszystkim estetyczną stylistyką, wielkością i napędem elektrycznym. Aplikacja BMW i Remote jest po prostu świetna. Daje mi zawsze optymalną łączność z autem. W mieście po prostu wsiadam i ruszam. Parkowanie zwykle często jest kłopotem, ale i3 mieści się w każdą lukę.

 

 

#THEFUTURE #BORNELECTRIC #BMWi

LUCIE.

BORN ELECTRIC W PAŹDZIERNIKU 2014 R.

LUCIE.

BORN ELECTRIC W PAŹDZIERNIKU 2014 R.

„Zakochałam się.”


Nigdy wcześniej nie myślałam, że będę kiedyś jeździć samochodem elektrycznym – a teraz używam go codziennie. Jestem pewna, że przyszłość należy do aut elektrycznych i cieszę się, że jestem częścią tego trendu. Cieszę się też każdą sekundą w moim BMW i3. Daje mnóstwo frajdy: silnik, szybkie ruszanie z miejsca, dynamika. Wrażenia z jazdy są fantastyczne, komfort również. Nie mówiąc już o pięknych materiałach i naturalnym wyglądzie auta. BMW i3 to piękna i bestia w jednym – kocham je. Jedyny minus: muszę się nim dzielić z moim mężem, choć wcale tego nie chcę.

 

#EMISSIONFREE #PRAGUE #PERFECTION #BORNELECTRIC #BMWi

KATHRYN.

BORN ELECTRIC W PAŹDZIERNIKU 2014 R.

KATHRYN.

BORN ELECTRIC W PAŹDZIERNIKU 2014 R.

„Mój mały elektronauta.”


Z moim zamiłowaniem do gadżetów zawsze ciekawa jestem nowości i od razu zakochałam się w samochodach elektrycznych. Aspekt ekologiczny i futurystyczny wygląd od razu przypadły mi do gustu. Auta elektryczne są coraz bardziej popularne i wygląda na to, że marzenia o samochodzie na prąd wreszcie się spełnia. Moim zdaniem przyszłość należy do samochodów elektrycznych, a nie benzynowych. Podczas jazdy BMW i3 spokojne wnętrze sprawia, że opada ze mnie cały stres. Rozkoszuję się uczuciem siedzenia w świetnym wnętrzu i zrelaksowanej jazdy przez miasto. Czasem zdarza się, że ludzie przystają i wołają do mnie: „fajne auto!”.

 

 

#GREEN #CALIFORNIA #BORNELECTRIC #BMWi

LOU.

BORN ELECTRIC WE WRZEŚNIU 2014 R.

LOU.

BORN ELECTRIC WE WRZEŚNIU 2014 R.

„Mniej znaczy więcej.”


Często porównuję BMW i3 do koncepcji mikrodomów, których przemyślany projekt jest jednocześnie funkcjonalny, a za razem maksymalnie kompaktowy. Jego wnętrze przywodzi na myśl dom zaprojektowany przez Charlesa i Ray Eamesów: drewniana deska rozdzielcza o płynnych kształtach, starannie wyselekcjonowane materiały i duże powierzchnie szyb. Podobnie jak mały, przemyślany dom otwiera się na naturę i płynnie łączy przestrzenie wewnętrzne i zewnętrzne, tak i3 godzi oferuje funkcji i technologii w minimalnych, solidnych ramach. Dla mnie ten samochód jest rozszerzeniem mojej przestrzeni życiowej.

 

 

 

#BORNELECTRIC #PACIFICNORTHWEST #BMWi

ROGER.

BORN ELECTRIC W GRUDNIU 2013 R.

ROGER.

BORN ELECTRIC W GRUDNIU 2013 R.

„Witamy w przyszłości.”


Miałem już okazję testować kilka samochodów elektrycznych, ale i3 daje mi poczucie wyjątkowości. Nie chodzi mi o to, żeby robić wrażenie, ale wydaje mi się, że i3 budzi spore zainteresowanie, większe niż inne „sportowe samochody”. i3 prowokuje do dyskusji – nigdy jeszcze nie byłem zagadywany o mój samochód tak często, jak ostatnio. Jeżdżę nim głównie w wolnym czasie, bo mieszkam blisko biura i dojeżdżam najczęściej rowerem. Ale kiedy muszę pojechać do klienta, chętnie się tego podejmuję. Większość ludzi zna samochody elektryczne tylko z zewnątrz i są totalnie zaskoczeni, gdy dodam gazu.

 

 

#THEFUTURE #BORNELECTRIC #BMWi

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

  • Zużycie energii i emisja CO₂ BMW i3 (60 Ah):
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
    Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 0
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 12,9

    Zużycie energii i emisja CO₂ BMW i3 (94 Ah):
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
    Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 0
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 12,6 / 13,1*

    Zużycie energii i emisja CO₂ BMW i3 (60 Ah) z Range Extenderem:
    Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 13
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 13,5
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0,6

    Zużycie energii i emisja CO₂ BMW i3 (94 Ah) z Range Extenderem:
    Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 12
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 11,3 / 11,9**
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0,6

    Zużycie energii i emisja CO₂ BMW i8 z napędem hybrydowym plug-in BMW eDrive:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,1
    Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 49
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 11,9

    * Obręcze kół 2: 20’’ Styling 431          

    ** Obręcze kół 2: 20’’ koła zimowe

    Zużycie paliwa, emisja CO₂ i zużycie energii elektrycznej zależą od wybranego rozmiaru kół i opon.

    Zasięg zależy od wielu różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania lub klimatyzacji oraz wstępnego ustawiania temperatury.

    Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa, oficjalnej emisji CO₂ i zużycia energii nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach BMW.