ELEKTRYZUJĄCE PARTNERSTWO.

Kooperacje marek BMW i.

ELEKTRYZUJĄCE PARTNERSTWO.

Kooperacje marek BMW i.

BMW i jest prekursorem w dziedzinie przyszłościowych i wizjonerskich technologii. I interesuje się podobnie myślącymi. Czy to ciekawe projekty z partnerami ze świata sztuki, kultury, desingu i architektury, czy partnerstwa z innymi markami premium oferującymi produkty indywidualne dopasowane do samochodów BMW i – BMW i nie ogranicza się do samego auta.

ELEKTRYZUJĄCE PARTNERSTWO.Kooperacje marek BMW i.

BMW i jest prekursorem w dziedzinie przyszłościowych i wizjonerskich technologii. I interesuje się podobnie myślącymi. Czy to ciekawe projekty z partnerami ze świata sztuki, kultury, desingu i architektury, czy partnerstwa z innymi markami premium oferującymi produkty indywidualne dopasowane do samochodów BMW i – BMW i nie ogranicza się do samego auta.

BMW i

MR PORTER.

Co może dać współpraca BMW i z nagradzaną platformą internetową dla mężczyzn ceniących dobry styl mrporter.com? Unikalne BMW i3 w stylistyce MR PORTER oferowane w limitowanej serii. To wyjątkowe BMW i3 jest idealnym samochodem dla mężczyzn przywiązujących wagę do mocy i ekstrawagancji.


W tym modelu designerskim typowe cechy BMW i uzupełnione zostały we współpracy z zespołem projektantów firmy Mr Porter o dodatkowe elementy: ekskluzywny lakier w kolorze Tuxedo Blue wyróżniają białe akcenty na lusterkach zewnętrznych, listwach progowych i atrapie chłodnicy. Kolejnym ciekawym elementem jest ręcznie malowana biała linia akcentowa z napisem Mr Porter. Koncepcja znajduje swoją kontynuację również wewnątrz auta – świetną stylistykę auta uzupełniają biała obręcz wewnętrzna na kierownicy, białe szwy na dywanikach oraz drewniana listwa ozdobna w kolorze ciemnego dęb z indywidualnym grawerunkiem Mr Porter.

SOHO HOUSE.

Od października 2014 r. BMW i oraz Soho House Group (SHG) organizują wspólnie imprezy i wydarzenia w Europie i USA związane ze sztuką współczesną, innowacjami i designem. BMW i jako globalny partner motoryzacyjny Soho House Group udostępnia członkom klubu i gościom w wielu lokalizacjach SHG oraz na imprezach kulturalnych samochody BMW i3. Soho House oraz BMW i współpracują też w międzynarodowym programie kulturalnym w lokalizacjach Soho House w całej Europie i USA.

 

Historia Soho House rozpoczęła się w roku 1995 na Greek Street w Londynie. Dwadzieścia lat później portfolio firmy obejmuje kolejne kluby, hotele, restauracje i spa w Wielkiej Brytanii, na europejskim kontynencie, w USA i Kanadzie.

  • Wielka Brytania

    Londyn. Angielska metropolia numer jeden – również pod względem adresów Soho House. Tuż za rogiem w pobliżu Soho House na Greek Street znajduje się Dean Street Townhouse, samodzielny hotel na 39 pokoi. W modnym wschodnim śródmieściu mieści się Shoreditch House, w stronę Londynu Zachodniego Little House w renomowanej dzielnicy Mayfair, przytulny Electric House w Notting Hill oraz High Road House w spokojnej dzielnicy Chiswick. Wszystkie hotele oferują doskonałą gastronomię, fitness i relaks.

    Soho House jest również dla tych, którzy wolą wiejskie klimaty. W hrabstwie Somerset w Południowej Anglii, zaledwie dwie godziny drogi samochodem z Londynu, znajduje się Babington House. Ta oaza spokoju na 7 hektarach oferuje 32 indywidualne pokoje, restaurację czynną całą dobę oraz flagowe Cowshed Spa.

  • Europa kontynentalna

    Na pierwszą lokalizację w Europie kontynentalnej wybrano Berlin. W maju 2010 r. w samym centrum tętniącej życiem stolicy Niemiec otworzono Soho House Berlin. Na ośmiu piętrach klub ten oferuje basen na dachu, bar, strefę fitness, Cowshed Spa z łaźnią turecką oraz kino.

    Na tym nie koniec europejskiego tournee: w roku 2015 otworzony został Soho House Istanbul, a na początku 2016 r. Soho House Barcelona.

  • Ameryka Północna

    W roku 2003 ruszyło na podbój Ameryki Północnej, lokując pierwszy adres w byłym domu towarowym w Meatpacking District. Soho House New York zajmuje sześć pięter i oprócz 30 przestronnych pokoi oferuje restaurację, bar, kino na 44 miejsc, basen na dachu oraz Cowshed Spa.

    Kolejny adres to słynny Sunset Boulevard. Wiosną 2010 r. w imponującym biurowcu otwarto Soho House West Hollywood. Pół roku później otwarto Soho Beach House w Miami, klub w klimatach południowoamerykańskich, m.in. z dwoma basenami i własnym klubem plażowym.

    Dwa lata później firma ruszyła na podbój Kanady. W roku 2012 otwarto Soho House Toronto oferujący już na samym początku szereg imprez w ramach Toronto Film Festival.

    I zgodnie z zasadą, aby największą niespodziankę zachować na koniec, w sierpniu 2014 r. swoje wrota otworzył Soho House Chicago. Klub rezydujący na powierzchni 10 000 metrów kwadratowych w byłej fabryce galanterii skórzanej jest największym z domów SHG.

Louis Vuitton.

Wyjątkowe torby do wyjątkowego samochodu: Louis Vuitton zaprojektował do BMW i8 nową serię toreb wykonanych – odpowiednio do kabiny pasażerskiej – w całości z włókien karbonowych. Ta niezwykle lekka, a przy tym wysoce wytrzymała i nowoczesna tkanina wyróżnia się niesamowitą odpornością na uderzenia, rozerwanie i ścieranie. Podobnie jak BMW i8 seria toreb podróżnych cechuje się unikalną stylistyką, jest elegancka, męska i unikatowa.

 

Aby optymalnie wykorzystać przestrzeń, torby podróżne z tej serii wykonane zostały na miarę. Duża torba podróżna, którą można nosić w ręku lub na ramieniu, dokładnie pasuje do bagażnika BMW i8. Pokrowiec na odzież mieści się na tylnej półce. Stabilna sztywna aktówka, idealna na notebooka, idealnie wpasowuje się na tylne siedzenia. Mała torba podróżna mieści się na aktówce. Wszystkie torby z tej serii posiadają skórzane rączki i etykiety na bagaż oraz słynną kłódkę Louis Vuitton.

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

  • Zużycie energii i emisja CO2 BMW i3 (60 Ah):
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 12,9

    Zużycie energii i emisja CO2 BMW i3 (94 Ah):
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 12,6* / 13,1**

    Zużycie energii i emisja CO2 BMW i3 (60 Ah) z Range Extenderem:
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 13
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 13,5
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0,6

    Zużycie energii i emisja CO2 BMW i3 (94 Ah) z Range Extenderem:
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 12* / 13**
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 11,3* / 11,9**
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0,6

    Zużycie energii i emisja CO2 BMW i8 z napędem hybrydowym plug-in BMW eDrive:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,1
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 49
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 11,9

    * Grupa obręczy 1: 19-calowe

    ** Grupa obręczy 2: 20-calowe; opony zimowe

    Zużycie paliwa, emisja CO2 i zużycie energii elektrycznej zależą od wybranego rozmiaru kół i opon.

    Zasięg zależy od wielu różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania lub klimatyzacji oraz wstępnego ustawiania temperatury.

    Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa, oficjalnej emisji CO2 i zużycia energii nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach BMW.