ELECTRIFIED BY BMW i.

Hybrydy plug-in z know-how BMW i.

BMW iPerformance

ELECTRIFIED BY BMW i.

Hybrydy plug-in z know-how BMW i.

ELECTRIFIED BY BMW i.Hybrydy plug-in z know-how BMW i.

Doświadczenie było zawsze istotnym czynnikiem przy realizacji innowacyjnych koncepcji samochodów. A w hybrydach plug-in BMW jest ono szczególnie cenne. Ich układ napędowy obejmuje wydajny silnik spalinowy i mocny silnik elektryczny. Dzięki temu napęd łączy w sobie typowe cechy BMW z zaletami jazdy elektrycznej i wykorzystuje bezpośrednio doświadczenie inżynierów BMW i, zasługując sobie na swoją własną nazwę: BMW iPerformance.

RADOŚĆ Z JAZDY BEZ EMISJI SPALIN.

W samochodach BMW iPerformance stosowany jest napęd BMW eDrive opracowany przez BMW i. Innowacyjne połączenie silnika elektrycznego, akumulatora litowo-jonowego i inteligentnego zarządzania energią umożliwia pokonywanie krótkich i średnich tras na samym napędzie elektrycznym. W razie potrzeby załączany jest silnik benzynowy TwinPower Turbo. Napęd BMW eDrive oferowany jest aktualnie w BMW serii 2, BMW serii 3, BMW serii 7 i BMW X5 (stan z maja 2016 r.).

BMW eDrive.

Inteligentna i dynamiczna forma elektrycznej jazdy.

IDEALNE NA KRÓTKIE, ŚREDNIE I DŁUGIE TRASY.

Modele BMW iPerformance napędzane są przez idealnie współpracujące ze sobą silniki: wydajny spalinowy i mocny elektryczny. Konwencjonalna jednostka zapewnia zasięg, a elektryczna, przede wszystkim w ruchu miejskim, bezemisyjną i niemal bezgłośną jazdę. Na przykład BMW 740e może pokonać na napędzie elektrycznym do 48 km. Akumulator litowo-jonowy można ładować z domowej stacji BMW i Wallbox, z publicznych stacji ładowania i z dowolnego domowego gniazdka elektrycznego.


Dane BMW 740e iPerformance:
Zużycie paliwa w l/100 km w cyklu mieszanym: 2,2 – 2,0
Emisja CO2 w g/km w cyklu mieszanym: 50 – 45
Zużycie energii w kWh/100 km w cyklu mieszanym: 13,1 – 12,5

  • AUTO eDRIVE

    W trybie AUTO eDRIVE inteligentne zarządzanie energią określa najbardziej wydajny sposób współpracy silnika elektrycznego i spalinowego – zależnie od prędkości jazdy i stanu naładowania akumulatora.

  • MAX eDRIVE

    W zależności od modelu tryb MAX eDRIVE umożliwia jazdę na samym napędzie elektrycznym z prędkością do 140 km/h. Przy większych prędkościach lub gdy wymagane jest pełne przyspieszenie, automatycznie dołącza się silnik spalinowy.

  • SAVE BATTERY

    W trybie SAVE BATTERY lub Battery Control (w BMW serii 7) silnik spalinowy wydajnie ładuje akumulator, albo utrzymywany jest stały poziom naładowania akumulatora. Można w ten sposób zachować energię do późniejszej jazdy na samym napędzie elektrycznym.

iPERFORMANCE W SKRÓCIE.

Modele hybrydowe plug-in BMW są konsekwentną kontynuacją strategii BMW EfficientDynamics. Oprócz „e” w nazwie modelu samochody BMW iPerformance można łatwo rozpoznać po poniższych szczegółach.

Niebieski grill atrapy chłodnicy.

Przód modeli BMW iPerformance wyróżnia grill atrapy chłodnicy w typowym dla BMW i.

Niebieskie dekielki obręczy kół.

Ekskluzywne niebieskie dekielki obręczy kół w modelach BMW iPerformance są odniesieniem do BMW i8.

Zużycie paliwa w l/100 km w cyklu mieszanym: 2,1
Emisja CO₂ w g/km w cyklu mieszanym: 49
Zużycie energii w kWh/100 km w cyklu mieszanym: 11,9

Logo BMW i.

Na przednich błotnikach za nadkolami znajduje się logo BMW i wskazujące na transfer know-how bezpośrednio z BMW i.

Napis eDrive.

Napis eDrive na słupkach C wskazuje na zastosowanie napędu elektrycznego.

ŁADOWANIE.

BMW iPerformance to więcej niż tylko nazwa modeli hybrydowych plug-in BMW, to część zrównoważonej strategii mobilności. Podobnie jak w BMW i3 czy BMW i8 można korzystać z programu 360° ELECTRIC. Oferuje on różne korzyści, od instalacji stacji ładowania BMW i Wallbox, poprzez pośrednictwo w zawarciu umowy na dostawę „zielonej” energii, po dostęp do największej na świecie sieci publicznych stacji ładowania. Do każdego modelu BMW iPerformance dostępna jest też aplikacja BMW Connected oraz oszczędne trasy ECO ROUTE w systemie nawigacyjnym.

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

Dane BMW 225xe iPerformance Active Tourer:
Zużycie paliwa w l/100 km w cyklu mieszanym: 2,1 – 2,0
Emisja CO2 w g/km w cyklu mieszanym: 49 – 46
Zużycie energii w kWh/100 km w cyklu mieszanym: 11,9 – 11,8

Dane BMW 330e iPerformance Limuzyna:
Zużycie paliwa w l/100 km w cyklu mieszanym: 2,1 – 1,9
Emisja CO2 w g/km w cyklu mieszanym: 49 – 44
Zużycie energii w kWh/100 km w cyklu mieszanym: 11,9 – 11,0

Dane BMW X5 xDrive40e iPerformance:
Zużycie paliwa l/100 km w cyklu mieszanym: 3,4 – 3,3
Emisja CO2 g/km w cyklu mieszanym: 78 – 77
Zużycie energii kWh/100 km w cyklu mieszanym: 15,4 – 15,3

Dane BMW 740e iPerformance:
Zużycie paliwa w l/100 km w cyklu mieszanym: 2,2 – 2,0
Emisja CO2 w g/km w cyklu mieszanym: 50 – 45
Zużycie energii w kWh/100 km w cyklu mieszanym: 13,1 – 12,5

Dane BMW 740Le iPerformance:
Zużycie paliwa w l/100 km w cyklu mieszanym: 2,2 – 2,0
Emisja CO2 w g/km w cyklu mieszanym: 51 – 45
Zużycie energii w kWh/100 km w cyklu mieszanym: 13,3 – 12,6

Dane BMW 740Le xDrive iPerformance:
Zużycie paliwa w l/100 km w cyklu mieszanym: 2,5 – 2,1
Emisja CO2 w g/km w cyklu mieszanym: 56 – 49
Zużycie energii w kWh/100 km w cyklu mieszanym: 13,9 – 13,2

Zużycie paliwa, emisja CO2 i zużycie energii elektrycznej zależą od wybranego rozmiaru kół i opon. Przewidywane wartości zużycia paliwa ustalono na podstawie cyklu testowego ECE.

Zasięg zależy od wielu różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania lub klimatyzacji oraz wstępnego ustawiania temperatury.

Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa, oficjalnej emisji CO2 i zużycia energii nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach BMW.

Dane BMW i3 (60 Ah):

Zużycie paliwa w l/100 km w cyklu mieszanym: 0
Emisja CO2 w g/km w cyklu mieszanym: 0
Zużycie energii w kWh/100 km w cyklu mieszanym: 12,9

 

Dane BMW i3 (94 Ah):
Zużycie paliwa w l/100 km w cyklu mieszanym: 0
Emisja CO2 w g/km w cyklu mieszanym: 0
Zużycie energii w kWh/100 km w cyklu mieszanym: 12,6* / 13,1**

 

Dane BMW i3 (60 Ah) z Range Extenderem:
Emisja CO2 w g/km w cyklu mieszanym: 13
Zużycie energii w kWh/100 km w cyklu mieszanym: 13,5
Zużycie paliwa w l/100 km w cyklu mieszanym: 0,6

 

Dane BMW i3 (94 Ah) z Range Extenderem:
Emisja CO2 w g/km w cyklu mieszanym: 12* / 13**
Zużycie energii w kWh/100 km w cyklu mieszanym: 11,3* / 11,9**
Zużycie paliwa w l/100 km w cyklu mieszanym: 0,6

 

Dane BMW i8:
Zużycie paliwa w l/100 km w cyklu mieszanym: 2,1
Emisja CO2 w g/km w cyklu mieszanym: 49
Zużycie energii w kWh/100 km w cyklu mieszanym: 11,9

 

* Grupa obręczy kół: koła 19-calowe

** Grupa obręczy kół 2: koła 20-calowe, zimowe