Z SZOFEREM NA POKŁADZIE: BMW ACTIVE ASSIST.

Wgląd w automatyzację i wysoką automatyzację jazdy w BMW ConnectedDrive.

Z SZOFEREM NA POKŁADZIE: BMW ACTIVE ASSIST.

Wgląd w automatyzację i wysoką automatyzację jazdy w BMW ConnectedDrive.

Z myślą o Tobie pracujemy nad projektami przyszłości. Oto jeden z nich: BMW Active Assist. Pod tą nazwą kryją się technologie, które umożliwiają automatyzację i wysoką automatyzację jazdy, oferując wyższe bezpieczeństwo i komfort. Oznacza to, że w określonych sytuacjach Twoje BMW całkowicie lub częściowo przejmuje czynności związane z prowadzeniem pojazdu. Tu poznasz aktualny stan rozwoju wysokiej automatyzacji jazdy i zobaczysz, jak imponujące rzeczy już teraz można spotkać w prototypach eksperymentalnych.

Z SZOFEREM NA POKŁADZIE: BMW ACTIVE ASSIST.Wgląd w automatyzację i wysoką automatyzację jazdy w BMW ConnectedDrive.

Z myślą o Tobie pracujemy nad projektami przyszłości. Oto jeden z nich: BMW Active Assist. Pod tą nazwą kryją się technologie, które umożliwiają automatyzację i wysoką automatyzację jazdy, oferując wyższe bezpieczeństwo i komfort. Oznacza to, że w określonych sytuacjach Twoje BMW całkowicie lub częściowo przejmuje czynności związane z prowadzeniem pojazdu. Tu poznasz aktualny stan rozwoju wysokiej automatyzacji jazdy i zobaczysz, jak imponujące rzeczy już teraz można spotkać w prototypach eksperymentalnych.

W RUCHU.

Poznaj aktualny stan rozwoju i zobacz, czym właściwie jest wysoka automatyzacja jazdy.

W RUCHU.

Poznaj aktualny stan rozwoju i zobacz, czym właściwie jest wysoka automatyzacja jazdy.

W LUSTERKU WSTECZNYM.

2014: Asystent bezpieczeństwa BMW w zakresie granicznym.

Na targach Consumer Electronics Show (CES) w Las Vegas BMW Group zaprezentowało nowy wymiar BMW Active Assist: asystenta bezpieczeństwa, który również w najbardziej wymagających sytuacjach na drodze umożliwia sprowadzenie pojazdu na odpowiedni tor jazdy bez udziału kierowcy.

2012: Asystent zatrzymania awaryjnego BMW.

W ramach projektu badawczego SmartSenior BMW przedstawiło asystenta zatrzymania awaryjnego. W sytuacjach awaryjnych spowodowanych stanem zdrowia kierowcy samochód przechodzi na autonomiczny tryb jazdy i przeprowadza kontrolowany manewr zatrzymania awaryjnego. Przy włączonych światłach awaryjnych samochód zjeżdża w sposób kontrolowany i zależny od sytuacji na drodze do prawej krawędzi jezdni, zatrzymuje się tam i automatycznie inicjuje połączenie alarmowe.

2006: BMW Track Trainer.

BMW Group w ramach projektu BMW Track Trainer umożliwia wysoko zautomatyzowane poruszanie się po idealnej linii Pętli Północnej toru Nürburgring i innych torów wyścigowych, tworząc tym samym fundament dla BMW Active Assist. BMW Track Trainer stosowany jest aktualnie w treningach kierowców BMW, aby zapewnić uczestnikom kursu autentyczne wrażenia z jazdy (za kierownicą, a nie na fotelu pasażera).

W PRZYSZŁOŚCI.

Kolejnym wielkim celem BMW Group jest wysoka automatyzacja jazdy na europejskich autostradach wraz z rozwiązaniem wszystkich wyzwań związanych z przekraczaniem granic krajów lub pokonywaniu remontowanych odcinków dróg.
Od roku 2020 mają być gotowe warunki techniczne dla pilota autostradowego umożliwiającego wysoko zautomatyzowaną jazdę samochodom seryjnym.