SIŁA BEZ WYSIŁKU.

Silniki BMW TwinPower Turbo w BMW serii 2 Active Tourer.

Silniki benzynowe i wysokoprężne BMW nowej generacji w BMW serii 2 Active Tourer dzięki technologii BMW TwinPower Turbo oferują znacznie lepszą charakterystykę mocy oraz spontaniczną reakcję silnika już na niskich obrotach, utrzymując przy tym wyjątkowo niskie zużycie paliwa i emisję spalin.

SILNIKI BENZYNOWE BMW TWINPOWER TURBO.

Silniki benzynowe BMW TwinPower Turbo najnowszej generacji zachwycają pełnym temperamentu rozwojem mocy i spontaniczną reakcją silnika już na niskich obrotach. Jednocześnie są wydajniejsze, bardziej oszczędne i emitują mniej spalin niż ich poprzednicy. Aby zapewnić jeszcze lepszą wydajność i dynamikę, ten innowacyjny pakiet, stanowiący kamień milowy w strategii BMW EfficientDynamics, łączy najnowsze technologie wtrysku i adaptacyjny rozrząd Valvetronic z Double VANOS z innowacyjnym układem turbodoładowania. Rezultatem jest niezwykle wydajny napęd, który efektownie podkreśla niepodważalne kompetencje BMW w zakresie budowy silników. Wielokrotnie wyróżniany nagrodą „Engine of the Year Award” 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy BMW TwinPower Turbo cieszy się uznaniem na całym świecie z uwagi na dynamiczny rozwój mocy, doskonałą kulturę pracy i fantastyczną wydajność. Sprawdzona koncepcja technologiczna silników z linii EfficientDynamics jest stosowana w niemal wszystkich silnikach benzynowych.

SILNIKI WYSOKOPRĘŻNE BMW TWINPOWER TURBO.

W silnikach wysokoprężnych BMW TwinPower Turbo nowej generacji odzwierciedla się konsekwentnie realizowana myśli BMW EfficientDynamics: także tutaj celem jest uzyskanie doskonałych parametrów wydajności i kultury pracy w połączaniu z niskim zużyciem paliwa. Silniki wysokoprężne odznaczają się spontaniczną reakcją i pełnym temperamentu rozwojem mocy we wszystkich zakresach prędkości obrotowych oraz oszczędnością. Bez wątpienia wybijają się ponad przeciętność pod względem wydajności i dynamiki. Swoją pracę wykonują przy tym sprawnie, emitując mało spalin. Maksymalna radość z jazdy jest więc gwarantowana. Nowe jednostki wysokoprężne linii silników EfficientDynamics charakteryzują się lekką aluminiową konstrukcją i są wyposażone w jedną, dwie lub trzy turbosprężarki oraz zmienną geometrię turbiny. Posiadają również wtrysk bezpośredni CommonRail najnowszej generacji, który gwarantuje zoptymalizowane spalanie, przyczyniając się w ten sposób do obniżenia zużycia paliwa i emisji CO2.

  • BMW 214d

    Liczba cylindrów / zaworów

    3 / 4

    Pojemność w cm³

    1496

    Skok / średnica w mm

    90,0 / 84,0

    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min

    70 (95) / 4000

    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min

    220 / 1500

    Stopień sprężania : 1

    16,5

  • BMW 216d

    Liczba cylindrów / zaworów

    3 / 4

    Pojemność w cm³

    1496

    Skok / średnica w mm

    90,0 / 84,0

    Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min

    85 (116) / 4000

    Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min

    270 / 1750

    Stopień sprężania : 1

    16,5

  • BMW 218d
  • BMW 218d xDrive
  • BMW 220d
  • BMW 220d xDrive