KLASA SAMA W SOBIE. W KAŻDEJ KLASIE MOCY.

Silniki BMW TwinPower w BMW serii 3 Limuzyna.

Najnowsza technologia wtrysku, w pełni adaptacyjny rozrząd i turbosprężarka najnowszej generacji: wszystkie silniki benzynowe i wysokoprężne BMW z grupy silników BMW EfficientDynamics wyróżnia doskonała elastyczność – a przy tym niskie parametry zużycia paliwa i emisji spalin. Wyjątkowo dynamiczny: topowy silnik w BMW 340i Limuzyna. Wyjątkowo niska emisja spalin i zużycie paliwa: BMW 320d EfficientDynamics Edition i BMW 330e iPerformance Limuzyna z pierwszym napędem hybrydowym plug-in w BMW serii 3.

SILNIKI BENZYNOWE BMW TWINPOWER TURBO.

Silniki benzynowe BMW TwinPower Turbo najnowszej generacji zachwycają pełnym temperamentu rozwojem mocy i spontaniczną reakcją silnika już na niskich obrotach. Jednocześnie są bardziej oszczędne i emitują mniej spalin niż ich poprzednicy. Aby zapewnić jeszcze lepszą wydajność i dynamikę, ten innowacyjny pakiet, stanowiący kamień milowy w strategii BMW EfficientDynamics, łączy najnowsze technologie wtrysku i adaptacyjny rozrząd Valvetronic z Double VANOS z innowacyjnym układem turbodoładowania. Rezultatem jest niezwykle wydajny napęd, który efektownie podkreśla niepodważalne kompetencje BMW w zakresie budowy silników. Wielokrotnie wyróżniany nagrodą „Engine of the Year Award” 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy BMW TwinPower Turbo jest doceniany na całym świecie. Uznanie zdobywa dynamicznym rozwojem mocy, doskonałą kulturą pracy i fantastyczną wydajnością. Sprawdzona koncepcja technologiczna silników z linii EfficientDynamics jest stosowana w niemal wszystkich silnikach benzynowych.

SILNIKI WYSOKOPRĘŻNE BMW TWINPOWER TURBO.

W silnikach wysokoprężnych BMW TwinPower Turbo nowej generacji odzwierciedla się konsekwentnie realizowana myśl BMW EfficientDynamics: chodzi o to, by uzyskać doskonałe parametry wydajności i kultury pracy w połączeniu z niskim zużyciem paliwa. Silniki wysokoprężne odznaczają się spontaniczną reakcją i pełnym temperamentu rozwojem mocy we wszystkich zakresach prędkości obrotowych. Są też oszczędne. Bez wątpienia wybijają się ponad przeciętność pod względem wydajności i dynamiki. Mają przy tym bardzo niską emisję spalin i niskie tarcie. Maksymalna radość z jazdy jest więc gwarantowana. Nowe jednostki wysokoprężne linii silników EfficientDynamics charakteryzują się lekką aluminiową konstrukcją i są wyposażone w jedną, dwie lub trzy turbosprężarki oraz zmienną geometrię turbiny. Mają również wtrysk bezpośredni CommonRail najnowszej generacji, który gwarantuje optymalne spalanie i przyczynia się w ten sposób do obniżenia zużycia paliwa i emisji CO2.