PO PROSTU WSZYSTKIE MOŻLIWOŚCI.

Usługi i aplikacje BMW ConnectedDrive w BMW serii 3 Limuzyna.

Najwyższy komfort to w BMW serii 3 Limuzyna rzecz oczywista. A dodatkową wygodę oferują usługi i aplikacje BMW ConnectedDrive. Dzięki nim samochód może na przykład być Twoim mobilnym biurem. W swoim BMW serii 3 możesz mieć dostęp do wszystkiego, co oferuje internet. Możesz unikać korków. A w razie wypadku liczyć na szybkie i automatyczne wezwanie pomocy.

USŁUGI CONNECTEDDRIVE.

Usługi ConnectedDrive umożliwiają korzystanie w samochodzie z cyfrowego asystenta mobilności BMW Connected oraz oferują kierowcy w czasie jazdy wiele inteligentnych usług informacyjnych, rozrywkowych i serwisowych.

Oferta obejmuje na przykład dostęp do aktualnych informacji lokalnych takich jak pogoda, wiadomości, wyszukiwarka online GoogleTM czy praktyczne funkcje biurowe. Oprócz tego w menu ConnectedDrive można korzystać bezpośrednio w aucie z takich usług i funkcji jak informacje o przewodnikach turystycznych i hotelowych bez używania smartfona.

Wyposażenie obejmuje również komfortowe i nieograniczone czasowo korzystanie z aplikacji na smartfony. Usługi ConnectedDrive umożliwiają dostęp do Sklepu BMW ConnectedDrive, w którym zawsze i wszędzie można wygodnie zestawiać, zamawiać i przedłużać usługi i aplikacje według indywidualnych potrzeb. Oprócz tego usługi ConnectedDrive oferują jeszcze inne funkcje, dzięki którym jazda BMW jest niezwykłym przeżyciem.

Usługi ConnectedDrive.

  • Sklep BMW ConnectedDrive

    Sklep BMW ConnectedDrive pozwala zawsze i wszędzie zestawiać sobie usługi i aplikacje według własnych potrzeb. Można je elastycznie dobierać także po zakupie auta, dostosowując zakres usług i aplikacji już bezpośrednio w samochodzie.
    Ofertę dostępną w Sklepie BMW ConnectedDrive stworzono specjalnie na potrzeby kierowców BMW. Okres obowiązywania poszczególnych usług można wybierać indywidualnie. Dzięki temu usługi można aktywować tylko na pewien czas, na przykład na wakacyjne wyjazdy.
    Dostęp do Sklepu BMW ConnectedDrive uzyskać można zarówno w drodze, bezpośrednio z samochodu, jak i przez internet w portalu klienta „My BMW ConnectedDrive”. Nowo dodane usługi i aplikacje dostępne są w samochodzie tuż po ich wybraniu lub zakupie. Sklep BMW ConnectedDrive na bieżąco informuje klientów o aktualnej ofercie.

  • Apps

    Apps to platforma, która umożliwia komfortowe korzystanie z wybranych aplikacji na smartfony w samochodzie. Aby móc korzystać z bogatej oferty aplikacji również w samochodzie, BMW nie tylko tworzy własne aplikacje, takie jak aplikacja BMW Connected czy BMW M Laptimer, ale też ściśle współpracuje z partnerami takimi jak Spotify, Napster, GoPro, Deezer czy Audible, aby również te aplikacje niezawodnie działały w aucie. Aby z nich korzystać, wystarczy podłączyć kompatybilny smartfon w pojeździe przez adapter Snap-In, kabel USB lub bezprzewodowo. Wszystkie funkcje aplikacji obsługuje się wtedy wygodnie za pomocą kontrolera iDrive. Oferta aplikacji dostępnych w pojeździe jest stale rozszerzana w ścisłej współpracy BMW z różnymi partnerami. Więcej informacji na stronie www.bmw.pl/apps.

BMW CONNECTED.

BMW Connected to osobisty asystent ułatwiający użytkownikowi mobilność na co dzień i pomagający mu punktualnie i komfortowo dotrzeć do celu. Ze wszystkich związanych z tym usług można korzystać również poza pojazdem za pomocą aplikacji na iPhone i Apple Watch.

W BMW Connected można łatwo i wygodnie przejmować punkty docelowe wyszukane przez aplikacje na smartfony takie jak Yelp, Mapy Apple, Mapy Google albo w internecie i jednym kliknięciem przesyłać do istniejącego w pojeździe systemu nawigacyjnego. BMW Connected umożliwia również automatyczne przejmowanie terminów i adresów zapisanych w kalendarzu iPhone wraz z żądanym czasem przyjazdu do agendy mobilności. BMW Connected oblicza na podstawie miejsca pobytu i aktualnej sytuacji na drogach przewidywany czas przyjazdu, odpowiednio wcześniej informuje o nim użytkownika, a po przybyciu samochodem na miejsce nawiguje go pieszo do celu. W przypadku wystąpienia nieprzewidzianych utrudnień na drogach mogącym spowodować opóźnienie, albo gdy w pobliżu miejsca docelowego nie ma wolnych parkingów, użytkownik może za pośrednictwem BMW Connected w pojeździe poinformować oczekujące osoby SMS-em o spodziewanej godzinie przyjazdu – bez dotykania telefonu. Oprócz tego BMW Connected zapamiętuje regularnie wybierane punkty docelowe i automatycznie dołącza je do agendy mobilności.

Aplikację BMW Connected można pobrać bezpłatnie w App Store.

INTELIGENTNE POŁĄCZENIE ALARMOWE.

Inteligentne połączenie alarmowe gwarantuje szybką i ukierunkowaną pomoc przez całą dobę, a także wsparcie ze strony przeszkolonego personelu w ojczystym języku kierowcy nawet za granicą. Gdy podczas wypadku nastąpi aktywacja poduszki powietrznej lub napinaczy pasów bezpieczeństwa, system automatycznie nawiązuje inteligentne połączenie alarmowe. Centrum alarmowe BMW otrzymuje wówczas potrzebne informacje, np. o lokalizacji samochodu, skali wypadku i ryzyku obrażeń ciała u pasażerów. Dane te przesyłane są przez zainstalowaną na stałe kartę SIM, czyli niezależnie od prywatnego telefonu komórkowego. Centrum alarmowe BMW powiadamia najbliższe centrum koordynacji służb ratowniczych i zapewnia pomoc telefoniczną aż do czasu ich przyjazdu na miejsce zdarzenia. Funkcję można również uruchomić manualnie, na przykład w sytuacji, w której trzeba udzielić pomocy innym użytkownikom drogi.

Inteligentne połączenie alarmowe.

FUNKCJE BIUROWE.

BMW ConnectedDrive to Twoje biuro w BMW serii 3. Usiądź wygodnie i zorganizuj sobie miejsce pracy bezpośrednio w samochodzie. BMW ConnectedDrive umożliwia odbieranie, czytanie i odpowiadanie na e-maile oraz dyktowanie i wysyłanie wiadomości.

BMW Online Office i funkcja dyktowania.

  • Microsoft Exchange

    Produktywny czas w drodze do pracy. Perfekcyjna integracja Microsoft Exchange z usługami BMW ConnectedDrive umożliwia prostą i wygodną edycję poczty elektronicznej, kontaktów i wpisów w kalendarzu. Wszystkie wiadomości poczty elektronicznej, kontakty i wpisy w kalendarzu są stale i automatycznie synchronizowane i można z nich korzystać również w drodze w pojeździe. Można je tam też edytować niezależnie od innych urządzeń, np. smartfonu. Oprócz tego można bezpośrednio korzystać z informacji, np. przy podłączonym telefonie bezpośrednio wybierać numery telefonu z wiadomości w poczcie elektronicznej, albo przejmować adresy do systemu nawigacyjnego.

    Dzięki temu wiadomości poczty elektronicznej i terminy można edytować zarówno w biurze, jak i podczas wizyty u klienta, pocztę elektroniczną można dać sobie odczytać w samochodzie, a posługując się funkcją dyktowania, można też odpowiadać na maile. Wszystkie stosowanie urządzenia są synchronizowane, a każde logowanie jest bezpieczne.

    Do korzystania z Microsoft Exchange wymagane jest konto Microsoft Office 365.

  • BMW Online Office

    BMW Online Office pozwala jeszcze efektywniej wykorzystać czas w samochodzie. Umożliwia bezpieczne i komfortowe korzystanie z poczty elektronicznej w drodze. E-maile można edytować i wysyłać na monitorze pokładowym. Jeśli to potrzebne, e-maile są odczytywane na głos przez funkcję syntezy mowy. Swoje możesz podyktować, dzięki funkcji rozpoznania głosu.
    Dostęp do skrzynki pocztowej ze wszystkimi adresami możliwy jest komfortowo z komputera w domu za pośrednictwem portalu klienta „My BMW ConnectedDrive”. Także bezpośrednio w samochodzie w BMW Online Office można utworzyć skrzynki pocztowe wybranych dostawców poczty elektronicznej. Jeśli u jednego dostawcy posiadasz kilka kont mailowych, są one przejrzyście prezentowane w menu. Raz utworzone konta mailowe są natychmiast dostępne w samochodzie.

  • Funkcja dyktowania

    Zabierz swoje biuro w drogę. Funkcja Office umożliwia korzystanie w samochodzie z poczty elektronicznej i SMS-ów za pośrednictwem smartfonu podłączonego przez złącze Bluetooth.
    Funkcja dyktowania przekształca tekst mówiony na pisany, który można potem przesłać pocztą elektroniczną lub SMS-em przez smartfon podłączony technologią Bluetooth. Dzięki systemowi nawigacyjnemu Professional, połączeniu Bluetooth i usługom ConnectedDrive nie musisz już brać w tym celu telefonu komórkowego do ręki. Informacje dotyczące kompatybilności smartfonów i innych urządzeń mobilnych ze złączem Bluetooth można znaleźć na stronie www.bmw.pl/bluetooth.
    Funkcja dyktowania oferowana jest przez pierwszych 60 dni bezpłatnie, dalsze korzystanie wymaga zawarcia umowy z Nuance®.

REAL TIME TRAFfiC INFORMATION.

Real Time Traffic Information (RTTI) udostępnia najbardziej aktualne informacje o sytuacji na drogach. RTTI przesyła precyzyjne dane o miejscu i czasie trwania utrudnień w ruchu, informując kierowcę niemal w czasie rzeczywistym o sytuacji na autostradach, drogach szybkiego ruchu i drogach krajowych oraz na licznych odcinkach miejskich. Inteligentne zalecenia objazdu pomagają odnaleźć najbardziej efektywną drogę do celu. Źródłem danych są m.in. anonimowe profile ruchu danych GPS flot samochodowych, aplikacje na smartfony i komunikaty policyjne, jak również powtarzające się wzorce komunikacyjne, np. na bazie dojazdów do pracy. Sytuacja na drogach ilustrowana jest poprzez kolorystyczne oznaczenie dróg na zielono, żółto, pomarańczowo lub czerwono.

Real Time Traffic Information.

USŁUGA CONCIERGE.

Zawsze chciałeś wiedzieć, jak to jest mieć własnego kamerdynera? Teraz masz okazję: skorzystaj z oferty szczególnego rodzaju – Usługi Concierge BMW ConnectedDrive. Dzięki tej komfortowej usłudze wystarczy jeden przycisk, by nawiązać połączenie telefoniczne z konsultantem infolinii BMW. Ten, jako „osobisty asystent”, służy kierowcy pomocą w drodze.
Szukasz restauracji, najbliższego bankomatu albo dyżurnej apteki? Konsultant infolinii BMW na życzenie prześle odpowiednie informacje adresowe bezpośrednio do systemu nawigacyjnego. Usługa Concierge działa niezależnie od telefonu komórkowego w kraju i za granicą, przez całą dobę, siedem dni w tygodniu i bez dodatkowych kosztów.

Usługa Concierge.

USŁUGI ZDALNE.

Usługi Zdalne i aplikacja BMW Connected (dostępna w Apple App Store) umożliwiają zdalną obsługę różnych funkcji samochodu, na przykład zamka centralnego.

Oprócz tego aplikacja, podobnie jak Portal Klienta BMW ConnectedDrive, umożliwia wyświetlanie informacji dotyczących pojazdu, na przykład zasięgu lub stanu szyb i drzwi. Dzięki temu kierowca ma stały zdalny dostęp do informacji o pojeździe i ma dodatkowo wszystkie inne informacje pod ręką.

Zakres informacji uzupełnia ilustracja aktualnej lokalizacji pojazdu. Do korzystania z funkcji konieczna jest jednorazowa aktywacja Usług Zdalnych w Portalu Klienta BMW ConnectedDrive na stronie www.bmw-connecteddrive.com.

Usługi Zdalne.