BMW SERII 5 TOURING.

BMW SERII 5 TOURING.

Przyspieszenie 0-100 km/h w s (BMW 530d xDrive Touring)

5,6

Zużycie paliwa w cyklu mieszanym w l/100 km (BMW 530d xDrive Touring)

6,7-7,5

Emisja CO2 w g/km (BMW 530d xDrive Touring)

175-197

Znakomita dynamika jazdy, sportowy wygląd, maksymalny komfort – BMW serii 5 Touring jest naprawdę mistrzem w swojej klasie. Oferuje najnowocześniejszą technikę, maksymalną funkcjonalność i mnóstwo sportowego charakteru. To wszechstronny multitalent zapewniający dużo miejsca na wszystkie potrzeby. To nowy poziom radości z jazdy w czasie wolnym i w podróżach służbowych.

 

BMW 530d xDrive Touring:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 6,7-7,5
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 175-197

REKORDOWA DYNAMIKA.

REKORDOWA DYNAMIKA.

Mocne silniki BMW TwinPower Turbo, inteligentna lekka konstrukcja, zintegrowany aktywny układ kierowniczy gwarantujący wyśmienite prowadzenie i zwinność oraz Adaptive Mode: BMW serii 5 Touring nastawione jest całkowicie na to, aby dawać niesamowite wrażenia z jazdy – i zawsze wyprzedzać konkurencję.

Read more
„Nowe BMW serii 5 Touring gwarantuje dojrzały, stylowy i sportowy wygląd w każdej sytuacji. Jego kształty i precyzja formy łączą w sobie w równej mierze prezencję, estetykę i funkcjonalność”.
KARIM HABIB, SZEF PROJEKTANTÓW SAMOCHODÓW BMW
„Sportowe właściwości jezdne, nadzwyczajny komfort oraz koncepcja maksymalnej funkcjonalności i systemy wspomagające kierowcę czynią z BMW serii 5 Touring doskonały multitalent do jazdy biznesowej i na co dzień”.
ADRIAN VAN HOOYDONK, DYREKTOR BMW GROUP DESIGN

BMW PERSONAL COPILOT.

BMW PERSONAL COPILOT.

BMW Personal Copilot to idealny pomocnik kierowcy. Można mu zlecać istotne, ale monotonne czynności: opcjonalny system asystujący kierowcy plus umożliwia zautomatyzowaną jazdę w korkach, w powolnym ruchu lub na długich trasach. Pomaga także podczas zmiany pasa ruchu.

Read more
  • Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.