Domagoj Dukec – szef działu designu BMW„ Monolityczna bryła o nielicznych, ale czytelnych liniach jest wyrazista i nowoczesna. BMW iX wygląda potężnie, a jednocześnie schludnie i elegancko. “
NOWE BMW iX: PIONIER NOWEJ ERY.
Zrodzone z wizji. Stworzone do elektromobilności. Dzięki wydajnej technologii BMW eDrive i elektrycznemu napędowi na wszystkie koła BMW iX osiąga wyjątkowy zasięg i imponujące przyspieszenie ze startu zatrzymanego. Minimalistyczna stylistyka nadaje mu nowoczesny i wyrazisty wygląd. Wysokiej jakości wnętrze w połączeniu z najnowocześniejszymi technologiami zapewnia w przestronnej kabinie maksymalny komfort na wszystkich pięciu siedzeniach. Odkryj swoje ulubione miejsce na kółkach – BMW iX.
NAJWAŻNIEJSZE CECHY BMW iX.

MONOLITYCZNA STYLISTYKA ZEWNĘTRZNA.

WIĘCEJ MIEJSCA NA JAKOŚĆ ŻYCIA.

PONAD 600 KM* ZASIĘGU.

RADOŚĆ Z ELEKTRYCZNEJ JAZDY.

WYGODNE, SZYBKIE I PROSTE ŁADOWANIE.

MONOLITYCZNA STYLISTYKA ZEWNĘTRZNA.
Rozłożyste powierzchnie i minimalistyczna stylistyka nadają BMW iX wyrazistą prezencję.

WIĘCEJ MIEJSCA NA JAKOŚĆ ŻYCIA.
Wysokiej jakości wnętrze w połączeniu z najnowocześniejszymi technologiami tworzy w BMW iX bezprecedensowe poczucie przestrzeni, dzięki czemu stanie się ono Twoim nowym ulubionym miejscem.

PONAD 600 KM* ZASIĘGU.
Zaprojektowane z myślą o długich trasach i stworzone do mobilności elektrycznej – dzięki elektrycznemu napędowi na wszystkie koła i zasięgowi ponad 600 km* BMW iX wyznacza nowe standardy w codziennym użytkowaniu.

RADOŚĆ Z ELEKTRYCZNEJ JAZDY.
Aż dwa wysokowydajne silniki elektryczne BMW o mocy ponad 500 KM niemal bezgłośnie katapultują BMW iX od 0 do 100 km/h w mniej niż pięć sekund z bezstopniowym przyspieszeniem.

WYGODNE, SZYBKIE I PROSTE ŁADOWANIE.
W domu, w pracy czy w podróży: dzięki produktom i usługom BMW Charging zawsze znajdziesz odpowiednie rozwiązanie do ładowania. Dzięki maksymalnej mocy ładowania do 200 kW BMW iX ładuje się od 10 do 80% w czasie krótszym niż 40 minut.

„BMW Group nieustannie stara się definiować na nowo. Jest to istotny element naszej strategii korporacyjnej. A BMW iX wyraża to podejście w szczególnie skoncentrowanej formie”.
Oliver Zipse, prezes zarządu BMW AG
MONOLITYCZNA KONSTRUKCJA.
Wygląd zewnętrzny nowego BMW iX.










MOJA ULUBIONA PRZESTRZEŃ.
Stylistyka wnętrza nowego BMW iX.


Domagoj Dukec – szef działu designu BMW„ Zaprojektowaliśmy BMW iX od wewnątrz do zewnątrz. Szczególnie ważna była dla nas nowoczesna, przytulna i minimalistyczna aranżacja wnętrza dająca poczucie przestronności. “








WYJĄTKOWA DBAŁOŚĆ O SZCZEGÓŁY.
Shy Tech i najnowocześniejsze technologie w nowym BMW iX.
Dzięki swojej stylistyce, luksusowej atmosferze we wnętrzu i innowacyjnym funkcjom Shy Tech BMW iX jako samochód niegenerujący lokalnej emisji spalin zapewnia wygodną mobilność na co dzień i w podróży. Koncepcja Shy Tech stawia pasażerów w centrum uwagi i pozwala technologii pozostawać w tle, dopóki nie będzie potrzebna: niewidzialna inteligencja, która znajduje odzwierciedlenie w wyjątkowych i unikalnych detalach w całym BMW iX.

- Wygląd zewnętrzny
- Wnętrze
- Shy Tech

Monolityczny kształt.

Zredukowane powierzchnie.

Widok z przodu.

Widok z boku.

Stylistyka tyłu.

Pakiet sportowy.

Twoje ulubione miejsce na kółkach.

Zredukowana stylistyka wnętrza.

Wygodne fotele tylne.

Szklany dach panoramiczny.

Nowoczesne materiały.

Zakrzywiony wyświetlacz BMW.

Sześciokątna kierownica.

Fotele przednie.

Inteligentna atrapa chłodnicy.

Logo BMW na masce.

Kamera cofania.

Głośniki.

Wyświetlacz BMW Head-Up.
FAKTY O NOWYM BMW iX.
- 01 Ponad 600 km zasięgu *
- 02 Elektryczny napęd na wszystkie koła z dwiema osiami napędzanymi elektrycznie i ponad 500 KM (370 kW) *
- 03 Od 0 do 100 km / hw mniej niż 5 sekund *
- 04 Ładowanie 120 km w 10 minut *
- 05 Publiczne szybkie ładowanie od 10 do 80% w mniej niż 40 minut

NOWY WYMIAR FUNKCJONALNOŚCI W CODZIENNEJ EKSPLOATACJI.
BMW iX rewolucjonizuje segment SAV-ów klasy premium. Dzięki zasięgowi wynoszącemu ponad 600 km* idealnie nadaje się do codziennego użytku, a także na długie trasy, co czyni je pojazdem na każdy dzień. Tak wysoka wartość jest możliwa dzięki unikalnej koncepcji karoserii o zoptymalizowanej masie, która powstała dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu z połączenia inteligentnej lekkiej konstrukcji i innowacyjnych materiałów, takich jak lekkie aluminium, stal i karbon.
IMPONUJĄCE OSIĄGI BMW iX.

Innowacyjny napęd.
Oprócz dwóch silników elektrycznych technologia BMW eDrive piątej generacji obejmuje akumulator wysokonapięciowy oraz elektronikę mocy i technologię ładowania BMW iX. Dwa potężne silniki elektryczne w połączeniu z elektrycznym napędem na wszystkie koła dają BMW iX wysoce efektywny potencjał mocy: ponad 500* KM i bezgłośne przyspieszenie od 0 do 100 km/h w mniej niż pięć sekund wynosi BMW iX na poziom samochodu sportowego.

Wydajny komfort jazdy.
Indywidualnie regulowany system rekuperacji w połączeniu z adaptacyjnym pneumatycznym zawieszeniem obu osi nie tylko zapewnia większy zasięg, ale także pozwala kierowcy dowolnie regulować właściwości jezdne BMW iX. Sportowy, zoptymalizowany pod względem zasięgu lub wygodny – aż po wrażenie jazdy na jednym pedale, kiedy to samochód automatycznie hamuje po zwolnieniu pedału gazu, dając typowe dla jazdy elektrycznej uczucie płynięcia.

ŁATWE ŁADOWANIE DZIĘKI BMW CHARGING.
Dzięki licznym rozwiązaniom do ładowania BMW Charging w domu i w trasie Twoje BMW iX może korzystać z wszystkich możliwości. W pakiecie z samochodem oferowane są najważniejsze produkty i usługi, np. dostęp do publicznej sieci ładowania BMW Charging obejmującej ponad 190 tysięcy punktów ładowania w Europie oraz wyposażenie do ładowania w domu. BMW iX osiąga moc ładowania do 200 kW. Pozwala to doładować 120 km zasięgu w zaledwie dziesięć minut lub naładować akumulator od 10 do 80% w mniej niż 40 minut. W domu możesz wygodnie naładować swoje BMW iX ze stacji Wallbox o mocy do 11 kW w mniej niż jedenaście godzin, przywracając mu 100% poziomu naładowania np. przez noc. W ramach BMW Charging BMW oferujemy nową strukturę opłat za publiczne usługi ładowania, która ma na celu uczynienie publicznego ładowania tak prostym i atrakcyjnym jak ładowanie w domu – np. bez opłaty podstawowej w pierwszym roku dla nowo zakupionych pojazdów elektrycznych. Użytkownicy mają dostęp do wielu publicznych dostawców w gęstej sieci BMW Charging – a wszystko to za pomocą karty BMW Charging lub aplikacji.

INNOWACYJNA AERODYNAMIKA BMW iX.
BMW iX w każdym milimetrze swojej dynamicznej stylistyki wdraża zasadę „forma podąża za funkcją”. Widać to przede wszystkim po gładkiej karoserii ze zwężoną nadbudową kabiny i zredukowanymi fugami oraz po płaskim podwoziu. W połączeniu z zamkniętym przodem oraz dyfuzorem z tyłu i niezwykłymi detalami, takimi jak wpuszczane klamki czy zintegrowane z listwami szybowymi lusterka zewnętrzne, BMW iX osiąga doskonały współczynnik Cx wynoszący zaledwie 0,25. Dzięki temu łączy w sobie zasięg i wydajność z innowacyjną konstrukcją SAV-a.
Zużycie paliwa i emisja CO₂.
* Pomiar zgodnie z cyklem testowym WLTP.
BMW iX(1):
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): poniżej 21
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
Wartości dla pojazdów oznaczonych (1) są tymczasowe.
Wartości zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii ustalane są zgodnie z procedurą pomiarową określoną w rozporządzeniu (WE) 715/2007 w jego aktualnie obowiązującym brzmieniu. Podane wartości dotyczą pojazdów z wyposażeniem standardowym oferowanym w Niemczech, a podane zakresy uwzględniają różnice wynikające z wybranego rozmiaru kół i opon oraz wyposażenia dodatkowego wybranego modelu.
Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa i oficjalnej emisji CO2 nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach BMW.
Wartości zostały już ustalone zgodnie z nowym cyklem testowym WLTP i przeliczone na NEDC, aby umożliwić ich porównanie. W tych pojazdach podatki i inne opłaty samochodowe uwzględniające (również) emisję CO2 mogą być obliczane na podstawie innych wartości niż podane.
Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.