BMW i4 eDrive40 G26 2021 półprofil podczas jazdy na tle budynku

THE i4

BMW i4 eDrive40 G26 2021 półprofil podczas jazdy na tle budynku

NOWE BMW i4: SILNIK I DANE TECHNICZNE

Najważniejsze liczby i fakty na temat BMW i4: silnik, zużycie energii, zasięg w trybie elektrycznym i wymiary. Dowiedz się więcej o mocy, momencie obrotowym i przyspieszeniu.

Rozwiń
THE i4NOWE BMW i4: SILNIK I DANE TECHNICZNE

DANE TECHNICZNE BMW i4.

Wybierz model

Cena od

Masa

Masa własna w kg 2 125
Dopuszczalna masa całkowita w kg 2 605
Ładowność w kg 555
Dopuszczalny nacisk na oś przednią / tylną w kg 1 140 / 1 550
Dopuszczalne obciążenie przyczepy bez hamulca / obciążenie haka holowniczego w kg 750 / 75
Dopuszczalne obciążenie przyczepy z hamulcem do nachylenia 12% / 8% w kg 1 600 / 1 600
Pojemność bagażnika min.-maks. w l 470 - 1290

Wymiary

Dł./szer./wys. 4 783 / 1 852 / 1 448
Szerokość z lusterkami (po stronie kierowcy i pasażera) w mm 2073 (1042 / 1031)
Rozstaw osi w mm / średnica zawracania w m 2 856 / 12,5

Koła

Opony przednie 225/55 R17 101 Y XL
Opony tylne 225/55 R17 101 Y XL
Obręcze kół przednie 7,5Jx17 LM
Obręcze kół tylne 7,5Jx17 LM

Moc systemowa

Moc systemowa w kW (KM) 250 (340)
Maks. moment obrotowy (Nm) 430

Osiągi

Prędkość maksymalna 190
Przyspieszenie 5,7

Zasięg i ładowanie

Zasięg elektryczny w km 493 - 590
Typ akumulatora Li-Ion
Pojemność akumulatora 80,7

Zużycie

Zużycie energii w cyklu mieszanym w kWh/100 km 19,1 - 16,1

Emisja CO₂

Cykl mieszany w g/km 0

Koła i opony BMW, etykieta opon UE, zbliżenie

KOŁA I OPONY BMW.

Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tu znaleźć można wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.

Zużycie energii i emisja CO2 BMW i4.

* Wartości wstępne; pomiar zgodnie z cyklem testowym WLTP.
** Oferta na danym rynku, ważna dla nowych pojazdów u przedstawicieli i dealerów BMW w Europie w sieci BMW Charging Network.

BMW i4 eDrive40(1):
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 20–16
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0

BMW i4 M50(1):
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 24–19
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0

Wartości dla pojazdów oznaczonych (1) są tymczasowe.

Oficjalne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 zostały ustalone zgodnie z obowiązującą procedurą pomiarową i odpowiadają rozporządzeniu (WE) 715/2007 w jego aktualnie obowiązującym brzmieniu. Zakresy danych WLTP uwzględniają wyposażenie dodatkowe. Dla pojazdów badanych w celu uzyskania homologacji typu od 01.01.2021 r. istnieją tylko oficjalne dane według WLTP. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP znaleźć można na stronie www.bmw.com/wltp

Rozwiń

Zużycie energii i emisja CO2 BMW i4.

  • * Wartości wstępne; pomiar zgodnie z cyklem testowym WLTP.
    ** Oferta na danym rynku, ważna dla nowych pojazdów u przedstawicieli i dealerów BMW w Europie w sieci BMW Charging Network.

    BMW i4 eDrive40(1):
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 19,1–16,1
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0

    BMW i4 M50(1):
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 22,5–18
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0

    Wartości dla pojazdów oznaczonych (1) są tymczasowe.

    Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.