Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.

THE NEW iX1

NOWE BMW iX1: SILNIK I DANE TECHNICZNE.
Najważniejsze fakty i liczby dotyczące nowego BMW iX1 w skrócie:
Zużycie energii i zasięg
Parametry takie jak moc, moment obrotowy i przyspieszenie
Masa, wymiary, rozmiary kół i opon
Najważniejsze fakty i liczby dotyczące nowego BMW iX1 w skrócie:
Zużycie energii i zasięg
Parametry takie jak moc, moment obrotowy i przyspieszenie
Masa, wymiary, rozmiary kół i opon
BMW iX1: DANE TECHNICZNE.
- Elektryczny
- iX1 xDrive30
No search result found. Please try another input
Rodzaj paliwa | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 230 (313) |
Moment obrotowy w Nm | 494 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | na wszystkie koła |
Moc w kW (KM) | 94 (128) |
---|---|
Moment obrotowy w Nm | 494 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km | 417 - 439 |
---|---|
Maksymalna wydajność ładowania AC w kW | 11 |
Czas ładowania AC w godzinach, np.: BMW Wallbox poziom naładowania 0-100% | 3,75 |
Maksymalna moc ładowania prądem stałym w kW | 130 |
Czas ładowania DC w minutach, np.: Stacji Ładowania Wysokiej Mocy poziom naładowania 10-80% | 29 |
Prędkość maksymalna w km/h | 180 |
---|---|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 5,6 |
Dł./szer./wys. | 4 500 / 1 845 / 1 616 |
---|---|
Szerokość w mm / z lusterkami | 2104 (1055 / 1049) |
Rozstaw osi w mm | 2 692 / 11,9 |
Prześwit w mm | 170 |
Masa własna w kg | 2 085 |
---|---|
Dopuszczalna masa całkowita | 2 580 |
Ładowność w kg | 570 |
Dopuszczalny nacisk na oś przednią / tylną w kg | 1 225 / 1 415 |
Dopuszczalne obciążenie przyczepy bez hamulca / obciążenie haka holowniczego w kg | 750 / 75 |
Pojemność bagażnika w l | 490 - 1495 |
Opony przednie | 205/65 R17 100 Y XL |
---|---|
Opony tylne | 205/65 R17 100 Y XL |
Obręcze kół przednie | 7,5Jx17 LM |
Obręcze kół tylne | 7,5Jx17 LM |
Zużycie energii w cyklu mieszanym w kWh/100 km | 18,1 - 16,9 |
---|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
---|
Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.
Więcej informacji na temat zużycia paliwa i oficjalnych emisji CO2 można uzyskać, zapoznając się z przepisami dotyczącymi zużycia paliwa i emisji CO2 nowych samochodów. Można je otrzymać u dealera BMW.
Zużycie energii i zasięg.
BMW iX1 xDrive30:
Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 18,1–16,8
Zasięg elektryczny, WLTP w km: 417–440* Moc zależy od stanu naładowania akumulatora.
Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.
Podane osiągi, zużycie paliwa i emisja CO2 obowiązują dla samochodów ze standardową skrzynią biegów.
(1) Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp
(2) Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.
(3) Wydajność ładowania zależy od stanu naładowania, temperatury otoczenia, indywidualnego profilu jazdy i wykorzystania odbiorników dodatkowych. Podane zakresy są oparte na najlepszym scenariuszu WLTP. Czasy ładowania odnoszą się do temperatury otoczenia 23°C po wcześniejszej jeździe i mogą się różnić w zależności od sposobu użytkowania.
(4) Masa własna wg WE odnosi się do pojazdu z wyposażeniem standardowym i nie obejmuje wyposażenia dodatkowego. Masa własna uwzględnia 90-procentowe napełnienie zbiornika paliwa i 75 kg wagi kierowcy. Wyposażenie dodatkowe może wpływać na masę samochodu, ładowność oraz, w przypadku wpływu na aerodynamikę, na prędkość maksymalną.
(5) Chwilowe zwiększenie mocy <10 s w stosunku do podanej wartości znamionowej.