THE NEW iX1

NOWE BMW iX1: SILNIK I DANE TECHNICZNE.

Najważniejsze fakty i liczby dotyczące nowego BMW iX1 w skrócie:

       Zużycie energii i zasięg

       Parametry takie jak moc, moment obrotowy i przyspieszenie

       Masa, wymiary, rozmiary kół i opon

Rozwiń
THE NEW iX1NOWE BMW iX1: SILNIK I DANE TECHNICZNE.

BMW iX1: DANE TECHNICZNE.

Wybierz model
Wybierz skrzynię biegów

Moc systemowa

Rodzaj paliwa Elektryczny
Moc w kW (KM) 230 (313)
Moment obrotowy w Nm 494
Skrzynia biegów 1-stopniowa, automatyczna
Rodzaj napędu na wszystkie koła

BMW eDrive

Moc w kW (KM) 94 (128)
Moment obrotowy w Nm 494

Zasięg i ładowanie

Zasięg elektryczny, WLTP w km 417 - 439
Maksymalna wydajność ładowania AC w kW 11
Czas ładowania AC w godzinach, np.: BMW Wallbox poziom naładowania 0-100% 3,75
Maksymalna moc ładowania prądem stałym w kW 130
Czas ładowania DC w minutach, np.: Stacji Ładowania Wysokiej Mocy poziom naładowania 10-80% 29

Osiągi

Prędkość maksymalna w km/h 180
Przyspieszenie 0-100 km/h w s 5,6

Wymiary

Dł./szer./wys. 4 500 / 1 845 / 1 616
Szerokość w mm / z lusterkami 2104 (1055 / 1049)
Rozstaw osi w mm 2 692 / 11,9
Prześwit w mm 170

Masa

Masa własna w kg 2 085
Dopuszczalna masa całkowita 2 580
Ładowność w kg 570
Dopuszczalny nacisk na oś przednią / tylną w kg 1 225 / 1 415
Dopuszczalne obciążenie przyczepy bez hamulca / obciążenie haka holowniczego w kg 750 / 75
Pojemność bagażnika w l 490 - 1495

Koła

Opony przednie 205/65 R17 100 Y XL
Opony tylne 205/65 R17 100 Y XL
Obręcze kół przednie 7,5Jx17 LM
Obręcze kół tylne 7,5Jx17 LM

Zużycie

Zużycie energii w cyklu mieszanym w kWh/100 km 18,1 - 16,9

Emisja CO₂

Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km 0
Koła i opony BMW, etykieta opon UE, zbliżenie

KOŁA I OPONY BMW.

Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tu znaleźć można wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.

Zużycie energii i zasięg.

  • BMW iX1 xDrive30:
    Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 18,1–16,8
    Zasięg elektryczny, WLTP w km: 417–440

    * Moc zależy od stanu naładowania akumulatora.

    Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.

    Podane osiągi, zużycie paliwa i emisja CO2 obowiązują dla samochodów ze standardową skrzynią biegów.
    (1) Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp
    (2) Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.
    (3) Wydajność ładowania zależy od stanu naładowania, temperatury otoczenia, indywidualnego profilu jazdy i wykorzystania odbiorników dodatkowych. Podane zakresy są oparte na najlepszym scenariuszu WLTP. Czasy ładowania odnoszą się do temperatury otoczenia 23°C po wcześniejszej jeździe i mogą się różnić w zależności od sposobu użytkowania.
    (4) Masa własna wg WE odnosi się do pojazdu z wyposażeniem standardowym i nie obejmuje wyposażenia dodatkowego. Masa własna uwzględnia 90-procentowe napełnienie zbiornika paliwa i 75 kg wagi kierowcy. Wyposażenie dodatkowe może wpływać na masę samochodu, ładowność oraz, w przypadku wpływu na aerodynamikę, na prędkość maksymalną.
    (5) Chwilowe zwiększenie mocy <10 s w stosunku do podanej wartości znamionowej.