LEGENDA. W BARDZIEJ ZADZIORNEJ ODSŁONIE.

Nowe BMW M3 CS.

LEGENDA. W BARDZIEJ ZADZIORNEJ ODSŁONIE.

Nowe BMW M3 CS.

LEGENDA. W BARDZIEJ ZADZIORNEJ ODSŁONIE.Nowe BMW M3 CS.
BMW M

Przyspieszenie 0-100 km/h w s

3,9*

Moc silnika w kW (KM)

338 (460)/6.250*

Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany)

8,3*

Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)

194*

Nowe BMW M3 CS to model specjalny BMW M GmbH i jednocześnie najmocniejsze seryjne M3 wszech czasów. Ta wyczynowa limuzyna jest kontynuacją długich tradycji usportowionych samochodów, którą przed laty zapoczątkowało legendarne BMW M3 Evolution. Samochód wyposażony w wiele lekkich elementów z karbonu oraz innowacyjne technologie M uzyskał na legendarnej Pętli Północnej toru Nürburgring czas 7:38 min. Jednocześnie BMW M3 CS produkowane w serii limitowanej do ok. 1200 egzemplarzy oferuje na co dzień funkcjonalność czterodrzwiowej sportowej limuzyny. Legenda sportu w idealnej odsłonie.

BMW M3 CS:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 8,3*
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 194*

* Przewidywane, jeszcze niepotwierdzone oficjalnie wartości, zmiany zastrzeżone.
Podstawą pomiaru zużycia paliwa jest cykl jezdny ECE. Zdjęcia przedstawiają wyposażenie dodatkowe.

FENOMENALNA STYLISTYKA. EKSCYTUJĄCA DYNAMIKA.

Atletyczny przód.

Samochód robi niesamowicie sportowe wrażenie już na pierwszy rzut oka: płaskie nerki z lakierowanymi na czarno listwami grilla i charakterystyczne oferowane opcjonalnie diodowe reflektory adaptacyjne nadają frontowi BMW M3 CS bezkompromisowo dynamicznej prezencji. Trzyczęściowy pas przedni z dużymi wlotami powietrza zapewnia efektywne chłodzenie wysokowydajnego silnika 6-cylindrowego oraz hamulców z pływającymi tarczami M czy opcjonalnych hamulców węglowo-ceramicznych M* – i dodatkowo podkreśla atletyczny wygląd auta. W celu dalszej redukcji wyporu na przedniej osi i zwiększenia dynamiki jazdy zastosowano charakterystyczny dla modelu CS splitter przedni z lekkiego karbonu o widocznej strukturze włókien dopuszczony również do użytku na drogach publicznych.
* Z uwagi na właściwości materiału mogą w zależności od sytuacji i zużycia występować odgłosy podczas działania, szczególnie na mokrej nawierzchni krótko przed całkowitym zatrzymaniem pojazdu. Na skutek działania wilgoci i soli drogowej skuteczność hamowania może być porównywalna ze skutecznością konwencjonalnego układu hamulcowego. Odczuwalne to jest jako obniżenie skuteczności hamowania i w razie potrzeby można to skompensować przez mocniejsze naciśnięcie pedału hamulca.

Nieprzeciętna moc.

Pod maską silnika BMW M3 CS pracuje 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo zapewniający fenomenalne osiągi. Moc 460 KM i moment obrotowy 600 Nm pozwalają przyspieszać w 3,9* s do setki i rozwijać prędkość maksymalną 280 km/h (ograniczona elektronicznie).




* Przewidywane, jeszcze niepotwierdzone oficjalnie wartości, zmiany zastrzeżone.

Bezkompromisowa lekka konstrukcja.

BMW M3 CS wyróżniają liczne lekkie elementy obniżające masę. Na przykład karbonowa maska silnika jest jeszcze o 25 procent lżejsza od lekkiej maski aluminiowej BMW M3 Limuzyna. Również dach zagłębiony w środkowej części wykonany jest z karbonu. Zmniejsza on masę o kolejne 6 kg w stosunku do metalowego dachu, a oprócz tego obniża środek ciężkości, zapewniając jeszcze większą zwinność i dynamikę. Inteligentna lekka konstrukcja zastosowana została konsekwentnie również wewnątrz auta: znajdziemy tu ergonomiczne lekkie fotele sportowe M i konsolę środkową lżejszą od seryjnej o 30 procent.

Optymalny kontakt z podłożem.

Widowiskowo prezentujące się nowe dziesięcioramienne obręcze kół ze stopów lekkich w kolorze Orbit Grey zapewniają idealne właściwości jezdne aż po limit. Kute, lekkie koła nawiązują do stylistyki dziesięcioramiennych kół w wyścigowych BMW M4 DTM. Wyposażone są standardowo w opony Michelin Pilot Sport Cup 2 w rozmiarach 265/35 ZR 19 z przodu i 285/30 ZR 20 z tyłu. Jeszcze większą funkcjonalność w codziennej eksploatacji zapewniają opony sportowe Michelin o głębszym bieżniku.

Imponujący tył.

Charakterystyczny tył BMW M3 CS idealnie pasuje do atletycznego wyglądu auta. Elementem szczególnie przyciągającym uwagę jest skrzydło z karbonu o widocznej strukturze włókien, które zmniejsza wypór na osi tylnej, zapewniając jeszcze lepsze właściwości jezdne – szczególnie przy większych prędkościach. Dynamicznie prezentuje się też dyfuzor M wykonany całkowicie z CFRP. Charakterystyczne podwójne końcówki rur wydechowych ze stali szlachetnej dwudrożnego sportowego układu wdechowego M mają logo M.

WNĘTRZE W SPORTOWYM STYLU.

Wnętrze nowego BMW M3 CS wyróżnia sportowo ekskluzywny charakter idealnie podkreślony licznymi typowymi dla M detalami. Aluminiowe listwy progowe z napisem M3 CS już przy wsiadaniu zapowiadają ogromną radość z jazdy. Znane już z pakietu Competition lekkie fotele sportowe M obite są ekskluzywną tapicerką BMW Individual ze skóry Merino w kolorach srebrnym Silverstone i czarnym. Gwarantują idealne trzymanie boczne również przy bardzo dynamicznej jeździe na torze wyścigowym, a ponadto doskonały komfort jazdy na długich trasach.
Centralnym elementem kokpitu jest ergonomiczna kierownica skórzana M. Daje ona dobry widok na typowe dla M zegary, a opcjonalnie może być też obita alcantarą M ze sportowymi niebiesko-czerwonymi szwami M i oznaczeniem na godzinie 12. Konsola środkowa jest o 30 procent lżejsza od seryjnej i obita jest szlachetną alcantarą z szarymi szwami – podobnie jak uchwyt dźwigni hamulca ręcznego i listwy ozdobne na desce rozdzielczej. Listwy mają ponadto elegancki napis „CS” będący wyrazem bezkompromisowo sportowego charakteru auta.

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

  • BMW M3 CS:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 8,3*
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 194*

    * Przewidywane, jeszcze niepotwierdzone oficjalnie wartości, zmiany zastrzeżone.
    Podstawą pomiaru zużycia paliwa jest cykl jezdny ECE. Zdjęcia przedstawiają wyposażenie dodatkowe.

    Więcej informacji na temat oficjalnego zużycia paliwa oraz oficjalnej emisji CO2 nowych samochodów osobowych uzyskać można we wszystkich salonach sprzedaży BMW.

    Powyższe dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie wchodzą w zakres oferty, a służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Przy ustalaniu emisji CO2 zgodnie z dyrektywą 1999/94/WE nie zostały uwzględnione emisje CO2 powstające przy produkcji i dostarczaniu paliwa lub innych nośników energii.