SILNIK+

BMW M

6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo o pojemności 3,0 l.

BMW M

SILNIK+

6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo o pojemności 3,0 l.

SILNIK+6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo o pojemności 3,0 l.

Serce BMW M3 Limuzyna: 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo. O potężnej mocy i niepowtarzalnym brzmieniu. Połączenie optymalnie dobranych technologii zaczerpniętych ze sportów motorowych umożliwia uzyskanie mocy 317 kW (431 KM), który z opcjonalnym pakietem M Competition można jeszcze zwiększyć do 331 kW (450 KM).

BMW M

4,1 S DO SETKI.

4,1 S DO SETKI.

6-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo o pojemności 3,0 l łączy w sobie to, co najlepsze: wysokoobrotowy charakter (do 7600 obr/min) i nieprzeciętną siłę o maksymalnym momencie obrotowym 550 Nm. Wtrysk bezpośredni, bi-turbo i typowe dla M precyzyjne zestrojenie silnika zapewniają natychmiastową reakcję przy najmniejszym ruchu pedału gazu, niesamowity ciąg i potężną elastyczność. Liczne innowacje, takie jak brak tulei cylindrowych czy lżejszy, kuty wał korbowy stanowiące kolejne elementy inteligentnej lekkiej konstrukcji poprawiają dynamikę i przyspieszenie, zmniejszają zużycie paliwa i umożliwiają optymalny rozkład masy na osie niemal w proporcjach 50:50. Rezultatem tego jest niebywała zwinność jazdy efektownie podkreślana niepowtarzalnym brzmieniem jednostki napędowej M.

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

  • BMW M3 Limuzyna:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 8,8 (8,3)
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 204 (194)

    Wszystkie dane w nawiasach odnoszą się do modeli z 7-biegową skrzynią dwusprzęgłową z Drivelogic.

    Podstawą pomiaru zużycia paliwa jest cykl jezdny ECE. Zdjęcia przedstawiają wyposażenie dodatkowe.

    Więcej informacji na temat oficjalnego zużycia paliwa oraz oficjalnej emisji CO2 nowych samochodów osobowych uzyskać można we wszystkich salonach sprzedaży BMW.

    Powyższe dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie wchodzą w zakres oferty, a służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Przy ustalaniu emisji CO2 zgodnie z dyrektywą 1999/94/WE nie zostały uwzględnione emisje CO2 powstające przy produkcji i dostarczaniu paliwa lub innych nośników energii.