BEZ GRANIC+

BMW M

BMW M4 Cabrio. Radykalnie więcej.

BMW M

BEZ GRANIC+

BMW M4 Cabrio. Radykalnie więcej.

BEZ GRANIC+BMW M4 Cabrio. Radykalnie więcej.
BMW M

Przyspieszenie 0-100 km/h w s

4,6 (4,4)

Moc w kW (KM) przy obr/min

317 (431)/5.500–7.300

Zużycie paliwa w cyklu mieszanym w l/100 km

9,1 (8,7)

Emisja CO2 w g/km

213 (203)

Masa własna wg UE w kg

1.840 (1.865)

Model podstawowy od

Od 402.600

Na adrenalinie w stronę słońca. Przy precyzyjnym prowadzeniu, fascynującej zwinności i emocjonującej dynamice. Z silnikiem, który imponująco demonstruje swoją moc. Z technologiami o wyraźnie sportowych genach. Z pewnością, że przy otwartym sztywnym dachu uśmiech nie będzie schodził Ci z twarzy: BMW M4 Cabrio to najbardziej sportowa forma wolności na czterech kołach.

FASCYNUJĄCA STYLISTYKA.

Charakterny wygląd.

BMW M4 Cabrio zachwyca autentycznym sportowym charakterem, dynamiczną sylwetką i chowanym sztywnym dachem, który gwarantuje nieograniczoną radość z jazdy przez cały rok. Jego cechy szczególne, to podwójne listwy grilla chłodnicy z emblematem M4, boczne skrzela M i ukośnie ścięte podwójne końcówki rur wydechowych.

Sylwetka w stylu coupé.

Smukła sylwetka z płasko opadającym dachem i mocno wyprofilowanymi bokami daje BMW M4 Cabrio bardzo sportowy wygląd. Długą karoserię kończy muskularny tył. Zarówno z otwartym, jak i zamkniętym twardym dachem.

Zadziorny przód.

Drapieżny przód BMW M4 Cabrio z czarną atrapą chłodnicy z podwójnymi listwami grilla i dużymi wlotami powietrza akcentują w pełni diodowe reflektory o precyzyjnych kształtach. Ich filigranowa forma oraz imponująca intensywność światła gwarantują w dzień doskonały wygląd, a w nocy idealne oświetlenie drogi.

Wyrazisty tył.

Wydatne nadkola sygnalizują moc BMW M4 Cabrio. Nowe diodowe lampy tylne w dzień i w nocy podkreślają szeroki rozstaw kół. Dyfuzor M oraz ukośnie ścięte podwójne końcówki rur wydechowych idealnie komponują się z pasem tylnym z charakterystycznymi wylotami powietrza.

Elementy aerodynamiczne.

Oba pionowe wloty zasłon powietrznych i boczne skrzela M zmniejszają opory powietrza w nadkolach. Zapewnia to optymalne parametry aerodynamiczne, a przy okazji stanowi atrakcyjny element wizualny.

Chowany sztywny dach.

Automatyczne otwarcie chowanego sztywnego dachu, możliwe podczas jazdy z prędkością do 18 km/h i trwające ok. 20 s pozwala poczuć intensywną radość z jazdy pod gołym niebem. Również zamknięty dach dobrze się prezentuje i zapewnia przyjemną akustykę podczas szybkiej jazdy.

W pełni diodowe światła.

Również lampy tylne mają wszystkie funkcje oświetlenia działające na diodach. Ich wydłużony kształt L płynnie łączy się z pokrywą bagażnika, podkreślając wyraziste kształty tyłu auta.

PAKIET M COMPETITION.

Pakiet M Competition zapewnia odczuwalnie wyższą dynamikę jazdy dzięki wyższej mocy silnika oraz specjalnej konfiguracji adaptacyjnego zawieszenia M. Sportowy układ wydechowy M z chromowanymi na czarno podwójnymi końcówkami rur wydechowych gwarantuje potężne brzmienie silnika. Do tego dochodzą ekskluzywne 20-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich z ogumieniem mieszanym.

450 KM

BMW M4 Cabrio z opcjonalnym pakietem M Competition oferuje moc 331 kW, a tym samym jeszcze większą dynamikę jazdy. Wyposażenie obejmuje także specjalnie zestrojone adaptacyjne zawieszenie M, polerowane 20-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich Star Spoke 666 M z ogumieniem mieszanym oraz sportowy układ wydechowy o rasowym brzmieniu.

JAZDA NA LIMICIE POD GOŁYM NIEBEM.

BMW M

JAZDA NA LIMICIE POD GOŁYM NIEBEM.

Jazda z otwartym BMW M4 Cabrio w stronę słońca daje niezwykle intensywne wrażenia i zastrzyk adrenaliny. 432-konny silnik M pozwala zawsze precyzyjnie dozować moc. A dzięki licznym technologiom zaczerpniętym ze sportów motorowych, takim jak aktywny mechanizm różnicowy M czy M Servotronic, samochód reaguje zawsze z najwyższą precyzją i techniczną perfekcją. Aż po limit. I zapewnia przy tym solidną dawkę adrenaliny.

6-CYLINDROWY RZĘDOWY SILNIK BENZYNOWY M TWINPOWER TURBO.

6-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo o pojemności 3,0 l łączy w sobie to, co najlepsze: wysokoobrotowy charakter (do 7600 obr/min) i nieprzeciętną siłę o maksymalnym momencie obrotowym 550 Nm. Wtrysk bezpośredni, bi-turbo i typowe dla M precyzyjne zestrojenie silnika zapewniają natychmiastową reakcję przy najmniejszym ruchu pedału gazu, niesamowity ciąg i potężną elastyczność. Liczne innowacje, takie jak brak tulei cylindrowych czy lżejszy, kuty wał korbowy stanowiące kolejne elementy inteligentnej lekkiej konstrukcji poprawiają dynamikę i przyspieszenie, zmniejszają zużycie paliwa i umożliwiają optymalny rozkład masy na osie niemal w proporcjach 50:50. Rezultatem tego jest niebywała zwinność jazdy efektownie podkreślana niepowtarzalnym brzmieniem jednostki napędowej M.

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

  • Wszystkie dane w nawiasach odnoszą się do modeli z 7-biegową skrzynią dwusprzęgłową z Drivelogic.

    Podstawą pomiaru zużycia paliwa jest cykl jezdny ECE. Zdjęcia przedstawiają wyposażenie dodatkowe.

    Więcej informacji na temat oficjalnego zużycia paliwa oraz oficjalnej emisji CO2 nowych samochodów osobowych uzyskać można we wszystkich salonach sprzedaży BMW.

    Powyższe dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie wchodzą w zakres oferty, a służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Przy ustalaniu emisji CO2 zgodnie z dyrektywą 1999/94/WE nie zostały uwzględnione emisje CO2 powstające przy produkcji i dostarczaniu paliwa lub innych nośników energii.