bmw serii m4 coupe

MOC+

bmw mperformance logo

6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo o pojemności 3,0 l.

MOC+

6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo o pojemności 3,0 l.

MOC+6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo o pojemności 3,0 l.

Serce BMW M4 Coupé: 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo. O potężnej mocy i niepowtarzalnym brzmieniu. Połączenie optymalnie dobranych technologii zaczerpniętych ze sportów motorowych umożliwia uzyskanie mocy 317 kW (431 KM), który z opcjonalnym pakietem M Competition można jeszcze zwiększyć do 331 kW (450 KM).

Read more
BMW M

4,1 S DO SETKI.

4,1 S DO SETKI.

6-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo o pojemności 3,0 l łączy w sobie to, co najlepsze: wysokoobrotowy charakter (do 7600 obr/min) i nieprzeciętną siłę o maksymalnym momencie obrotowym 550 Nm. Wtrysk bezpośredni, bi-turbo i typowe dla M precyzyjne zestrojenie silnika zapewniają natychmiastową reakcję przy najmniejszym ruchu pedału gazu, niesamowity ciąg i potężną elastyczność. Liczne innowacje, takie jak brak tulei cylindrowych czy lżejszy, kuty wał korbowy stanowiące kolejne elementy inteligentnej lekkiej konstrukcji poprawiają dynamikę i przyspieszenie, zmniejszają zużycie paliwa i umożliwiają optymalny rozkład masy na osie niemal w proporcjach 50:50. Rezultatem tego jest niebywała zwinność jazdy efektownie podkreślana niepowtarzalnym brzmieniem jednostki napędowej M.

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

  • Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.