Mężczyzna opierający się tył BMW X6 M50i.

THE X6

DETALE, WYPOSAŻENIE I DANE TECHNICZNE BMW X6 M50i.

THE X6

DETALE, WYPOSAŻENIE I DANE TECHNICZNE BMW X6 M50i.

THE X6DETALE, WYPOSAŻENIE I DANE TECHNICZNE BMW X6 M50i.

Nowe BMW X6 M50i powstało, aby uwalniać dreszcze emocji. Ten samochód, dzięki mocarnemu 8-cylindrowemu silnikowi o zapłonie iskrowym BMW TwinPower Turbo oraz adaptacyjnemu zawieszeniu M oferuje unikalną dynamikę jazdy oraz wyjątkowe osiągi, stając się w ciągu ułamka sekundy źródłem inspiracji. Ekstrawagancję i pionierskiego ducha podkreślają innowacyjne technologie, jak na przykład atrapa chłodnicy BMW z efektem „Iconic Glow” lub reflektory BMW Laserlight o niezależnej stylistyce X. Najnowsza generacja systemów wspomagania kierowcy BMW gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa. A po zajęciu miejsc w kabinie na kierowcę i pasażerów czekają przełomowe cechy, w tym uchwyt na napój z regulacją temperatury lub koncepcja sterowania w systemie operacyjnym BMW 7.0 z imponującym wyświetlaczem o przekątnej 12,3 cala.

Read more

BMW X6 M50i.

Dynamika jazdy i cechy szczególne wariantu M.

Pożegnaj się z przeciętnymi osiągami. Dzięki przełomowym rozwiązaniom napędu, takim jak 8-cylindrowy silnik benzynowy BMW TwinPower Turbo o nadzwyczajnej mocy wraz z komponentami zapewniającymi niezwykłą precyzję i dynamikę jazdy: adaptacyjnym zawieszeniem M Professional oraz układem napędu na cztery koła xDrive nowy BMW X6 M50i cechuje się zwinnością na najwyższym poziomie.
Mężczyzna stojący obok BMW X6 M50i, widok z półprofilu od tyłu.
  • Dynamika jazdy M
  • Cechy szczególne M
Skrzynia biegów Steptronic Sport w BMW X6 M50i.

Skrzynia biegów Steptronic Sport.

Ośmiobiegowa skrzynia biegów Steptronic Sport z funkcją wspomagającą Launch Control oferuje zmiany biegów w sportowym stylu, które mogą odbywać się automatycznie jak i ręcznie za pomocą drążka skrzyni biegów lub łopatek przy kierownicy - i umożliwia komfortowe poruszanie się lub dynamiczną jazdę. W trybie SPORT i po ustawieniu dźwigni biegów w lewej pozycji S/M zmiany biegów są dokonywane w sposób zapewniający najwyższe osiągi.
Wnętrze BMW X6 M50i z widokiem na kokpit.

Adaptacyjne zawieszenie M.

Adaptacyjne zawieszenie M można w dowolnym momencie dostosować do drogowych lub terenowych warunków jazdy. Charakterystykę pracy zawieszenia można regulować przełącznikiem Driving Experience w celu przystosowania jej do Twojego preferowanego stylu jazdy w danym momencie - od komfortowej miękkości do sportowej sztywności, która pozwala na większą zwinność i gwałtowniejsze manewry.
Dźwignia zmiany biegów M.

Drążek skrzyni biegów z emblematem M.

Konsola środkowa jest wyróżniona kolorowym emblematem M tuż przed drążkiem skrzyni biegów. Nadaje on wnętrzu sportową atmosferę i podkreśla dynamiczne własności jezdne pojazdu.
Tył BMW X6 M50i z podkreśleniem sportowego układu wydechowego M.

Sportowy układ wydechowy M.

Układ wydechowy M Sport generuje odgłos, któremu w programach SPORT i SPORT+ można za pomocą przycisków dynamiki jazdy nadać bardziej intensywne brzmienie, natomiast w programach komfortu przyjmuje bardziej dyskretny ton.
BMW X6 M50i z inteligentnym napędem na cztery koła xDrive.

xDrive.

Inteligentny system napędu na cztery koła BMW xDrive oferuje płynne i zmienne rozłożenie mocy między koła przedniej i tylnej osi tak, aby zapewnić maksymalną przyczepność, dynamikę oraz bezpieczeństwo jazdy w każdej sytuacji na drodze. Jeszcze większą zwinność pojazdu oferuje elektrycznie sterowany rozkład mocy, który przeciwdziała nadsterowności lub podsterowności samochodu w zakrętach.
Wnętrze BMW X6 M50i z widokiem na przełącznik Driving Experience.

Przełącznik Driving Experience.

Przełącznik Driving Experience pozwala kierowcy wybrać między standardowym trybem COMFORT, oszczędnym trybem ECO PRO oraz trybem SPORT służącym do bardziej dynamicznej jazdy. Nowa interaktywna funkcja adaptacyjna Adaptive Mode w sposób ciągły zmienia ustawienia adaptacyjnego zawieszenia, układu kierowniczego i skrzyni biegów Steptronic, dopasowując ich działanie do bieżącej sytuacji na drodze.
BMW X6 M50i z 8-cylindrowym silnikiem benzynowym BMW TwinPower Turbo.

8-cylindrowy silnik benzynowy BMW TwinPower Turbo.

Ośmiocylindrowy, benzynowy silnik BMW TwinPower Turbo łączy dwie turbosprężarki ze zmiennymi fazami rozrządu Valvetronic i bezpośrednim wtryskiem paliwa High-Precision Injection. Jednostka ta generuje 390 kW (530 KM) mocy maksymalnej i 750 Nm momentu obrotowego. Obie turbosprężarki są kompaktowo upakowane między dwoma rzędami cylindrów.
Wygląd zewnętrzny BMW X6 M50i z pokazaną obręczą kół ze stopu lekkiego.

22-calowe obręcze ze stopu lekkiego M V-spoke 747 M Bicolour z mieszanym ogumieniem.

22-calowe obręcze ze stopu lekkiego M V-spoke 747 M w kolorze Cerium Grey matowym obrabianym na połysk, z ogumieniem mieszanym w rozmiarze 9,5J x 22 z oponami 275/35R22 z przodu i 10,5Jx22 z oponami 315/30R22 z tyłu.
Zbliżenie na tylny spojler BMW X6 M50i.

Tylny spojler M Carbon.

Tylny spojler M Carbon podkreśla silny, sportowy styl pojazdu i znacząco redukuje niepożądane siły zmniejszające nacisk na tylną oś.
Zbliżenie na wnętrze BMW X6 M50i z widokiem skórzanej kierownicy M.

Skórzana kierownica M.

Sportowa kierownica M z wielofunkcyjnymi przełącznikami i emblematem M i wbudowaną poduszką powietrzną kierowcy o trzyramiennej konstrukcji. Obręcz kierownicy obszyta czarną skórą „Walknappa” z czarnymi przeszyciami i profilowanymi oparciami kciuków zapewnia bliższe, atletyczne odczucia przy kierowaniu autem.
BMW X6 M50i w zbliżeniu na osłonki lusterek bocznych M Carbon.

Osłonki lusterek bocznych M Carbon.

Osłonki lusterek bocznych M Carbon podkreślają silny i sportowy styl pojazdu.
BMW X6 M50i technical data

BMW X6 M50i TECHNICAL DATA

Zużycie paliwa i emisje CO₂.

  • BMW X6 M50i:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 12,0-13,0
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 272-294

    Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.