BMW X1, ujęcie  z półprofilu od przodu, jadący na tle krajobrazu górskiego.

THE X1

DETALE, WYPOSAŻENIE I DANE TECHNICZNE BMW X1.

Po prostu sącząca się ambicja: imponuje i zachwyca nie tylko atletyczna stylistyka BMW X1, ale także typowa dla serii X charakterystyka jazdy i nadzwyczajna zwinność pojazdu. W połączeniu z najwyższym komfortem na długich przejazdach, materiałami wysokiej jakości i innowacyjnymi technologiami jest on idealnie przygotowany na każdą wyprawę.

Rozwiń
THE X1DETALE, WYPOSAŻENIE I DANE TECHNICZNE BMW X1.

DETERMINACJA W NAJBARDZIEJ WYJĄTKOWEJ ODMIANIE.

Modele i opcje wyposażenia BMW X1.

Model Advantage

Model Advantage zachwyca inteligentnym połączeniem różnych cech wpływających na poprawę komfortu i bezpieczeństwa.

BMW X1, model Advantage, ujęcie studyjne z półprofilu od przodu.

Model Advantage zachwyca inteligentnym połączeniem różnych cech wpływających na poprawę komfortu i bezpieczeństwa.

  • Wygląd zewnętrzny

  • Wnętrze

Model xLine

Model xLine przekazuje sportowe cechy. Wyraziste elementy stylistyczne na zewnątrz składają się razem na uderzający charakter serii X - który można poznać po atrapie chłodnicy, listwach bocznych i osłonie podwozia. We wnętrzu samochodu ergonomiczne siedzenia sportowe połączone z wybranymi elementami wykończenia oferują idealne otoczenie do następnej wyprawy.

BMW X1, model xLine, ujęcie studyjne z półprofilu od przodu.

Model xLine przekazuje sportowe cechy. Wyraziste elementy stylistyczne na zewnątrz składają się razem na uderzający charakter serii X - który można poznać po atrapie chłodnicy, listwach bocznych i osłonie podwozia. We wnętrzu samochodu ergonomiczne siedzenia sportowe połączone z wybranymi elementami wykończenia oferują idealne otoczenie do następnej wyprawy.

  • Wygląd zewnętrzny

  • Wnętrze

Model Sport Line

Model Sport Line sprawia, że samochód zdaje się być jeszcze bardziej dynamiczny. Uderzające detale nadwozia i wnętrza w kolorze black high-gloss wyjątkowo podkreślają sportowy wygląd. Sportowe siedzenia kierowcy i pasażera z połączenia tkaniny i materiału Sensatec w kolorze antracytowym oferują maksymalny komfort i optymalne podparcie. Pakiet dopełnia zestaw oświetlenia zawierający wyświetlany napis „X1”.

BMW X1, model Sport Line, ujęcie studyjne z półprofilu od przodu.

Model Sport Line sprawia, że samochód zdaje się być jeszcze bardziej dynamiczny. Uderzające detale nadwozia i wnętrza w kolorze black high-gloss wyjątkowo podkreślają sportowy wygląd. Sportowe siedzenia kierowcy i pasażera z połączenia tkaniny i materiału Sensatec w kolorze antracytowym oferują maksymalny komfort i optymalne podparcie. Pakiet dopełnia zestaw oświetlenia zawierający wyświetlany napis „X1”.

  • Wygląd zewnętrzny

  • Wnętrze

Model M Sport

Model M Sport nadaje pojazdowi jeszcze więcej sportowych cech. Oprócz wyrazistego wyglądu w środku i na zewnątrz model M Sport gwarantuje zwiększenie radości jazdy. Zawieszenie M Sport oraz pakiet aerodynamiczny M znacząco poprawiają dynamikę jazdy.

BMW X1, model M Sport, ujęcie studyjne z półprofilu od przodu.

Model M Sport nadaje pojazdowi jeszcze więcej sportowych cech. Oprócz wyrazistego wyglądu w środku i na zewnątrz model M Sport gwarantuje zwiększenie radości jazdy. Zawieszenie M Sport oraz pakiet aerodynamiczny M znacząco poprawiają dynamikę jazdy.

  • Wygląd zewnętrzny

  • Wnętrze

ATRYBUTY PRZYGODY.

Cechy stylistyczne BMW X1.

BMW X1 emanuje uwodzącym pragnieniem działania: od atrakcyjnej atrapy chłodnicy BMW oraz adaptacyjnych świateł przednich oraz świateł przeciwmgielnych LED przez 19-calowe koła Y-spoke oraz lusterka boczne rzucające napis „X1” na podłoże, do tylnych świateł LED i imponujących końcówek rury wydechowej. Oczekuje na Ciebie, zapraszając nastrojowym oświetleniem obejmującym całe wnętrze samochodu. Dodatkowo panel wskaźników jest wykończony dekoracyjnym, kontrastowym wyszywaniem oraz tapicerką skórzaną „Dakota” w kolorze Oyster i pasującymi dywanikami. Regulowane tylne fotele oferują wszechstronne możliwości wykorzystania miejsca w tylnej części kabiny lub zwiększenie pojemności przestrzeni bagażowej.
BMW X1, ujęcie z półprofilu od przodu, zaparkowany na tle scenerii miejskiej.
BMW X1, zbliżenie na atrapę chłodnicy BMW z wzorem nerki.

Nowa konstrukcja nerek.

Zaprojektowane na nowo nerki BMW z siedmioma wzdłużnymi prętami i przednią powierzchnią z matowego aluminium oraz ramką w kolorze chromu o wysokim połysku.
BMW X1, zbliżenie na adaptacyjne światła przednie LED.

Adaptacyjne światła przednie LED.

Na adaptacyjne światła przednie LED składają się światła mijania i światła drogowe z nieoślepiającym asystentem (BMW Selective Beam) oraz kierunkowskazy w technologii LED. Na wyposażeniu znajdują się także światła do doświetlania zakrętów, światła dzienne oraz adaptacyjne sterowanie światłami w celu dostosowania oświetlenia do warunków na drodze.
BMW X1, zbliżenie na światła przeciwmgielne LED.

Światła przeciwmgielne LED.

Światła przeciwmgielne LED zwiększają widoczność na bliskiej odległości we mgle i w deszczu, znacząco poprawiając bezpieczeństwo. Kolor emitowanego przez nie światła jest zbliżony do światła dziennego. Ponadto zużywają one niewiele energii i starczają na bardzo długo. Światła przeciwmgielne nadają przodowi samochodu zaawansowany i nowoczesny wygląd.
BMW X1, zbliżenie na 19-calowe koło ze stopów lekkich.

19-calowe koła ze stopów lekkich Y-spoke 580 Bicolour.

19-calowe koła ze stopów lekkich Y-spoke 580 Bicolour Orbit Grey, toczone na połysk, 8J x 19 z oponami 225/45 R19.
BMW X1, widok skupiony na wyświetlanym napisie „X1”.

Lusterko boczne z wyświetlanym napisem „X1”.

Po otwarciu zamków lusterko zewnętrzne po stronie kierowcy wyświetla obok pojazdu dwukolorowe logo X. To oświetlenie powitalne obejmuje także podświetlenie wgłębienia przy klamce drzwi.
BMW X1, zbliżenie na tylne światła w technologii LED.

Tylne światła w technologii LED.

Dwuczęściowa budowa tylnych świateł w charakterystycznym układzie „L”, w którym jeden element znajduje się na nadwoziu samochodu, a drugi na pokrywie bagażnika. Dzięki funkcjom dynamicznych świateł stopu, kierowcy jadący za samochodem są ostrzegani miganiem świateł o gwałtownym hamowaniu w niebezpiecznych sytuacjach.
BMW X1, zbliżenie na końcówkę rury wydechowej.

Lewa i prawa końcówka wydechu.

Jednoprzepływowa okrągłą rura wydechowa o średnicy 90 mm po lewej i prawej stronie z chromowanymi końcówkami.
BMW X1, wnętrze z włączonym pakietem oświetlenia.

Pakiet oświetlenia.

Nadający atmosferę pakiet oświetlenia obejmuje różne lampy LED i oferuje nastrój czystej jakości. Sześć wybieranych schematów oświetlenia pozwala oświetlić wnętrze stylowym połączeniem światła bezpośredniego i pośredniego. Ponadto kierowca jest witany imponującym spektaklem zewnętrznych świateł LED, w tym wyświetlanego na podłożu napisu „X1”.
BMW X1, wnętrze z panelem wskaźników w technologii Black Panel.

Zestaw wskaźników w technologii Black Panel.

Zestaw wskaźników w technologii Black Panel charakteryzuje się czarną, matową powierzchnią, dwoma chromowanymi pierścieniami i nowoczesnym oraz eleganckim wkomponowaniem w deskę rozdzielczą. Służy do wyświetlania kierowcy dodatkowych i istotnych treści na kolorowym ekranie środkowym o przekątnej 5,7 cala.
BMW X1, wnętrze z panelem wskaźników z kontrastowymi szwami.

Panel wskaźników z kontrastowymi szwami.

Panel wskaźników w zależności od tapicerki może być wykonany z kontrastowymi szwami.
BMW X1, wnętrze z regulowanymi tylnymi siedzeniami.

Regulowane tylne siedzenia.

Oferuje wyjątkowo wszechstronne opcje zagospodarowania przestrzeni bagażowej, między innymi dzięki licznym opcjom ustawienia tylnych siedzeń dla zapewnienia większej ilości miejsca siedzącym na nich pasażerom lub dla maksymalnej pojemności bagażnika. Tylna kanapa dzielona w proporcjach 60:40 i ma możliwość przesuwania w przód i tył o 130 mm. Oparcia tylnych siedzeń można nawet składać w proporcjach 40:20:40.
BMW X1, wnętrze z tapicerką skórzaną ze skóry „Dakota” z perforacjami i w kolorach Oyster i Grey.

Skóra „Dakota” z perforacjami | kolory Oyster i Grey.

Skóra „Dakota” PDOA z perforacjami i akcentami w kolorach Oyster i Grey.

OSIĄGI UZEWNIĘTRZNIAJĄCE SIĘ W KAŻDY MOŻLIWY SPOSÓB.

Technologie napędów w BMW X1.

BMW X1 oferuje szeroką gamę mocnych silników, takich jak 3- i 4-cylindrowe silniki BMW TwinPower Turbo, skrzynię biegów Steptronic, inteligentny system napędu na cztery koła BMW xDrive oraz adaptacyjne zawieszenie i sportowy układ hamulcowy M Sport.
BMW X1, zbliżenie na 4-cylindrowy silnik benzynowy BMW TwinPower Turbo.

4-cylindrowy silnik benzynowy BMW TwinPower Turbo

4-cylindrowy silnik benzynowy BMW TwinPower Turbo o pojemności 2,0 litra następnej generacji gwarantuje maksimum przyjemności z jazdy. Charakteryzuje się on sprawnym dostarczaniem mocy oraz nadzwyczajną elastycznością nawet w niskim zakresie obrotów, a ponadto niskim zużyciem paliwa i poziomem emisji.
BMW X1, zbliżenie na logo xDrive z tyłu.

xDrive.

Inteligentny system napędu na cztery koła BMW xDrive oferuje płynne i zmienne rozłożenie mocy między koła przedniej i tylnej osi tak, aby zapewnić maksymalną przyczepność, dynamikę oraz bezpieczeństwo jazdy w każdej sytuacji na drodze. Jeszcze większą zwinność pojazdu oferuje elektrycznie sterowany rozkład mocy, który przeciwdziała nadsterowności lub podsterowności samochodu w zakrętach.
BMW X1, zbliżenie na dźwignię zmiany biegów na konsoli centralnej.

Skrzynia biegów Steptronic Sport.

8-biegowa skrzynia biegów Steptronic Sport oferuje zmiany biegów w niezwykle sportowym stylu. Zarówno przy automatycznej jak i ręcznej zmianie biegów za pomocą łopatek lub dźwigni zmiany biegów pozwala ona na komfortową jazdę ze stałą prędkością lub zaskakującą jazdę dynamiczną. W trybie SPORT i po ustawieniu dźwigni biegów w lewej pozycji S/M zmiany biegów są dokonywane w sposób zapewniający najwyższe osiągi.
BMW X1, ujęcie z półprofilu od tyłu, jadący na tle krajobrazu górskiego.

Adaptacyjne zawieszenie.

Dzięki adaptacyjnemu zawieszeniu możliwe jest dostosowanie charakterystyki pracy amortyzatorów do sytuacji na drodze tak, aby przy najwyższym poziomie bezpieczeństwa móc oferować jednocześnie komfort, jak i dynamikę jazdy. Za pomocą przełącznika Driving Experience możesz wybrać standardowy tryb Comfort lub tryb Sport.
BMW X1, wnętrze z pakietem M Sport i układem kierowniczym M Sports.

Sportowe wspomaganie kierownicy M.

Układ kierowniczy M Sports ze wspomaganiem Servotronic generuje liniową i szybką reakcję oraz sprawia, że obsługa kierownicy nie wymaga dużej siły. Samochód daje się bardziej precyzyjnie prowadzić i oferuje bardziej usportowioną charakterystykę kierowania, co jest szczególnie przydatne na krętych drogach.
BMW X1, widok z boku ze zbliżeniem na 19-calowe koła i sportowe hamulce M Sport.

Sportowe hamulce M.

Układ hamulcowy M Sport z zaciskami wielotłoczkowymi w kolorze ciemnoniebieskim i oznaczeniem M charakteryzuje się wyjątkową siłą hamowania. Jest on dostosowany do niezwykle dynamicznego potencjału samochodu i pozwala na wyraźnie bardziej sportowy styl jazdy oraz oferuje doskonałą skuteczność hamowania na mokrych nawierzchniach.

ZAWSZE NAJNOWSZE ROZWIĄZANIA.

Innowacje w BMW X1.

Wyposażony ponadto w takie innowacje jak Przygotowanie do Apple CarPlay®, telefon z bezprzewodową ładowarką, wyświetlacz BMW Head-Up oraz ekran Control Display o przekątnej 10,25 cala, a także inteligentne systemy bezpieczeństwa takie jak asystent jazdy Plus oraz asystent parkowania samochód BMW X1 zadba o to, abyś mógł/mogła komfortowo i bezpiecznie dotrzeć do celu swojej podróży.
BMW X1, widok wnętrza skupiony na kokpicie.
BMW X1, widok wnętrza skupiony na wyświetlaczach i przyciskach.

Wyświetlacze i przyciski.

Zgodnie z najnowocześniejszymi zasadami orientacji kierowcy w BMW wszystkie wyświetlacze i przełączniki są wygodnie rozmieszczone w zasięgu kierowcy. Są one wyraźnie pogrupowane w cztery główne kategorie: jazda, komfort, wyświetlanie i obsługa. Oznacza to, że nowi kierowcy mogą szybko znaleźć niezbędne informacje, a czas w którym ich wzrok jest skupiony poza drogą zostaje skrócony do minimum.
BMW X1, widok wnętrza skupiony na wyświetlaczu BMW Head-Up.

Wyświetlacz BMW Head-Up Display.

Kolorowy wyświetlacz BMW Head-Up pokazuje istotne dla jazdy informacje bezpośredni w polu widzenia kierowcy, dzięki czemu możliwe jest pełne skupienie się na jeździe. Na wyświetlaczu dostępne są takie informacje jak aktualna prędkość, kierunki nawigacji, informacje z układu rozpoznawania dopuszczalnej prędkości, wskaźnik zakazu wyprzedzania oraz telefon i system rozrywkowy.
BMW X1, widok wnętrza skupiony na funkcji asystenta jazdy Plus na wyświetlaczach i przyciskach.

Asystent jazdy plus.

Wyposażenie samochodu w asystenta jazdy Plus stanowi wyraźną poprawę w zakresie bezpieczeństwa i komfortu. Obejmuje ono ostrzeżenie przed zbliżaniem się i ostrzeżenie przed pieszymi z funkcją hamowania w mieście, ostrzeżenie przed opuszczeniem pasa ruchu, asystenta świateł drogowych, informacje o ograniczeniu prędkości, regulator prędkości z kamerą i funkcja Stop&Go oraz asystenta jazdy w korkach.
BMW X1, widok wnętrza skupiony na funkcji asystenta jazdy Plus na wyświetlaczach i przyciskach.

Asystent parkowania.

Asystent parkowania ułatwia parkowanie równoległe. Zasada działania systemu opiera się o pomiar dostępnego miejsca do zaparkowania podczas przejazdu wzdłuż niego z niewielką prędkością. Po znalezieniu odpowiedniego miejsca asystent parkowania przejmuje kierowanie samochodem, natomiast kierowca wybiera odpowiedni bieg i obsługuje pedały przyspieszenia i hamulca.
BMW X1, widok wnętrza skupiony na funkcji asystenta jazdy Plus na wyświetlaczach i przyciskach.

Telefon z ładowarką bezprzewodową.

System telefoniczny z ładowaniem bezprzewodowym obejmuje półkę do ładowania bezprzewodowego i dodatkowe gniazdo USB. Połączenie z anteną dachową zapewnia optymalną łączność z siecią komórkową. Złącze Bluetooth umożliwia jednoczesne podłączenie dwóch telefonów komórkowych i jednego odtwarzacza audio. Do tego dochodzi funkcja Bluetooth Office
BMW X1, wnętrze z Przygotowaniem do Apple CarPlay® na wyświetlaczach i przyciskach.

Przygotowanie do Apple CarPlay®.

Po co rezygnować z funkcji swojego iPhone’a, skoro możesz w dalszym ciągu korzystać z niego w swoim BMW? Przygotowanie do Apple CarPlay® pozwala korzystać ze zdalnego dostępu do telefonu oraz aplikacji iMessage, Whatsapp, Spotify oraz Apple Music.
BMW X1, widok z boku stojącego samochodu z otwartą pokrywą bagażnika.

Automatyczne sterowanie tylną klapą.

Automatyczne sterowanie tylną klapą służy do elektrycznego otwierania i zamykania pokrywy bagażnika - wymagane jest tylko naciśnięcie przycisku w kabinie lub na kluczyku samochodu. Można ją także otworzyć klamką zewnętrzną i zamknąć przyciskiem od wewnętrznej strony pokrywy. Akustyczny sygnał ostrzegawczy zwiększa bezpieczeństwo.

BMW X1 PLUG-IN HYBRID.

Przegląd innowacyjnych technologii BMW X1 xDrive25e.

BMW X1 xDrive25e* Plug-in Hybrid łączy w sobie mocny silnik elektryczny z wydajnym silnikiem spalinowym. Zapewnia to dynamiczne osiągi oraz niskie zużycie. Fakty* mówią same za siebie: 162 kW (220 KM) mocy systemowej, do 57 km zasięgu w trybie elektrycznym oraz zużycie paliwa w cyklu mieszanym od 1,9 l na 100 km. Odkryj podstawowe technologie tej zaawansowanej koncepcji napędu.

* Przewidywana dostępność od 03/2020. Przewidywane, jeszcze niepotwierdzone wartości, zmiany zastrzeżone.

Koncepcja BMW X1 xDrive25e F48 2019, tylny półprofil

Ogólna koncepcja pojazdu.

Nowoczesny napęd hybrydowy w BMW X1 xDrive25e spełnia najwyższe wymagania w zakresie dynamiki jazdy i wydajności. Połączenie silnika elektrycznego eDrive z 3-cylindrowym silnikiem benzynowym zapewnia fascynujące osiągi i typową dla marki radość z jazdy. Podczas pracy na samym napędzie elektrycznym możliwa jest nawet jazda bez lokalnej emisji spalin.
Inteligentne zarządzanie energią BMW X1 xDrive25e F48 2019, przedni półprofil

Inteligentne zarządzanie energią.

Jednym z istotnych filarów koncepcji BMW eDrive jest inteligentne zarządzanie energią. System koordynuje współpracę wszystkich elementów układu napędowego z silnikiem elektrycznym, tak aby zapewnić możliwie najlepszą wydajność i wysoką dynamikę jazdy.
Tryby eDrive BMW X1 xDrive25e F48 2019, zbliżenie na przełącznik eDrive we wnętrzu

Tryby eDrive.

Przycisk eDrive umożliwia wybór jednego z trzech trybów pracy napędu elektrycznego. Po uruchomieniu pojazdu standardowo włączony jest tryb AUTO eDrive. Stricte elektryczny tryb jazdy MAX eDrive daje większą moc napędu elektrycznego. W trybie SAVE BATTERY stan naładowania akumulatora podnoszony jest podczas jazdy do 90%.
Usługi zdalne eDrive BMW X1 xDrive25e F48 2019, widok z boku na parkingu

Usługi zdalne eDrive.

Czy stan naładowania wystarczy na wypad do miasta? Czy po drodze znajdę stację ładowania? Usługi Zdalne eDrive umożliwiają sprawdzenie tego za pośrednictwem aplikacji BMW Connected na smartfonie. Ustawiaj zdalnie temperaturę, zamykaj pojazd lub w razie potrzeby włączaj sygnał świetlny.
Zasięg BMW X1 xDrive25e F48 2019, przedni półprofil podczas jazdy

Zasięg.

BMW X1 xDrive25e oznacza typową dla marki radość z jazdy, osiągi i maksymalną wydajność. Pionierska technologia BMW eDrive umożliwia zasięg na napędzie elektrycznym do 57 km – a jednocześnie znacznie zmniejsza emisję CO₂.
Złącze ładowania do ładowania zewnętrznego BMW X1 xDrive25e F48 2019, zbliżenie boczne przodu

Złącze ładowania do ładowania zewnętrznego.

Złącze ładowania akumulatora wysokonapięciowego znajduje się pod klapką w lewym przednim błotniku. Zabezpiecza ona gniazdo ładowania przed czynnikami zewnętrznymi. Diodowe wskazanie informuje o aktualnym stanie ładowania.
Napęd hybrydowy plug-in BMW X1 xDrive25e F48 2019, tylny półprofil

Napęd hybrydowy plug-in.

Innowacyjny napęd hybrydowy plug-in obejmuje wydajny silnik spalinowy i mocny silnik elektryczny. Generuje wysoką moc systemową i oferuje komfortowy zasięg silnika spalinowego oraz możliwość jazdy bez lokalnej emisji spalin.
Odzysk energii hamowania BMW X1 xDrive25e F48 2019, widok z boku

Odzysk energii hamowania.

Odzysk energii hamowania oznacza, że alternator wytwarza prąd przede wszystkim wtedy, gdy zdejmujesz nogę z gazu lub hamujesz – niewykorzystana dotąd energia kinetyczna przekształcana jest na energię elektryczną, która zasila akumulator.

DANE TECHNICZNE.

Masa

Masa własna w kg 1 480 [1 510]
Dopuszczalna masa całkowita w kg 2 000 [2 025]
Ładowność w kg 595 [590]
Dopuszczalny nacisk na oś przednią / tylną w kg 995 / 1 035 [1 020 / 1 035]
Dopuszczalne obciążenie przyczepy bez hamulca / obciążenie haka holowniczego w kg 740 / 80 [750 / 80]
Dopuszczalne obciążenie przyczepy z hamulcem do nachylenia 12% / 8% w kg 1 700 / 1 700
Pojemność bagażnika min.-maks. w l 505 - 1550

Wymiary

Dł./szer./wys. 4 447 / 1 821 / 1 598
Szerokość z lusterkami (po stronie kierowcy i pasażera) w mm 2060 (1035 / 1025)
Rozstaw osi w mm / średnica zawracania w m 2 670 / 11,4
Pomiary
Pomiary

Koła

Opony przednie 225/55 R17 97 W
Opony tylne 225/55 R17 97 W
Obręcze kół przednie 7,5Jx17 LM
Obręcze kół tylne 7,5Jx17 LM

Silnik

Liczba cylindrów / zaworów na cylinder 3 / 4
Pojemność skokowa w cm3 1 499
Skok / średnica w mm 94,6 / 82
Moc silnika spalinowego w kW (KM) 100 (136) / 4500-6500
Maks. moment obrotowy (Nm) przy obr/min 220 / 1500-4100
Stopień sprężania :1 11

Osiągi

Prędkość maksymalna 205 [203]
Przyspieszenie 9,7

Zużycie

Cykl mieszany w l/100 km 7 - 6,1 [7,1 - 6,3]
Pojemność zbiornika paliwa w l 51
Norma emisji spalin UE Euro 6d-ISC-FCM

Emisja CO₂

Cykl mieszany w g/km 158 - 140 [162 - 144]

Koła i opony BMW, etykieta opon UE, zbliżenie

KOŁA I OPONY BMW.

Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tu znaleźć można wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

  • BMW xDrive20i:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 7,4
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 168,1

    Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.