PRZYJEMNE Z POŻYTECZNYM.

Usługi i aplikacje w BMW X5.

Zawsze na bieżąco, również podczas jazdy: duża paleta usług i aplikacji w BMW X5 zapewnia w drodze optymalny dostęp do ważnych informacji i funkcji.

Ekran na monitorze pokładowym przedstawia nowy interfejs użytkownika, który ma być dostępny od 10/2016 r.

USŁUGI CONNECTEDDRIVE.

Usługi BMW ConnectedDrive dostarczają w drodze wielu informacji, rozrywki i oferują dodatkowe usługi i funkcje.

Oferta obejmuje na przykład dostęp do aktualnych informacji lokalnych takich jak pogoda, wiadomości, wyszukiwarka online GoogleTM czy praktyczne funkcje biurowe. Oprócz tego w menu ConnectedDrive można korzystać bezpośrednie w aucie i bez używania smartfonu z takich usług i funkcji jak informacje o parkingach czy przewodniki turystyczne i hotelowe.

Wyposażenie obejmuje również komfortowe, bezpieczne i nieograniczone czasowo korzystanie z aplikacji na smartfony. Usługi ConnectedDrive umożliwiają dostęp do Sklepu BMW ConnectedDrive, w którym zawsze i wszędzie można wygodnie zestawiać, zamawiać i przedłużać usługi i aplikacje według indywidualnych potrzeb. Oprócz tego usługi ConnectedDrive oferują jeszcze inne funkcje, dzięki którym jazda BMW jest niezwykłym przeżyciem.

BMW CONNECTED.

BMW Connected to osobisty asystent ułatwiający użytkownikowi mobilność na co dzień i pomagający mu punktualnie i komfortowo dotrzeć do celu. Ze wszystkich związanych z tym usług można korzystać również poza pojazdem za pomocą aplikacji na iPhone i Apple Watch.
 

W BMW Connected można łatwo i wygodnie przejmować punkty docelowe wyszukane przez aplikacje na smartfony takie jak Yelp, Mapy Apple, Mapy Google albo w internecie i jednym kliknięciem przesyłać do istniejącego w pojeździe systemu nawigacyjnego. BMW Connected umożliwia również automatyczne przejmowanie terminów i adresów zapisanych w kalendarzu iPhone wraz z żądanym czasem przyjazdu do agendy mobilności. BMW Connected oblicza na podstawie miejsca pobytu i aktualnej sytuacji na drogach przewidywany czas przyjazdu, odpowiednio wcześniej informuje o nim użytkownika, a po przybyciu samochodem na miejsce nawiguje go pieszo do celu. W przypadku wystąpienia nieprzewidzianych utrudnień na drogach mogącym spowodować opóźnienie, albo gdy w pobliżu miejsca docelowego nie ma wolnych parkingów, użytkownik może za pośrednictwem BMW Connected w pojeździe poinformować oczekujące osoby SMS-em o spodziewanej godzinie przyjazdu – bez dotykania telefonu. Oprócz tego BMW Connected zapamiętuje regularnie wybierane punkty docelowe i automatycznie dołącza je do agendy mobilności.
 

Aplikację BMW Connected można pobrać bezpłatnie w App Store.

USŁUGA CONCIERGE.

Zawsze chciałeś wiedzieć, jak to jest mieć własnego kamerdynera? Teraz masz okazję: skorzystaj z oferty szczególnego rodzaju – usługi Concierge BMW ConnectedDrive.
Usługa ta umożliwia jednym naciśnięciem przycisku połączenie telefoniczne z konsultantem infolinii BMW, który jako „osobisty asystent” służy kierowcy pomocą w drodze.
Szukasz określonej restauracji, najbliższego bankomatu albo dyżurnej apteki? Konsultant infolinii BMW służy Ci pomocą i na życzenie prześle odpowiednie informacje adresowe bezpośrednio do Twojego systemu nawigacyjnego. Może także zarezerwować dla Ciebie stolik w restauracji lub pokój w hotelu. Usługa Concierge działa niezależnie od Twojego telefonu komórkowego w kraju i za granicą, przez całą dobę, siedem dni w tygodniu i bez dodatkowych kosztów.
Do korzystania wymagane są usługi ConnectedDrive.

REAL TIME TRAFfiC INFORMATION.

Real Time Traffic Information (RTTI) udostępnia najbardziej aktualne informacje o sytuacji na drogach. Funkcja dostarcza w czasie rzeczywistym dokładnych danych o miejscu i czasie trwania utrudnień.
Źródło informacji stanowią m.in. profile ruchu z sieci telefonii komórkowej, dane GPS z pojazdów flotowych, aplikacje na smartfony i komunikaty policyjne. System analizujący pracuje tak precyzyjnie, że umożliwia lokalizację korków z dokładnością do 500 m. Dzięki temu RTTI informuje kierowcę w czasie rzeczywistym o aktualnej sytuacji na autostradach, drogach szybkiego ruchu i drogach krajowych oraz w miastach i dodatkowo proponuje najkorzystniejsze objazdy.
Do korzystania wymagane są usługi ConnectedDrive.

USŁUGI ZDALNE.

Usługi Zdalne i aplikacja BMW Connected (dostępna w Apple App Store) umożliwiają zdalną obsługę różnych funkcji samochodu, na przykład zamka centralnego.


Oprócz tego aplikacja, podobnie jak Portal Klienta BMW ConnectedDrive, umożliwia wyświetlanie informacji dotyczących pojazdu, na przykład zasięgu lub stanu szyb i drzwi. Dzięki temu kierowca ma stały zdalny dostęp do informacji o pojeździe i ma dodatkowo wszystkie inne informacje pod ręką.


Zakres informacji uzupełnia ilustracja aktualnej lokalizacji pojazdu. Do korzystania z funkcji konieczna jest jednorazowa aktywacja Usług Zdalnych w Portalu Klienta BMW ConnectedDrive na stronie www.bmw-connecteddrive.com.

INTELIGENTNE POŁĄCZENIE ALARMOWE.

Inteligentne połączenie alarmowe umożliwia szybką i ukierunkowaną pomoc przez całą dobę, a także wsparcie ze strony przeszkolonego personelu w Twoim ojczystym języku także za granicą. Funkcja inteligentnego połączenia alarmowego włącza się automatycznie podczas poważniejszego wypadku, gdy nastąpi aktywacja poduszki powietrznej lub napinaczy pasów bezpieczeństwa. Centrum alarmowe BMW otrzymuje wówczas potrzebne informacje, np. o lokalizacji samochodu, skali wypadku i ryzyku obrażeń ciała u pasażerów. Dane te przesyłane są przez zainstalowaną na stałe kartę SIM, czyli niezależnie od prywatnego telefonu komórkowego. Centrum alarmowe BMW powiadamia najbliższe centrum koordynacji służb ratowniczych i zapewnia pomoc telefoniczną aż do czasu ich przyjazdu na miejsce zdarzenia.

Funkcję można również uruchomić manualnie w sytuacji, w której trzeba udzielić pomocy innym użytkownikom drogi.