PODĄŻAJ WŁASNĄ DROGĄ. I WEŹ ZE SOBĄ CAŁY ŚWIAT.

Usługi i aplikacje BMW ConnectedDrive w BMW X6.

Przewaga już na starcie: innowacyjne wyposażenie BMW ConnectedDrive zapewnia stałą łączność. Usługi i aplikacje gwarantują bezpośredni dostęp do informacji, rozrywki i usług internetowych w samochodzie. Funkcja Real Time Traffic Information umożliwia na przykład sprawdzenie z odpowiednim wyprzedzeniem natężenia ruchu na trasie. Rozrywka online daje dostęp do milionów utworów muzycznych. A dzięki inteligentnemu połączeniu alarmowemu można liczyć na sprawną pomoc w nagłych sytuacjach.

Ekran na monitorze pokładowym przedstawia nowy interfejs użytkownika, który ma być dostępny od 10/2016 r.

USŁUGI CONNECTEDDRIVE.

Usługi ConnectedDrive umożliwiają korzystanie w samochodzie z cyfrowego asystenta mobilności BMW Connected oraz oferują kierowcy w czasie jazdy wiele inteligentnych usług informacyjnych, rozrywkowych i serwisowych.
 

Oferta obejmuje na przykład dostęp do aktualnych informacji lokalnych takich jak pogoda, wiadomości, wyszukiwarka online GoogleTM czy praktyczne funkcje biurowe. Oprócz tego w menu ConnectedDrive można korzystać bezpośrednie w aucie i bez używania smartfonu z takich usług i funkcji jak informacje o parkingach czy przewodniki turystyczne i hotelowe.
 

Wyposażenie obejmuje również komfortowe i nieograniczone czasowo korzystanie z aplikacji na smartfony. Usługi ConnectedDrive umożliwiają dostęp do Sklepu BMW ConnectedDrive, w którym zawsze i wszędzie można wygodnie zestawiać, zamawiać i przedłużać usługi i aplikacje według indywidualnych potrzeb. Oprócz tego usługi ConnectedDrive oferują jeszcze inne funkcje, dzięki którym jazda BMW jest niezwykłym przeżyciem.

  • Sklep BMW ConnectedDrive

    Sklep BMW ConnectedDrive pozwala zawsze i wszędzie zestawiać sobie usługi i aplikacje według indywidualnych potrzeb. Usługi te można elastycznie dobierać także po zakupie auta. Pozwala to dostosować zakres usług i aplikacji BMW ConnectedDrive z poziomu samochodu, zgodnie z indywidualnymi życzeniami klienta.
    Dostęp do Sklepu BMW ConnectedDrive uzyskać można zarówno w drodze, bezpośrednio z samochodu, jak i z poziomu
    portalu inetrnetowego ConnectedDrive”. Nowo dodane usługi i aplikacje dostępne są w samochodzie już wkrótce po ich wybraniu lub zakupie. Ponadto Sklep BMW ConnectedDrive na bieżąco informuje klientów o aktualnej ofercie.
    Usługi i aplikacje oferowane w Sklepie BMW ConnectedDrive zostały stworzone specjalnie na potrzeby kierowców BMW. Okres obowiązywania poszczególnych usług można wybierać indywidualnie. Dzięki temu usługi można aktywować tylko na pewien okres, na przykład na czas wakacyjnych wyjazdów.

  • BMW Apps

    Apps to platforma, która umożliwia komfortowe korzystanie z wybranych aplikacji na smartfony w samochodzie. Aby móc korzystać z bogatej oferty aplikacji również w samochodzie, BMW nie tylko tworzy własne aplikacje, takie jak aplikacja BMW Connected czy BMW M Laptimer, ale też ściśle współpracuje z partnerami takimi jak Spotify, Napster, GoPro, Deezer czy Audible, aby również te aplikacje niezawodnie działały w aucie. Aby z nich korzystać, wystarczy podłączyć kompatybilny smartfon w pojeździe przez adapter Snap-In, kabel USB lub bezprzewodowo. Wszystkie funkcje aplikacji obsługuje się wtedy wygodnie za pomocą kontrolera iDrive. Oferta aplikacji dostępnych w pojeździe jest stale rozszerzana w ścisłej współpracy BMW z różnymi partnerami. Więcej informacji na stronie www.bmw.pl/apps.

BMW CONNECTED.

BMW Connected to osobisty asystent ułatwiający użytkownikowi mobilność na co dzień i pomagający mu punktualnie i komfortowo dotrzeć do celu. Ze wszystkich związanych z tym usług można korzystać również poza pojazdem za pomocą aplikacji na iPhone i Apple Watch.

W BMW Connected można łatwo i wygodnie przejmować punkty docelowe wyszukane przez aplikacje na smartfony takie jak Yelp, Mapy Apple, Mapy Google albo w internecie i jednym kliknięciem przesyłać do istniejącego w pojeździe systemu nawigacyjnego. BMW Connected umożliwia również automatyczne przejmowanie terminów i adresów zapisanych w kalendarzu iPhone wraz z żądanym czasem przyjazdu do agendy mobilności. BMW Connected oblicza na podstawie miejsca pobytu i aktualnej sytuacji na drogach przewidywany czas przyjazdu, odpowiednio wcześniej informuje o nim użytkownika, a po przybyciu samochodem na miejsce nawiguje go pieszo do celu. W przypadku wystąpienia nieprzewidzianych utrudnień na drogach mogącym spowodować opóźnienie, albo gdy w pobliżu miejsca docelowego nie ma wolnych parkingów, użytkownik może za pośrednictwem BMW Connected w pojeździe poinformować oczekujące osoby SMS-em o spodziewanej godzinie przyjazdu – bez dotykania telefonu. Oprócz tego BMW Connected zapamiętuje regularnie wybierane punkty docelowe i automatycznie dołącza je do agendy mobilności.

Aplikację BMW Connected można pobrać bezpłatnie w App Store.

USŁUGA CONCIERGE.

Zawsze chciałeś wiedzieć, jak to jest mieć własnego kamerdynera? Teraz masz okazję: skorzystaj z oferty szczególnego rodzaju – Usługi Concierge BMW ConnectedDrive. Ta komfortowe rozwiązanie umożliwia wykonanie połączenia telefonicznego z konsultantem infolinii BMW, który jako „osobisty asystent” służy pomocą w drodze.
Szukasz określonej restauracji, najbliższego bankomatu albo dyżurnej apteki? Konsultant infolinii BMW służy Ci pomocą i na życzenie prześle odpowiednie informacje adresowe bezpośrednio do systemu nawigacyjnego. Usługa Concierge działa niezależnie od telefonu komórkowego w kraju i za granicą, przez całą dobę, siedem dni w tygodniu i bez dodatkowych kosztów.

Usługa Concierge.

REAL TIME TRAFfiC INFORMATION.

Real Time Traffic Information (RTTI) udostępnia najbardziej aktualne informacje o sytuacji na drogach. Funkcja dostarcza w czasie rzeczywistym dokładnych danych o miejscu i czasie trwania utrudnień. Źródło informacji stanowią m.in. profile ruchu z sieci telefonii komórkowej, dane GPS z pojazdów flotowych, aplikacje na smartfony i komunikaty policyjne. System analizujący pracuje tak precyzyjnie, że umożliwia lokalizację korków z dokładnością do 100 metrów. Dzięki temu RTTI informuje kierowcę w czasie rzeczywistym o aktualnej sytuacji na autostradach, drogach szybkiego ruchu i drogach krajowych oraz w miastach i dodatkowo proponuje najkorzystniejsze objazdy.
Sytuacja na drogach ilustrowana jest poprzez kolorystyczne oznaczenie dróg na zielono, żółto, pomarańczowo lub czerwono.

USŁUGI ZDALNE.

Usługi Zdalne i aplikacja BMW Connected (dostępna w Apple App Store) umożliwiają zdalną obsługę różnych funkcji samochodu, na przykład zamka centralnego.

Oprócz tego aplikacja, podobnie jak Portal Klienta BMW ConnectedDrive, umożliwia wyświetlanie informacji dotyczących pojazdu, na przykład zasięgu lub stanu szyb i drzwi. Dzięki temu kierowca ma stały zdalny dostęp do informacji o pojeździe i ma dodatkowo wszystkie inne informacje pod ręką.

Zakres informacji uzupełnia ilustracja aktualnej lokalizacji pojazdu. Do korzystania z funkcji konieczna jest jednorazowa aktywacja Usług Zdalnych w Portalu Klienta BMW ConnectedDrive na stronie www.bmw-connecteddrive.com.

INTELIGENTNE POŁĄCZENIE ALARMOWE.

Inteligentne połączenie alarmowe zapewnia szybką i ukierunkowaną pomoc w nagłych sytuacjach przez całą dobę, a także wsparcie ze strony przeszkolonego personelu w ojczystym języku kierowcy nawet za granicą. Funkcja inteligentnego połączenia alarmowego włącza się automatycznie podczas poważniejszego wypadku, gdy nastąpi aktywacja poduszki powietrznej lub napinaczy pasów bezpieczeństwa. Centrum alarmowe BMW otrzymuje wówczas informacje niezbędne do udzielenia pomocy, np. o lokalizacji samochodu, skali wypadku i ryzyku obrażeń ciała u pasażerów. Dane te przesyłane są przez zainstalowaną na stałe kartę SIM, czyli niezależnie od prywatnego telefonu komórkowego. Centrum alarmowe BMW powiadamia najbliższe centrum koordynacji służb ratowniczych i zapewnia pomoc telefoniczną aż do czasu ich przyjazdu na miejsce zdarzenia. Funkcję można również uruchomić manualnie – np. w sytuacji, w której trzeba udzielić pomocy innym użytkownikom drogi.