Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.
Text Disclaimer
The content below presents a special purpose page that shall not be available in publish view. It's meant for authoring purposes only.
006
Zużycie energii i emisja CO2 BMW i3 (94 Ah):
Zużycie paliwa in l/100 km (cykl mieszany): 0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
Zużycie energii w kWh/100km (cykl mieszany): 13,6* / 13,1**
Zużycie energii i emisja CO2 BMW i3 (94 Ah) z Range Extenderem:
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 14,0* / 13,0**
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 11,9* / 11,5**
Zużycie paliwa l/100 km (cykl mieszany): 0,6
Zużycie energii i emisja CO2 BMW i3s (94 Ah):
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
Zużycie energii w kWh/100km (cykl mieszany): 14.31
Zużycie paliwa in l/100 km (cykl mieszany): 0
Zużycie energii i emisja CO2 BMW i3s (94 Ah) z Range Extenderem:
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 14,01
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 12,51
Zużycie paliwa in l/100 km (cykl mieszany): 0.71
Zużycie energii i emisja CO2 BMW i8 z napędem hybrydowym plug-in BMW iPerformance(2)(3):
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 49
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 11,9
Zużycie paliwa in l/100 km (cykl mieszany): 2,1
Zużycie energii i emisja CO2 BMW i8 Roadster z napędem hybrydowym plug-in BMW iPerformance (2)(3):
Zużycie paliwa in l/100 km (cykl mieszany): 2,1
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 14,5
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 46
* Grupa obręczy 1: koła 19-calowe
** Grupa obręczy 2: koła 20-calowe, zimowe
Wartości zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały określone zgodnie z Rozporządzeniem Europejskim (EC) 715/2007 w wersji obowiązującej w momencie zatwierdzenia modelu. Liczby odnoszą się do pojazdu z podstawową konfiguracją w Niemczech, a przedstawiony zakres uwzględnia opcjonalne wyposażenie i różne rozmiary kół i opon dostępnych w wybranym modelu.
Wartości oznaczonych pojazdów (2) są wstępne.
Wartości pojazdów oznaczonych (3) są już oparte na nowej regulacji WLTP i są przeliczone z powrotem na wartości równoważne NEDC w celu zapewnienia porównania między pojazdami. [W odniesieniu do tych pojazdów, podatki lub inne opłaty od pojazdu oparte (przynajmniej między innymi) na emisjach CO2, wartości CO2 mogą się różnić od podanych tutaj wartości.]
Specyfikacje wydajności CO2 określa się zgodnie z dyrektywą 1999/94 /EC i rozporządzeniem europejskim w obowiązującej wersji. Przedstawione dla klasyfikacji wartości są oparte na zużyciu paliwa, wartościach emisji CO2 i zużyciu energii zgodnie z cyklem NEDC.
Dodatkowe informacje na temat oficjalnego zużycia paliwa i emisji CO2 nowych samochodów osobowych można sprawdzić i wyciągnąć z "podręcznika zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii przez nowe samochody osobowe", dostępnego we wszystkich punktach sprzedaży i https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.