Text Disclaimer

The content below presents a special purpose page that shall not be available in publish view. It's meant for authoring purposes only.

i3-range-charging-efficiency

Zużycie energii i emisja CO2 BMW i3 (94 Ah):
Zużycie paliwa w l/100km (cykl mieszany): 0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
Zużycie energii w kWh/100km (cykl mieszany): 13,6-13,1
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany): 300-290
Realny zasięg elektryczny w km: do 200

Zużycie paliwa i emisja CO2 BMW i3 (94 Ah) z Range Extenderem:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0,6
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 14-13
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 11,9-11,5
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany): 235-225
Realny całkowity zasięg elektryczny w km: do 330

Zużycie energii i emisja CO2 BMW i3s (94 Ah):
Zużycie paliwa w l/100km (cykl mieszany): 0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
Zużycie energii w kWh/100km (cykl mieszany): 14,3
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany): 280
Realny zasięg elektryczny w km: do 200

Zużycie paliwa i emisja CO2 BMW i3s (94 Ah) z Range Extenderem:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0,7
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 14
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 12,5
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany): 220
Realny całkowity zasięg elektryczny w km: do 330

Przewidywane, jeszcze niepotwierdzone oficjalnie wartości.
Zużycie paliwa, emisja CO2 i zużycie energii elektrycznej zależą od wybranego rozmiaru kół i opon. Przewidywane wartości zużycia paliwa ustalono na podstawie cyklu testowego ECE.

Zasięg zależny od wielu różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, profilu trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania lub klimatyzacji oraz wstępnego ustawiania temperatury.

Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia energii, paliwa oraz specyficznej emisji CO2 nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach BMW.