WPROWADZENIE
POŁĄCZENIE OSIĄGÓW BMW M Z ELEKTROMOBILNOŚCIĄ.
BMW idzie o krok dalej, łącząc swoją długą tradycję sportowych emocji z nowoczesną elektromobilnością. Wprowadzenie elektryfikacji do rodziny BMW M to kolejny krok w kierunku zrównoważonej motoryzacji, a jednocześnie niezmiennie zapewniając niesamowite doznania za kierownicą.
Energiczne przyspieszenie.
Natychmiastowa pełna moc skutkuje dynamicznym przyspieszeniem, a maksymalny moment obrotowy jest dostępny od samego startu, dostarczając najwyższy poziom adrenaliny. Odkryj nowe horyzonty w świecie elektromobilności, gdzie szybkość i osiągi idą w parze z odpowiedzialnością za środowisko.
Niski środek ciężkości.
Zaawansowana konstrukcja, niski środek ciężkości. Dzięki umieszczeniu silnika i akumulatora w podłodze pojazdu, nasze samochody zapewniają lepszą stabilność i minimalną tendencję do przechyłów bocznych. Trzymaj się drogi pewniej niż kiedykolwiek wcześniej, czerpiąc radość z dynamicznej i sportowej jazdy, która dostarczy Ci niezapomnianych emocji za kierownicą.
Cicha i bezemisyjna jazda.
Modele elektryczne BMW pozwalają na cichą i bezemisyjną jazdę, co umożliwia korzystanie z sportowych emocji bez generowania hałasu i zanieczyszczeń. Dzięki tej zaawansowanej technologii, możesz cieszyć się bezstresową zabawą za kierownicą, oddając się pasji jazdy bez obaw o hałaśliwe silniki czy negatywny wpływ na środowisko.
BMW M ELECTRIFIED
JESTEŚMY GOTOWI NA KOLEJNY ROZDZIAŁ. NOWA DEFINICJA BMW M.
"Elektryfikacja otwiera przed nami zupełnie nowe możliwości tworzenia charakterystycznej dynamiki typowej dla M. "
- Dirk Häcker, Dyrektor ds. Rozwoju w BMW M GmbH.

NA ZDJĘCIU: W PEŁNI ELEKTRYCZNY PROTOTYP BMW M
PROTOTYP BMW M
JESZCZE WIĘCEJ DYNAMIKI I EFEKTYWNOŚCI.
BMW M GmbH przechodzi proces transformacji w kierunku elektromobilności, który nie tylko zachowuje niezwykłe cechy wydajnościowe swoich modeli, ale jednocześnie wzbogaca je o nowe aspekty. W rocznicowym roku już na rynku pojawiły się całkowicie elektryczne modele BMW i4 M50 oraz BMW iX M60. W 2023 roku dołączył do nich BMW i7 M70 xDrive, pierwszy samochód BMW M oparty na luksusowym sedanie elektrycznym.
Wraz z odsłonięciem prototypu, BMW M rozpoczyna nowy rozdział w napędach wysokowydajnych. Testy koncepcyjne koncentrują się na układzie napędu na cztery koła składającym się z czterech silników elektrycznych i zintegrowanego układu kontroli dynamiki jazdy, które razem dostarczają niespotykanego poziomu wydajności i doznań. Spodziewaj się elektrycznej najwyższej wydajności - stworzonej przez BMW M.
UKŁAD NAPĘDOWY
NIEZWYKLE PRECYZYJNY I WYDAJNY UKŁAD NAPĘDOWY.
Rdzeniem rewolucyjnego, wysokowydajnego układu napędowego, który debiutuje na drodze w naszym prototypie, jest elektryczny system napędu M xDrive z czterema elektrycznymi silnikami. Fakt, że każde z czterech kół jest napędzane przez osobny silnik elektryczny, otwiera zupełnie nowe możliwości dla nieskończenie precyzyjnego, niezwykle elastycznego i jednocześnie bardzo szybkiego rozdziału momentu napędowego. W ciągu milisekund, moc i moment obrotowy reagujących spontanicznie silników elektrycznych można tak precyzyjnie dawkować, że zapotrzebowanie na moc z sygnału przyspieszenia może być zrealizowane na poziomie dynamiki, która jest nieosiągalna dla konwencjonalnych układów napędowych.
Oznacza to, że kierowca może doświadczyć zupełnie nowych charakterystyk wydajności nawet w niezwykle wymagających warunkach, takich jak w ekstremalnie dynamicznych sytuacjach czy na trudnych nawierzchniach.

NA ZDJĘCIU: 2 - SILNIKOWY NAPĘD BMW i4 M50
SPORTOWA STYLISTYKA
POZNAJ UNIKALNE CECHY STYLISTYCZNE BMW M.
NA PODSTAWIE MODELU BMW i5 M60
JUŻ DOSTĘPNE
W 100% ELEKTRYCZNE MODELE BMW M.
- do 659 KM
- od 0 do 100 w 3,7 sek

BMW i7 M70 xDrive Limuzyna.
Ta luksusowa limuzyna łączy w sobie moc BMW M, w pełni elektryczny innowacyjny napęd BMW i oraz wizjonerską stylistykę i potężną dynamikę jazdy.
*W celu złożenia zapytania o ofertę lakieru BMW Individual w wybranym kolorze, zalecamy skontaktowanie się bezpośrednio z lokalnym dealerem BMW lub skorzystania ze strony internetowej.
Teraz w BMW Leasing 101%
BMW i7 M70[1][2]:
Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 23,3–20,8
Zasięg elektryczny WLTP w km: 488–560
- do 619 KM
- od 0 do 100 w 3,8 sek

W pełni elektryczne BMW iX M60.
Teraz w BMW Leasing 101%
BMW iX M60[1][2]:
Zużycie energii w kWh/100 km: 24,7–21,7
Zasięg elektryczny WLTP w km: do 499-561
- do 544 KM
- od 0 do 100 w 3,9 sek

BMW i4 M50.
Teraz w BMW Leasing 101%
BMW i4 M50[1][2]:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 22,5–18,0
Zasięg elektryczny WLTP w km: do 520
- do 601 KM
- od 0 do 100 w 3,8 sek

BMW i5 M60 xDrive Limuzyna.
Dwa mocne silniki elektryczne i niezwykle precyzyjny rozdział mocy – BMW i5 M60 xDrive wyznacza standardy.
Teraz w BMW Leasing 101%
BMW i5 M60 xDrive[1][2]:
Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 20,6–18,2
Zasięg elektryczny WLTP w km: 455–516
INNE TEMATY.
Zużycie i emisja CO₂.
BMW i5 M60 xDrive Limuzyna[1][2]:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 20,6–18,2
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany): 455–516
BMW i7 M70 xDrive[1][2]:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 23,3–20,8
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany): 488–560
BMW iX M60:
Zużycie energii w kWh/100 km: 24,7–21,7*
Zasięg elektryczny w km: do 561–499*
BMW i4 M50:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 22,5–18,0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
Podane osiągi, zużycie paliwa i emisja CO₂ obowiązują dla samochodów ze standardową skrzynią biegów.
Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂, zużycia energii i zasięgu na napędzie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać . Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp
Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa, zużycia energii oraz emisji CO₂ nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach sprzedaży.
Dane dotyczące mocy silników benzynowych odnoszą się do paliwa o liczbie oktanowej 98. Dane dotyczące zużycia odnoszą się do paliwa referencyjnego zgodnie z rozporządzeniem (WE) 2007/715. Dopuszczalne jest stosowanie paliwa bezołowiowego o liczbie oktanowej 91 lub wyższej i zawartości etanolu do 10% (E10). BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 95. W przypadku samochodów o wysokich osiągach BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 98.
[1] Wartości wstępne; brakujące dane nie były dostępne w chwili zamknięcia wydania.
[2] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.