0:00
0:00 /  0:00
BMW iBMW M

ELEKTRYCZNE MODELE BMW M.

NAJMOCNIEJSZA LITERA ŚWIATA – M. 100% ELEKTRYCZNA

 

 

 

WPROWADZENIE

POŁĄCZENIE OSIĄGÓW BMW M Z ELEKTROMOBILNOŚCIĄ.

BMW idzie o krok dalej, łącząc swoją długą tradycję sportowych emocji z nowoczesną elektromobilnością. Wprowadzenie elektryfikacji do rodziny BMW M to kolejny krok w kierunku zrównoważonej motoryzacji, a jednocześnie niezmiennie zapewniając niesamowite doznania za kierownicą.

0:00
0:00 /  0:00

NAWET DO 1100 NM

Energiczne przyspieszenie.

Natychmiastowa pełna moc skutkuje dynamicznym przyspieszeniem, a maksymalny moment obrotowy jest dostępny od samego startu, dostarczając najwyższy poziom adrenaliny. Odkryj nowe horyzonty w świecie elektromobilności, gdzie szybkość i osiągi idą w parze z odpowiedzialnością za środowisko.

0:00
0:00 /  0:00

WYJĄTKOWA STABILNOŚĆ

Niski środek ciężkości.

Zaawansowana konstrukcja, niski środek ciężkości. Dzięki umieszczeniu silnika i akumulatora w podłodze pojazdu, nasze samochody zapewniają lepszą stabilność i minimalną tendencję do przechyłów bocznych. Trzymaj się drogi pewniej niż kiedykolwiek wcześniej, czerpiąc radość z dynamicznej i sportowej jazdy, która dostarczy Ci niezapomnianych emocji za kierownicą.

0:00
0:00 /  0:00

KORZYSTNE DLA CIEBIE I ŚRODOWISKA

Cicha i bezemisyjna jazda.

Modele elektryczne BMW pozwalają na cichą i bezemisyjną jazdę, co umożliwia korzystanie z sportowych emocji bez generowania hałasu i zanieczyszczeń. Dzięki tej zaawansowanej technologii, możesz cieszyć się bezstresową zabawą za kierownicą, oddając się pasji jazdy bez obaw o hałaśliwe silniki czy negatywny wpływ na środowisko. 

 

 

 

BMW M ELECTRIFIED

JESTEŚMY GOTOWI NA KOLEJNY ROZDZIAŁ. NOWA DEFINICJA BMW M.

"Elektryfikacja otwiera przed nami zupełnie nowe możliwości tworzenia charakterystycznej dynamiki typowej dla M. "
- Dirk Häcker, Dyrektor ds. Rozwoju w BMW M GmbH.

0:00
0:00 /  0:00

 

 

 

Projekt bez nazwy - 1

NA ZDJĘCIU: W PEŁNI ELEKTRYCZNY PROTOTYP BMW M

PROTOTYP BMW M

JESZCZE WIĘCEJ DYNAMIKI I EFEKTYWNOŚCI.

BMW M GmbH przechodzi proces transformacji w kierunku elektromobilności, który nie tylko zachowuje niezwykłe cechy wydajnościowe swoich modeli, ale jednocześnie wzbogaca je o nowe aspekty. W rocznicowym roku już na rynku pojawiły się całkowicie elektryczne modele BMW i4 M50 oraz BMW iX M60. W 2023 roku dołączył do nich BMW i7 M70 xDrive, pierwszy samochód BMW M oparty na luksusowym sedanie elektrycznym.

 

Wraz z odsłonięciem prototypu, BMW M rozpoczyna nowy rozdział w napędach wysokowydajnych. Testy koncepcyjne koncentrują się na układzie napędu na cztery koła składającym się z czterech silników elektrycznych i zintegrowanego układu kontroli dynamiki jazdy, które razem dostarczają niespotykanego poziomu wydajności i doznań. Spodziewaj się elektrycznej najwyższej wydajności - stworzonej przez BMW M.

 

 

 

UKŁAD NAPĘDOWY

NIEZWYKLE PRECYZYJNY I WYDAJNY UKŁAD NAPĘDOWY.

Rdzeniem rewolucyjnego, wysokowydajnego układu napędowego, który debiutuje na drodze w naszym prototypie, jest elektryczny system napędu M xDrive z czterema elektrycznymi silnikami. Fakt, że każde z czterech kół jest napędzane przez osobny silnik elektryczny, otwiera zupełnie nowe możliwości dla nieskończenie precyzyjnego, niezwykle elastycznego i jednocześnie bardzo szybkiego rozdziału momentu napędowego. W ciągu milisekund, moc i moment obrotowy reagujących spontanicznie silników elektrycznych można tak precyzyjnie dawkować, że zapotrzebowanie na moc z sygnału przyspieszenia może być zrealizowane na poziomie dynamiki, która jest nieosiągalna dla konwencjonalnych układów napędowych.

 

Oznacza to, że kierowca może doświadczyć zupełnie nowych charakterystyk wydajności nawet w niezwykle wymagających warunkach, takich jak w ekstremalnie dynamicznych sytuacjach czy na trudnych nawierzchniach. 

Projekt bez nazwy - 2

NA ZDJĘCIU: 2 - SILNIKOWY NAPĘD BMW i4 M50

 

 

 

SPORTOWA STYLISTYKA

POZNAJ UNIKALNE CECHY STYLISTYCZNE BMW M.

NA PODSTAWIE MODELU BMW i5 M60

JUŻ DOSTĘPNE

W 100% ELEKTRYCZNE MODELE BMW M.

    Wyróżnione
    Sortuj: Cena (Rosnąco)
    Sortuj: Cena (Malejąco)
    Moc
    i7 M70 xDrive Limuzyna
    i7 M70 xDrive Limuzyna
    • do 659 KM
    • od 0 do 100 w 3,7 sek
    BMW M

    BMW i7 M70 xDrive Limuzyna.

    Ta luksusowa limuzyna łączy w sobie moc BMW M, w pełni elektryczny innowacyjny napęd BMW i oraz wizjonerską stylistykę i potężną dynamikę jazdy.

    *W celu złożenia zapytania o ofertę lakieru BMW Individual w wybranym kolorze, zalecamy skontaktowanie się bezpośrednio z lokalnym dealerem BMW lub skorzystania ze strony internetowej.

    Teraz w BMW Leasing 101%

    BMW i7 M70[1][2]:
    Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 23,3–20,8
    Zasięg elektryczny WLTP w km: 488–560

    iX M60
    iX M60
    • do 619 KM
    • od 0 do 100 w 3,8 sek
    BMW M

    W pełni elektryczne BMW iX M60.

    Teraz w BMW Leasing 101%

    BMW iX M60[1][2]:
    Zużycie energii w kWh/100 km: 24,7–21,7
    Zasięg elektryczny WLTP w km: do 499-561

    i4 M50 Gran Coupe
    i4 M50 Gran Coupe
    • do 544 KM
    • od 0 do 100 w 3,9 sek
    BMW M

    BMW i4 M50.

    Teraz w BMW Leasing 101%

    BMW i4 M50[1][2]:
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 22,5–18,0
    Zasięg elektryczny WLTP w km: do 520

    BMW i5 M60
    BMW i5 M60
    • do 601 KM
    • od 0 do 100 w 3,8 sek
    BMW M

    BMW i5 M60 xDrive Limuzyna.

    Dwa mocne silniki elektryczne i niezwykle precyzyjny rozdział mocy – BMW i5 M60 xDrive wyznacza standardy.

    Teraz w BMW Leasing 101%

    BMW i5 M60 xDrive[1][2]:

    Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 20,6–18,2

    Zasięg elektryczny WLTP w km: 455–516

     

    INNE TEMATY.

    bmw

    ELEKTROMOBILNOŚĆ BMW.

    bmw

    BMW CONNECTED DRIVE.

    bmw

    USŁUGI BMW.

     

     

     

    Zużycie i emisja CO₂.

    BMW i5 M60 xDrive Limuzyna[1][2]

    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 20,6–18,2 

    Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany): 455–516

     

    BMW i7 M70 xDrive[1][2]

    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 23,3–20,8 

    Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany): 488–560

     

    BMW iX M60:

    Zużycie energii w kWh/100 km: 24,7–21,7*

    Zasięg elektryczny w km: do 561–499*

     

    BMW i4 M50:
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 22,5–18,0
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0

     

    Podane osiągi, zużycie paliwa i emisja CO₂ obowiązują dla samochodów ze standardową skrzynią biegów.

     

    Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂, zużycia energii i zasięgu na napędzie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać . Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp

     

    Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa, zużycia energii oraz emisji CO₂ nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach sprzedaży.

     

    Dane dotyczące mocy silników benzynowych odnoszą się do paliwa o liczbie oktanowej 98. Dane dotyczące zużycia odnoszą się do paliwa referencyjnego zgodnie z rozporządzeniem (WE) 2007/715. Dopuszczalne jest stosowanie paliwa bezołowiowego o liczbie oktanowej 91 lub wyższej i zawartości etanolu do 10% (E10). BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 95. W przypadku samochodów o wysokich osiągach BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 98.

     

    [1] Wartości wstępne; brakujące dane nie były dostępne w chwili zamknięcia wydania.

     

    [2] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.