BMW

W BEZPIECZNEJ ODLEGŁOŚCI, ALE ZAWSZE Z WAMI.

W BEZPIECZNEJ ODLEGŁOŚCI, ALE ZAWSZE Z WAMI.

Drodzy Klienci,

Wiemy, że w obecnej wyjątkowej sytuacji istnieją ważniejsze tematy niż motoryzacja. Dla BMW zdrowie pracowników, partnerów i Was – naszych Klientów – to kwestia priorytetowa. Dlatego wdrożyliśmy szereg środków zaradczych oraz przygotowawczych, solidarnie dbając o Wasze i wspólne bezpieczeństwo.

Jednocześnie chcemy Was zapewnić, że jesteśmy nadal do Waszej dyspozycji. Nasze salony i serwisy pozostają otwarte, przy zachowaniu dodatkowych środków sanitarnych i bezpieczeństwa. Aby ułatwić Wam przestrzeganie zalecanego minimalizowania kontaktów, wprowadzamy także szereg rozwiązań komunikacji online i zdalnej.

 

 

W tych trudnych chwilach wciąż służymy Wam tak, jak potrafimy najlepiej. Mamy nadzieję, że BMW dostarcza Wam radości każdego dnia, nawet w tych wyjątkowych okolicznościach.


Bądźcie bezpieczni.
Wasz zespół BMW Polska.

 

 

Rozwiń

OSTATNIA AKTUALIZACJA: 03.04.2020

W BEZPIECZNEJ ODLEGŁOŚCI, ALE ZAWSZE Z WAMI.

NOWE ZASADY FUNKCJONOWANIA SALONÓW I SERWISÓW BMW.

Rozwiń
  • Godziny otwarcia

    Salony oraz serwisy są nadal otwarte, jednak dla bezpieczeństwa nas wszystkich zachęcamy do kontaktu zdalnego. Część pracowników będzie pracowało w trybie „mobilnego biura”. Jesteśmy w pełni dostępni dla Państwa online – zachęcamy do kontaktu poprzez mail, telefon czy wybrany komunikator. Dodatkowo informujemy, że istnieje możliwość skonfigurowania wymarzonego BMW w konfiguratorze online lub zapytania o ofertę online.

  • Jazda próbna

    Zachęcamy do ograniczenia poruszania się i pozostania w domu. Jeśli jednak jazda testowa okaże się niezbędna, dla Państwa wygody i bezpieczeństwa, wprowadziliśmy następujące rozwiązania:

    • u wybranych dealerów istnieje możliwość odbycia jazdy testowej bez obecności przedstawiciela Dealera lub zamówienia usługi door-to-door
    • dezynfekcja wnętrza samochodów demonstracyjnych
    • po każdej jeździe testowej samochody będą dezynfekowane ze szczególnym uwzględnieniem powierzchni często używanych
  • Prezentacja wybranego modelu BMW

    Prezentacja modelu może odbyć się również zdalnie za pomocą dostępnych komunikatorów. Twój Dealer BMW ustali z Tobą dogodne narzędzie. Zapytanie o prezentację możesz przesłać za pomocą formularza lub umówić bezpośrednio z wybranym Dealerem BMW.

  • Oferta na zakup nowego/używanego BMW

    Doradcy handlowi będą dostępni w salonie oraz w trybie zdalnym. Prezentacja wybranego modelu i omówienie oferty może odbyć się również zdalnie w postaci dwustronnej komunikacji wideo za pomocą dostępnych komunikatorów. Zapytanie o ofertę możesz przesłać za pomocą formularza lub umówić bezpośrednio z wybranym Dealerem BMW.

  • BMW Financial Services

    Nasi doradcy są do Twojej dyspozycji, również w trybie zdalnym. Dbamy o Twój komfort i bezpieczeństwo, dlatego teraz bez wychodzenia z domu możesz załatwić prawie wszystkie formalności związane z finansowaniem i ubezpieczeniem Twojego BMW. 

     

    Chcesz skorzystać z naszej oferty finansowania lub ubezpieczenia?

    • Jeśli myślisz o finansowaniu w programie BMW Leasing lub BMW Comfort Lease, dajemy Ci możliwość przygotowania do zawarcia transakcji zdalnie, a wszystkich niezbędnych formalności i podpisania dokumentów dokonasz w trakcie tylko jednej wizyty przy odbiorze pojazdu
    • Możesz ubezpieczyć swoje BMW albo wznowić ubezpieczenie całkowicie zdalnie, bez konieczności wizyty w salonie
    • Aby dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z wybranym Dealerem BMW

     

    Jesteś naszym Klientem?

    • Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje w dni robocze w godzinach 8:00 – 20:00, email kontakt-fs@bmw.pl tel. +48 885 269 269
    • Z powodu znacznie zwiększonej skali korespondencji z naszymi Klientami, nasza dostępność obecnie jest częściowo ograniczona. Liczymy na Twoją wyrozumiałość i zapewniamy, że odpowiemy na każde Twoje zapytanie
    • Jeśli spodziewasz się utrudnień w regulowaniu bieżących płatności, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt-fs@bmw.pl lub przez infolinię +48 885 269 269, a my znajdziemy dla Ciebie najlepsze rozwiązanie
  • BMW Service

    Teraz możesz zdalnie zlecić przeprowadzenie wszelkich niezbędnych napraw i czynności serwisowych, obejrzeć ich postęp na przysłanym filmie oraz zdecydować o zakresie i kosztach prac.

    • Umówienie wizyty online lub przez aplikację BMW Connected
    • Dzięki usłudze door-to-door, można przekazać BMW do serwisu bez wychodzenia z domu, jak również odebrać samochód po wykonaniu usługi
    • Dzięki komunikacji poprzez Smart Video Communication sprawdzenia statusu i zatwierdzenia naprawy możesz dokonać z dowolnego miejsca poprzez link z filmem wysłanym SMS-em lub na wskazany adres e-mail
    • Kluczyki można zostawić w specjalnie wyznaczonej strefie, aby ograniczyć kontakt z innymi osobami
    • Samochód oraz kluczyk zostają zdezynfekowane przed przekazaniem do Klienta  
    • Bezpłatna dezynfekcja wnętrza pojazdu