BMW

W BEZPIECZNEJ ODLEGŁOŚCI, ALE ZAWSZE Z WAMI.

W BEZPIECZNEJ ODLEGŁOŚCI, ALE ZAWSZE Z WAMI.

Drodzy Klienci,

Wiemy, że w obecnej wyjątkowej sytuacji istnieją ważniejsze tematy niż motoryzacja. Dla BMW zdrowie pracowników, partnerów i Was – naszych Klientów – to kwestia priorytetowa. Dlatego wdrożyliśmy szereg środków zaradczych oraz przygotowawczych, solidarnie dbając o Wasze i wspólne bezpieczeństwo.

Jednocześnie chcemy Was zapewnić, że jesteśmy nadal do Waszej dyspozycji. Nasze salony i serwisy pozostają otwarte, przy zachowaniu dodatkowych środków sanitarnych i bezpieczeństwa. Aby ułatwić Wam przestrzeganie zalecanego minimalizowania kontaktów, wprowadzamy także szereg rozwiązań komunikacji online i zdalnej.

 

 

W tych trudnych chwilach wciąż służymy Wam tak, jak potrafimy najlepiej. Mamy nadzieję, że BMW dostarcza Wam radości każdego dnia, nawet w tych wyjątkowych okolicznościach.


Bądźcie bezpieczni.
Wasz zespół BMW Polska.

 

 

Rozwiń

OSTATNIA AKTUALIZACJA: 07.07.2020

W BEZPIECZNEJ ODLEGŁOŚCI, ALE ZAWSZE Z WAMI.

NOWE ZASADY FUNKCJONOWANIA SALONÓW I SERWISÓW BMW.

Rozwiń
  • Procedury Bezpieczeństwa

    W Trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów, we wszystkich salonach i serwisach BMW stosujemy się dokładnie do listy zasad bezpieczeństwa. Odwiedzając Dealera BMW możecie mieć pewność, że bezpieczeństwo jest dla nas najwyższym priorytetem i skupić się na swoim BMW.

    Procedury bezpieczeństwa w salonach i serwisach BMW:

    1. Zachowujemy bezpieczny dystans 2 metrów, wyznaczony przez specjalne znaczniki w salonach i serwisach.
    2. W pomieszczeniach poruszamy się wyłącznie w maseczkach ochronnych
    3. Korzystamy często z płynów dezynfekujących dostępnych u każdego Dealera BMW.
    4. Rezygnujemy z podawania dłoni.
    5. Kichając pamiętamy o zasłanianiu ust i nosa łokciem.
    6. Regularnie dezynfekujemy samochody w salonie, samochody testowe oraz auta Klientów, które zostają przyjęte do serwisu.
    7. Jazdy testowe mogą odbywać się bez obecności doradcy BMW.
    8. Wciąż korzystamy z rozbudowanych narzędzi online, zarówno jeśli chodzi o serwis auta, jak i o przedstawienie oferty i prezentację wybranych modeli.
    9. Dajemy możliwość skorzystania z serwisu bezkontaktowego, który może się odbyć bez konieczności odwiedzenia serwisu osobiście.
  • Godziny otwarcia

    Salony oraz serwisy BMW są otwarte. Zachęcamy do sprawdzania aktualnych godzin otwarcia wybranej lokalizacji tutaj (linkowanie do wyszukiwarki Dealerów) lub na stronie wybranego Dealera lub serwisu BMW. Wciąż jesteśmy także dla Was dostępni w trybie online. Zachęcamy do kontaktu poprzez mail, telefon czy wybrany komunikator. Dodatkowo informujemy, że istnieje możliwość skonfigurowania wymarzonego BMW w konfiguratorze online lub zapytania o ofertę online.

  • Jazdy próbne

    Nasze samochody są bezpieczne i przygotowane do odbywania jazd próbnych. Dzięki regularnej dezynfekcji oraz stosowania się do restrykcyjnych zasad bezpieczeństwa, nasze salony są w pełni gotowe abyście mogli je poznać w najlepszy możliwy sposób – podczas jazdy testowej.

  • Prezentacja modelu Online

    Jeśli nie chcecie odwiedzić wybranego salonu, prezentacja modelu wciąż może odbyć się również zdalnie za pomocą dostępnych komunikatorów. Twój Dealer BMW ustali z Tobą dogodne narzędzie. Zapytanie o prezentację możesz przesłać za pomocą formularza lub umówić bezpośrednio z wybranym Dealerem BMW.

  • Oferta na zakup nowego/używanego BMW

    Doradcy handlowi są dostępni w salonie oraz w trybie zdalnym. Prezentacja wybranego modelu i omówienie oferty może odbyć się również zdalnie w postaci dwustronnej komunikacji wideo za pomocą dostępnych komunikatorów. Zapytanie o ofertę można przesłać za pomocą formularza lub umówić bezpośrednio z wybranym Dealerem BMW.

  • BMW Financial Services

    Nasi doradcy wciąż są do Waszej dyspozycji także w trybie zdalnym. Dbamy o Wasz komfort i bezpieczeństwo, dlatego teraz bez wychodzenia z domu możesz załatwić prawie wszystkie formalności związane z finansowaniem i ubezpieczeniem swojego BMW. 

  • Chcesz skorzystać z naszej oferty finansowania lub ubezpieczenia?
    • Jeśli myślisz o finansowaniu w programie BMW Leasing lub BMW Comfort Lease, dajemy Ci możliwość przygotowania do zawarcia transakcji zdalnie, a wszystkich niezbędnych formalności i podpisania dokumentów dokonasz w trakcie tylko jednej wizyty przy odbiorze pojazdu
    • Możesz ubezpieczyć swoje BMW albo wznowić ubezpieczenie całkowicie zdalnie, bez konieczności wizyty w salonie
    • Aby dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z wybranym Dealerem BMW
  • Jesteś naszym Klientem?
    • Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje w dni robocze w godzinach 8:00 – 20:00, email kontakt-fs@bmw.pl tel. +48 885 269 269
    • Jeśli spodziewasz się utrudnień w regulowaniu bieżących płatności, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt-fs@bmw.pl lub przez infolinię +48 885 269 269, a my znajdziemy dla Ciebie najlepsze rozwiązanie