Elektromobilność BMW zasięg BMW

ZASIĘG SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH I HYBRYD PLUG-IN BMW.

ZASIĘG SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH I HYBRYD PLUG-IN BMW.

Bezkompromisowy komfort zasięgu.

Wolność oznacza dla nas nieograniczoną mobilność. Na szczęście czasy, kiedy czysto elektryczny zasięg sięgał tylko do najbliższego supermarketu, dawno już minęły. Coraz bardziej wydajne akumulatory wysokonapięciowe sprawiają, że zelektryfikowana jazda świetnie sprawdza się w codziennym użytku i w każdym stylu życia. A stale rozwijająca się sieć publicznych punktów ładowania BMW Charging oferuje nie tylko stacje ładowania różnych operatorów w miastach, ale także stacje ładowania wysokiej mocy przy autostradach do samochodów elektrycznych BMW, np. naszego partnera IONITY w Europie. Ponieważ świat jest otwarty dla tych, którzy myślą w sposób zrównoważony – a teraz także dla tych, którzy chcą podróżować w sposób zrównoważony. Odkryj z nami świat komfortu zasięgu samochodów elektrycznych i hybrydowych plug-in BMW.

Rozwiń
Elektromobilność BMW samochód elektryczny BMW zasięg

RUSZAJ NA URLOP SWOIM SAMOCHODEM ELEKTRYCZNYM BMW!

Cel podróży ustalony, walizki spakowane, a Twoje BMW iX stoi na podjeździe z zasięgiem elektrycznym ponad 600 km (wg cyklu testowego WLTP) pełne zapału do działania. Aby od samego początku w pełni wykorzystać możliwości swojego samochodu elektrycznego, wnętrze i akumulator są już przygotowane do podróży za pośrednictwem aplikacji My BMW* lub w ustawieniach menu pojazdu. Tzw. „prekondycjonowanie” podczas ładowania z Twojej stacji BMW Wallbox wykorzystuje energię elektryczną z domowej sieci do przygotowania odpowiedniej temperatury wnętrza i akumulatora, bez ograniczania zasięgu. Asystent przewidywania oraz inteligentny asystent osobisty BMW pomagają podczas jazdy w optymalnym korzystaniu z dostępnego zasięgu i w jego zwiększaniu: „Hej BMW. Jak mogę zwiększyć zasięg?” Oprócz czynników zewnętrznych, takich jak temperatura, również Twój indywidualny styl jazdy ma wpływ na wydajność akumulatora wysokonapięciowego w Twoim samochodzie, a tym samym na dostępny zasięg. Jazda w sposób przewidujący i stabilny pozwala w pełni wykorzystać możliwości akumulatora. Po dotarciu do punktu ładowania odblokuj i naładuj swoje BMW iX w prosty i wygodny sposób z pośrednictwem dostępu BMW Charging. Stacja IONITY dzięki wysokiej mocy ładowania wynoszącej 200 kW zapewni Ci już po niespełna 40 minutach optymalny dla trwałości akumulatora poziom naładowania 80%. Teraz możesz kontynuować jazdę – całkowicie bez lokalnej emisji spalin.

Elektromobilność BMW hybryda plug-in BMW zasięg

DOJAZDY DO PRACY HYBRYDĄ PLUG-IN BMW!

Wieczorem podłączasz BMW serii 5 Plug-in Hybrid Limuzyna 530e do stacji BMW Wallbox w celu naładowania i ustawiasz, kiedy dokładnie samochód ma być gotowy do wyjazdu następnego dnia. Tzw. „prekondycjonowanie” podczas ładowania z Twojej stacji Wallbox wykorzystuje energię elektryczną z domowej sieci do przygotowania odpowiedniej temperatury wnętrza i akumulatora. Dzięki temu Twój samochód jest optymalnie przygotowany do jazdy i dysponuje pełnym zasięgiem wynoszącym ponad 66 km. W godzinach pracy usługi cyfrowe BMW Charging umożliwiają wygodne wyszukiwanie publicznych stacji ładowania w pobliżu lub korzystanie z możliwości ładowania prądem przemiennym zapewnionej przez pracodawcę. W tym czasie możesz w każdej chwili sprawdzić stan naładowania hybrydy plug-in w aplikacji My BMW*. Po powrocie po pracy do domu wystarczy podłączyć BMW 530e Limuzyna do stacji BMW Wallbox i cieszyć się wieczorem – oraz perspektywą kolejnej jazdy do pracy bez lokalnej emisji spalin.

Wskaźnik zasięgu

Wybierz model
  • BMW i3 120Ah

    285 - 308 km WLTP 0 g/km CO2
  • BMW i3s 120Ah

    279 - 283 km WLTP 0 g/km CO2

Tryby jazdy
EcoComfortSport
Temperatura zewnętrzna
-10°35°
Konfiguruj terazDane techniczne

Tryby jazdy
EcoComfortSport
Temperatura zewnętrzna
-10°35°
Konfiguruj terazDane techniczne

Korzystając z Map Google użytkownicy podlegają Dodatkowym Warunkom Korzystania z Usług Mapy Google i Google Earth (włączając również Politykę Prywatności Google).
Zobacz Dodatkowe Warunki Korzystania z Usług Mapy Google i Google Earth oraz Politykę prywatności Google.

Elektromobilność BMW hybryda plug-in BMW zasięg film

JAK ZMAKSYMALIZOWAĆ ZASIĘG PHEV.

FAQ: NAJWAŻNIEJSZE PYTANIA I ODPOWIEDZI NA TEMAT ZASIĘGU.

  • Jakie czynniki wpływają na akumulator wysokonapięciowy mojego samochodu elektrycznego lub hybrydy plug-in BMW?
    Elektromobilność BMW zasięg BMW FAQ

    Istotnym czynnikiem zewnętrznym wpływającym na moc i pojemność akumulatora jest temperatura. Prawdopodobnie znasz to z baterii telefonu komórkowego: jego wydajność jest ograniczona w niskich i wysokich temperaturach. W samochodzie wpływ temperatury jest jednak w dużej mierze zminimalizowany dzięki zoptymalizowanym strategiom działania. Co więcej: pojemność pozwala określić możliwy zasięg. Oprócz temperatury mają na to wpływ odbiorniki energii, takie jak klimatyzacja, obciążenie pojazdu i Twój styl jazdy.

  • Jak mogę jak najlepiej przygotować mój samochód elektryczny i hybrydę plug-in BMW do kolejnej jazdy?
  • Jak styl jazdy wpływa zasięgu samochodu elektrycznego i hybrydy plug-in BMW?
  • Co się stanie, jeśli mój cel znajduje się poza zasięgiem elektrycznym?
Elektromobilność BMW ładowanie BMW

Chcę dowiedzieć się więcej na temat ładowania.

ZUŻYCIE PALIWA I EMISJA CO₂.

* Aplikacja My BMW jest kompatybilna z wszystkimi samochodami BMW od roku modelowego 2014. Warunkiem korzystania jest posiadanie usług ConnectedDrive i odpowiedniego smartfona. Dostępność i zakres funkcji aplikacji BMW zależy od rynku.

 

BMW iX(1):
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): poniżej 21
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0


BMW iX3:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 17,8-17,5

 

BMW serii 3 Limuzyna Plug-in Hybrid:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,0-1,5
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 45-35
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 15,9-13,9

 

BMW serii 3 Touring Plug-in Hybrid:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,2-1,7
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 49-38
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 15,8-14,5

 

BMW serii 5 Limuzyna Plug-in Hybrid:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,2-1,6
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 50-36
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 15,6-13,8

 

BMW serii 5 Touring Plug-in Hybrid:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,4-1,8
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 54-42
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 16,7-15,4

 

BMW X5 xDrive45e:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,0-1,7
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 46-38
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 23,5-21,3

 

BMW X3 xDrive30e:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,4-2,1
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 54-48
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 17,1-16,4

 

BMW serii 2 Active Tourer 225xe:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1,9
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 42
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 13,5

 

BMW serii 7 Limuzyna Plug-in Hybrid:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,5-2,1
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 57-48
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 16,2-15,1

 

BMW X1 xDrive25e:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1,9
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 43
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 13,8

 

Wartości dla pojazdów oznaczonych (1) są tymczasowe.


Wartości zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii ustalane są zgodnie z procedurą pomiarową określoną w rozporządzeniu (WE) 715/2007 w jego aktualnie obowiązującym brzmieniu. Podane wartości dotyczą pojazdów z wyposażeniem standardowym oferowanym w Niemczech, a podane zakresy uwzględniają różnice wynikające z wybranego rozmiaru kół i opon oraz wyposażenia dodatkowego wybranego modelu.

 

Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa i oficjalnej emisji CO2 nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach BMW.

 

Wartości zostały już ustalone zgodnie z nowym cyklem testowym WLTP i przeliczone na NEDC, aby umożliwić ich porównanie. W tych pojazdach podatki i inne opłaty samochodowe uwzględniające (również) emisję CO2 mogą być obliczane na podstawie innych wartości niż podane.

Rozwiń

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

  • BMW iX(1):
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 21
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0

    BMW iX3:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 18.6

    Hybrydy plug-in BMW 330e Limuzyna:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1.3
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 30
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 16.5

    Hybrydy plug-in BMW 330e Touring:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1.4
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 32
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 16.2

    Hybrydy plug-in BMW 530e Limuzyna:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1.3
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 30
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 16.3

    Hybrydy plug-in BMW 530e Touring:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1.5
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 35
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 17

    BMW X5 xDrive45e:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1.2
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 27
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 24.3

    BMW X3 xDrive30e:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1.9
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 44
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 18.6

    BMW serii 2 Active Tourer 225xe:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1.5
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 38
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 14.4

    Hybrydy plug-in BMW 745e Limuzyna:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1.8
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 41
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 17.7

    BMW X1 xDrive25e:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1.7
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 40
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 15

    BMW X2 xDrive25e:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1.7
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 38
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 14.9

    Wartości dla pojazdów oznaczonych (1) są tymczasowe.

    dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdie.

    Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji