TWOJA RADOŚĆ Z JAZDY PRZEDE WSZYSTKIM.

Serwis BMW.

Jakość, efektywność i innowacja – to trzy filary serwisu BMW, na których nasi Klienci mogą zawsze polegać. BMW już w fazie planowania nowych pojazdów myśli o przyszłych usługach i koncepcjach serwisowych, a także angażuje cały swój potencjał, aby móc zaoferować kompleksowe usługi serwisowe na najwyższym poziomie. W ten sposób dba także i o Twoją radość z jazdy.

Rozwiń

NASZ SERWIS: TWOJA BEZTROSKA.

Dzięki oryginalnym częściom BMW, precyzji i wieloletniemu doświadczeniu dbamy o to, aby Twoje BMW pozostało prawdziwym BMW. Jednocześnie stale pracujemy nad tym, aby nasze usługi były dla Ciebie jeszcze wygodniejsze i bardziej przejrzyste. Odkryj nasze innowacyjne rozwiązania, które doskonale łączą się z Twoim cyfrowym stylem życia, dając Ci jeszcze większą elastyczność.

  • Umawianie Wizyty Online
  • BMW Video Service
  • Aplikacja BMW Connected

TECHNOLOGIE MOTORYZACYJNE BMW.

Serwis, który trzyma rękę na pulsie: w każdej chwili w swoim aucie można odczytać status serwisowy – ustalany odpowiednio do bieżących potrzeb. Wewnętrzna łączność sieciowa systemów pokładowych, w serwisie BMW i centrali BMW jest wykorzystywana specjalnie do celów serwisowych. Terminy serwisowe można z łatwością zaplanować z wyprzedzeniem i oszczędzić sobie niepotrzebnych kosztów.

SERWISY BMW.

Zawsze do Twoich usług: dzięki naszej globalnej sieci do najbliższego serwisu BMW rzadko bywa daleko. Za sprawą łączności sieciowej z centralą i stałej wymiany wiedzy zapewniona jest optymalna obsługa serwisowa.
W swoim lokalnym serwisie BMW zawsze dokładnie wiesz, na co możesz liczyć: na jakość i kompetencję przy przeglądach i naprawach prowadzonych przez wykwalifikowany personel posługujący się nowoczesnymi urządzeniami diagnostycznymi i narzędziami.

DIAGNOSTYKA POKŁADOWA.

Supernowoczesny serwis: zamontowany w pojeździe system diagnostyki pokładowej odpowiednio wcześnie rozpoznaje i zapisuje ewentualne usterki w układzie elektrycznym i elektronicznym pojazdu. W oparciu o tę diagnostykę wspomagany komputerowo system dostarcza szybkich i dokładnych analiz błędów. Ponadto interaktywna, bezpośrednia komunikacja dwukanałowa łączy serwis BMW ze specjalistami w centrali BMW. Daje to gwarancję niezmiennie wysokiej jakości obsługi serwisowej.

ZAWSZE Z PODGLĄDEM FUNKCJI CONDITION BASED SERVICE.

Firma BMW jako pierwsza w branży samochodowej w 1982 roku zlikwidowała sztywne okresy międzyprzeglądowe i wprowadziła obsługę serwisową uzależnioną od aktualnych potrzeb. Obecnie stan części i poziom płynów eksploatacyjnych jest ustalany w zależności od modelu pojazdu za pomocą czujników i algorytmów lub parametrów, takich jak przebieg pojazdu lub nawyki kierowcy.
Informacje o stanie pojazdu i kolejnej planowanej obsłudze serwisowej wyświetlane są z odpowiednim wyprzedzeniem podczas uruchamiania pojazdu – ma to tę zaletę, że obsługa serwisowa odbywa się tylko wówczas, gdy jest to niezbędne.

KEYREADER.

Innowacja, szybkość i niezawodność: ważne dane pojazdu, takie jak numer podwozia, stan licznika kilometrów lub planowana obsługa serwisowa w modelach BMW począwszy od roku produkcji 2000 są zapisywane w pamięci kluczyka samochodowego. Dane te podczas wizyty w serwisie BMW można odczytać za pośrednictwem elektronicznego czytnika danych – Key Readera. W ten sposób można uniknąć niejasności lub błędów podczas przesyłu danych i zyskać czas na indywidualną rozmowę z doradcą serwisu BMW.