Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.

RELAX. WE CARE.
PROACTIVE CARE.
ZRELAKSUJ SIĘ. MY ZAJMIEMY SIĘ RESZTĄ.
PROACTIVE CARE.
DBAMY O TO, ABYŚ NIE MUSIAŁ SIĘ MARTWIĆ.
O wizytę w serwisie, która być może Ci umknęła. O komunikat ostrzegawczy, którego być może nie zauważyłeś. A jeśli nie wiesz, z kim się skontaktować w razie wypadku?
Zrelaksuj się. My zajmiemy się resztą.
Wszystko, czego potrzebujesz, aby wejść do świata Proactive Care, to aplikacja My BMW. Nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zobacz sekcję Wymagania poniżej.
TWOJE KORZYŚCI W SKRÓCIE.
- 1Proaktywnie
Zapobieganie ewentualnym awariom. - 2Indywidualnie
Dodatkowe indywidualnie dostosowane oferty serwisowe. - 3Bez komplikacji
Rozwiązywanie problemów i serwisowanie również zdalnie. - 4Profesjonalnie
Bezpośrednia pomoc wykwalifikowanych Ekspertów w Autoryzowanej sieci BMW przy wykorzystaniu oryginalnych części BMW. - 5Bezpłatnie
W ramach umowy BMW ConnectedDrive.

Rezerwacja wizyty online.
Tak proste, jak nigdy wcześniej. Dzięki umawianiu wizyt online, za pomocą kilku kliknięć możesz umówić się na wizytę w serwisie na stronie internetowej bądź w aplikacji My BMW. Szybko i kiedy Ci pasuje.

Przyspieszone procedury.
Nasi Eksperci udzielają pomocy w nieskomplikowany i szybki sposób, telefonicznie lub za pomocą usług zdalnych, bezpośrednio w samochodzie. Jeśli wymagana jest dalsza pomoc, skierujemy Cię do najbliższego Autoryzowanego Serwisu BMW albo wyślemy mobilny serwis.

Zawsze do Twojej dyspozycji.
W razie wypadku lub awarii nasi Eksperci BMW natychmiast skontaktują się z Tobą i zapewnią Ci bezpośrednią pomoc. Usługa holowania jest ważna przez cały okres eksploatacji pojazdu, a w razie awarii pomoc dociera niemal w całej Europie.*
* Nie dotyczy Rosji i Ukrainy

Doskonały serwis.
Sieć profesjonalnych Autoryzowanych Serwisów BMW zapewnia doskonały serwis. Najnowocześniejsze rozwiązania, takie jak zdalna diagnoza, spersonalizowany film serwisowy, w połączeniu z udogodnieniami: rezerwacją wizyty online, płatnością BMW Pay, możliwością pozostawienia klucza w kluczykomacie gwarantują indywidualną i innowacyjną obsługę.
PROACTIVE CARE DLA TWOJEGO BMW.
.jpg)
Chcesz korzystać z Proactive Care? To bardzo proste. Dowiedz się, jak to zrobić:
WYMAGANIA
- Pobierz aplikację My BMW i zezwól na powiadomienia.
- Aktywuj umowę BMW ConnectedDrive.
- Przypisz i zarejestruj pojazd u preferowanego Partnera Serwisowego BMW.
- Wprowadź adres e-mail i numer telefonu.
- Określ żądane powiadomienia i uprawnienia.
- Alternatywnie wykonaj te same kroki w portalu na stronie BMW.
- Gotowe.
APLIKACJA MY BMW.
Inteligentne usługi zapewniające spokój. Aplikacja My BMW zmienia Twój telefon komórkowy w cyfrowe rozszerzenie Twojego BMW. I idealny kanał dla Proactive Care. Odkryj przydatne funkcje, takie jak:

- Zdalna aktualizacja oprogramowania gwarantuje, że oprogramowanie Twojego pojazdu jest zawsze aktualne.
- Sprawdzanie stanu pojazdu. Sprawdzanie oleju silnikowego, ciśnienia w oponach (w zależności od modelu), płynu hamulcowego i wymagań serwisowych za pomocą smartfona.
- Szybka pomoc drogowa BMW dzięki automatycznemu przesyłaniu danych samochodu i lokalizacji.
- Umówienie wizyty online. Wystarczy kilka kliknięć, aby zarezerwować wizytę u Partnera Serwisowego BMW.
- Prosta aktualizacja danych osobowych, wprowadzenie numeru identyfikacyjnego BMW (VIN) oraz wybór Partnera Serwisowego BMW.

Tylko trzy kroki do aplikacji My BMW.
- Pobierz bezpłatnie aplikację My BMW ze sklepu Apple Store lub Google Play Store.
- Utwórz identyfikator BMW ID lub zaloguj się przy użyciu istniejącego identyfikatora.
- Wprowadź numer identyfikacyjny pojazdu (VIN) swojego BMW i połącz go z aplikacją My BMW.
BMW PAY.
Najnowsza funkcja My BMW uzupełnia cyfrowe doświadczenie serwisowe i oferuje wszystko, czego oczekujesz od nowoczesnego systemu płatności online. Płać szybko, z maksymalnym bezpieczeństwem i otrzymuj natychmiastowe potwierdzenie. Dzięki temu możesz zawsze kontrolować swoje finanse.
*Dostępne u uczestniczących Partnerów Serwisowych BMW.
.jpg)
Zalety:
- Przejrzysta płatność online.
- Płać 24/7 i poza godzinami otwarcia.
- Rozszerzone opcje płatności, takie jak Apple Pay, Google Pay, polecenie zapłaty SEPA i przelew natychmiastowy.
- Bez oczekiwania w recepcji na obsługę płatności.

Płatność w zaledwie trzech krokach:
- Otrzymujesz SMS lub e-mail z linkiem do płatności.
- Wypełniasz informacje dotyczące płatności.
- Otrzymujesz bezpośrednie potwierdzenie.
BEZKONTAKTOWE KIOSKI.
Ten serwis jest teraz dostępny całą dobę. Dzięki kioskom znajdującym się w wybranych Autoryzowanych Serwisach BMW możesz w kilku prostych krokach pozostawić i odebrać swój samochód w ramach zaplanowanej usługi serwisowej. Umów się telefonicznie lub online z Twoim Partnerem Serwisowym BMW i wybierz bezkontaktowe przyjęcie do serwisu.
*Dostępne u uczestniczących Partnerów Serwisowych BMW.

Korzyści:
- Maksymalna elastyczność dzięki całodobowej możliwości zdania klucza.
- Bezkontaktowa rejestracja bez czasu oczekiwania.
- Najlepszy serwis. Maksymalna niezależność.
.jpg)
Trzy kroki do usługi bezkontaktowej:
- Wypełnij dane już podczas diagnozy online, aby zaoszczędzić jeszcze więcej czasu.
- Zostaw kluczyki w kluczykomacie.
- Otrzymasz informację, gdy tylko pojazd będzie gotowy do odbioru..
BMW SMART VIDEO COMMUNICATION. SPERSONALIZOWANY FILM SERWISOWY.
BMW Smart Video Communication, spersonalizowany film serwisowy, który pozwala Ci przyglądać się pracy naszych Ekspertów Serwisu. Podczas przeglądu samochodu bezpośrednio w serwisie zostanie nagrany film, ktory otrzymasz pocztą elektroniczną, SMS-em lub w aplikacji My BMW. Niezależnie od tego, gdzie jesteś, możesz łatwo sprawdzić wymagane lub rekomendowane dodatkowe prace konserwacyjne i naprawcze. W tym szczegółową wycenę proponowanych prac serwisowych, które możesz omówić z naszymi Ekspertami lub zatwierdzić za pomocą jednego kliknięcia.

Korzyści dla użytkownika:
- Spersonalizowany film pokazuje dodatkowe wymagania bezpośrednio z serwisu.
- Całkowita przejrzystość i brak ukrytych kosztów.
- Szybkie i łatwe podejmowanie decyzji za pomocą kilku kliknięć.

Film serwisowy w trzech krokach:
- Podczas serwisowania BMW otrzymasz film video e-mailem, SMS-em lub w aplikacji My BMW, utworzony bezpośrednio w serwisie.
- Otrzymasz szczegółową wycenę sugerowanych dodatkowych prac serwisowych od Eksperta Serwisowego BMW.
- Możesz omówić ofertę z Ekspertem Serwisowym i zatwierdzić ją jednym kliknięciem.
WIĘCEJ USŁUG BMW DLA CIEBIE.

BMW Service Inclusive.
Dzięki zakupowi jednego z pakietów serwisowych nie musisz się już martwić o koszty serwisu.

BMW Repair Inclusive.
Pakiet naprawczy BMW to przedłużona ochrona dla Twojego samochodu dostosowana do Twoich potrzeb.

Pomoc BMW w razie wypadku.
Także w razie wypadku jesteśmy do Twojej dyspozycji przez cały okres eksploatacji pojazdu.

Pomoc drogowa BMW.
Pomoc drogowa BMW jest zawsze do Twojej dyspozycji, w prawie całej Europie*– wystarczy, że wymienisz olej silnikowy w Autoryzowanym Serwisie, z użyciem oryginalnych filtrów i oleju BMW.
* Nie dotyczy Rosji i Ukrainy
FAQ: PYTANIA I ODPOWIEDZI.
Czym jest Proactive Care?
BMW jest jednym z pierwszych producentów w branży motoryzacyjnej, który oferuje usługi proaktywne i predykcyjne. Proactive Care, czyli dbanie, zanim to będzie konieczne, to nasz cel. System czujników analizuje dane w czasie rzeczywistym i automatycznie rozpoznaje zbliżające się potrzeby serwisowe i naprawcze w Twoim BMW. Jeśli pojawią się jakieś nieprawidłowości, skontaktujemy się z Tobą.
Dlaczego do programu Proactive Care muszę zaktualizować swoje dane?
Aby umożliwić Ci korzystanie ze wszystkich zalet serwisu BMW, potrzebujemy Twoich aktualnych danych kontaktowych. W razie potrzeby będziemy mogli skontaktować się z Tobą tylko wtedy, gdy Twój numer telefonu i adres e-mail będą aktualne. Upewnij się też, że wyraziłeś_aś zgodę na wykorzystanie Twoich danych i że Twoje BMW jest zarejestrowane na Twoim koncie ConnectedDrive. Tylko wtedy będziemy mogli zaoferować Ci kompleksowe wsparcie dostosowane do Twoich potrzeb.
Co to jest CBS (Condition Based Service)?
Prace serwisowe w BMW nie zawsze odbywają się w wyznaczonych interwałach. Interwały bazują na rzeczywistym użytkowaniu pojazdu. CBS (Condition Based Service) za pomocą czujników i w oparciu o specjalne algorytmy monitoruje stan części i płynów pojazdu. Nowy pojazd pokazuje teoretyczny termin pierwszego przeglądu. Data ta jest stale aktualizowana podczas użytkowania pojazdu. Otrzymasz informację tylko wtedy, gdy konieczne będzie przeprowadzenie serwisu.
Dlaczego powinno się wymieniać przednią szybę w BMW?
Przednia szyba jest czynnikiem decydującym o stabilności, funkcjonalności i bezpieczeństwie pojazdu. Po wymianie przedniej szyby należy ponownie skalibrować czujniki, kamery i wyświetlacz Head-Up. Wykwalifikowani eksperci BMW używają do tego celu specjalnego sprzętu. Tylko perfekcyjna kalibracja zapewni prawidłowe działanie systemów bezpieczeństwa Twojego pojazdu, a także automatycznych wycieraczek.