BMW TELESERVICE.

Najlepsze połączenie komfortu i bezpieczeństwa.

Następna wymiana oleju, przegląd samochodu, nowe klocki hamulcowe – to rzeczy, o które nie musisz się już troszczyć. Odpręż się i nie zaprzątaj sobie tym głowy – Twoje BMW samo wie, kiedy i jakich czynności serwisowych wymaga, i automatycznie przesyła odpowiednie dane pojazdu do serwisu BMW. Wybrany przez Ciebie serwis BMW ma wygodny dostęp do danych pojazdu i może się z Tobą szybko skontaktować. BMW TeleService z zakresu usług BMW ConnectedDrive pozwala Ci robić to, na co naprawdę masz ochotę.

BMW TELESERVICE W SKRÓCIE.

BMW TeleService to innowacyjne usługi BMW ConnectedDrive oferujące maksymalny komfort, tak, aby nie zaprzątać Ci głowy zbędnymi rzeczami. Taka komunikacja umożliwia Twojemu serwisowi BMW dostęp do szczegółowych informacji o pojeździe, które bez usługi BMW TeleService można byłoby zdiagnozować dopiero w serwisie. Zapewnia indywidualne i odpowiednio wczesne planowanie przeglądów samochodu oraz szybką pomoc w razie usterki.
Automatyczne połączenie w BMW TeleService sprawia, że Twoje BMW wie samo, kiedy wypada najbliższy przegląd. Jeżeli Twój samochód stwierdzi za pośrednictwem czujników systemu Condition Based Service (CBS) potrzebę przeprowadzenia serwisu, to wszystkie istotne dane przesłane zostaną do BMW. Wybrany przez Ciebie serwis BMW może uzyskać szybki dostęp do danych pojazdu, a tym samym poinformować się o potrzebach serwisowych i stanie pojazdu, i w razie potrzeby może skontaktować się z Tobą, aby ustalić termin wizyty.
Jeżeli życzysz sobie ponadplanowej wizyty w serwisie lub chcesz skontaktować się z nim z innego powodu, możesz wybrać ręczne połączenie BMW TeleService (za pośrednictwem iDrive). Za naciśnięciem przycisku samochód wyśle wszystkie istotne dane do BMW. Twój serwis BMW odbierze te dane i skontaktuje się z Tobą, aby ustalić potrzebę serwisową.
W razie awarii lub usterek w działaniu możesz za naciśnięciem przycisku zrealizować Połączenie Awaryjne BMW TeleService. Funkcja Aktualizacje BMW TeleService zapewni zawsze optymalną współpracę urządzeń mobilnych i odtwarzaczy z Twoim BMW. Nadzór Akumulatora BMW (Battery Guard) TeleService kontroluje niezawodnie w dzień i w nocy stan naładowania akumulatora Twojego BMW oraz informuje Cię o ewentualnych potrzebach działania.

BMW TeleService

Obejrzyj film i dowiedz się więcej o ofercie.

BMW CONNECTED DRIVE.

BMW ConnectedDrive to inteligentna komunikacja pomiędzy samochodem, kierowcą i światem zewnętrznym. Dzięki nim łatwiej i szybciej pozałatwiasz swoje sprawy i będziesz mieć więcej czasu dla rodziny, przyjaciół lub na odpoczynek. BMW ConnectedDrive i BMW TeleService gwarantują maksymalny komfort w przypadku potrzeb serwisowych lub usterek technicznych auta. Klienci BMW ConnectedDrive, którzy wybrali opcjonalne Usługi ConnectedDrive lub inteligentne połączenie alarmowe, mogą bezpłatnie korzystać z funkcji BMW TeleService. Usługi są automatycznie aktywowane przy wydaniu pojazdu.

  • BMW TeleService w Twoim planowanym samochodzie.

    Dowiedz się, czy w Twoim planowanym samochodzie można korzystać z BMW TeleService.

  • Ekskluzywny portal dla klientów BMW ConnectedDrive.

    Twoje dane, Twoje kontakty, Twoje miejsca, Twoje ustawienia – skorzystaj z nowych możliwości, jakie otwiera przed Tobą portal BMW ConnectedDrive. Aby dowiedzieć się, czy możesz korzystać w swoim pojeździe z BMW TeleService, zaloguj się lub zarejestruj teraz. Dzięki temu będziesz mieć zawsze pełną kontrolę nad usługami BMW ConnectedDrive.

BMW CONNECTEDDRIVE W SKRÓCIE.

Automatyczne połączenie BMW TeleService.

Spotkania, urodziny, wizyty – musisz pamiętać o wielu terminach. Jak to dobrze, że Twoje BMW samo wie, kiedy potrzebny jest przegląd. Dzięki usłudze połączenia BMW TeleService z oferty BMW ConnectedDrive nie musisz troszczyć się o to osobiście. Czujniki rozpoznają, kiedy upływa termin przeglądu, i przesyłają tę informację do BMW. Twój Serwis BMW odczytuje te dane, analizuje wszystkie istotne informacje o samochodzie i może skutecznie przygotować się do wizyty Twojego BMW w serwisie – zanim jeszcze ustali z Tobą telefonicznie termin przeglądu. Zalety w skrócie • automatyczne rozpoznanie potrzeb serwisowych • transfer danych do BMW potrzebnych do serwisu • Twój serwis ma szybki i łatwy dostęp do danych pojazdu • automatyczne przypominanie o zbliżających się terminach serwisu • optymalne przygotowanie i efektywne przeprowadzenie serwisu • krótszy pobyt w serwisie

Gwarancja szybkiej pomocy: Połączenie awaryjne BMW TeleService.

Przydarzyła Ci się awaria albo Twoje BMW nie działa tak jak powinno? Połączenie awaryjne BMW TeleService umożliwia możesz kontakt z mobilnym serwisem BMW bezpośrednio z pojazdu. Pozwala to czasem uniknąć wizyty w serwisie. Jak to działa? W przypadku wielu usterek bezprzewodowa transmisja danych umożliwia umożliwia nie tylko zdalną diagnostykę, lecz także ich usunięcie. Zalety w skrócie W przypadku awarii i usterek zdaj się na natychmiastową diagnostykę i wiedzę ekspertów BMW. • szybka i precyzyjna diagnoza na odległość • zdalne usuwanie niektórych usterek • kompetentna pomoc zawsze i wszędzie • w razie potrzeby optymalne przygotowanie serwisu

Nadzór Akumulatora BMW TeleService.

Zdarzyło Ci się zaparkować swoje BMW i zapomnieć wyłączyć świateł? Z Nadzorem Akumulatora BMW TeleService to żaden problem: jeżeli poziom naładowania akumulatora spadnie do wyznaczonej wartości, to w określonych przypadkach funkcja poinformuje o tym Twój serwis lub bezpośrednio Ciebie za pomocą wiadomości SMS. Pozwala to skutecznie unikać problemów z uruchomieniem silnika lub awariom związanym z akumulatorem – ponieważ Twoje BMW samo nadzoruje swoje zasilanie. Zalety w skrócie Twój akumulator pod kontrolą – przez całą dobę. • automatyczne informacje o krytycznym stanie naładowania akumulatora przez SMS lub e-mail • szybkie rozpoznanie defektu akumulatora • serwis premium w zakresie zasilania elektrycznego

Aktualizacja BMW TeleService.

Skomunikuj swoje BMW jeszcze lepiej: aktualizacje sterowników do telefonów komórkowych Bluetooth i odtwarzaczy USB zapewniają kompatybilność Twoich urządzeń mobilnych i ich optymalną współpracę z Twoim BMW. Skorzystaj z funkcji aktualizacji BMW TeleService z oferty BMW ConnectedDrive i bądź zawsze na czasie. Zalety w skrócie Zapewnij sobie idealną komunikację urządzeń mobilnych z Twoim BMW. • regularne oferty aktualizacji sterowników do pobrania • optymalna kompatybilność samochodu z urządzeniami mobilnymi • szybka i wygodna aktualizacja również w drodze
  • Działanie automatycznego połączenia BMW TeleService

    Czujniki Condition Based Service (CBS) stale nadzorują zużycie płynów eksploatacyjnych, na przykład oleju silnikowego, oraz stan części eksploatacyjnych, takich jak klocki hamulcowe. W przypadku stwierdzenia potrzeby wizyty w serwisie Twoje BMW automatycznie przesyła wymagane dane do BMW. Twój wybrany serwis niezwłocznie kontaktuje się z Tobą telefonicznie, aby ustalić termin. Przesłanie odpowiednich danych umożliwia optymalne przygotowanie do wizyty w serwisie, np. zamówienie wymaganych części, co znacznie skraca pobyt Twojego BMW w warsztacie. Stałe okresy międzyserwisowe to już przeszłość. Do serwisu jeździsz tylko wtedy, gdy jest to naprawdę konieczne.

  • Jak działa Asysta TeleService

    W razie unieruchomienia lub usterki Twojego BMW, po prostu wybierz BMW ConnectedDrive za pomocą menu iDrive i funkcji Mobile Care.Za naciśnięciem przycisku możesz przesyłać aktualne dane pojazdu do oceny eksperta Mobile Care. Dzięki automatycznemu połączeniu głosowemu nasi eksperci poinformują Cię o stanie pojazdu i następnych krokach.. Jeżeli możliwe usterka jest poważna, zostanie od razu wysłany samochód Mobile Care lub zostaniesz pokierowany do najbliższego Partnera Serwisowego BMW. Dane pojazdu zostaną przesłane do Partnera Serwisowego BMW, aby zagwarantować, że będzie on optymalnie przygotowany do obsługi/serwisowania Twojego pojazdu.

  • Działanie Nadzoru Akumulatora w BMW TeleService

    Akumulator pod kontrolą: jeżeli stan naładowania akumulatora spadnie poniżej określonego poziomu, na przykład z powodu pozostawienia włączonych świateł parkingowych, to Nadzór Akumulatora BMW TeleService automatycznie powiadomi Cię o tym przez SMS lub e-mail, w zależności od tego, który wariant został wybrany na portalu BMW ConnectedDrive. Nadzór akumulatora w BMW TeleService aktywny jest aż do kolejnego uruchomienia pojazdu. W razie potrzeby doradca serwisowy skontaktuje się z Tobą, aby ustalić termin wizyty w serwisie.

  • Personalizacja

    Funkcje Nadzoru akumulatora oferowane są zasadniczo jako podstawowa usługa BMW TeleService. Aby otrzymywać SMS-y lub e-maile z komunikatami Nadzoru Akumulatora, wystarczy ustawić usługę na portalu BMW ConnectedDrive, wpisując numer telefonu lub adres e-mail. Konfiguracja na portalu BMW ConnectedDrive jest warunkiem korzystania z Nadzoru Akumulatora BMW TeleService w pełnym zakresie.

  • Działanie aktualizacji w BMW TeleService

    Regularne aktualizacje sterowników gwarantują kompatybilność BMW z urządzeniami mobilnymi. Dostęp do aktualizacji w BMW TeleService można uzyskać w intuicyjnym menu iDrive w punkcie „Ustawienia” i aktualizacje oprogramowania. Telefon komórkowy czy odtwarzacz USB: na monitorze pokładowym wyświetlane są najnowsze dostępne aktualizacje oprogramowania. Aktualizacje te zawierają często niewielką ilość danych i można je szybko pobrać i zainstalować. Dzięki temu Twoje urządzenia mobilne i Twoje BMW będą zawsze aktualne, co zapewni ich optymalną komunikację bez potrzeby odwiedzania serwisu BMW.

WARUNKI PRAWNE.

   

 

  • WARUNKI KORZYSTANIA.

    Usługi BMW TeleService oferowane są w wielu krajach. Do korzystania wymagane jest opcjonalne inteligentne połączenie alarmowe. Dowiedz się więcej o warunkach korzystania.

  • PRZYPORZĄDKOWANIE SERWISU BMW.

    Dowiedz się, jak zapisać Twój serwis BMW w pojeździe lub jak zmienić preferowany serwis BMW.

  • NOTA PRAWNA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH.

    Ochrona danych jest dla nas bardzo ważną kwestią. 

    Gromadzenie, zapisywanie, użytkowanie oraz bezpieczeństwo danych:

    11.1 Dane wprowadzone przez klienta do „My BMW ConnectedDrive“ są automatycznie kodowane za pomocą protokołu SSL (Secure Sockets Layer Protocol). SSL stanowi standardowy środek w zakresie transferu danych poufnych przez Internet.

    11.2 BMW gromadzi, zapisuje oraz użytkuje podane przez klienta dane osobowe zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, o ile jest to konieczne do zawarcia, ustalenia treści lub zmiany stosunku umownego oraz o ile jest to konieczne do korzystania z oraz rozliczania usług (dane użytkowe).

    11.3 Dane użytkowe, które niezbędne są dla należytego rozliczenia usług (dane rozliczeniowe), mogą być zapisywane oraz używane przez BMW aż do końcowego rozliczenia umowy.Dane wprowadzone przez klienta do „My BMW ConnectedDrive“ są automatycznie kodowane za pomocą protokołu SSL (Secure Sockets Layer Protocol). SSL stanowi standardowy środek w zakresie transferu danych poufnych przez Internet.

  • WARUNKI OGÓLNE.

    Ogólne Warunki Handlowe oraz Korzystania z ConnectedDrive.

    1. Usługi BMW ConnectedDrive oraz Umowy BMW ConnectedDrive
    1.1 Spółka BMW Vertriebs GmbH, Siegfried – Marcus – Strasse 24, 5021 Salzburg, Austria, siedziba i sąd rejestrowy: Salzburg, Fn 63069, działająca poprzez swój polski oddział pod firmą BMW Vertriebs GmbH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością oddział w Polsce (adres: ul. Wołoska 22A, 02 – 675 Warszawa) wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 363068 (zwana dalej „BMW”), udostępnia klientowi usługi informacyjne oraz świadczenia pomocy, związane z pojazdem, pod nazwą „BMW ConnectedDrive” (dalej zwane „Usługami”), stosownie do niniejszych Warunków Handlowych oraz Warunków Korzystania z Usług.

    1.2 Aktualna wersja niniejszych Warunków dostępna jest na stronie internetowej www.bmw.pl/connecteddrive i można ją w każdym czasie przejrzeć, zapisać oraz wydrukować. BMW jest uprawniona do zmiany niniejszych Warunków. Wszelkie zmiany niniejszych Warunków będą doręczane klientom. Wprowadzone zmiany stają się treścią umowy, o ile umowa ConnectedDrive nie zostanie wypowiedziana przez klienta w najbliższym możliwym terminie.

    1.3 Celem udostępnienia klientowi określonej usługi niezbędne jest zawarcie przez klienta oraz BMW Umowy BMW ConnectedDrive. W przypadku, gdy klient złożył zamówienie u swojego sprzedawcy (dealera BMW lub w oddziale BMW) na nowy pojazd BMW, który jako wyposażenie seryjne lub opcjonalne zawiera wyposażenie konieczne dla świadczenia określonej usługi, wówczas klient składa BMW jednocześnie ofertę zawarcia Umowy BMW ConnectedDrive na tę usługę.

    1.3.1 W przypadku, gdy usługa jest częścią wyposażenia seryjnego nowego pojazdu BMW, umowa BMW ConnectedDrive na tę usługę zostaje zawarta pomiędzy klientem a BMW z chwilą zawarcia umowy sprzedaży nowego pojazdu BMW przez klienta ze sprzedawcą pojazdu.

    1.3.2 W przypadku, gdy usługa jest częścią wyposażenia opcjonalnego nowego pojazdu BMW, klient jest związany swoją ofertą zawarcia Umowy ConnectedDrive na tą usługę dopiero od chwili, od której nie ma on już możliwości rezygnacji z zamówionego wyposażenia opcjonalnego. Wówczas Umowa BMW ConnectedDrive na tę usługę pomiędzy klientem a BMW zostaje zawarta z chwilą dokonania przez BMW aktywacji usługi przy pierwszej rejestracji pojazdu w portalu MY BMW ConnectedDrive.
    2. Opis, czas trwania oraz dostępność usług
    2.1 Zarówno na stronie internetowej www.bmw.pl/connecteddrive jak i w informacjach pod nazwą „Usługi BMW ConnectedDrive - Informacje“ opisane są szczegółowo poszczególne usługi, czas ich trwania oraz dostępność. „Usługi BMW ConnnectedDrive – Informacje” stanowią integralną część niniejszych Warunków Handlowych oraz Warunków Korzystania z Usług.

    2.2 Czas trwania Umowy BMW Connected Drive odnosi się do poszczególnych usług. Zasadą jest, że w przypadku usługi na czas określony czas trwania umowy wynosi najwyżej 2 lata. Umowa BMW ConnectedDrive przedłuża się w sposób dorozumiany o nie więcej niż jeden rok, o ile klient na koniec ustalonego czasu jej trwania nie wypowie Umowy z zachowaniem 6-tygodniowego okresu wypowiedzenia.

    2.3 Świadczenie usług następuje za pomocą wbudowanej w pojeździe karty SIM. Korzystanie z usług jest zatem ograniczone do zasięgu stacji nadawczej danego operatora sieci i w szczególności może być zakłócone przez warunki atmosferyczne, uwarunkowania topograficzne, pozycję samochodu, jak również przeszkody (np. mosty, budynki). Ponadto wykonanie usług uwarunkowane jest sprawnością oraz gotowością do pracy sieci komórkowej niezbędnej do funkcjonowania wbudowanej karty SIM.

    2.4 Zakłócenia w świadczeniu usług mogą wynikać z przyczyn siły wyższej, w tym z uwagi na strajki, lokauty, zarządzenia urzędowe, jak również ze względu na techniczne oraz inne działania, które należy przeprowadzić w urządzeniach BMW, dostawców danych komunikacyjnych lub sieci, a które są niezbędne dla prawidłowego świadczenia lub usprawniania usług (np. konserwacja, naprawa, aktualizacja oprogramowania). Utrudnienia w świadczeniu usług mogą ponadto wynikać z krótkotrwałych ograniczeń zdolności z uwagi na przeciążenia sieci lub z zakłóceń urządzeń telekomunikacyjnych osób trzecich. BMW poczyni wszelkie możliwe starania w celu niezwłocznego usunięcia takich zakłóceń lub spowodowania ich usunięcia.

    2.5 Powstałe zakłócenia w świadczeniu usług klient może zgłosić obsłudze klientów BMW (patrz pkt 7 poniżej).

    2.6 BMW zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu świadczenia usługi, o ile modyfikacja ta ze względu na ogólny zakres ustalonych usług jest dla klienta możliwa do zaakceptowania. W przypadku dalej idącej modyfikacji zakresu świadczenia usługi klient może w ciągu miesiąca od otrzymania informacji o modyfikacji wypowiedzieć usługę bez zachowania okresu wypowiedzenia oraz stosownie do pkt. 4.1 bezpłatnie ją
    deaktywować.
    3. Korzystanie z Usług
    3.1 Klient nie może korzystać z usług w celach sprzecznych z prawem oraz nie zezwoli na to osobie trzeciej. Klient nie jest uprawniony, dla celów zarobkowych, przekazywać osobie trzeciej oraz przetwarzać dane i informacje otrzymane w ramach korzystania z usług.

    3.2 Wbudowana w pojeździe karta SIM może być używana przez klienta wyłącznie w celu świadczenia usług przez BMW.

    3.3 Klient ponosi koszty niewłaściwego korzystania z numeru alarmowego.

    3.4 Usługi są ściśle związane z danym pojazdem i nie mogą być przeniesione na inny pojazd lub w innym pojeździe wykorzystane.
    4. Deaktywacja usług. Wypowiedzenie Umowy BMW ConnectedDrive
    4.1 Klient może w każdym czasie deaktywować usługę „Teleservices“ oraz „Intelligent Emergency Call“ (Inteligentne Połączenie Alarmowe) u dealera BMW, w oddziale BMW lub autoryzowanym serwisie BMW. Z chwilą deaktywacji usług deaktywowana zostanie również wbudowana karta SIM.

    4.2 Pozostałe usługi klient może dodatkowo deaktywować (od września 2013) również za pomocą portalu BMW Connected Drive („My BMW Connected Drive“, patrz pkt

    4.3 Klient jest uprawniony do wypowiedzenia usługi zawartej na czas nieokreślony w każdym czasie z zachowaniem 6-tygodniowego okresu wypowiedzenia. Klient jest uprawniony do wypowiedzenia usługi na czas określony z zachowaniem 6-
    tygodniowego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu jej trwania, o ile w braku takiego wypowiedzenia usługa miałaby ulec automatycznemu przedłużeniu.
    5. Portal BMW ConnectedDrive (“My BMW ConnectedDrive”)
    5.1 Na stronie internetowej www.bmw-connecteddrive.pl BMW udostępnia klientowi portal BMW ConnectedDrive (pod nazwą „My BMW ConnectedDrive“). Warunkiem korzystania z „My BMW ConnectedDrive” jest utworzenie przez klienta konta użytkownika oraz rejestracja (zalogowanie) przy użyciu nazwy użytkownika oraz hasła.

    5.2 Za pomocą „My BMW ConnectedDrive“ klient ma wgląd w status usług aktywowanych dla swojego pojazdu, jak również może tymi usługami zarządzać. W tym celu niezbędne jest połączenie konta użytkownika z pojazdem, dla którego klient zamówił Usługi oraz w którym Usługi mają być wykorzystywane. Aby móc powiązać konto użytkownika z pojazdem, klient musi za pomocą „My BMW ConnectedDrive”
    przekazać BMW numer fabryczny nadwozia pojazdu, jak również indywidualne cechy identyfikujące.
    6. Korzystanie z usług poprzez BMW ConnectedDrive Store
    6.1 Zarówno poprzez interfejs pojazdu (patrz: 6.6) jak również za pomocą portalu BMW ConnectedDrive (patrz: 6.7) klient w ramach „BMW ConnectedDrive Store” może odpłatnie lub bezpłatnie nabywać oferowane usługi.

    6.2 Warunkiem korzystania przez klienta z „BMW ConnectedDrive Store” jest rejestracja klienta w portalu BMW ConnectedDrive („My BMW ConnectedDrive”, por. 5.1), połączenie pojazdu z kontem użytkownika (por. 5.2), jak również podanie adresu oraz danych do dokonywania płatności.

    6.3 Nabywanie płatnych lub bezpłatnych usług w „BMW ConnectedDrive Store” następuje wyłącznie według niniejszych warunków każdorazowo aktualnie obowiązujących w chwili zawarcia umowy. Aktualne warunki dostępne są na stronie internetowej www.bmw.pl/connectedDrive/Informacje na portalu „My BMW ConnectedDrive”, jak również mogą być zapisywane oraz drukowane. Oferta „BMW ConnectedDrive Store” skierowana jest do klientów w Polsce.

    6.4 Wszelkie dane zawarte w „BMW ConnectedDrive Store”, takie jak informacje dotyczące kart kredytowych, adresu, adresu e-mail są automatycznie kodowane za pomocą protokołu SSL (Secure Sockets Layer Protocol). SSL jest standardem przemysłowym w zakresie transferu danych poufnych przez Internet.

    6.5 Oferta oraz zawarcie umowy

    6.5.1 BMW oferuje swoim klientom usługi oraz składa w związku z tym wiążącą ofertę, którą zarejestrowany w „BMW ConnectedDrive Store” klient może zamówić za wskazaną cenę stałą. Umowa dochodzi do skutku, jak tylko klient naciśnie przycisk „Teraz zamów odpłatnie” - w przypadku płatnych usług oraz „Teraz zamów bezpłatnie” - w przypadku usług bezpłatnych, jak również (w obu
    przypadkach) wyrazi zgodę co do treści warunków umowy.

    6.5.2 Wskazane ceny wyrażone są w walucie PLN z uwzględnionym podatkiem VAT. Za odpłatne usługi klient może zapłacić jedynie za pomocą karty kredytowej oraz w walucie PLN. Stosowną fakturę, wskazującą również termin zapłaty, BMW przesyła klientowi za pomocą poczty elektronicznej (e-mail). Na życzenie klienta BMW przesyła fakturę również pocztą tradycyjną.

    6.5.3 W przypadku zwłoki klienta w płatności wynoszącej co najmniej 14 dni, BMW jest uprawnione wstrzymać lub przerwać świadczone usługi, w szczególności deaktywować dostęp klienta do korzystania z usług, do czasu, aż klient nie ureguluje swoich wymagalnych zobowiązań. Wskazana deaktywacja obejmuje w tym przypadku również usługę „Intelligent Emergency Call “ (Inteligentne Połączenie Alarmowe).

    6.5.4 W stosunkach umownych pomiędzy przedsiębiorcami klient jest uprawniony do potrącania roszczeń przysługujących BMW jedynie w przypadku, gdy jego wierzytelność wzajemna nie jest sporna oraz przysługuje mu prawomocny tytuł. Klient może powoływać się na prawo zatrzymania, o ile dotyczy to roszczeń wynikających z umowy.

    6.5.5 Błąd przy wprowadzaniu danych klient może skorygować poprzez anulowanie dokonanej czynności i rozpoczęcie jej na nowo.

    6.5.6 Umowa zawarta zostaje w polskiej wersji językowej.

    6.5.7 Treść umowy będzie zgodnie z niniejszymi warunkami dostarczona klientowi i nie zostanie następnie zapisana przez BMW w systemie.
    6.6 Składanie zamówienia w pojeździe

    6.6.1 Krok 1: Rozpoczęcie zamówienia online w pojeździe

    W polu „BMW ConnectedDrive Store” w interfejsie pojazdu klient może uzyskać informacje na temat usług (względnie również w zakresie czasu trwania oraz ceny) oferowanych przez BMW ConnectedDrive. Następnie klient może wybrać usługę (względnie wraz z czasem trwania oraz ceną). Złożenie zamówienia online na usługę rozpoczyna się z chwilą naciśnięcia przez klienta przycisku „Dalej do zamówienia”.

    6.6.2 Krok 2: Status klienta

    W przypadku, gdy klient zarejestrował się uprzednio w portalu BMW ConnectedDrive oraz podał swoje dane adresowe oraz dane do płatności, musi podać jedynie swoją nazwę użytkownika oraz hasło. Poprzez kliknięcie przycisku „OK” klient przechodzi bezpośrednio do
    kroku 3.

    W przypadku, gdy klient nie zarejestrował się uprzednio w portalu BMW ConnectedDrive i/lub nie podał informacji dotyczących adresu oraz płatności, zamówienie może być złożone jedynie wówczas, gdy dokonane zostaną uprzednio czynności wskazane w portalu BMW
    ConnectedDrice w zakładce „Administracja”.

    6.6.3 Krok 3: Wgląd do zamówienia/zmiana zamówienia

    Po zalogowaniu pojawi się strona, na której widoczne będzie kompletne zamówienie oraz wszelkie niezbędne dane do umowy. Klientowi przysługuje możliwość anulowania dokonanego zamówienia poprzez opuszczenie „BMW ConnectedDrive Store”. Jeżeli klient zgadza się z
    treścią zamówienia, może złożyć wiążące zamówienie poprzez kliknięcie przycisku „Teraz zamów odpłatnie”.

    6.6.4 Krok 4: Informacje o zamówieniu

    Po zawarciu umowy klient otrzymuje pisemne potwierdzenie zawarcia umowy, treść umowy, warunki handlowe oraz korzystania, jak również pouczenie o możliwości odstąpienia. Klient będący konsumentem w rozumieniu kodeksu cywilnego otrzymuje potwierdzenie zawarcia umowy na papierze lub - za jego zgodą – na innym trwałym nośniku.

    Ceny są cenami w PLN uwzględniającymi podatek VAT.

    Klient może dokonać płatności za usługi kartą kredytową.

    BMW jest uprawniona, w przypadku gdy Klient popadnie w opóźnienie z dokonaniem płatności, do zawieszenia lub zaprzestania świadczenia danych usług, w szczególności do deaktywowania dostępu Klienta do danych usług do czasu uregulowania przez Klienta zaległych płatności. Deaktywacja może również dotyczyć usługi „Inteligentne Połączenie Alarmowe”

    Klient może potrącić swoje roszczenia z roszczeniami BMW, jeśli roszczenia Klienta są bezsporne lub prawomocnie stwierdzone. Klient może skorzystać z prawa zatrzymania wyłącznie wtedy, gdy jest to uzasadnione roszczeniami Klienta wynikającymi z niniejszej Umowy. W umowach z konsumentami zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
    6.7 Składanie zamówienia w portalu BMW ConnectedDrive

    6.7.1 Krok 1: Rozpoczęcie zamówienia online w portalu BMW ConnectedDrive

    W polu „Store” znajdującym się w portalu BMW ConnectedDrive klient może uzyskać informacje na temat usług (ewentualnie czasu trwania oraz cen) oferowanych przez BMW ConnectedDrive. Następnie klient może wybrać usługę (ewentualnie czas trwania oraz cenę).
    Złożenie zamówienia online na usługę rozpoczyna się z chwilą naciśnięcia przez klienta przycisku „Dalej do zamówienia”.

    6.7.2 Krok 2: Status klienta

    W przypadku, gdy klient zarejestrował się uprzednio w portalu BMW ConnectedDrive oraz podał swoje dane adresowe oraz dane do płatności, musi poprzez kliknięcie przycisku „Dalej” podać jedynie swoją nazwę użytkownika oraz hasło. Poprzez kliknięcie przycisku „OK” klient przechodzi bezpośrednio do kroku 3.

    W przypadku, gdy klient nie zarejestrował się uprzednio w portalu BMW ConnectedDrive i/lub nie podał informacji dotyczących adresu oraz płatności, zamówienie może złożyć jedynie wówczas, gdy dokona uprzednio w portalu BMW ConnectedDrive czynności tam wskazanych.

    6.7.3 Krok 3: Wgląd do zamówienia/zmiana zamówienia

    W przypadku, gdy klient zarejestrował się uprzednio w portalu BMW ConnectedDrive oraz podał swoje dane adresowe oraz dane do płatności, przechodzi bezpośrednio na stronę, na której widoczne będzie kompletne zamówienie oraz wszelkie niezbędne dane od umowy.
    Klientowi przysługuje możliwość anulowania dokonanego zamówienia poprzez opuszczenie BMW CennectedDrive Store. Jeżeli klient zgadza się z treścią zamówienia, może złożyć wiążące zamówienie poprzez kliknięcie przycisku „Teraz zamów odpłatnie”.

    W przypadku, gdy klient nie zarejestrował się uprzednio w portalu BMW ConnectedDrive i/lub nie podał informacji dotyczących adresu oraz płatności, zamówienie może złożyć jedynie wówczas, gdy dokonane zostaną uprzednio wskazane czynności w portalu BMW
    ConnectedDrive w zakładce „Administracja”.

    6.7.4 Krok 4: Informacje o zamówieniu

    Po zawarciu umowy klient otrzymuje pisemne potwierdzenie zawarcia umowy, treść umowy, warunki handlowe oraz korzystania, jak również pouczenie o możliwości odstąpienia. Klient będący konsumentem w rozumieniu kodeksu cywilnego otrzymuje potwierdzenie zawarcia umowy na papierze lub - za jego zgodą – na innym trwałym nośniku.

    Ceny są cenami w PLN uwzględniającymi podatek VAT.

    Klient może dokonać płatności za usługi kartą kredytową.

    BMW jest uprawniona, w przypadku gdy Klient popadnie w opóźnienie z dokonaniem płatności, do zawieszenia lub zaprzestania świadczenia danych usług, w szczególności do deaktywowania dostępu Klienta do danych usług do czasu uregulowania przez Klienta zaległych płatności. Deaktywacja może również dotyczyć usługi „Inteligentne Połączenie Alarmowe”.

    Klient może potrącić swoje roszczenia z roszczeniami BMW, jeśli roszczenia Klienta są bezsporne lub prawomocnie stwierdzone. Klient może skorzystać z prawa zatrzymania wyłącznie wtedy, gdy jest to uzasadnione roszczeniami Klienta wynikającymi z niniejszej
    Umowy. W umowach z konsumentami zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
    6.8 Przygotowanie oraz aktywacja usług
    Po tym, jak klient kliknie na przycisk „Teraz zamów odpłatnie” wzgl. „Teraz zamów” usługa zostanie zarejestrowana w systemie BMW. Następnie do pojazdu zostanie wysłana nowa konfiguracja pojazdu i usługa zostanie w pojeździe aktywowana. Z reguły proces ten trwa parę minut. W razie przerwanego połączenia wskazany proces nie będzie mógł zostać zrealizowany. Aktywacja usługi zostanie wówczas odpowiednio opóźniona.

    Na żądanie klienta wykonywanie usług może rozpocząć się przed upływem terminu na odstąpienie od umowy. W takim przypadku BMW jest zobowiązana do zażądania złożonego przez klienta wyraźnego oświadczenia obejmującego takie żądanie klienta.

    6.9 Prawo odstąpienia przysługujące konsumentowi w przypadku nabywania usług w ConnectedDrive Store.

    Klientowi będącemu konsumentem w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia bez podawania przyczyny oraz ponoszenia kosztów. Klient jest uprawniony do złożenia oświadczenia o odstąpieniu przy wykorzystaniu formularza, którego wzór stanowi załącznik do niniejszych Ogólnych Warunków Handlowych oraz Korzystania z ConnectedDrive, jednakże posłużenie się tym formularzem nie jest konieczne.

    Termin do odstąpienia od umowa wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu przed upływem wskazanego terminu. Oświadczenie o odstąpieniu należy odesłać na poniższy
    adres:

    BMW Vertriebs GmbH działająca poprzez BMW Vertriebs GmbH Spółka z ograniczoną
    odpowiedzialnością oddział w Polsce
    ul. Wołoska 22A
    02 – 675 Warszawa

    BMW akceptuje złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy również drogą elektroniczną, poprzez wysłanie oświadczenia o odstąpieniu za pomocą poczty elektronicznej na adres Info.pl@bmw-connecteddrive.pl BMW prześle klientowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.

    Skutki złożenia oświadczenia o odstąpieniu W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy BMW zwróci klientowi niezwłocznie, nie
    później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez klienta płatności na poczet świadczonych usług. BMW dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

    Jeżeli klient zażądał rozpoczęcia świadczenia usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, klient jest zobowiązany zapłacić BMW kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od umowy.
    7. Sprzedaż lub trwałe przekazanie pojazdu
    7.1 W przypadku sprzedaży lub trwałego przekazania pojazdu osobie trzeciej klient zobowiązany jest dopilnować, aby usunięte zostały wszelkie dane osobiste zapisane w pojeździe. Klient zobowiązany jest ponadto usunąć poprzez portal „My BMW ConnectedDrive” istniejące powiązanie pomiędzy pojazdem a kontem użytkownika (por. pkt 5.2 powyżej).

    7.2 Klient jest zobowiązany poinformować osobę trzecią, której pojazd sprzedał lub trwale przekazał, o wszelkich usługach, które nie zostały jeszcze deaktywowane. Klient ponosi względem BMW odpowiedzialność za niewywiązanie lub nienależyte wywiązanie
    się z tego obowiązku.

    7.3 W przypadku sprzedaży lub przekazania pojazdu osobie trzeciej, klientowi przysługuje – oprócz prawa wypowiedzenia, o którym mowa w punkcie 4.3 powyżej – prawo wypowiedzenia usługi na czas określony z zachowaniem 6-tygodniowego okresu
    wypowiedzenia. Jeżeli klient wypowie usługę przed zakończeniem okresu jej trwania, nie przysługuje mu proporcjonalny zwrot uiszczonej za tę usługę ceny.

    7.4 Bez zgody BMW klient nie może przenieść praw z umowy BMW ConnectedDrive na osobę trzecią. Powyższe ma zastosowanie również w przypadku sprzedaży pojazdu lub trwałego przekazania osobie trzeciej.
    8 Kontakt
    Dostęp do obsługi klientów BMW można uzyskać na stronie internetowej Portalu ConnectedDrive www.bmw-connecteddrive.pl Infolinia BMW ConnectedDrive dostępna jest pod numerem tel.: +48 885 269 269 od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 20:00 oraz pod adresem mailowym: info.pl@bmw-connecteddrive.pl
    9. Rękojmia
    W zakresie ustalenia istnienia odpowiedzialności BMW z tytułu rękojmi oraz zakresu tej odpowiedzialności zastosowanie mają bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
    10. Odpowiedzialność
    10.1 W zakresie dopuszczalnym przez prawo BMW nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowość i aktualność danych oraz informacji przekazanych poprzez usługi. To samo dotyczy skutków zakłóceń, przerw oraz utrudnień w funkcjonowaniu usług, w szczególności w przypadkach opisanych w pkt. 2.4 powyżej.

    10.2 W zakresie dopuszczalnym przez prawo BMW ponosi odpowiedzialność za niedbalstwo wyłącznie w przypadku naruszenia istotnych obowiązków umownych, to jest takich, które umowa nakłada na BMW ze względu na swoją treść i cel lub dopiero których wykonanie przez BMW umożliwia prawidłowe wykonanie Umowy oraz co do wykonania których przez BMW klient działał lub mógł działać w zaufaniu.
    Odpowiedzialność ta ograniczona jest do typowych szkód, które były możliwe do przewidzenia przy zawieraniu umowy.

    10.3 Odpowiedzialność osobista przedstawicieli ustawowych, osób wykonujących zobowiązanie dłużnika oraz pracowników BMW za szkody wyrządzone w wyniku niedbalstwa jest ograniczona do zakresu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym.

    10.4 Ewentualna odpowiedzialność BMW w przypadku podstępnego zatajenia wady, wynikająca z przejęcia gwarancji lub objęcia rzeczy w posiadanie oraz wynikająca z przepisów konstytuujących odpowiedzialność za produkt niebezpieczny pozostaje nienaruszona. Ograniczenia odpowiedzialności nie mają zastosowania w przypadku winy umyślnej, rażącego niedbalstwa lub w przypadku utraty życia, uszkodzenia ciała lub uszczerbku na zdrowiu.
    11. Gromadzenie, zapisywanie, użytkowanie oraz bezpieczeństwo danych
    11.1 Dane wprowadzone przez klienta do „My BMW ConnectedDrive“ są automatycznie kodowane za pomocą protokołu SSL (Secure Sockets Layer Protocol). SSL stanowi standardowy środek w zakresie transferu danych poufnych przez Internet.

    11.2 BMW gromadzi, zapisuje oraz użytkuje podane przez klienta dane osobowe zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, o ile jest to konieczne do zawarcia, ustalenia treści lub zmiany stosunku umownego oraz o ile jest to konieczne do korzystania z oraz rozliczania usług (dane użytkowe).

    11.3 Dane użytkowe, które niezbędne są dla należytego rozliczenia usług (dane rozliczeniowe), mogą być zapisywane oraz używane przez BMW aż do końcowego rozliczenia umowy.
    12. Właściwość miejscowa sądu.
    12.1 Wyłącznie właściwy miejscowo w sprawach o roszczenia wynikające ze stosunków z przedsiębiorcami jest sąd w Warszawie. Właściwość miejscową w sprawach o roszczenia wynikające ze stosunków z konsumentami ustala się według ogólnych obowiązujących przepisów.

    12.2 W zakresie dopuszczalnym przez prawo ta sama właściwość obowiązuje w przypadku, gdy klient nie posiada ogólnej właściwości miejscowej w kraju, przeniósł miejsce zamieszkania lub miejsce stałego pobytu za granicę lub też miejsce zamieszkania lub miejsce stałego pobytu nie jest znane w chwili wniesienia pozwu.

    12.3 Dla rozstrzygania wszelkich sporów wynikających z niniejszej umowy lub z nią związanych właściwe jest prawo polskie, z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów (CISG). Prawo to obowiązuje jedynie wówczas, gdy poprzez wybór nie zostaną naruszone bezwzględnie obowiązujące przepisy dotyczące ochrony konsumenta państwa, w którym konsument w chwili składania zamówienia posiadał miejsce stałego pobytu.

    Stan: Grudzień 2014

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA.

Pytania i odpowiedzi dotyczące BMW TeleService.

Masz pytania dotyczące BMW TeleService? Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania.

  • Ile to kosztuje?

    Korzystanie z BMW TeleService (SA6AE) jest bezpłatne tylko w połączeniu z opcjonalnymi usługami ConnectedDrive (SA6AK) lub inteligentnym połączeniem alarmowym (SA6AC). W tym przypadku możesz korzystać z usług w kraju i za granicą poprzez kartę SIM zainstalowaną na stałe w pojeździe.

  • W których pojazdach BMW oferowane są usługi BMW TeleService?

    Wszystkie BMW wyposażone w inteligentne połączenie alarmowe (SA6AC) lub usługi BMW ConnectedDrive (SA6AK) mają również funkcję BMW TeleService (SA6AE).
    Szczegółowe informacje dostępne są u dealerów BMW.

  • Do którego serwisu BMW kierowane jest standardowo połączenie BMW TeleService?

    Samochód wysyła dane do BMW. Wybrany przez Ciebie serwis BMW ma dostęp do tych informacji. Standardowo zapisywany jest dealer, który dostarczył samochód.

  • Czy mogę zmienić serwis BMW zapisanego w pojeździe?

    Zmiana serwisu BMW możliwa jest w każdej chwili. Jeżeli chcesz, na przykład z powodu przeprowadzki, aby odbiorcą danych z Twojego BMW był inny serwis BMW, skontaktuj się z infolinią BMW lub z preferowanym serwisem BMW.

  • W jaki sposób mogę się upewnić, że w moim samochodzie używanym można korzystać z usług BMW TeleService i że informacje trafiają do mojego serwisu?

    Usługi BMW TeleService muszą być aktywowane w pojeździe, a pojazd musi być przyporządkowany do Twojego preferowanego serwisu BMW. W razie pytań celu prosimy zwrócić się do swojego zaufanego serwisu BMW.

  • O czym muszę pamiętać przy odsprzedaży pojazdu?

    Prosimy poinformować nabywcę o działaniu usług BMW TeleService. Informacje na ten temat znajdują się na stronie: www.bmw.com/teleservices. Prosimy również poinformować nabywcę o formularzu, za pomocą którego może określić swój serwis BMW.

  • Jak można aktywować usługi BMW TeleService w samochodzie?

    Standardowo funkcja BMW TeleService aktywna jest od momentu wydania pojazdu. W razie wątpliwości prosimy zwrócić się do najbliższego serwisu BMW.

  • Jak wyłączyć funkcję BMW TeleService w moim samochodzie?

    Wyłączenie funkcji BMW TeleService możliwa jest w każdej chwili. Funkcję BMW TeleService można wyłączyć tylko poprzez całkowite wyłączenie komunikacji sieciowej pojazdu. Oznacza to, że wraz z wyłączeniem tej funkcji wyłączona zostanie również karta SIM wbudowana w pojeździe. Na skutek tego nie będzie działać połączenie alarmowe w pojeździe.
    Więcej informacji o wyłączaniu funkcji można znaleźć na stronie
    www.bmw.pl/connecteddrive