W RAZIE WYPADKU ZAUFAJ NIEZAWODNEMU PARTNEROWI.

Pomoc BMW w razie awarii lub wypadku.

Zawsze w najlepszych rękach: dzięki Twojemu BMW możesz cieszyć się jazdą, bezpieczeństwem i komfortem na najwyższym poziomie. Nasza pomoc w razie awarii i wypadku gwarantuje, że nawet w sytuacjach awaryjnych będziesz w dobrych rękach. 365 dni w roku, 24 godziny na dobę.
Jeśli potrzebujesz pomocy drogowej, skontaktuj się z BMW Mobile Service: wyślemy do Ciebie szybką pomoc drogową za pośrednictwem lokalnego pośrednika – a jeśli trzeba, zamówimy dla Ciebie taksówkę lub nocleg w hotelu.
W razie wypadku do Twojej dyspozycji są specjaliści pomocy BMW, którzy wiedzą, co robić w takiej sytuacji i zapewnią Ci wsparcie. Niezależnie od tego, gdzie jesteś, z pomocą BMW w razie awarii i wypadku nigdy nie jesteś sam.

INFOLINIA BMW ASSISTANCE - MOBILE CARE.

W razie awarii lub wypadku skontaktuj się z infolinią BMW Mobile Care. I to od razu. My zajmiemy się wszystkim: zamówimy holowanie, samochód zastępczy lub zgłosimy szkodę u ubezpieczyciela – pomoc BMW w razie wypadku pozwala szybko i w prosty sposób uregulować nawet trudne sytuacje. Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji przez całą dobę.

  • NOWOŚĆ - BMW Assistance w ramach przeglądu.

    Umów się na przegląd, aby otrzymać voucher BMW Assistance.

    Voucher uprawnia użytkownika do 2-letniego przedłużenia BMW Assistance (BMW Mobile Care) – licząc od datyostatniego serwisu olejowego, wymiany klocków hamulcowych (przód lub tył) lub przeglądu pojazdu.

  • Jak skorzystać z Infolinii BMW Mobile Care.

    Infolinia BMW Mobile Care dostępna jest 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku, w kraju i za granicą. Wystarczy zadzwonić pod numer +48 22 503 93 33*.

    *koszt połączenia zgodnie z cennikiem Twojego operatora

  • Usługi w ramach Infolinii BMW Mobile Care

    Wszystko w jednym miejscu. Wszystko pod jednym numerem telefonu. Zamówienie holowania, samochodu zastępczego, albo likwidacja szkody: pomoc BMW w razie wypadku podejmie wszystkie działania konieczne w tej sytuacji.
    Przegląd usług:
    • Infolinia wypadkowa 24 godziny na dobę dla Klientów BMW z całej Polski.
    • Zamówienie holowania i samochodu zastępczego (wypożyczonego) na czas naprawy.
    • Powiadomienie najbliższego serwisu BMW.
    • Pomoc serwisu BMW przy zgłaszaniu szkody u ubezpieczyciela.
    • Zapewnienie naprawy w autoryzowanym serwisie BMW.
    • Pomoc w likwidacji szkody i rozliczeniu z ubezpieczycielem przez serwis BMW.
    • Ogólne zalecenia dotyczące zachowania podczas wypadków.
    • Porada w zakresie alternatywnych możliwości kontynuowania podróży.
    Koszty dodatkowe związane na przykład z holowaniem, naprawą, samochodem zastępczym itp. nie są wliczone w cenę usług.

  • Profesjonalna naprawa powypadkowa.

    Najwyższa jakość, optymalne zachowanie wartości –najlepszy adres dla Twojego BMW: ze względu na postęp techniczny naprawy samochodów BMW są coraz bardziej wymagające. Tylko serwisy BMW są w stanie sprostać tym wymaganiom w stu procentach. Wysoko wykwalifikowani specjaliści przywrócą Twoje BMW znów do oryginalnego stanu technicznego i wizualnego oraz zagwarantują, że samochód nadal będzie spełniał wszystkie wymogi testu zderzeniowego. Oczywiście przy naprawie Twojego pojazdu stosowane są tylko oryginalne części BMW wyprodukowane i przetestowane z największą starannością. A jeśli konieczne jest lakierowanie Twojego BMW, to stosowane są przyjazne dla środowiska lakiery BMW ColorSystem.

INFORMACJE RATOWNICZE BMW DOTYCZĄCE RATOWANIA OSÓB.

Zwłaszcza w razie poważnych wypadków samochodowych służby ratownicze mają najczęściej niewiele czasu, aby wyswobodzić poszkodowane osoby z wraku samochodu. Dlatego potrzebują możliwie szybko szczegółowych informacji o samochodzie, który uległ wypadkowi: gdzie znajduje się akumulator, gdzie poduszki powietrzne i gdzie można bezpiecznie i szybko przeciąć pojazd. Do tego celu służą informacje ratownicze BMW dla służ ratowniczych, karty ratownicze BMW i specjalna naklejka na szybie przedniej.

  • Karty ratownicze BMW

    Karty ratownicze BMW zawierają istotne informacje dla służb ratowniczych i umożliwiają szybkie i w miarę bezpieczne dojście do pasażerów.
    Możesz wydrukować karty ratownicze BMW w formacie PDF i przechowywać w swoim samochodzie za osłoną przeciwsłoneczną kierowcy. Karty ratownicze są kolorowe, aby ułatwić szybsze odnalezienie poszczególnych elementów. Dlatego zalecamy wydrukowanie w kolorze kart ratunkowych do Twojego samochodu.
    Informacja prawna: treść kart ratowniczych jest przeznaczona wyłącznie dla wykwalifikowanych służb ratowniczych do celów technicznych związanych z ratowaniem osób poszkodowanych w wypadkach samochodowych.

  • Naklejka na szybę przednią

    W swoim serwisie BMW otrzymasz dodatkowo naklejkę „Karta ratownicza w pojeździe”. Aby od razu wizualnie poinformować udzielających pierwszej pomocy o tym, że w samochodzie znajduje się karta ratownicza, konieczne jest umieszczenie naklejki w lewym dolnym rogu na szybie przedniej po stronie kierowcy. Informacji udzielają salony sprzedaży BMW.

POMOC BMW W RAZIE AWARII: MOBILE CARE.

W ramach BMW Mobile Care w razie awarii dysponujesz obszernym pakietem usług związanych z przywróceniem mobilności. Maksimum mobilności – gdy jest ona niezbędna. Niezależnie od dnia i godziny – skontaktuj się po prostu z BMW Mobile Service przez menu iDrive (tylko w pojazdach z monitorem pokładowym) lub zadzwoń pod numer
+48 22 503 93 33*.

W większości przypadków nasi specjaliści są w stanie pomóc Ci przez telefoniczne instrukcje. W pojazdach wyposażonych w BMW TeleService możliwa jest zdalna diagnostyka i pomoc.
Jeżeli potrzebujesz pomocy na miejscu awarii, sprawnie i szybko zorganizujemy mobilny serwis BMW lub holowanie. W razie potrzeby przysługuje Ci też jedno z trzech świadczeń: kontynuacja jazdy taksówką, nocleg w hotelu lub samochód zastępszy do dalszej jazdy. Europejska gwarancja mobilności BMW Mobile Care daje Ci same korzyści. Liczne świadczenia w ramach BMW Mobile Care są oczywiście bezpłatne.

*koszt połączenia zgodnie z cennikiem Twojego operatora.

  • Pomoc drogowa na miejscu.

    Najczęściej udaje nam się pomóc już przez telefon. A jeśli potrzebna jest pomoc na miejscu, to natychmiast wysyłamy samochód serwisowy BMW lub organizujemy pomoc drogową za pośrednictwem wybranych firm i przejmujemy koszty tej pomocy (do 100 euro). Wskazówka: świadczenia pomocy drogowej na miejscu ograniczają się wyłączenie do przywrócenia sprawności pojazdu.

  • Pomoc w razie awarii opon i innych problemów.

    Również w przypadku awarii opony oferujemy sprawną pomoc. Jeżeli Twoje BMW wyposażone jest w opony Runflat, lecz uszkodzona opona nie nadaje się do dalszej jazdy to pokrywane są również koszty dalszych świadczeń.  

    W razie przykrych niespodzianek, np. zgubienia lub zatrzaśnięcia kluczyków, zatankowania nieprawidłowego paliwa lub wyczerpania paliwa podczas jazdy, służymy wsparciem organizacyjnym przy rozwiązywaniu problemu. Jednak w takich przypadkach prawo do zwrotu kosztów za pomoc drogową na miejscu lub dalsze usługi nie przysługuje.

  • Holowanie do najbliższego Serwisu BMW

    Jeżeli samochodu nie można naprawić na miejscu, pokrywamy koszty holowania do najbliższego Serwisu BMW.

  • Kontynuacja jazdy taksówką.

    W razie awarii pokrywamy koszty jednego lub kilku przejazdów taksówką do maksymalnej kwoty 65 euro.

  • Noclegi hotelowe.

    Jeżeli z powodu awarii konieczny jest nocleg, to przejmujemy koszty pobytu w hotelu dla wszystkich pasażerów aż do naprawienia pojazdu przez maks. cztery noce (w hotelu kategorii maks. czterogwiazdkowej). Warunek: miejsce awarii jest oddalone od Twojego miejsca zamieszkania o ponad 50 km.

  • Samochód zastępczy do dalszej jazdy.

    Pokrywamy koszty samochodu zastępczego do momentu zakończenia naprawy. Na terenie kraju maks. do 3 dni roboczych plus weekend, za granicą maks. do 5 dni roboczych plus weekend.
    Prosimy pamiętać, że dostępność samochodów zastępczych jest różna. Ponadto warunki ogólne firm wynajmujących samochody mogą zawierać ewentualnie ograniczenia co do celów podróży.

  • Dodatkowe usługi zapewniające Ci nieprzerwaną mobilność.

    Oprócz opisanych dotychczas usług gwarantujemy Ci mobilność w razie awarii poprzez pokrycie kosztów wymienionych poniżej usług – pojedynczych lub mieszanych – do łącznej kwoty 500 euro na jedną awarię.
    Jeśli to konieczne, pokrywamy również koszty kontynuacji jazdy lub powrotu do domu pociągiem lub samolotem do ww. kwoty maksymalnej.
    Jeżeli odbiór pojazdu spowoduje koszty, to pokrywamy je do ww. kwoty maksymalnej. W razie konieczności zorganizujemy dla Ciebie sprowadzenie pojazdu. Warunek: czas trwania naprawy od momentu trafienia samochodu do warsztatu aż do przewidywanego zakończenia naprawy przekracza trzy dni robocze. Ponadto odległość pomiędzy miejscem zamieszkania i miejscem awarii musi być większa niż 100 km. Sprowadzenie samochodu z zagranicy może trwać ok. 10 dni (transport zbiorczy).*
    Uwagi do oferty: koszty kilku usług w ramach jednej usługi zapewnienia nieprzerwanej mobilności pokrywane są do łącznej wysokości 500 euro na jeden przypadek awarii.

ZWROT KOSZTÓW.

Zasadniczo pokrywane są tylko koszty, których rodzaj i zakres ustalony został z mobilnym serwisem. Z reguły pokrywamy koszty za wszystkie usługi BMW Mobile Care bezpośrednio za użytkownika. Jeśli w wyjątkowym przypadku użytkownik pozostanie z otwartymi rachunkami, to uregulujemy je najszybciej, jak to możliwe. Do tego potrzebne nam będą oryginalne dowody zapłaty za wykonane usługi (np. od firmy holowniczej) razem z kopią rachunku za naprawę oraz kompletnie wypełnione zgłoszenie awarii.

ZAKRES OBOWIĄZYWANIA.

Usługi BMW Mobile Care świadczone są w następujących krajach europejskich:
Albania, Andora, Austria, Belgia, Bośnia-Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czarnogóra, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania (wraz z Wyspami Kanaryjskimi), Holandia, Irlandia, Litwa,
Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Malta, Macedonia, Monako, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Turcja (tylko w europejskiej części), Węgry, Wielka Brytania i Włochy.

Masz pytania dotyczące BMW Mobile Care? Zadzwoń pod numer +48 22 503 93 33* na obszarze obowiązywania BMW Mobile Care.

*koszt połączenia zgodnie z cennikiem Twojego operatora

WAŻNOŚĆ USŁUG MOBILNOŚCIOWYCH BMW.

BMW oferuje wraz z BMW Mobile Care europejską gwarancję mobilności: i to do 5 lat od daty pierwszej rejestracji Twojego samochodu.

  • Dwa lata kompleksowych usług mobilnościowych.

    Ta oferta oznacza dla wszystkich nowych samochodów BMW od daty pierwszej rejestracji 1.1.2011 r. dwa lata kompleksowych usług mobilnościowych zgodnie z obowiązującymi warunkami gwarancji BMW Mobile Care.

  • Odnowienie gwarancji mobilności.

    Po upływie 24-miesięcznego okresu gwarancji decyzja o odnowieniu gwarancji mobilności BMW Mobile Care dla Twojego BMW: przeprowadź najbliższy planowany serwis olejowy w autoryzowanym serwisie BMW, a Twoja gwarancja mobilności BMW Mobile Care przedłuży się automatycznie o następne 24 miesiące, maksymalnie do upłynięcia 5. roku od pierwszej rejestracji. Termin kolejnego serwisu olejowego ustalany jest przez komputer pokładowy zależnie od indywidualnego stylu jazdy. Dowodem jest wpis w książce serwisowej Twojego pojazdu lub faktura z serwisu.
    Ale nawet, jeśli zdarzyło Ci się przeprowadzić serwis olejowy nie w autoryzowanym serwisie BMW, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby przedłużyć gwarancję mobilności. W przypadku przeprowadzania następnego serwisu olejowego w autoryzowanym serwisie BMW gwarancja mobilności BMW Mobile Care przedłuża się automatycznie o 24 miesiące, jednak maksymalnie do 5 lat od daty pierwszej rejestracji. Prosimy pamiętać: gwarancja mobilności BMW Mobile Care kończy się w każdym razie wraz z upływem 5. roku od daty pierwszej rejestracji Twojego pojazdu.

  • Wyłączenia gwarancji mobilności.

    Prawo do świadczeń w ramach gwarancji mobilność BMW Mobile Care nie ulega utracie w przypadku przeprowadzenia innych prac serwisowych i naprawczych – w tym ewentualnie koniecznych dodatkowych serwisów olejowych – w nieautoryzowanych serwisach. Świadczenia gwarancji mobilności BMW Mobile Care nie przysługują jednak, jeśli utrata mobilności spowodowała została niedotrzymaniem zalecanych przez producenta terminów przeglądów i konserwacji, albo gdy przegląd, konserwacja lub inne prace naprawcze zostały wykonane przez nieautoryzowanych serwis niezgodnie z zaleceniami producenta.