BMW i7 LIMUZYNA: DANE TECHNICZNE.
Typ napędu | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 335 (455) |
Moment obrotowy w Nm | 650 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | Napęd tylny |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 335 (455) / 125 (170) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 650 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 5,5 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 205 |
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
---|---|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km | 20,3–19,1 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 2 | 574–611 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 66 5 |
Pojemność akumulatora w kWh | 101,7 |
---|---|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 3 | 168 - 189 |
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 11 / 22 |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 10:45 / 5:30 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW | 195 |
Czas ładowania DC 10-80% w h | 0:34 |
5 391 mm | |
1 950 mm | |
1 544 mm | |
Długość w mm | 5 391 |
---|---|
Szerokość w mm | 1 950 |
Wysokość w mm | 1 544 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 192 |
Rozstaw osi w mm | 3 215 |
Masa własna pojazdu w kg 4 | 2 595 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 3 130 |
Ładowność w kg | 610 |
Pojemność bagażnika w l | 500 |
Typ napędu | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 400 (544) |
Moment obrotowy w Nm | 745 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | na wszystkie koła |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 400 (544) / 135 (184) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 745 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 4,7 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 240 |
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
---|---|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km | 20,4–18,5 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 2 | 571–624 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 66 5 |
Pojemność akumulatora w kWh | 101,7 |
---|---|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 3 | 151 - 186 |
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 11 / 22 |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 10:45 / 5:30 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW | 195 |
Czas ładowania DC 10-80% w h | 0:34 |
5 391 mm | |
1 950 mm | |
1 544 mm | |
Długość w mm | 5 391 |
---|---|
Szerokość w mm | 1 950 |
Wysokość w mm | 1 544 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 192 |
Rozstaw osi w mm | 3 215 |
Masa własna pojazdu w kg 4 | 2 715 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 3 250 |
Ładowność w kg | 610 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 6 | 2 000 / 80 |
Pojemność bagażnika w l | 500 |
Typ napędu | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 485 (659) |
Moment obrotowy w Nm | 1 015 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | na wszystkie koła |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 485 (659) / 135 (184) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 1 015 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 3,7 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 250 |
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
---|---|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km | 23,7–20,8 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 2 | 490–559 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 65 5 |
Pojemność akumulatora w kWh | 101,7 |
---|---|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 3 | 144 - 170 |
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 11 / 22 |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 10:45 / 5:30 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW | 195 |
Czas ładowania DC 10-80% w h | 0:34 |
5 391 mm | |
1 950 mm | |
1 544 mm | |
Długość w mm | 5 391 |
---|---|
Szerokość w mm | 1 950 |
Wysokość w mm | 1 544 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 192 |
Rozstaw osi w mm | 3 215 |
Masa własna pojazdu w kg 4 | 2 770 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 3 250 |
Ładowność w kg | 555 |
Pojemność bagażnika w l | 500 |
KOŁA I OPONY BMW.
Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tu znajdziesz wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.
Zużycie energii i emisja CO₂
BMW i7 xDrive60*:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany, WLTP): 20,3–18,5
Zasięg elektryczny w km (WLTP): 572–624
*Dane tymczasowe