BMW iX xDrive60: zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP, w kWh/100 km¹: 21–17,9; zasięg elektryczny, WLTP w km: 597–701
Podane wartości wyznaczono zgodnie z wymaganą procedurą pomiarową WLTP. Rzeczywiste wartości zależą od różnych czynników, np. obciążenia, stylu jazdy, trasy, warunków pogodowych, włączonych odbiorników energii (w tym klimatyzacji), ogumienia, stanu starzenia akumulatora.
Duży. Większy. Zasięg elektryczny. Decyduje o funkcjonalności i uniwersalności samochodu elektrycznego w codziennym użytku. Dzięki innowacyjnym technologiom samochody elektryczne BMW oferują dużą pojemność akumulatorów. Są więc nie tylko ekologiczne, ale też wydajne. Na przykład BMW i7 eDrive50 i i7 xDrive60 mogą mieć zasięg elektryczny ponad 600 km w cyklu WLTP. BMW iX3 50 xDrive nawet 701 km. I można je ładować w jednej z największych sieci ładowania w Europie, która stale się rozwija. Inteligentne technologie w Twoim samochodzie dodatkowo optymalizują jego zasięg. Podczas długich podróży zoptymalizowane trasy automatycznie przejmują planowanie ładowania.
Porównanie samochodów elektrycznych i zasięgów.
Poznaj lepiej swoje zachowanie w trakcie jazdy. Bezpośrednio w aplikacji My BMW.
Tak zwiększysz zasięg pojazdu elektrycznego BMW.
Wystarczy nacisnąć przycisk lub wydać polecenie głosowe, aby elektryczne BMW przełączyło się na tryb My Mode Efficient. W tym trybie, technologie wpływające na napęd pojazdu pracują w sposób niezwykle efektywny. Co więcej, działanie klimatyzacji i innych funkcji komfortowych jest inteligentnie ograniczane, aby maksymalizować efektywność energetyczną.
Tak ćwiczysz oszczędny styl jazdy.
W BMW Operating System 8 wprowadzona została funkcja Trener wydajności, która pokazuje, jak najlepiej przyspieszać lub wytracać prędkość, aby jeździć oszczędnie. Dopóki zachowanie jest optymalne, odczyt mocy świeci na niebiesko zamiast na szaro. Przyrost zasięgu wynikający z efektywnego stylu jazdy wskazywany jest na wyświetlaczu informacyjnym.
Postaw na maksymalny zasięg podczas jazdy.
W trybie My Mode Efficient funkcja Max Range zapewnia większe bezpieczeństwo w aspekcie zasięgu. Jeśli na przykład sterowany terminal ładujący nie jest wykorzystywany zgodnie z planem, zasięg elektrycznego BMW może zostać zwiększony nawet o 25%. Za pomocą przycisku i w czasie jazdy.
Moc napędowa jest zmniejszana i prędkość maksymalna ograniczana jest do 90 km/h. Działanie funkcji komfortowych, takich jak klimatyzacja lub ogrzewanie siedzeń, redukowane jest w inteligentny sposób. Jak najwięcej energii zamieniane jest na ruch. Funkcja Max Range dostępna jest w wielu modelach elektrycznych BMW. Dokładniejszych informacji może udzielić przedstawiciel BMW.
Wszystko o elektromobilności.
Najczęściej zadawane pytania.
Więcej informacji.
Umów się na jazdę próbną
swoim wybranym modelem BMW.
Chcesz się przekonać, jak jakie wrażenia z jazdy oferuje Twój wymarzony model elektryczny? Umów się na jazdę próbną online w dogodnym dla Ciebie terminie. Partner BMW skontaktuje się z Tobą w celu uzyskania dalszych informacji.
Życzysz sobie osobistej konsultacji?
W razie jakichkolwiek pytań, chęci uzyskania dodatkowych informacji lub otrzymania konkretnej oferty prosimy o kontakt z najbliższym dealerem BMW. Kompetentni doradcy BMW chętnie udzielą Ci wszelkich informacji indywidualnie przez telefon lub bezpośrednio na miejscu.
Centrum obsługi klienta BMW.
Centrum obsługi klienta BMW służy pomocą we wszystkich kwestiach związanych z BMW. Niezależnie od tego, czy już jeździsz BMW, czy planujesz zakup nowego.
Obowiązkowe informacje prawne.
BMW i4 eDrive40 Gran Coupé²: zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP, w kWh/100 km¹: 18–14,9; zasięg elektryczny, WLTP w km: 506–613
BMW i4 M60 xDrive Gran Coupé²: zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP, w kWh/100 km¹: 20,9–16,8; zasięg elektryczny, WLTP w km: 433–546
BMW i5 eDrive40 Limuzyna²: zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP, w kWh/100 km¹: 17,9–14,7; zasięg elektryczny, WLTP w km: 513–626
BMW i5 M60 xDrive Limuzyna²: zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP, w kWh/100 km¹: 19,5–17,1; zasięg elektryczny, WLTP w km: 473–539
BMW i5 eDrive40 Touring²: zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP, w kWh/100 km¹: 18,6–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km: 495–602
BMW i5 M60 xDrive Touring²: zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP, w kWh/100 km¹: 20,1–17,7; zasięg elektryczny, WLTP w km: 455–522
BMW i7 xDrive60 Limuzyna²: zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP, w kWh/100 km¹: 19,6–18,5; zasięg elektryczny, WLTP w km: 589–624
BMW i7 M70 xDrive Limuzyna²: zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP, w kWh/100 km¹: 23,7–20,8; zasięg elektryczny, WLTP w km: 490–559
BMW iX3 50 xDrive²: zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP, w kWh/100 km¹: 17–15,1; zasięg elektryczny, WLTP w km: 720–805
BMW iX1 eDrive20²: zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP, w kWh/100 km¹: 17,1–15,5; zasięg elektryczny, WLTP w km: 431–473
BMW iX2 xDrive30²: zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP, w kWh/100 km¹: 17,7–16,3; zasięg elektryczny, WLTP w km: 418–449
BMW iX xDrive60²: zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP, w kWh/100 km¹: 21–17,9; zasięg elektryczny, WLTP w km: 597–701
BMW iX M70 xDrive²: zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP, w kWh/100 km¹: 23,6–20,6; zasięg elektryczny, WLTP w km: 519–600
¹ Oficjalne dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂, zużycia energii elektrycznej i zasięgu elektrycznego zostały określone zgodnie z wymaganą procedurą pomiarową i są zgodne z rozporządzeniem (UE) nr 715/2007 w aktualnie obowiązującej wersji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od dnia 01.01.2021 roku, oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto, zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195, od dnia 01.01.2023 roku w certyfikatach zgodności WE nie są już podawane wartości według NEDC. Więcej informacji o procedurach pomiarowych NEDC i WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp.
Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO₂ nowych samochodów osobowych podano w „Przewodniku po zużyciu paliwa, emisjach CO₂ i zużyciu energii elektrycznej nowych samochodów osobowych”, dostępnym bezpłatnie we wszystkich salonach sprzedaży, w spółce Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth Hirth Str. 1, 73760 Ostfildern Scharnhausen, oraz na stronie https://www.dat.de/co2/.
² Podane wartości określono zgodnie z wymaganą procedurą pomiaru WLTP. Rzeczywiste wartości zależą od różnych czynników, np. obciążenia, stylu jazdy, trasy, warunków pogodowych, włączonych odbiorników energii (w tym klimatyzacji), ogumienia, stanu starzenia akumulatora.
³ Wydajność ładowania zależy od takich czynników jak wyposażenie pojazdu, stan i wiek akumulatora, temperatura akumulatora, indywidualny styl jazdy, korzystanie z odbiorników energii, temperatura otoczenia oraz dostępna moc ładowania na stacji ładowania.
⁴ Wydłużenie zasięgu w wyniku ładowania o dużej mocy przez 10 minut obliczone zostało w cyklu WLTP zgodnie z normą ISO12906. Te wartości oraz wydajność ładowania zależą od takich czynników jak wyposażenie pojazdu, stan i wiek akumulatora, temperatura akumulatora, indywidualny styl jazdy, korzystanie z odbiorników energii, temperatura otoczenia oraz dostępna moc ładowania na stacji ładowania.