BMW iX xDrive60: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 21–17,9; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 596–701

Duży. Większy. Zasięg elektryczny. Decyduje o funkcjonalności i uniwersalności samochodu elektrycznego w codziennym użytku. Dzięki innowacyjnym technologiom samochody elektryczne BMW oferują dużą pojemność akumulatorów. Są więc nie tylko ekologiczne, ale też wydajne. Na przykład BMW i7 eDrive50 i i7 xDrive60 mogą mieć zasięg elektryczny ponad 600 km w cyklu WLTP. BMW iX xDrive60 nawet 701 km. I można je ładować w jednej z największych sieci ładowania w Europie, która stale się rozwija. Inteligentne technologie w Twoim samochodzie dodatkowo optymalizują jego zasięg. Podczas długich podróży zoptymalizowane trasy automatycznie przejmują planowanie ładowania.

Porównanie samochodów elektrycznych i zasięgów.

BMW i4 eDrive40 Gran Coupe
BMW i4 M50 xDrive Gran Coupe
BMW i5 eDrive40 Limuzyna
BMW i5 M60 xDrive Limuzyna
BMW i5 eDrive40 Touring
BMW i5 M60 xDrive Touring
BMW i7 xDrive60 Limuzyna
BMW i7 M70 xDrive Limuzyna
    • BMW i4 eDrive40 Gran Coupe

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      491–600 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:30 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      154 - 197 km

    • BMW M

      BMW i4 M50 xDrive Gran Coupe

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      416–515 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:30 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      135 - 173 km

    • BMW M

      BMW i5 eDrive40 Limuzyna

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      512–626 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:30 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      157 - 211 km

    • BMW i5 M60 xDrive Limuzyna

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      473–539 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:30 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      145 - 174 km

    • BMW M

      BMW i5 eDrive40 Touring

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      494–602 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:30 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      149 - 204 km

    • BMW i5 M60 xDrive Touring

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      454–522 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:30 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      143 - 171 km

    • BMW i7 xDrive60 Limuzyna

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      589–624 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:34 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      151 - 186 km

    • BMW M

      BMW i7 M70 xDrive Limuzyna

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      490–559 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:34 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      144 - 170 km

BMW iX1 eDrive20
BMW iX2 xDrive30
BMW iX xDrive60
BMW iX M70 xDrive
    • BMW iX1 eDrive20

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      430–473 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:29 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      132 - 152 km

    • BMW iX2 xDrive30

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      418–449 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:29 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      125 - 140 km

    • BMW iX xDrive60

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      596–701 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:35 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      166 - 217 km

    • BMW M

      BMW iX M70 xDrive

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      518–600 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:35 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      146 - 183 km

BMW i4 eDrive40 Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 491–600

BMW i4 M50 xDrive Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 21,9–17,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 416–515

BMW i5 eDrive40 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18–14,7; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 512–626

BMW i5 M60 xDrive Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 19,5–17,1; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 473–539

BMW i5 eDrive40 Touring: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 494–602

BMW i7 xDrive60 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 19,6–18,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 589–624

BMW i7 M70 xDrive Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 23,7–20,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 490–559

BMW iX1 eDrive20: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,1–15,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 430–473

BMW iX2 xDrive30: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 418–449

BMW iX xDrive60: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 21–17,9; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 596–701

BMW iX M70 xDrive: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 23,6–20,6; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 518–600

Poznaj lepiej swoje zachowanie w trakcie jazdy. Bezpośrednio w aplikacji My BMW.

Pojazdy elektryczne BMW: zwiększanie zasięgu

Tak zwiększysz zasięg pojazdu elektrycznego BMW.

Wystarczy nacisnąć przycisk lub wydać polecenie głosowe, aby elektryczne BMW przełączyło się na tryb My Mode Efficient. W tym trybie, technologie wpływające na napęd pojazdu pracują w sposób niezwykle efektywny. Co więcej, działanie klimatyzacji i innych funkcji komfortowych jest inteligentnie ograniczane, aby maksymalizować efektywność energetyczną.

Pojazdy elektryczne BMW: oszczędny styl jazdy, trener wydajności

Tak ćwiczysz oszczędny styl jazdy.

W BMW Operating System 8 wprowadzona została funkcja Trener wydajności, która pokazuje, jak najlepiej przyspieszać lub wytracać prędkość, aby jeździć oszczędnie. Dopóki zachowanie jest optymalne, odczyt mocy świeci na niebiesko zamiast na szaro. Przyrost zasięgu wynikający z efektywnego stylu jazdy wskazywany jest na wyświetlaczu informacyjnym.

Od klientów dla klientów:
E-mobilność na co dzień.

„Czasami jest to nawet łatwiejsze niż jazda samochodem spalinowym”.


W naszym filmie przedstawiamy opinie naszych klientów na temat ładowania elektrycznych BMW we własnym domu. Ponadto, zobaczysz, jak wygodne i łatwe jest ładowanie samochodu podczas dłuższych podróży, oraz jakie możliwości masz w tym zakresie.

0:00
0:00 /  0:00

Postaw na maksymalny zasięg podczas jazdy.

Pojazdy elektryczne BMW My Mode Efficient

W trybie My Mode Efficient funkcja Max Range zapewnia większe bezpieczeństwo w aspekcie zasięgu. Jeśli na przykład sterowany terminal ładujący nie jest wykorzystywany zgodnie z planem, zasięg elektrycznego BMW może zostać zwiększony nawet o 25%. Za pomocą przycisku i w czasie jazdy.

Pojazdy elektryczne BMW: funkcja Max Range

Moc napędowa jest zmniejszana i prędkość maksymalna ograniczana jest do 90 km/h. Działanie funkcji komfortowych, takich jak klimatyzacja lub ogrzewanie siedzeń, redukowane jest w inteligentny sposób. Jak najwięcej energii zamieniane jest na ruch. Funkcja Max Range dostępna jest w wielu modelach elektrycznych BMW. Dokładniejszych informacji może udzielić przedstawiciel BMW.

Wszystko o elektromobilności.

Najczęściej zadawane pytania.

Więcej informacji.

Zasięg BMW jazda próbna

Umów się na jazdę próbną
swoim wybranym modelem BMW.

Chcesz się przekonać, jak jakie wrażenia z jazdy oferuje Twój wymarzony model elektryczny? Umów się na jazdę próbną online w dogodnym dla Ciebie terminie. Partner BMW skontaktuje się z Tobą w celu uzyskania dalszych informacji.

Ładowanie w miejscach publicznych BMW doradztwo autoryzowany serwis BMW

Życzysz sobie osobistej konsultacji?

W razie jakichkolwiek pytań, chęci uzyskania dodatkowych informacji lub otrzymania konkretnej oferty prosimy o kontakt z najbliższym dealerem BMW. Kompetentni doradcy BMW chętnie udzielą Ci wszelkich informacji indywidualnie przez telefon lub bezpośrednio na miejscu.

Zasięg BMW Centrum obsługi klienta BMW

Centrum obsługi klienta BMW.

Centrum obsługi klienta BMW służy pomocą we wszystkich kwestiach związanych z BMW. Niezależnie od tego, czy już jeździsz BMW, czy planujesz zakup nowego.

Zużycie i emisja CO₂.

BMW i4 eDrive40 Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 491–600

BMW i4 M50 xDrive Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 21,9–17,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 416–515

BMW i5 eDrive40 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18–14,7; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 512–626

BMW i5 M60 xDrive Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 19,5–17,1; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 473–539

BMW i5 eDrive40 Touring: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 494–602

BMW i5 M60 xDrive Touring: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,2–17,7; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 454–522

BMW i7 xDrive60 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 19,6–18,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 589–624

BMW i7 M70 xDrive Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 23,7–20,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 490–559

BMW iX1 eDrive20: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,1–15,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 430–473

BMW iX2 xDrive30: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 418–449

BMW iX xDrive60: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 21–17,9; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 596–701

BMW iX M70 xDrive: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 23,6–20,6; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 518–600

[1] Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂, zużycia energii i zasięgu w trybie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp

Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa oraz emisji CO₂ nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach sprzedaży.

[2] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.

[3] Wydajność ładowania zależy od poziomu naładowania, temperatury otoczenia, indywidualnego stylu jazdy i wykorzystania odbiorników energii. Podane zasięgi są oparte na najlepszym scenariuszu WLTP. Czasy ładowania odnoszą się do temperatury otoczenia 23°C po wcześniejszej jeździe i mogą się różnić w zależności od sposobu użytkowania.

[4] Wydłużenie zasięgu w km w wyniku ładowania o dużej mocy przez 10 minut obliczone zostało w cyklu WLTP zgodnie z DIN70080. Zależy ono od wyposażenia samochodu, indywidualnego profilu jazdy, temperatury otoczenia, stanu naładowania i wykorzystania odbiorników dodatkowych.