Pojazd elektryczny może kosztować mniej niż myślisz, a nawet może generować pewne oszczędności. Wynika to z faktu, że pojazdy elektryczne mają niższe koszty eksploatacji i serwisowania, niż konwencjonalne pojazdy z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi. Jednocześnie dzięki odpowiedniej taryfie energii elektrycznej koszty ładowania mogą być naprawdę atrakcyjne. Ponadto w wielu krajach można liczyć na ulgi podatkowe, czy strefy bezpłatnego parkowania w miastach.
Porównanie pojazdów elektrycznych.


BMW i4 eDrive40 Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18–14,9; zasięg elektryczny, WLTP w km: 506–613
Podane wartości wyznaczono zgodnie z wymaganą procedurą pomiarową WLTP. Rzeczywiste wartości zależą od różnych czynników, np. obciążenia, stylu jazdy, trasy, warunków pogodowych, włączonych odbiorników energii (w tym klimatyzacji), ogumienia, stanu starzenia akumulatora.
BMW i4 M60 xDrive Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,9–16,8; zasięg elektryczny, WLTP w km: 433–546
Podane wartości wyznaczono zgodnie z wymaganą procedurą pomiarową WLTP. Rzeczywiste wartości zależą od różnych czynników, np. obciążenia, stylu jazdy, trasy, warunków pogodowych, włączonych odbiorników energii (w tym klimatyzacji), ogumienia, stanu starzenia akumulatora.
BMW i5 eDrive40 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,9–14,7; zasięg elektryczny, WLTP w km: 513–626
Podane wartości wyznaczono zgodnie z wymaganą procedurą pomiarową WLTP. Rzeczywiste wartości zależą od różnych czynników, np. obciążenia, stylu jazdy, trasy, warunków pogodowych, włączonych odbiorników energii (w tym klimatyzacji), ogumienia, stanu starzenia akumulatora.
BMW i5 M60 xDrive Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 19,5–17,1; zasięg elektryczny, WLTP w km: 473–539
Podane wartości wyznaczono zgodnie z wymaganą procedurą pomiarową WLTP. Rzeczywiste wartości zależą od różnych czynników, np. obciążenia, stylu jazdy, trasy, warunków pogodowych, włączonych odbiorników energii (w tym klimatyzacji), ogumienia, stanu starzenia akumulatora.
BMW i5 eDrive40 Touring: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km: 495–602
Podane wartości wyznaczono zgodnie z wymaganą procedurą pomiarową WLTP. Rzeczywiste wartości zależą od różnych czynników, np. obciążenia, stylu jazdy, trasy, warunków pogodowych, włączonych odbiorników energii (w tym klimatyzacji), ogumienia, stanu starzenia akumulatora.
BMW i5 M60 xDrive Touring: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,1–17,7; zasięg elektryczny, WLTP w km: 455–522
Podane wartości wyznaczono zgodnie z wymaganą procedurą pomiarową WLTP. Rzeczywiste wartości zależą od różnych czynników, np. obciążenia, stylu jazdy, trasy, warunków pogodowych, włączonych odbiorników energii (w tym klimatyzacji), ogumienia, stanu starzenia akumulatora.
BMW i7 xDrive60 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 19,6–18,5; zasięg elektryczny, WLTP w km: 589–624
Podane wartości wyznaczono zgodnie z wymaganą procedurą pomiarową WLTP. Rzeczywiste wartości zależą od różnych czynników, np. obciążenia, stylu jazdy, trasy, warunków pogodowych, włączonych odbiorników energii (w tym klimatyzacji), ogumienia, stanu starzenia akumulatora.
BMW i7 M70 xDrive Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 23,7–20,8; zasięg elektryczny, WLTP w km: 490–559
Podane wartości wyznaczono zgodnie z wymaganą procedurą pomiarową WLTP. Rzeczywiste wartości zależą od różnych czynników, np. obciążenia, stylu jazdy, trasy, warunków pogodowych, włączonych odbiorników energii (w tym klimatyzacji), ogumienia, stanu starzenia akumulatora.
BMW iX1 eDrive20: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,1–15,5; zasięg elektryczny, WLTP w km: 431–473
Podane wartości wyznaczono zgodnie z wymaganą procedurą pomiarową WLTP. Rzeczywiste wartości zależą od różnych czynników, np. obciążenia, stylu jazdy, trasy, warunków pogodowych, włączonych odbiorników energii (w tym klimatyzacji), ogumienia, stanu starzenia akumulatora.
BMW iX2 xDrive30: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; zasięg elektryczny, WLTP w km: 418–449
Podane wartości wyznaczono zgodnie z wymaganą procedurą pomiarową WLTP. Rzeczywiste wartości zależą od różnych czynników, np. obciążenia, stylu jazdy, trasy, warunków pogodowych, włączonych odbiorników energii (w tym klimatyzacji), ogumienia, stanu starzenia akumulatora.
BMW iX xDrive60: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 21–17,9; zasięg elektryczny, WLTP w km: 597–701
Podane wartości wyznaczono zgodnie z wymaganą procedurą pomiarową WLTP. Rzeczywiste wartości zależą od różnych czynników, np. obciążenia, stylu jazdy, trasy, warunków pogodowych, włączonych odbiorników energii (w tym klimatyzacji), ogumienia, stanu starzenia akumulatora.
BMW iX M70 xDrive: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 23,6–20,6; zasięg elektryczny, WLTP w km: 519–600
Podane wartości wyznaczono zgodnie z wymaganą procedurą pomiarową WLTP. Rzeczywiste wartości zależą od różnych czynników, np. obciążenia, stylu jazdy, trasy, warunków pogodowych, włączonych odbiorników energii (w tym klimatyzacji), ogumienia, stanu starzenia akumulatora.
Leasing pojazdu elektrycznego.
Poznaj bliżej indywidualne oferty i promocje BMW Financial Services - z atrakcyjnymi ratami i warunkami leasingu dla pojazdów elektrycznych. Dla samochodów prywatnych lub firmowych, na korzystnych warunkach. W One Stop Shop otrzymujesz wszystko z jednego źródła i przy stałych stawkach. Kompleksowy zakres usług finansowych uzupełniony o ubezpieczenia. Dostosowany do Twojej sytuacji i możliwości finansowych.
Wsparcie finansowe.
Wiele krajów oferuje dotacje, ulgi podatkowe, granty lub premie na pojazdy elektryczne. Dowiedz się więcej o atrakcyjnych akcjach i dofinansowaniach na pojazdy elektryczne.
Ładowanie w podróży w atrakcyjnych taryfach.
Dzięki BMW Charging możesz wyjątkowo korzystnie ładować swój pojazd elektryczny. Poznaj bliżej atrakcyjne taryfy oraz dostępne pakiety i zmniejsz koszty dzięki taryfie, która najbardziej Ci odpowiada. Na przykład ładuj w praktycznych, stałych cenach. Z systemem fotowoltaicznym możesz również ładować pojazd na własną rękę.
Stacja ładowania w Twoim domu.
Własna stacja BMW Wallbox jest niesamowicie praktyczna i wygodna. I w niektórych okolicznościach można liczyć na dofinansowanie prywatnych stacji ładowania. Poznaj możliwości wsparcia infrastruktury do ładowania pojazdów i dowiedz się o korzyściach finansowych, jakie możesz uzyskać, kupując i instalując stację ładowania u siebie w domu.
Koszty serwisowania pojazdów elektrycznych.
Pojazd elektryczny może wiązać się z mniejszymi kosztami utrzymania. W porównaniu z pojazdami z silnikiem spalinowym ma mniej części podlegających zużyciu. Nie trzeba wymieniać świec zapłonowych, filtra oleju czy paska rozrządu. Jednocześnie oszczędzasz na kosztach napraw z powodu braku układu wydechowego i sprzęgła. Nie ma również potrzeby wymiany oleju. A same przeglądy są o około 30% tańsze niż w przypadku pojazdów z silnikiem benzynowym lub wysokoprężnym. Dzięki temu zaoszczędzisz nie tylko pieniądze, ale i czas.
Przeglądy i serwisowanie pojazdu elektrycznego.
Pojazd elektryczny również wymaga regularnych przeglądów, aby zapewnić mu sprawność na lata. W autoryzowanym serwisie BMW Twoje BMW jest w najlepszych rękach. Postaw na profesjonalne wsparcie w każdej sytuacji – czy to w zakresie przeglądów czy napraw, również proaktywnie dzięki Proactive Care. Zgodnie z najwyższymi standardami jakości i przy użyciu oryginalnych części BMW.
Zalety pojazdów elektrycznych i ich pozytywne skutki.
Pojazdy elektryczne na obecną chwilę to coś więcej niż tylko inwestycja w przyszłość. Z nimi wiążą się różne zalety i pozytywne skutki w aspekcie planowania kosztów, codziennych korzyści i wpływu na środowisko. Dowiedz się, czy pojazd elektryczny będzie pasować do Twoich indywidualnych potrzeb.
Wszystko o elektromobilności.
Najczęściej zadawane pytania.
Znajdź swój pojazd elektryczny BMW.
Twój nowy pojazd elektryczny BMW.
Znajdź dostępne modele BMW i kup albo weź leasing bezpośrednio online. W pełni elektryczne lub hybrydowe. Na przykład BMW iX, BMW i4 lub BMW i5. Oferta jest bogata.
Aktualne używane pojazdy elektryczne BMW.
Używane pojazdy BMW robią wrażenie. Oczywiście również pojazdy elektryczne. Odkryj dostępne od ręki używane pojazdy elektryczne BMW do nabycia lub leasingu.
Więcej informacji.
Umów się na jazdę próbną swoim wybranym modelem BMW.
Chcesz się przekonać, jak jakie wrażenia z jazdy oferuje Twój wymarzony model elektryczny? Umów się na jazdę próbną online w dogodnym dla Ciebie terminie. Partner BMW skontaktuje się z Tobą w celu uzyskania dalszych informacji.
Życzysz sobie osobistej konsultacji?
W razie jakichkolwiek pytań, chęci uzyskania dodatkowych informacji lub otrzymania konkretnej oferty prosimy o kontakt z najbliższym dealerem BMW. Kompetentni doradcy BMW chętnie udzielą Ci wszelkich informacji indywidualnie przez telefon lub bezpośrednio na miejscu.
Centrum obsługi klienta BMW.
Centrum obsługi klienta BMW służy pomocą we wszystkich kwestiach związanych z BMW. Niezależnie od tego, czy już jeździsz BMW, czy planujesz zakup nowego.
Zużycie paliwa i emisja CO2.
BMW i4 eDrive40 Gran Coupé[2]: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,7 - 15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km: 492 - 590
BMW i4 M50 xDrive[2]: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 21,8–17,5; zasięg elektryczny, WLTP w km: 416–522
BMW i5 eDrive40 Limuzyna[2]: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,9–14,7; zasięg elektryczny, WLTP w km: 513–626
BMW i5 M60 xDrive Limuzyna[2]: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 19,5–17,1; zasięg elektryczny, WLTP w km: 473–539
BMW i5 eDrive40 Touring[2]: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km: 495–602
BMW i5 M60 xDrive Touring[2]: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,1–17,7; zasięg elektryczny, WLTP w km: 455–522
BMW i7 xDrive60 Limuzyna[2]: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 19,6–18,5; zasięg elektryczny, WLTP w km: 589–624
BMW i7 M70 xDrive Limuzyna[2]: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 23,7–20,8; zasięg elektryczny, WLTP w km: 490–559
BMW iX1 eDrive20[2]: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,1–15,5; zasięg elektryczny, WLTP w km: 431–473
BMW iX2 xDrive30[2]: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; zasięg elektryczny, WLTP w km: 418–449
BMW iX xDrive60[2]: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 21–17,9; zasięg elektryczny, WLTP w km: 597–701
BMW iX M70 xDrive[2]: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 23,6–20,6; zasięg elektryczny, WLTP w km: 519–600
[1] Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂, zużycia energii i zasięgu w trybie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od dnia 01.01.2021 roku, oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto, zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195, od dnia 01.01.2023 roku w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp
Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO₂ nowych samochodów osobowych podano w „Przewodniku po zużyciu paliwa, emisjach CO₂ i zużyciu energii elektrycznej nowych samochodów osobowych”, dostępnym bezpłatnie we wszystkich salonach sprzedaży, w spółce Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth Hirth Str. 1, 73760 Ostfildern Scharnhausen, oraz na stronie https://www.dat.de/co2/.
[2] Podane wartości wyznaczono zgodnie z wymaganą procedurą pomiarową WLTP. Rzeczywiste wartości zależą od różnych czynników, np. obciążenia, stylu jazdy, trasy, warunków pogodowych, włączonych odbiorników energii (w tym klimatyzacji), ogumienia, stanu starzenia akumulatora.
[3] Wydajność ładowania zależy od poziomu naładowania, temperatury otoczenia, indywidualnego stylu jazdy i wykorzystania odbiorników energii. Podane zasięgi są oparte na najlepszym scenariuszu WLTP. Czasy ładowania odnoszą się do temperatury otoczenia 23°C po wcześniejszej jeździe i mogą się różnić w zależności od sposobu użytkowania.
[4] Wydłużenie zasięgu w km w wyniku ładowania o dużej mocy przez 10 minut obliczone zostało w cyklu WLTP zgodnie z DIN70080. Zależy ono od wyposażenia pojazdu, indywidualnego profilu jazdy, temperatury otoczenia, stanu naładowania i wykorzystania odbiorników dodatkowych.