Używane pojazdy elektryczne BMW.

Z drugiej ręki. Bez kompromisów.

To przemawia za używanym pojazdem elektrycznym BMW.

Czy opłaca się zakup używanego pojazdu elektrycznego? Czy używane wcześniej akumulatory są w stanie zapewnić dostateczny zasięg i wystarczającą moc w perspektywie długookresowej? Wybierając używany pojazd elektryczny marki BMW, podejmujesz właściwą decyzję. Skorzystaj z ponad dziesięciu lat doświadczenia w zakresie projektowania i wysokiego standardu jakości. Decydując się na używany pojazd elektryczny BMW z naszej sieci dealerskiej, otrzymujesz pojazd, który dodatkowo przeszedł kompleksowe badania techniczne potwierdzające jego niezawodność i certyfikat na akumulator. Dowiedz się, dlaczego opłaca Ci się zakup używanego elektrycznego BMW.

Pojazdy używane z BMW Premium Selection

BMW Premium Selection. Jeśli już używane pojazdy elektryczne, to tylko od nas.

Wybierając elektryczny pojazd używany postaw na taki, który spełnia nasze wysokie standardy jakości. Każde używane BMW przechodzi kompleksowe badanie techniczne i wizualne przeprowadzane przez ekspertów naszego serwisu, po którym otrzymuje certyfikat BMW Premium Selection. W ten sposób od razu wiemy, czy pojazd, który Cię interesuje, przeszedł kontrolę. Abyś nie musiał się martwić, a Twoja radość z jazdy elektrycznej trwała przez długi czas.

Używane pojazdy elektryczne BMW i jakość potwierdzona certyfikatem.

Gwarancja BMW Premium Selection na okres dwóch lat.

Z zakupionym pojazdem używanym automatycznie otrzymujesz gwarancję BMW Premium Selection na okres 24 miesięcy na wszystkie części mechaniczne i elektroniczne. Niezależnie od tego, ile kilometrów pokonasz – gwarancja BMW Premium Selection obejmuje szkody w akumulatorze w okresie dwóch lat, również wtedy, gdy rozszerzona gwarancja na nowe pojazdy BMW już wygasła. Zapytaj swojego dealera o szczegóły.

Przegląd pojazdu 360° wraz z badaniem akumulatora.

Zanim pojazd używany BMW otrzyma certyfikat BMW Premium Selection, musi przejść z wynikiem pozytywnym przeglądy techniczne i wizualne – potwierdzające jego dobry stan i jakość. Akumulator pojazdu elektrycznego jest poddawany szczegółowemu badaniu i wykazuje pojemność resztkową adekwatną do mocy – udokumentowaną w Battery Health Quick Report.

Bezobsługowy przez 6 miesięcy lub 10 000 km.

Pojazd, na którym możesz polegać. W momencie wydania Twój używany pojazd elektryczny BMW z BMW Premium Selection praktycznie nie wymaga uwagi przez okres co najmniej 6 miesięcy lub 10 000 km - posiada on mniej części podatnych na zużycie, niż pojazd z silnikiem spalinowym. W perspektywie długofalowej oszczędzasz koszty związane z serwisowaniem.

Używane też są atrakcyjne. Porównanie pojazdów elektrycznych BMW.

BMW iX1 eDrive20
BMW i4 eDrive40 Gran Coupe
BMW i5 eDrive40 Limuzyna
BMW i5 eDrive40 Touring
BMW i7 xDrive60 Limuzyna
BMW iX2 xDrive30
    • BMW iX1 eDrive20

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      430–473 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:29 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      - km

    • BMW i4 eDrive40 Gran Coupe

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      491–600 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:30 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      - km

    • BMW i5 eDrive40 Limuzyna

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      512–626 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:30 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      - km

    • BMW i5 eDrive40 Touring

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      494–602 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:30 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      - km

    • BMW i7 xDrive60 Limuzyna

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      589–624 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:34 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC) w km[4]

      - km

    • BMW iX2 xDrive30

    • Zasięg elektryczny (WLTP)[2]

      418–449 km

    • Czas trwania ładowania DC (poziom naładowania 10–80%)[3]

      0:29 min

    • Wydłużenie zasięgu po 10 minutach ładowania o dużej mocy (HPC)[4]

      - km

BMW iX1 eDrive20: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,1–15,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 430–473

BMW i4 eDrive40 Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 491–600

BMW i5 eDrive40 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18–14,7; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 512–626

BMW i5 eDrive40 Touring: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 494–602

BMW i7 xDrive60 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 19,6–18,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 589–624

BMW iX2 xDrive30: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 418–449

Pojazdy elektryczne BMW – używane BMW i3

BMW i3 jako pojazd używany.

Za sprawą nowoczesnego wyglądu i inteligentnej technologii jest on nie tylko prawdziwą atrakcją, lecz również pionierem w dziedzinie miejskiej mobilności. Droga do pracy, czy też przemierzanie ulic miasta – BMW i3 oferuje radość z jazdy bez kompromisów. Zobacz, jak fascynująca może być mobilność elektryczna.

Przykład leasingu używanego pojazdu elektrycznego BMW.

Twój w pełni elektryczny pojazd BMW jest na wyciągnięcie ręki. Postaw na używane BMW i zakup je w prostym leasingu i w stałych ratach. Miesięczna rata leasingu zależy od dostępności i wyposażenia oraz wieku modelu. Rozszerz swoją umowę leasingu lub finansowania o usługi i ubezpieczenia dokładnie dostosowane do Twoich potrzeb. W ten sposób wszystkie ważne składniki będziesz mieć w jednym pakiecie i swoją uwagę będziesz mógł skupić wyłącznie na radości z jazdy.

BMW iX1 eDrive20

Przykład leasingu BMW iX1 eDrive20.

Cena zakupu:

223 500 zł

Przebieg na rok:

15 000 km

Okres trwania:

24 mies.

Rata leasingu:

 od 950 zł

Wysokiej klasy i wydajne.
Używane akumulatory w pojazdach elektrycznych
marki BMW.

Akumulator jest najważniejszym komponentem w pojeździe elektrycznym odpowiedzialnym za moc i konkurencyjność, porównywalnym z silnikiem spalinowym. Dlatego firma BMW już przed laty pod każdym względem przygotowała się do rozszerzenia kompetencji również w zakresie technologii ogniw akumulatorowych.

Pojazd elektryczny BMW – cykl życia akumulatora

Akumulatory o imponującej żywotności.

Solidność akumulatorów w pojazdach elektrycznych BMW dostrzegalna jest już w naszym pionierskim pojeździe elektrycznym – BMW i3. Od 2013 roku obserwujemy proces starzenia się jego akumulatora. Już na etapie rozwoju BMW i3 przeprowadzaliśmy szeroko zakrojone testy jazdy i ładowania. Z uwagi na wzrost wielkości akumulatorów i postęp techniczny nowsze akumulatory w pojazdach elektrycznych BMW tworzą jeszcze lepsze warunki przekładające się na długą żywotność i dużą wydajność.

Taką wydajność ma używany akumulator w pojeździe elektrycznym.

Po czym rozpoznać wydajność używanego akumulatora w pojeździe elektrycznym? Jakie informacje na ten temat uzyskam od BMW przed zakupem używanego pojazdu elektrycznego? I co mogę zrobić na własną rękę, aby utrzymać wydajność akumulatora w pojeździe elektrycznym? Najważniejsze informacje w skrócie.

Używane pojazdy elektryczne BMW – Battery Health Quick Report

W ramach badania Battery Health Quick Report ustala się pojemność.

W miarę upływu czasu zasięg i wydajność ładowania akumulatora pojazdu elektrycznego zmniejszają się – wynika to z normalnego procesu starzenia. Przede wszystkim powolne ładowanie chroni akumulator pojazdu elektrycznego. Battery Health Quick Report to badanie przeprowadzane z akumulatorem każdego używanego pojazdu BMW Premium Selection.

Używane pojazdy elektryczne BMW – stan akumulatora

Pełna przejrzystość w zakresie stanu akumulatora.

Battery Health Quick Report służy do ustalania aktualnego stanu naładowania akumulatora (State of Health: SoH) pojazdu elektrycznego. Parametr SoH (stan naładowania akumulatora) oznacza maksymalną pojemność używanego akumulatora pojazdu elektrycznego w porównaniu z pierwotnym stanem nowego. Badanie w trybie szybkim trwa mniej niż jedną godzinę. W ten sposób można sprawdzić, na ile dobry jest stan akumulatora pojazdu elektrycznego pod względem mocy. A co możesz zrobić na własną rękę? Dzięki dbałości i odpowiedniemu stylowi jazdy utrzymasz optymalną żywotność akumulatora pojazdu elektrycznego. Jeśli masz pytania dotyczące pojemności resztkowej, skontaktuj się z autoryzowanym serwisem.

Używane pojazdy elektryczne BMW – rozszerzona gwarancja na akumulator

Rozszerzona gwarancja na akumulator pojazdu elektrycznego.

Na akumulator pojazdu elektrycznego BMW, oprócz przyznanych praw do świadczeń wskazanych w świadectwie jakości, otrzymasz rozszerzoną gwarancję. Obejmuje ona wady fizyczne, takie jak awaria akumulatora, obowiązuje przy maksymalnym przebiegu 160 000 km i kończy się najpóźniej po upływie 8 lat od pierwszej rejestracji. Dotyczy to na przykład naszych pojazdów elektrycznych BMW najnowszej generacji, takich jak BMW iX lub BMW i5.

Pojazdy elektryczne BMW – skup pojazdów używanych

Odkupimy Twój pojazd używany.

Zamierzasz zmienić auto? Zapytaj swojego partnera BMW o atrakcyjną ofertę przyjęcia Twojego dotychczasowego pojazdu w rozliczeniu. Masz pytania lub wątpliwości na jakiś temat? Skontaktuj się ze swoim lokalnym dealerem i skorzystaj z osobistej porady.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące używanych pojazdów elektrycznych.

Wszystko o mobilności elektrycznej.

Zużycie i emisja CO₂.

BMW iX1 eDrive20: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,1–15,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 430–473

BMW i4 eDrive40 Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 491–600

BMW i5 eDrive40 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18–14,7; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 512–626

BMW i5 eDrive40 Touring: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 494–602

BMW i7 xDrive60 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 19,6–18,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 589–624

BMW iX2 xDrive30: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 418–449

 

[1] Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂, zużycia energii i zasięgu w trybie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto, zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195, od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp

 

Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO₂ nowych samochodów osobowych podano w „Przewodniku po zużyciu paliwa, emisjach CO₂ i zużyciu energii elektrycznej nowych samochodów osobowych”, dostępnym bezpłatnie we wszystkich salonach sprzedaży, w spółce Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth Hirth Str. 1, 73760 Ostfildern Scharnhausen, oraz na stronie https://www.dat.de/co2/.

 

[2] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.

 

[3] Wydajność ładowania zależy od poziomu naładowania, temperatury otoczenia, indywidualnego stylu jazdy i wykorzystania odbiorników energii. Podane zasięgi są oparte na najlepszym scenariuszu WLTP. Czasy ładowania odnoszą się do temperatury otoczenia 23°C po wcześniejszej jeździe i mogą się różnić w zależności od sposobu użytkowania.

 

[4] Wydłużenie zasięgu w km w wyniku ładowania o dużej mocy przez 10 minut obliczone zostało w cyklu WLTP zgodnie z DIN70080. Zależy ono od wyposażenia pojazdu, indywidualnego profilu jazdy, temperatury otoczenia, stanu naładowania i wykorzystania odbiorników dodatkowych.