To przemawia za używanym pojazdem elektrycznym BMW.
Czy opłaca się zakup używanego pojazdu elektrycznego? Czy używane wcześniej akumulatory są w stanie zapewnić dostateczny zasięg i wystarczającą moc w perspektywie długookresowej? Wybierając używany pojazd elektryczny marki BMW, podejmujesz właściwą decyzję. Skorzystaj z ponad dziesięciu lat doświadczenia w zakresie projektowania i wysokiego standardu jakości. Decydując się na używany pojazd elektryczny BMW z naszej sieci dealerskiej, otrzymujesz pojazd, który dodatkowo przeszedł kompleksowe badania techniczne potwierdzające jego niezawodność i certyfikat na akumulator. Dowiedz się, dlaczego opłaca Ci się zakup używanego elektrycznego BMW.
Używane pojazdy elektryczne BMW i jakość potwierdzona certyfikatem.
Gwarancja BMW Premium Selection na okres dwóch lat.
Z zakupionym pojazdem używanym automatycznie otrzymujesz gwarancję BMW Premium Selection na okres 24 miesięcy na wszystkie części mechaniczne i elektroniczne. Niezależnie od tego, ile kilometrów pokonasz – gwarancja BMW Premium Selection obejmuje szkody w akumulatorze w okresie dwóch lat, również wtedy, gdy rozszerzona gwarancja na nowe pojazdy BMW już wygasła. Zapytaj swojego dealera o szczegóły.
Przegląd pojazdu 360° wraz z badaniem akumulatora.
Zanim pojazd używany BMW otrzyma certyfikat BMW Premium Selection, musi przejść z wynikiem pozytywnym przeglądy techniczne i wizualne – potwierdzające jego dobry stan i jakość. Akumulator pojazdu elektrycznego jest poddawany szczegółowemu badaniu i wykazuje pojemność resztkową adekwatną do mocy – udokumentowaną w Battery Health Quick Report.
Bezobsługowy przez 6 miesięcy lub 10 000 km.
Pojazd, na którym możesz polegać. W momencie wydania Twój używany pojazd elektryczny BMW z BMW Premium Selection praktycznie nie wymaga uwagi przez okres co najmniej 6 miesięcy lub 10 000 km - posiada on mniej części podatnych na zużycie, niż pojazd z silnikiem spalinowym. W perspektywie długofalowej oszczędzasz koszty związane z serwisowaniem.
Używane też są atrakcyjne. Porównanie pojazdów elektrycznych BMW.

BMW iX1 eDrive20: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,1–15,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 430–473
BMW i4 eDrive40 Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 491–600
BMW i5 eDrive40 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18–14,7; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 512–626
BMW i5 eDrive40 Touring: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 494–602
BMW i7 xDrive60 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 19,6–18,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 589–624
BMW iX2 xDrive30: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 418–449
BMW i3 jako pojazd używany.
Za sprawą nowoczesnego wyglądu i inteligentnej technologii jest on nie tylko prawdziwą atrakcją, lecz również pionierem w dziedzinie miejskiej mobilności. Droga do pracy, czy też przemierzanie ulic miasta – BMW i3 oferuje radość z jazdy bez kompromisów. Zobacz, jak fascynująca może być mobilność elektryczna.
Przykład leasingu używanego pojazdu elektrycznego BMW.
Twój w pełni elektryczny pojazd BMW jest na wyciągnięcie ręki. Postaw na używane BMW i zakup je w prostym leasingu i w stałych ratach. Miesięczna rata leasingu zależy od dostępności i wyposażenia oraz wieku modelu. Rozszerz swoją umowę leasingu lub finansowania o usługi i ubezpieczenia dokładnie dostosowane do Twoich potrzeb. W ten sposób wszystkie ważne składniki będziesz mieć w jednym pakiecie i swoją uwagę będziesz mógł skupić wyłącznie na radości z jazdy.
Przykład leasingu BMW iX1 eDrive20.
Cena zakupu: | 223 500 zł |
Przebieg na rok: | 15 000 km |
Okres trwania: | 24 mies. |
Rata leasingu: | od 950 zł |
Wysokiej klasy i wydajne.
Używane akumulatory w pojazdach elektrycznych
marki BMW.
Akumulator jest najważniejszym komponentem w pojeździe elektrycznym odpowiedzialnym za moc i konkurencyjność, porównywalnym z silnikiem spalinowym. Dlatego firma BMW już przed laty pod każdym względem przygotowała się do rozszerzenia kompetencji również w zakresie technologii ogniw akumulatorowych.
Akumulatory o imponującej żywotności.
Solidność akumulatorów w pojazdach elektrycznych BMW dostrzegalna jest już w naszym pionierskim pojeździe elektrycznym – BMW i3. Od 2013 roku obserwujemy proces starzenia się jego akumulatora. Już na etapie rozwoju BMW i3 przeprowadzaliśmy szeroko zakrojone testy jazdy i ładowania. Z uwagi na wzrost wielkości akumulatorów i postęp techniczny nowsze akumulatory w pojazdach elektrycznych BMW tworzą jeszcze lepsze warunki przekładające się na długą żywotność i dużą wydajność.
Taką wydajność ma używany akumulator w pojeździe elektrycznym.
Po czym rozpoznać wydajność używanego akumulatora w pojeździe elektrycznym? Jakie informacje na ten temat uzyskam od BMW przed zakupem używanego pojazdu elektrycznego? I co mogę zrobić na własną rękę, aby utrzymać wydajność akumulatora w pojeździe elektrycznym? Najważniejsze informacje w skrócie.
W ramach badania Battery Health Quick Report ustala się pojemność.
W miarę upływu czasu zasięg i wydajność ładowania akumulatora pojazdu elektrycznego zmniejszają się – wynika to z normalnego procesu starzenia. Przede wszystkim powolne ładowanie chroni akumulator pojazdu elektrycznego. Battery Health Quick Report to badanie przeprowadzane z akumulatorem każdego używanego pojazdu BMW Premium Selection.
Pełna przejrzystość w zakresie stanu akumulatora.
Battery Health Quick Report służy do ustalania aktualnego stanu naładowania akumulatora (State of Health: SoH) pojazdu elektrycznego. Parametr SoH (stan naładowania akumulatora) oznacza maksymalną pojemność używanego akumulatora pojazdu elektrycznego w porównaniu z pierwotnym stanem nowego. Badanie w trybie szybkim trwa mniej niż jedną godzinę. W ten sposób można sprawdzić, na ile dobry jest stan akumulatora pojazdu elektrycznego pod względem mocy. A co możesz zrobić na własną rękę? Dzięki dbałości i odpowiedniemu stylowi jazdy utrzymasz optymalną żywotność akumulatora pojazdu elektrycznego. Jeśli masz pytania dotyczące pojemności resztkowej, skontaktuj się z autoryzowanym serwisem.
Rozszerzona gwarancja na akumulator pojazdu elektrycznego.
Na akumulator pojazdu elektrycznego BMW, oprócz przyznanych praw do świadczeń wskazanych w świadectwie jakości, otrzymasz rozszerzoną gwarancję. Obejmuje ona wady fizyczne, takie jak awaria akumulatora, obowiązuje przy maksymalnym przebiegu 160 000 km i kończy się najpóźniej po upływie 8 lat od pierwszej rejestracji. Dotyczy to na przykład naszych pojazdów elektrycznych BMW najnowszej generacji, takich jak BMW iX lub BMW i5.
Najczęściej zadawane pytania dotyczące używanych pojazdów elektrycznych.
Wszystko o mobilności elektrycznej.
Zużycie i emisja CO₂.
BMW iX1 eDrive20: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,1–15,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 430–473
BMW i4 eDrive40 Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 491–600
BMW i5 eDrive40 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18–14,7; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 512–626
BMW i5 eDrive40 Touring: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 494–602
BMW i7 xDrive60 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 19,6–18,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 589–624
BMW iX2 xDrive30: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 418–449
[1] Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂, zużycia energii i zasięgu w trybie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto, zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195, od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp
Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO₂ nowych samochodów osobowych podano w „Przewodniku po zużyciu paliwa, emisjach CO₂ i zużyciu energii elektrycznej nowych samochodów osobowych”, dostępnym bezpłatnie we wszystkich salonach sprzedaży, w spółce Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth Hirth Str. 1, 73760 Ostfildern Scharnhausen, oraz na stronie https://www.dat.de/co2/.
[2] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.
[3] Wydajność ładowania zależy od poziomu naładowania, temperatury otoczenia, indywidualnego stylu jazdy i wykorzystania odbiorników energii. Podane zasięgi są oparte na najlepszym scenariuszu WLTP. Czasy ładowania odnoszą się do temperatury otoczenia 23°C po wcześniejszej jeździe i mogą się różnić w zależności od sposobu użytkowania.
[4] Wydłużenie zasięgu w km w wyniku ładowania o dużej mocy przez 10 minut obliczone zostało w cyklu WLTP zgodnie z DIN70080. Zależy ono od wyposażenia pojazdu, indywidualnego profilu jazdy, temperatury otoczenia, stanu naładowania i wykorzystania odbiorników dodatkowych.