Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.

THE 7

BMW SERII 7 M: SILNIKI I DANE TECHNICZNE.
BMW serii 7 M – silniki, fakty i wymiary.
BMW SERII 7 M: DANE TECHNICZNE.
No search result found. Please try another input
Cena od
Rodzaj paliwa | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 335 (455) |
Moment obrotowy w Nm | 650 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | Napęd tylny |
Moc w kW (KM) | 125 (170) |
---|---|
Moment obrotowy w Nm | 650 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km | 575 - 611 |
---|---|
Maksymalna wydajność ładowania AC w kW | 11 |
Czas ładowania AC w godzinach, np.: BMW Wallbox poziom naładowania 0-100% | 5,5 |
Maksymalna moc ładowania prądem stałym w kW | 195 |
Czas ładowania DC w minutach, np.: Stacji Ładowania Wysokiej Mocy poziom naładowania 10-80% | 34 |
Prędkość maksymalna w km/h | 205 |
---|---|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 5,5 |
Dł./szer./wys. | 5 391 / 1 950 / 1 544 |
---|---|
Szerokość w mm / z lusterkami | 2192 (1099 / 1093) |
Rozstaw osi w mm | 3 215 / 12,1 |
Prześwit w mm | 136 |
Masa własna w kg | 2 595 |
---|---|
Dopuszczalna masa całkowita | 3 130 |
Ładowność w kg | 610 |
Dopuszczalny nacisk na oś przednią / tylną w kg | 1 440 / 1 800 |
Pojemność bagażnika w l | 500 |
Opony przednie | 245/50 R19 105 W XL |
---|---|
Opony tylne | 245/50 R19 105 W XL |
Obręcze kół przednie | 8,5Jx19 LM |
Obręcze kół tylne | 8,5Jx19 LM |
Zużycie energii w cyklu mieszanym w kWh/100 km | 20,3 - 19,1 |
---|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
---|
Rodzaj paliwa | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 400 (544) |
Moment obrotowy w Nm | 745 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | na wszystkie koła |
Moc w kW (KM) | 135 (184) |
---|---|
Moment obrotowy w Nm | 745 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km | 591 - 625 |
---|---|
Maksymalna wydajność ładowania AC w kW | 11 |
Czas ładowania AC w godzinach, np.: BMW Wallbox poziom naładowania 0-100% | 5,5 |
Maksymalna moc ładowania prądem stałym w kW | 195 |
Czas ładowania DC w minutach, np.: Stacji Ładowania Wysokiej Mocy poziom naładowania 10-80% | 34 |
Prędkość maksymalna w km/h | 240 |
---|---|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 4,7 |
Dł./szer./wys. | 5 391 / 1 950 / 1 544 |
---|---|
Szerokość w mm / z lusterkami | 2192 (1099 / 1093) |
Rozstaw osi w mm | 3 215 / 12,3 |
Prześwit w mm | 136 |
Masa własna w kg | 2 715 |
---|---|
Dopuszczalna masa całkowita | 3 250 |
Ładowność w kg | 610 |
Dopuszczalny nacisk na oś przednią / tylną w kg | 1 550 / 1 800 |
Dopuszczalne obciążenie przyczepy bez hamulca / obciążenie haka holowniczego w kg | 750 / 80 |
Pojemność bagażnika w l | 500 |
Opony przednie | 245/50 R19 105 W XL |
---|---|
Opony tylne | 245/50 R19 105 W XL |
Obręcze kół przednie | 8,5Jx19 LM |
Obręcze kół tylne | 8,5Jx19 LM |
Zużycie energii w cyklu mieszanym w kWh/100 km | 19,6 - 18,4 |
---|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
---|
Rodzaj paliwa | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 485 (659) |
Moment obrotowy w Nm | 1015 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | na wszystkie koła |
Moc w kW (KM) | 135 (184) |
---|---|
Moment obrotowy w Nm | 1 015 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km | 490 - 559 |
---|---|
Maksymalna wydajność ładowania AC w kW | 11 |
Czas ładowania AC w godzinach, np.: BMW Wallbox poziom naładowania 0-100% | 5,5 |
Maksymalna moc ładowania prądem stałym w kW | 195 |
Czas ładowania DC w minutach, np.: Stacji Ładowania Wysokiej Mocy poziom naładowania 10-80% | 34 |
Prędkość maksymalna w km/h | 250 |
---|---|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 3,7 |
Dł./szer./wys. | 5 391 / 1 950 / 1 544 |
---|---|
Szerokość w mm / z lusterkami | 2192 (1099 / 1093) |
Rozstaw osi w mm | 3 215 / 12,3 |
Prześwit w mm | 136 |
Masa własna w kg | 2 770 |
---|---|
Dopuszczalna masa całkowita | 3 250 |
Ładowność w kg | 555 |
Dopuszczalny nacisk na oś przednią / tylną w kg | 1 550 / 1 800 |
Pojemność bagażnika w l | 500 |
Opony przednie | 255/40 R21 102 Y XL |
---|---|
Opony tylne | 285/35 R21 105 Y XL |
Obręcze kół przednie | 9Jx21 LM |
Obręcze kół tylne | 10,5Jx21 LM |
Zużycie energii w cyklu mieszanym w kWh/100 km | 23,7 - 20,8 |
---|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
---|
Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.
Więcej informacji na temat zużycia paliwa i oficjalnych emisji CO2 można uzyskać, zapoznając się z przepisami dotyczącymi zużycia paliwa i emisji CO2 nowych samochodów. Można je otrzymać u dealera BMW.
Zużycie paliwa i emisja CO2.
BMW i7 M70 xDrive[1],[2],[3]: Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 23,8–20,8; zasięg elektryczny, WLTP w km: 488–560
Podane osiągi, zużycie paliwa i emisja CO2 obowiązują dla samochodów ze standardową skrzynią biegów.
[1] Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2, zużycia energii i zasięgu na napędzie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp
Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa oraz emisji CO2 nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach sprzedaży.
[2] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.
[3] Wartości wstępne; brakujące dane nie były dostępne w chwili zamknięcia wydania.
[4] Wydajność ładowania zależy od stanu naładowania, temperatury otoczenia, indywidualnego profilu jazdy i wykorzystania odbiorników dodatkowych. Podane zakresy są oparte na najlepszym scenariuszu WLTP. Czasy ładowania odnoszą się do temperatury otoczenia 23°C po wcześniejszej jeździe i mogą się różnić w zależności od sposobu użytkowania.
[5] Masa własna wg WE odnosi się do pojazdu z wyposażeniem standardowym i nie obejmuje wyposażenia dodatkowego. Masa własna uwzględnia 90-procentowe napełnienie zbiornika paliwa i 75 kg wagi kierowcy. Wyposażenie dodatkowe może wpływać na masę samochodu, ładowność oraz, w przypadku wpływu na aerodynamikę, na prędkość maksymalną.
[6] Napęd elektryczny do 425 kW z chwilowym zwiększeniem mocy < 10 s do 485 kW.
[7] Dane dotyczące mocy silników benzynowych odnoszą się do paliwa o liczbie oktanowej 98. Dane dotyczące zużycia odnoszą się do paliwa referencyjnego zgodnie z rozporządzeniem (WE) 2007/715. Dopuszczalne jest stosowanie paliwa bezołowiowego o liczbie oktanowej 91 lub wyższej i zawartości etanolu do 10% (E10). BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 95. W przypadku samochodów o wysokich osiągach BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 98.
[8] W przypadku hybrydy plug-in: moc zależy od stanu naładowania akumulatora.
[9] W przypadku hybrydy plug-in: przy temperaturach poniżej 0°C w pełni elektryczny napęd jest dostępny dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy akumulator rozgrzeje się do temperatury roboczej.
[10] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted).
[11] Generowana przez silnik spalinowy (podana wartość znamionowa) oraz silnik elektryczny (maksymalnie podana wartość znamionowa). Napęd elektryczny zależny od stanu naładowania akumulatora.