DANE TECHNICZNE NOWEGO BMW SERII 5 PLUG-IN HYBRID.
|
Typ napędu |
Elektryczny |
|---|---|
|
Moc w kW (KM) |
250 (340) |
|
Moment obrotowy w Nm |
400 |
|
Skrzynia biegów |
1-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
Napęd tylny |
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
250 (340) / 105 (143) |
|---|---|
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
400 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
6 1 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
193 |
| 2 | |
|---|---|
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
0 |
|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km |
17,9–14,7 |
|
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
513–626 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
66 7 |
| 4 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
81,2 |
|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 4 |
157 - 211 |
|
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
11 |
|
Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h |
8:30 |
|
Maksymalna moc ładowania DC w kW |
205 |
|
Minimalny czas ładowania DC 10-80% w h |
0:30 |
|
5 060 mm
|
|
|
1 900 mm
|
|
|
1 515 mm
|
|
|
Długość w mm |
5 060 |
|
Szerokość w mm |
1 900 |
|
Wysokość w mm |
1 515 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 156 |
|
Rozstaw osi w mm |
2 995 |
|
Masa własna pojazdu w kg 5 |
2 195 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 740 |
|
Ładowność w kg |
620 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 6 |
1 500 / 80 |
|
Pojemność bagażnika w l |
490 |
|
Typ napędu |
Elektryczny |
|---|---|
|
Moc w kW (KM) |
290 (394) |
|
Moment obrotowy w Nm |
590 |
|
Skrzynia biegów |
1-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
290 (394) / 150 (204) |
|---|---|
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
590 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
5,4 1 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
215 |
| 2 | |
|---|---|
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
0 |
|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km |
18,8–15,8 |
|
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
488–580 |
| 4 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
81,2 |
|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 4 |
148 - 181 |
|
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
11 |
|
Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h |
8:30 |
|
Maksymalna moc ładowania DC w kW |
205 |
|
Minimalny czas ładowania DC 10-80% w h |
0:30 |
|
5 060 mm
|
|
|
1 900 mm
|
|
|
1 515 mm
|
|
|
Długość w mm |
5 060 |
|
Szerokość w mm |
1 900 |
|
Wysokość w mm |
1 515 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 156 |
|
Rozstaw osi w mm |
2 995 |
|
Masa własna pojazdu w kg 5 |
2 345 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 890 |
|
Ładowność w kg |
620 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 6 |
2 000 / 80 |
|
Pojemność bagażnika w l |
490 |
|
Typ napędu |
Elektryczny |
|---|---|
|
Moc w kW (KM) |
442 (601) |
|
Moment obrotowy w Nm |
795 |
|
Skrzynia biegów |
1-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
442 (601) / 150 (204) |
|---|---|
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
795 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
3,8 1 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
230 |
| 2 | |
|---|---|
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
0 |
|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km |
19,5–17,1 |
|
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
473–539 |
| 4 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
81,2 |
|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 4 |
145 - 174 |
|
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
22 |
|
Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h |
8:30 / 4:15 |
|
Maksymalna moc ładowania DC w kW |
205 |
|
Minimalny czas ładowania DC 10-80% w h |
0:30 |
|
5 060 mm
|
|
|
1 900 mm
|
|
|
1 505 mm
|
|
|
Długość w mm |
5 060 |
|
Szerokość w mm |
1 900 |
|
Wysokość w mm |
1 505 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 156 |
|
Rozstaw osi w mm |
2 995 |
|
Masa własna pojazdu w kg 5 |
2 370 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 895 |
|
Ładowność w kg |
600 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 6 |
2 000 / 80 |
|
Pojemność bagażnika w l |
490 |
| 8 , 9 | |
|---|---|
|
Typ napędu |
Benzynowy – Hybryda plug-in |
|
Moc w kW (KM) 10 |
220 (299) |
|
Moment obrotowy w Nm 10 |
450 |
|
Skrzynia biegów |
8-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
Napęd tylny |
| 8 | |
|---|---|
|
Cylindry |
4 |
|
Pojemność w cm³ |
1 998 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
140 (190) / 4 400 - 6 500 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
310 / 1 500 - 4 000 |
| 9 , 11 | |
|---|---|
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
135 (184) |
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
250 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
6,3 1 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna w km/h |
230 |
|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
140 |
| 8 , 2 | |
|---|---|
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 12 |
2,6–2,1 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km 12 |
59–48 |
|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km 12 |
16,8–16 |
|
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
94–105 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
65 7 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
75 / 3 750 7 |
| 13 | |
|---|---|
|
Emisje wyrażone jako równoważnik emisji dwutlenku węgla – CO₂e – do momentu przekazania pojazdu (zakres 1, 2, 3 i wyższy); wartość szacunkowa, podana w tonach. |
14,2 |
|
Udział surowców wtórnych w całym pojeździe; wartość szacunkowa, podana w % |
22 |
| 4 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
19,4 |
|
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
11 |
|
Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h |
2:15 |
|
5 060 mm
|
|
|
1 900 mm
|
|
|
1 515 mm
|
|
|
Długość w mm |
5 060 |
|
Szerokość w mm |
1 900 |
|
Wysokość w mm |
1 515 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 156 |
|
Rozstaw osi w mm |
2 995 |
|
Masa własna pojazdu w kg 5 |
2 080 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 655 |
|
Ładowność w kg |
650 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 6 |
1 800 / 100 |
|
Pojemność bagażnika w l |
520 |
|
Pojemność zbiornika w l |
60 |
| 8 , 9 | |
|---|---|
|
Typ napędu |
Benzynowy – Hybryda plug-in |
|
Moc w kW (KM) 10 |
220 (299) |
|
Moment obrotowy w Nm 10 |
450 |
|
Skrzynia biegów |
8-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
| 8 | |
|---|---|
|
Cylindry |
4 |
|
Pojemność w cm³ |
1 998 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
140 (190) / 4 400 - 6 500 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
310 / 1 500 - 4 000 |
| 9 , 11 | |
|---|---|
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
135 (184) |
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
250 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
6,3 1 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna w km/h |
225 |
|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
140 |
| 8 , 2 | |
|---|---|
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 12 |
3–2,6 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km 12 |
69–58 |
|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km 12 |
16,2–15,5 |
|
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
83–95 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
65 7 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
75 / 3 750 7 |
| 4 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
19,4 |
|
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
11 |
|
Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h |
2:15 |
|
5 060 mm
|
|
|
1 900 mm
|
|
|
1 515 mm
|
|
|
Długość w mm |
5 060 |
|
Szerokość w mm |
1 900 |
|
Wysokość w mm |
1 515 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 156 |
|
Rozstaw osi w mm |
2 995 |
|
Masa własna pojazdu w kg 5 |
2 130 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 730 |
|
Ładowność w kg |
675 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 6 |
2 000 / 100 |
|
Pojemność bagażnika w l |
520 |
|
Pojemność zbiornika w l |
60 |
| 8 , 9 | |
|---|---|
|
Typ napędu |
Benzynowy – Hybryda plug-in |
|
Moc w kW (KM) 10 |
360 (489) |
|
Moment obrotowy w Nm 10 |
700 |
|
Skrzynia biegów |
8-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
| 8 | |
|---|---|
|
Cylindry |
6 |
|
Pojemność w cm³ |
2 998 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
230 (313) / 5 000 - 6 500 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
450 / 1 750 - 4 700 |
| 9 , 11 | |
|---|---|
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
145 (197) |
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
280 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
4,3 1 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna w km/h |
250 |
|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
140 |
| 8 , 2 | |
|---|---|
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 12 |
3,3–2,8 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km 12 |
75–63 |
|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km 12 |
17,8–16,6 |
|
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
84–93 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
67 7 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
74 / 3 750 7 |
| 4 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
19 |
|
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
11 |
|
Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h |
2:15 |
|
5 060 mm
|
|
|
1 900 mm
|
|
|
1 515 mm
|
|
|
Długość w mm |
5 060 |
|
Szerokość w mm |
1 900 |
|
Wysokość w mm |
1 515 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 156 |
|
Rozstaw osi w mm |
2 995 |
|
Masa własna pojazdu w kg 5 |
2 230 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 805 |
|
Ładowność w kg |
650 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 6 |
2 000 / 100 |
|
Pojemność bagażnika w l |
520 |
|
Pojemność zbiornika w l |
60 |
| 8 | |
|---|---|
|
Typ napędu |
Benzynowy – mild hybrid 48 V |
|
Moc w kW (KM) |
153 (208) 14 |
|
Moment obrotowy w Nm |
330 14 |
|
Skrzynia biegów |
8-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
Napęd tylny |
| 8 | |
|---|---|
|
Cylindry |
4 |
|
Pojemność w cm³ |
1 998 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
140 (190) / 4 400 - 6 500 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
310 / 1 500 - 4 000 |
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
13 (18) / - |
|---|---|
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
200 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
7,5 1 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna w km/h |
230 |
| 8 , 2 | |
|---|---|
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km |
6,4–5,8 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
144–130 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
67 7 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
73 / 3 750 7 |
| 13 | |
|---|---|
|
Emisje wyrażone jako równoważnik emisji dwutlenku węgla – CO₂e – do momentu przekazania pojazdu (zakres 1, 2, 3 i wyższy); wartość szacunkowa, podana w tonach. |
11,1 |
|
Udział surowców wtórnych w całym pojeździe; wartość szacunkowa, podana w % |
23 |
| 4 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
0,9 |
|
5 060 mm
|
|
|
1 900 mm
|
|
|
1 515 mm
|
|
|
Długość w mm |
5 060 |
|
Szerokość w mm |
1 900 |
|
Wysokość w mm |
1 515 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 156 |
|
Rozstaw osi w mm |
2 995 |
|
Masa własna pojazdu w kg 5 |
1 800 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 335 |
|
Ładowność w kg |
610 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 6 |
2 000 / 100 |
|
Pojemność bagażnika w l |
520 |
|
Pojemność zbiornika w l |
60 |
| 8 , 9 | |
|---|---|
|
Typ napędu |
Benzynowy – Hybryda plug-in |
|
Moc w kW (KM) 10 |
535 (727) |
|
Moment obrotowy w Nm 10 |
1 000 |
|
Skrzynia biegów |
8-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
| 8 | |
|---|---|
|
Cylindry |
8 |
|
Pojemność w cm³ |
4 395 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
430 (585) / 5 600 - 6 500 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
750 / 1 800 - 5 400 |
| 9 , 11 | |
|---|---|
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
145 (197) |
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
280 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
3,5 1 |
|---|---|
|
Przyspieszenie 0 - 100 km/h metodą „1-foot rollout” w sekundach |
3,2 |
|
Prędkość maksymalna w km/h |
250 |
|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
140 |
| 8 , 2 | |
|---|---|
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 12 |
5–4,4 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km 12 |
114–101 |
|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km 12 |
17,6–16,5 |
|
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
63–69 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
70 7 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
87 / 3 750 7 |
| 13 | |
|---|---|
|
Emisje wyrażone jako równoważnik emisji dwutlenku węgla – CO₂e – do momentu przekazania pojazdu (zakres 1, 2, 3 i wyższy); wartość szacunkowa, podana w tonach. |
17,5 |
|
Udział surowców wtórnych w całym pojeździe; wartość szacunkowa, podana w % |
22 |
| 4 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
18,6 |
|
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
11 |
|
Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h |
2:15 |
|
5 096 mm
|
|
|
1 970 mm
|
|
|
1 510 mm
|
|
|
Długość w mm |
5 096 |
|
Szerokość w mm |
1 970 |
|
Wysokość w mm |
1 510 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 156 |
|
Rozstaw osi w mm |
3 006 |
|
Masa własna pojazdu w kg 5 |
2 510 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 940 |
|
Ładowność w kg |
505 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 6 |
2 000 / 100 |
|
Pojemność bagażnika w l |
466 |
|
Pojemność zbiornika w l |
60 |
| 8 | |
|---|---|
|
Typ napędu |
Wysokoprężny – mild hybrid 48 V |
|
Moc w kW (KM) |
145 (197) |
|
Moment obrotowy w Nm |
400 |
|
Skrzynia biegów |
8-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
Napęd tylny |
| 8 | |
|---|---|
|
Cylindry |
4 |
|
Pojemność w cm³ |
1 995 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
145 (197) / 4 000 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
400 / 1 500 - 2 750 |
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
8 (11) / - |
|---|---|
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
25 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
7,3 1 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna w km/h |
233 |
| 8 , 2 | |
|---|---|
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km |
5,6–5,1 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
147–133 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
67 7 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
71 / 3 000 7 |
| 4 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
0,9 |
|
5 060 mm
|
|
|
1 900 mm
|
|
|
1 515 mm
|
|
|
Długość w mm |
5 060 |
|
Szerokość w mm |
1 900 |
|
Wysokość w mm |
1 515 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 156 |
|
Rozstaw osi w mm |
2 995 |
|
Masa własna pojazdu w kg 5 |
1 850 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 405 |
|
Ładowność w kg |
630 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 6 |
2 000 / 100 |
|
Pojemność bagażnika w l |
520 |
|
Pojemność zbiornika w l |
60 |
| 8 | |
|---|---|
|
Typ napędu |
Wysokoprężny – mild hybrid 48 V |
|
Moc w kW (KM) |
145 (197) |
|
Moment obrotowy w Nm |
400 |
|
Skrzynia biegów |
8-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
| 8 | |
|---|---|
|
Cylindry |
4 |
|
Pojemność w cm³ |
1 995 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
145 (197) / 4 000 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
400 / 1 500 - 2 750 |
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
8 (11) / - |
|---|---|
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
25 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
7,3 1 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna w km/h |
228 |
| 8 , 2 | |
|---|---|
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km |
6–5,5 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
157–144 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
67 7 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
71 / 3 000 7 |
| 4 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
0,9 |
|
5 060 mm
|
|
|
1 900 mm
|
|
|
1 515 mm
|
|
|
Długość w mm |
5 060 |
|
Szerokość w mm |
1 900 |
|
Wysokość w mm |
1 515 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 156 |
|
Rozstaw osi w mm |
2 995 |
|
Masa własna pojazdu w kg 5 |
1 905 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 460 |
|
Ładowność w kg |
630 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 6 |
2 000 / 100 |
|
Pojemność bagażnika w l |
520 |
|
Pojemność zbiornika w l |
60 |
| 8 | |
|---|---|
|
Typ napędu |
Wysokoprężny – mild hybrid 48 V |
|
Moc w kW (KM) |
223 (303) 14 |
|
Moment obrotowy w Nm |
670 14 |
|
Skrzynia biegów |
8-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
| 8 | |
|---|---|
|
Cylindry |
6 |
|
Pojemność w cm³ |
2 993 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
210 (286) / 4 000 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
650 / 1 500 - 2 500 |
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
13 (18) / - |
|---|---|
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
200 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
5,2 1 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna w km/h |
250 |
| 8 , 2 | |
|---|---|
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km |
6,3–5,8 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
165–152 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
65 7 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
73 / 3 000 7 |
| 4 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
0,9 |
|
5 060 mm
|
|
|
1 900 mm
|
|
|
1 515 mm
|
|
|
Długość w mm |
5 060 |
|
Szerokość w mm |
1 900 |
|
Wysokość w mm |
1 515 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 156 |
|
Rozstaw osi w mm |
2 995 |
|
Masa własna pojazdu w kg 5 |
1 980 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 560 |
|
Ładowność w kg |
655 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 6 |
2 000 / 100 |
|
Pojemność bagażnika w l |
520 |
|
Pojemność zbiornika w l |
60 |
KOŁA I OPONY BMW.
Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tu znajdziesz wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.
Zużycie paliwa i emisja CO₂
BMW 530e[1][2]: zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km 0,8–0,6; emisja CO₂ w cyklu mieszanym WLTP w g/km: 17–13; zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 21,7–19,9; zasięg elektryczny WLTP w km: 93–103
[1] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted).
[2] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.
[3] W przypadku hybrydy plug-in: moc zależy od stanu naładowania akumulatora.
[4] Generowana przez silnik spalinowy (podana wartość znamionowa) oraz silnik elektryczny (maksymalnie podana wartość znamionowa). Napęd elektryczny zależny od stanu naładowania akumulatora.